Hoe ik dat verklaar? Ik verklaar dat niet want ik heb het niet onderzocht.quote:Op maandag 19 september 2011 13:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat mannen met alpha trekjes het goed doen bij vrouwen & bedrijven?
Als je niet in alpha/beta (trekjes) geloofd, waar geloof je dan wel in?quote:Op maandag 19 september 2011 13:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe ik dat verklaar? Ik verklaar dat niet want ik heb het niet onderzocht.
Totaal geen schande voor de man. Het is gewoon een nieuw tijdperk. Vroeger pakten de mannelijke holbewoners de vrouwen gewoon bij de haren en claimden haar als zijn vrouwmens. Tegenwoordig zijn we allemaal gelijk en als je interesse hebt in de ander, dan is het totaal geen schande om diegene te benaderen.quote:Op maandag 19 september 2011 13:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, beta gedrag.
Je laten hosselen door een vrouw is een symptoom van iets groters.
[..]
Zoals ik al eerder zei, dat ik niet op die vrouw in kwestie afstapte betekent voor mij dat ik haar niet moet.
Dat je "dat steeds vaker ziet" is meer een schande van/voor de mannen in het algemeen.
Voor homo's en lesbiennes zie ik geen probleem. Voor een hetero koppel (helaas?) wel.quote:Op maandag 19 september 2011 13:53 schreef kedge het volgende:
[..]
Totaal geen schande voor de man. Het is gewoon een nieuw tijdperk. Vroeger pakten de mannelijke holbewoners de vrouwen gewoon bij de haren en claimden haar als zijn vrouwmens. Tegenwoordig zijn we allemaal gelijk en als je interesse hebt in de ander, dan is het totaal geen schande om diegene te benaderen.
Ik ga jullie niet verblinden.quote:Op maandag 19 september 2011 13:53 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als je niet in alpha/beta (trekjes) geloofd, waar geloof je dan wel in?
Verblind ons.
Waar heb ik gezegd dat het een schande is?quote:Op maandag 19 september 2011 13:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga jullie niet verblinden.
Waar ik precies in geloof kan ik je geen antwoord op geven.
Waar ik niet in geloof in ieder geval is dat het voor een man een schande is als ie versierd is.
Ik verklaar dat doordat de term "Alpha man" een loze kreet is die willekeurig aan bepaalde dingen kan worden geplakt.quote:Op maandag 19 september 2011 13:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat mannen met alpha trekjes het goed doen bij vrouwen & bedrijven?
quote:Op maandag 19 september 2011 14:00 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat het een schande is?
quote:Op maandag 19 september 2011 13:37 schreef Flepke het volgende:
Dat je "dat steeds vaker ziet" is meer een schande van/voor de mannen in het algemeen.
Wat een gezeik over niets eigenlijk. Uit eindelijk moet het van 2 kanten komen. Boeiend wie de eerste stap zet.quote:Op maandag 19 september 2011 14:02 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ik verklaar dat doordat de term "Alpha man" een loze kreet is die willekeurig aan bepaalde dingen kan worden geplakt.
Tevens zijn vrouwen, voornamelijk:vrouwen /dames/ meisjes, soms lekker ding maar zeker nooit gleufdieren.
Iets met respect, ik wil ook dat er niet aan mij gerefereerd wordt met snikkelbeest, of penismonster of zoiets
Wat jij wiltquote:Op maandag 19 september 2011 14:02 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ik verklaar dat doordat de term "Alpha man" een loze kreet is die willekeurig aan bepaalde dingen kan worden geplakt.
Jij ooit een vrouw gezien zonder gleuf?quote:Tevens zijn vrouwen, voornamelijk:vrouwen /dames/ meisjes, soms lekker ding maar zeker nooit gleufdieren.
Andere naam voor zelfde beestjequote:Iets met respect, ik wil ook dat er niet aan mij gerefereerd wordt met snikkelbeest, of penismonster of zoiets
De trend bestempel ik als een schande. Niet individuele gevallen.quote:
Wat jij wiltquote:Op maandag 19 september 2011 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat een gezeik over niets eigenlijk. Uit eindelijk moet het van 2 kanten komen. Boeiend wie de eerste stap zet.
Voordat ik op FOK kwam, had ik nog nooit van: Gleufdier, hosselen etc.. gehoordquote:Op maandag 19 september 2011 14:02 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Tevens zijn vrouwen, voornamelijk:vrouwen /dames/ meisjes, soms lekker ding maar zeker nooit gleufdieren.
Iets met respect, ik wil ook dat er niet aan mij gerefereerd wordt met snikkelbeest, of penismonster of zoiets
Krijg je een hoop gratis drankjes mee.quote:Op maandag 19 september 2011 14:13 schreef tijnbrein het volgende:
Trouwens Penismonster en snikkelbeest zijn best leuk. Hey meisje mag ik mijn snikkelbeest in jouw gleufdier stoppen?
Waarom uitgaan van het meest negatieve beeld?quote:Op maandag 19 september 2011 14:12 schreef Arthur_Dent het volgende:
Inderdaad dat ook, als 1 van de 2 het niks vind is het eigelijk niet eens boeiend wie eerts wat zei.
Zelfvertrouwen krijg je niet door een labeltje waardoor je mannen kan onderscheiden.quote:Maar toch. Dat alpha gelul.. Aan de andere kant als dat je zelfvertrouwen geeft.? Waarom niet. Alleen ik heb er niks mee
Ja over mij heen niet in een glas dus daar heb ik niets aan. hahaquote:Op maandag 19 september 2011 14:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Krijg je een hoop gratis drankjes mee.
He een gratis drankje is een gratis drankje.quote:Op maandag 19 september 2011 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja over mij heen niet in een glas dus daar heb ik niets aan. haha
Dat is waarquote:Op maandag 19 september 2011 14:20 schreef heloef het volgende:
[..]
He een gratis drankje is een gratis drankje.
Zo is het ook, gewoon je tshirt uitwringenquote:Op maandag 19 september 2011 14:20 schreef heloef het volgende:
[..]
He een gratis drankje is een gratis drankje.
Soort van net verzonnen.. Even ter indicatie hoe dom gleufdier klonk..En ik ook was onbekend met de term Hosselen, Was nog niet doorgedrongen in de Veluwe.quote:Op maandag 19 september 2011 14:13 schreef kedge het volgende:
[..]
Voordat ik op FOK kwam, had ik nog nooit van: Gleufdier, hosselen etc.. gehoord![]()
Nu weer nieuwe woorden als snikkelbeest en penismonster geleerd. Slechte leerschool dat fok( moest er wel om lachen )
Ik vind ze goed die gaan we vaker gebruiken haha. Dus die moet in de OPquote:Op maandag 19 september 2011 14:27 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Soort van net verzonnen.. Even ter indicatie hoe dom gleufdier klonk..En ik ook was onbekend met de term Hosselen, Was nog niet doorgedrongen in de Veluwe.
Ik stond een tijdje terug met een meid te praten in een kroeg en toen begonnen ineens twee alfa mannetjes te vechten om een dame. Krijg ik 1 van die mongolen tegen me aan en vliegt mijn bier zo over haar borst/buik heen. Tegelijkertijd zat ik zelf ook onder het bier en kreeg haar cola over mijn arm/zij heen ( pikt lekker ). Zelfs mijn schoenen zaten onder drank.quote:Op maandag 19 september 2011 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja over mij heen niet in een glas dus daar heb ik niets aan. haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |