Vrouwen horen niet te hosselen, die horen gehosseld te worden.quote:Op maandag 19 september 2011 12:42 schreef Edarrawen het volgende:
En wanneer heeft een vrouw gehosseld?
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 12:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zelfs daar zie ik een overeenkomst in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry sorrykon het niet laten
![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 12:44 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry sorrykon het niet laten
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Ja toen ik 12 was.quote:Op maandag 19 september 2011 01:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gekeken. Nu vraag ik me af: heeft een van jullie ooit getwijfeld aan hun geaardheid?
1900 belde, ze willen hun achterhaalde opvattingen terug.quote:Op maandag 19 september 2011 12:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
Vrouwen horen niet te hosselen, die horen gehosseld te worden.
Oh god, pas maar op straks versiert een vrouw je nog! The horror!!!!quote:Op maandag 19 september 2011 12:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
Vrouwen horen niet te hosselen, die horen gehosseld te worden.
Oh top dan heb ik goed gehosseltquote:Op maandag 19 september 2011 12:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Fokkers mogen wat mij betreft posten over ieder verbaal en non-verbaal niet vriendschappelijk contact met gleufdieren.
Oh niet vriendschappelijk, dan heb ik gefaald.quote:Op maandag 19 september 2011 13:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh top dan heb ik goed gehosselt
quote:Op maandag 19 september 2011 13:21 schreef heloef het volgende:
[..]
1900 belde, ze willen hun achterhaalde opvattingen terug.
Klopt, een beetje vrouw geeft gewoon een blik en dan stap je er op af als man zijnde. Doe ik dat niet dan moet ik je niet en moet je je niet in mijn buurt begeven, met je tietenquote:Op maandag 19 september 2011 13:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god, pas maar op straks versiert een vrouw je nog! The horror!!!!
Lekker doen wat ze zelf wilt.quote:Jij ook type van, vrouwen moeten niet werken maar thuis zitten.
Vaste eet tijdenquote:En om 18uur eten klaar hebben staan
Daar is de koelkast voor.quote:en het biertje koud?
Jij bent er zeker zo een die drankjes, afspraken, diners, abonnementen, auto's en huizen betaalt?quote:Op maandag 19 september 2011 13:30 schreef heloef het volgende:
Ze mogen me best versieren.
Als ik ze niet moet laat ik het wel merken.
Ik mis het verband hier.quote:Op maandag 19 september 2011 13:32 schreef Flepke het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo een die drankjes, afspraken, diners, abonnementen, auto's en huizen betaalt?
Één tip, naar de hoeren gaan is goedkoper voor je kerel.
quote:Op maandag 19 september 2011 13:32 schreef Flepke het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo een die drankjes, afspraken, diners, abonnementen, auto's en huizen betaalt?
Één tip, naar de hoeren gaan is goedkoper voor je kerel.
Dat "je laten versieren" beta gedrag is en de vrouw in kwestie je zal gebruiken voor alles en nog wat.quote:
Zoals ik al eerder zei, beta gedrag.quote:Op maandag 19 september 2011 13:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]geweldig
Ooit bij stil gestaan dat vrouwen je ook versieren zonder dat je ze wat moet geven?
Zoals ik al eerder zei, dat ik niet op die vrouw in kwestie afstapte betekent voor mij dat ik haar niet moet.quote:Je ziet steets vaker dat vrouwen niet meer afwachten maar er zelf op af gaan.
Als zij een man heeft versiertquote:Op maandag 19 september 2011 12:42 schreef Edarrawen het volgende:
En wanneer heeft een vrouw gehosseld?
*kijkt in fobo*quote:Op maandag 19 september 2011 13:42 schreef Arthur_Dent het volgende:
Godzijdank versieren vrouwen want anders was ik nooooitaan een vriendin gekomen.
En ik denk dat meerdere mannen met mij faalhazen als het op vrouwen aanspreken aankomt.
Zo kan je je ook opstellen, maar je kan natuurlijk ook proberen jezelf te verbeteren.quote:Dus dat hele vrouwen worden gehosseld is niet echt een ding voor mij.
Ga ergens anders trollenquote:Op maandag 19 september 2011 13:47 schreef Flepke het volgende:
[..]
*kijkt in fobo*
Whoa een beer van een vent die rugby speelt maar bang is voor iets waar een gat meer in zit en maandelijks bloed uit komt.
[..]
Zo kan je je ook opstellen, maar je kan natuurlijk ook proberen jezelf te verbeteren.
Ik geloof niet in de beta, alpha termpjes dus ik kijk er anders tegen aan.quote:Op maandag 19 september 2011 13:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, beta gedrag.
Je laten hosselen door een vrouw is een symptoom van iets groters.
[..]
Zoals ik al eerder zei, dat ik niet op die vrouw in kwestie afstapte betekent voor mij dat ik haar niet moet.
Dat je "dat steeds vaker ziet" is meer een schande van/voor de mannen in het algemeen.
Ik ben zeer verlegen in de beurt van dames ja... Ik zie het probleem niet..quote:Op maandag 19 september 2011 13:47 schreef Flepke het volgende:
[..]
*kijkt in fobo*
Whoa een beer van een vent die football speelt maar bang is voor iets waar een gat meer in zit en maandelijks bloed uit komt.
[..]
Zo kan je je ook opstellen, maar je kan natuurlijk ook proberen jezelf te verbeteren.
Hoe verklaar je dan dat mannen met alpha trekjes het goed doen bij vrouwen & bedrijven?quote:Op maandag 19 september 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de beta, alpha termpjes dus ik kijk er anders tegen aan.
Daar zit ik al.quote:
Iedere man is dat in het begin, sommige leren er alleen mee om te gaan en leren zichzelf te zijn in de buurt van gleufdieren.quote:Op maandag 19 september 2011 13:50 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ik ben zeer verlegen in de beurt van dames ja... Ik zie het probleem niet..
En jezelf proberen te verbeteren is natuurlijk altijd goed, maar dat gaat niet in een maandje, dus tot die tijd. Blij dat dames ook durven duidelijk te maken dat ze je leuk vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |