Gekeken. Nu vraag ik me af: heeft een van jullie ooit getwijfeld aan hun geaardheid?quote:Op maandag 19 september 2011 00:30 schreef Edarrawen het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1111462
Op wie doel je?quote:Op maandag 19 september 2011 01:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gekeken. Nu vraag ik me af: heeft een van jullie ooit getwijfeld aan hun geaardheid?
Aah ok ik niet. Hang toch meer naar de vrouwen.quote:
Ik twijfelde jaren of ik geaardheid had...quote:Op maandag 19 september 2011 01:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gekeken. Nu vraag ik me af: heeft een van jullie ooit getwijfeld aan hun geaardheid?
vertel, waarom?quote:Op maandag 19 september 2011 01:36 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik twijfelde jaren of ik geaardheid had...
Nou ja, ik moest er niet aan denken dat ik ooit seks zou hebben met een ander persoon, vond het best een afstotelijk idee... Ik ben inmiddels iets minder afwijzend en ben nu ook verliefd geweestquote:
Ha vertel mij wat..quote:Op maandag 19 september 2011 01:45 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nou ja, ik moest er niet aan denken dat ik ooit seks zou hebben met een ander persoon, vond het best een afstotelijk idee... Ik ben inmiddels iets minder afwijzend en ben nu ook verliefd geweestmaar mijn seksualiteit is nog steeds vrij onderontwikkeld
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 19 september 2011 01:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ha vertel mij wat..
Ik moet mijn eerste ervaring nog opdoen.
Verder als zoenen is het niet bij mij gekomen, maar ik weet wel dat ik een meid wil en geen gozer
28 sinds vorige week.quote:Op maandag 19 september 2011 01:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
Ik heb ook nog nul ervaring, niet eens met zoenen of knuffelen, maar ik ben gelukkig nog jong, het is nog in te halen!
Ik ga niet nog een keer dezelfde fout maken als vanmiddag bij kedge: nog gefeliciteerd met je verjaardag!quote:Op maandag 19 september 2011 01:56 schreef kree het volgende:
[..]
28 sinds vorige week.
En leuke meisjes gezien hoor en ook mee gepraat.
Maar het wordt steeds lastiger nadat je ouder wordt denk ik.
Ja bedankt voor de felicitatie.quote:Op maandag 19 september 2011 02:03 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ga niet nog een keer dezelfde fout maken als vanmiddag bij kedge: nog gefeliciteerd met je verjaardag!
En ach, waarschijnlijk komt het dan vanzelf wel een keer, als je een beetje makkelijk in de omgang bent!
Maar ik ga nu echt slapen, morgen om 6.50 gaat de wekker weer![]()
Tot morgenavond allemaal!
Het is de kunst van doorvragen en interesse tonen.quote:Op maandag 19 september 2011 00:22 schreef geenvetzak het volgende:
Nog ff een vraag voor het slapengaan:
Ik ben vaak "awkward" in een gesprek (genant, raar, ongemakkelijk. Komt natuurlijk omdat ik niet weet wat ik moet zeggen)
situaties zijn bijvoorbeeld als ik een bekende tegenkom heel snel te praten en dan zo snel mogelijk weer het gesprek afsluiten (Oh hoi! Hoe gaat het? met mij ook! OK ik moet nu gaan doei!),
stomme of vage opmerkingen waarna ik me verplicht voel al stuntelend een toelichting te geven,
te lachen of "ja" zeggen als ik iemand niet kan verstaan (soms nadat ik "wat zei je?" vraag),
of als ik het niet eens ben met een opmerking gewoon "tja" te zeggen.
typisch onervaren sociaal gedrag, maar wat kan ik eraan doen?
Je kunt bijv. ook oefenen op chatsites of op paiq bijv. om zo op onderwerpen te oefenen en een gesprek gaande te houden en iemand ook daadwerkelijk te boeien.quote:Op maandag 19 september 2011 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meer met mensen omgaan en dus oefenen? Misschien dmv een bijbaan.
Fok! dit topic is ook een plaats waar je kan oefenen.quote:Op maandag 19 september 2011 09:49 schreef kedge het volgende:
[..]
Het is de kunst van doorvragen en interesse tonen.
Als iemand je vandaag vraagt: Hoe is het ? Kun je bijv. het standaard zinnetje zeggen: Ja, goed en met jou ? of je zegt: Ja, goed, heerlijk weekend gehad en gisteren nog gebbq'd ( of wat je ook gedaan hebt ) en hoe was jouw weekend, nog een beetje overleefd ? Die antwoord dan weer van: Ja, goed ik heb dit en dit in het weekend gedaan en hier kun je interesse op tonen en doorvragen. Zo hou je een gesprek leuk en gaande.
Dit is maar een voorbeeld, maar de meeste mensen hebben altijd standaard zinnen. Je moet een gesprek boeiend houden en spontaan blijven.
en dit:
[..]
Je kunt bijv. ook oefenen op chatsites of op paiq bijv. om zo op onderwerpen te oefenen en een gesprek gaande te houden en iemand ook daadwerkelijk te boeien.
Dat mag ook. Hoe je gehosseld? Wie heb je gehosseld? Of ben jij gehosseld?quote:Op maandag 19 september 2011 11:51 schreef Flepke het volgende:
Waarom gaat dit topic niet over hossels van afgelopen weekend?
Waarom hosselen als je ook in een hoek van een kroeg kan gaan staan om met je maten bier te zuipen?quote:Op maandag 19 september 2011 11:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
Waarom hosselen als je geniet van je rust?
Fokkers mogen wat mij betreft posten over ieder verbaal en non-verbaal niet vriendschappelijk contact met gleufdieren.quote:Op maandag 19 september 2011 12:22 schreef ook_gek het volgende:
En wat valt er onder hosselen?
Sex
Zoenen
Telefoon nummer scoren
Iedereen heeft een eigen idee over wat hosselen inhoud
Gleufdierenquote:Op maandag 19 september 2011 12:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Fokkers mogen wat mij betreft posten over ieder verbaal en non-verbaal niet vriendschappelijk contact met gleufdieren.
Dat klopt toch ookquote:Op maandag 19 september 2011 12:30 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Gleufdieren
Om de een of andere reden vind ik dat woord als een soort weekdier klinken. Iets oester- of mosselachtigs of zo
Zelfs daar zie ik een overeenkomst in.quote:Op maandag 19 september 2011 12:30 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Gleufdieren
Om de een of andere reden vind ik dat woord als een soort weekdier klinken. Iets oester- of mosselachtigs of zo
Het is ook een daadwerkelijke synoniem voor vrouw, net zoals vrouwmens dat is.quote:Op maandag 19 september 2011 12:30 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Gleufdieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |