abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102141481
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:51 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand op een dreigende manier een hand op m'n schouder legt. Maargoed, ik ben 1m83 en straal ook niet echt uit dat je daar mee weg gaat komen, dus misschien dat dat helpt.
Zoals ik al zei was dat een voorbeeld, er zijn 1000 andere manieren om non-verbaal dominantie uit te stralen. En ja ik heb ook wel eens gasten zien afdruipen die 3 koppen groter waren dan het alpha mannetje die dominantie uitstraalde. Lengte/bouw/uitstraling heeft niks met de manier te maken met de manier hoe jij met andere mannen om gaat, dat maak je op uit gedrag.

quote:
[..]

Als ik met een meid sta te praten en een kerel die we beiden niet kennen interrumpeert en gaat het gesprek overnemen, dan vind ik prima dat zij dan de beslissing neemt wat ze daar mee doet in die paar seconden. Geeft ze hem een "gast wat mot je" gezicht dan prima. Gaat ze met hem gezellig kletsen dan is hij kennelijk het type waar ze op valt. Prima hoor, keuze zat :)
Dus als jij een tijdje met iemand staat te praten en er komt iemand anders bij dan druip jij met de staart tussen de benen af omdat de dame in kwestie even glimlacht en staat te praten met een andere jongen? Dan verdien je haar simpelweg ook niet.

quote:
[..]

Ik zou tegen iemand die een beetje kan kickboksen niet gaan bukken :')
Geen idee, heb me wel eens wat klapjes&trapjes laten geven door een vrouw die op kickboksen zit/zat, daar was ik in iedergeval niet van onder de indruk. Maar bij "kick"boksen lijkt me bukken niet de optimale verdedigingsstrategie nee :')
quote:
[..]

Ik sta niet in de kroeg om vrouwen te regelen, ik sta in de kroeg om een leuke avond te hebben. Vrouwen regelen is een leuke bijkomstigheid maar niet m'n hoofddoel. Je praat op zo'n avond met genoeg vrouwen.
Zolang je het maar wel doet en niet bang bent om je vrienden groep even te verlaten hoor je van mij niks hoor.
quote:
Trouwens, wat jij "alpha" noemt is gewoon een agressieve onbeschofte boer. Mijn 'target audience' zijn meiden van rond de 30 met een WO opleiding. Die vallen meestal niet voor agressieve onbeschofte types. Op hockeyfeesten zijn ook vrijwel nooit vechtpartijen omdat dat gewoon not done is. Vrouwen houden van echte mannen, maar vechten is iets voor apen.
Nee, als je als man aan hockey doet zit je sowieso niet echt "on top of the food chain"
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  maandag 19 september 2011 @ 16:12:06 #202
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102141625
En wat moet je dan wel doen volgens jou om on top of the food chain te zitten?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_102141771
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 16:12 schreef ook_gek het volgende:
En wat moet je dan wel doen volgens jou om on top of the food chain te zitten?
Beta mannetjes voor ontbijt eten. ^O^

Nee maar serieus, in iedergeval niet in in kort broekje en een stok achter een veel te klein balletje huppelen en achteraf hautain nabrallen met een biertje.Liever iets van ijshockey ofzo dan maar.
  maandag 19 september 2011 @ 16:17:11 #204
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102141848
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 16:08 schreef Flepke het volgende:
Zoals ik al zei was dat een voorbeeld, er zijn 1000 andere manieren om non-verbaal dominantie uit te stralen. En ja ik heb ook wel eens gasten zien afdruipen die 3 koppen groter waren dan het alpha mannetje die dominantie uitstraalde. Lengte/bouw/uitstraling heeft niks met de manier te maken met de manier hoe jij met andere mannen om gaat, dat maak je op uit gedrag.
Wat je beschrijft is nogal een zwart-wit beeld. Ik zie in de kroeg nooit mensen die "dominantie" uitstralen. Ik zie wel kerels die een betere of minder goeie uitstraling hebben, maar dat "dominatie" klinkt meer als theorie dan als praktijk.

quote:
Dus als jij een tijdje met iemand staat te praten en er komt iemand anders bij dan druip jij met de staart tussen de benen af omdat de dame in kwestie even glimlacht en staat te praten met een andere jongen? Dan verdien je haar simpelweg ook niet.
Nee. Als een lompe gozer het gesprek overneemt en zijn het onfatsoen heeft met hem te gaan praten dan verdient ze mij niet. Ik heb niks met onfatsoenlijke types. Ik heb dit overigens in de kroeg nog maar een paar keer meegemaakt en telkens waren het echt compleet ladderzatte types.

quote:
Geen idee, heb me wel eens wat klapjes&trapjes laten geven door een vrouw die op kickboksen zit/zat, daar was ik in iedergeval niet van onder de indruk.
Mannen tegen vrouwen is sowieso niet helemaal eerlijk. En daarbij is het lastig om een "indrukwekkende" trap te geven zonder iemand pijn te doen, en dat wilde ze waarschijnlijk niet. Als ik je verkeerd raak kan ik je kniebanden scheuren en zo hard zal ik hoogstens trappen als ik echt in gevaar ben. Als ik iemand die techniek wil laten zien zet ik m'n voet zo hard tegen z'n been dat 'ie voelt waarom dat pijn gaat doen zonder dat het pijn doet. Als iemand geen kickbokstrappen kent verdedigt 'ie zich niet en dat zou 'em dus gewoon z'n kniebanden kosten.

quote:
Zolang je het maar wel doet en niet bang bent om je vrienden groep even te verlaten hoor je van mij niks hoor.
Gast, ik heb in de 6 maanden tussen m'n ex en m'n huidige relatie genoeg vrouwen gehad. Om mij hoef je je echt geen zorgen te maken. Maar toch bedankt :D

quote:
Nee, als je als man aan hockey doet zit je sowieso niet echt "on top of the food chain"
Wat wou je daar mee zeggen?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 19 september 2011 @ 16:17:59 #205
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102141883
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 16:15 schreef Flepke het volgende:
Nee maar serieus, in iedergeval niet in in kort broekje en een stok achter een veel te klein balletje huppelen en achteraf hautain nabrallen met een biertje.Liever iets van ijshockey ofzo dan maar.
Ja, want al die vrouwen die ik vertel dat ik hockey denken "oh, homo" en dan ben ik compleet kansloos. Oh wacht :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 19 september 2011 @ 16:18:00 #206
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102141884
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 16:15 schreef Flepke het volgende:

[..]

Beta mannetjes voor ontbijt eten. ^O^

Maar dan vind je het wel belangrijk hoe mensen naar je kijken?

Immers, hockey is kansloos. Ijshockey is the shit.

Want stel je voor dat iemand je ziet hockey spelen als man. Dan tel je direct niet meer mee.

Is dat niet iets wat kort door de bocht?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 19 september 2011 @ 16:22:34 #207
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102142071
Oh Flepke, mocht je in Utrecht een keer in de kroeg staan met een meid kan ik je aanraden niet op die manier hockey af te gaan lopen zeiken :)
  maandag 19 september 2011 @ 16:23:34 #208
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102142124
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 16:22 schreef Catbert het volgende:
Oh Flepke, mocht je in Utrecht een keer in de kroeg staan met een meid kan ik je aanraden niet op die manier hockey af te gaan lopen zeiken :)
Jawel, want dat is alpha gedrag!
pi_102142211
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 16:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jawel, want dat is alpha gedrag!
Kans is groot dat het meisje hem afwijst haha.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102142362
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 16:17 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, want al die vrouwen die ik vertel dat ik hockey denken "oh, homo" en dan ben ik compleet kansloos. Oh wacht :')
Nee, natuurlijk ben je niet kansloos, dat ben je zelfs niet als je ze vertelt dat je 10 piemels zuigt voor ontbijt, het gaat om de manier waarop. Als jij je gewoon goed voelt bij wat je doet en er trots op bent dan zal er echt geen een vrouw op deze planeet er een probleem van maken.
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 16:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Maar dan vind je het wel belangrijk hoe mensen naar je kijken?
Algemene uitstraling wel, wat individuen van me vinden boeit me niet echt eigenlijk zolang ik het niet met ze eens ben en ik tot verandering overga. Als ik het leuk zou vinden om hockey te spelen zou ik het niet onder stoelen of banken steken.

quote:
Immers, hockey is kansloos. Ijshockey is the shit.
Nee hoor.

quote:
Want stel je voor dat iemand je ziet hockey spelen als man. Dan tel je direct niet meer mee.
Ik ken een meisje wat opeens hockey ging spelen en zich verontschuldigde omdat ik haar misschien wel een kakker vond. _O- Lekker doen wat je wil en goed bij voelt. ^O^
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 16:22 schreef Catbert het volgende:
Waarom zou ik iemand gaan afzeiken/ene fuck geven om wat iemand anders doet (zolang hij andere niet in gevaar brengt/irriteert/etc.)?
  maandag 19 september 2011 @ 16:35:01 #211
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102142571
Maar doe of laat je dan dingen wegens je uitstraling?
pi_102142694
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 16:35 schreef ook_gek het volgende:
Maar doe of laat je dan dingen wegens je uitstraling?
Ik kan zo snel niet echt op iets komen. Af en toe een douche pakken en haar doen lijkt me dat je dat niet voor jezelf doet?
Ik laat mijn eigenwaarde in ieder geval niet afhangen van het feit hoe ik er op een bepaald moment uit zie, als ik het niet voor mezelf doe dan moet ik het wel voor andere/uitstraling doen denk ik zo.
  maandag 19 september 2011 @ 16:41:33 #213
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102142806
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 16:29 schreef Flepke het volgende:
Waarom zou ik iemand gaan afzeiken/ene fuck geven om wat iemand anders doet (zolang hij andere niet in gevaar brengt/irriteert/etc.)?
Je doet het hier ook. "Nee, als je als man aan hockey doet zit je sowieso niet echt "on top of the food chain""

Dus dan speel je of hier, of in de kroeg een rolletje?
  maandag 19 september 2011 @ 16:44:48 #214
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102142930
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:29 schreef kedge het volgende:

[..]

Heloef tegen zijn toekomstige schoonouders: Ik heb uw dochter gehosseld in de kroeg.
Nah denk ik het niet ben niet echt een kroeg hosselaar.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_102142978
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 16:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Nah denk ik het niet ben niet echt een kroeg hosselaar.
Op school, werk, whatever dan
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102142979
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 16:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je doet het hier ook. "Nee, als je als man aan hockey doet zit je sowieso niet echt "on top of the food chain""

Dus dan speel je of hier, of in de kroeg een rolletje?
Hier komen mensen voor feedback, te discussiëren etc.

Als ik in de kroeg/club iemand zie falen op een of andere manier zal ik minder snel mijn mening/"hulp" geven dan dat ik een beetje zit te multitasken & rond te hangen op fok.

Die "on top of the foodchain" was niet bedoeld om iets/ieamand af te zeiken. Ik bedoel als je een groep van mensen met ongeveer dezelfde mentaliteit bij elkaar zet is de kans nihil dat ze elkaar de kop inslaan.
pi_102142991
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 16:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hij is sowieso niet echt een "echte wereld" hosselaar.
pi_102143014
heloef, iHosselaar
  maandag 19 september 2011 @ 16:47:21 #219
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102143025
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 16:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat zie ik eerder gebeuren.
C'est la vie
pi_102143039
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 16:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat zie ik eerder gebeuren.
Gerrie? :P
14 SHADES OF GREY
pi_102143044
Hossel en hosselen werden geïmporteerd uit Amerika waar ‘to hustle’ de slangbetekenis heeft van ‘geld, seks of drugs proberen te verkrijgen door illegale of quasi-legale bezigheden, bijvoorbeeld oplichterij, diefstal’
  maandag 19 september 2011 @ 16:49:23 #222
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102143117
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 16:46 schreef Flepke het volgende:
Hier komen mensen voor feedback, te discussiëren etc.

Als ik in de kroeg/club iemand zie falen op een of andere manier zal ik minder snel mijn mening/"hulp" geven dan dat ik een beetje zit te multitasken & rond te hangen op fok.
Dus je bent hier onnodig lomp? Hebben wel meer fokkers last van, maar IMHO is in dit topic geen plaats voor een dergelijke instelling. Ik kan het wel hebben, maar hier komen ook mensen die het op psychisch vlak wat moeilijker hebben en dan kun je je daar best op aanpassen.

quote:
Die "on top of the foodchain" was niet bedoeld om iets/ieamand af te zeiken. Ik bedoel als je een groep van mensen met ongeveer dezelfde mentaliteit bij elkaar zet is de kans nihil dat ze elkaar de kop inslaan.
Creatieve uitleg van wat je schreef. Ik kon wat je schreef op geen enkele manier positief uitleggen.

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
Gerrie? :P
Ja laten we dat dooie paard weer leven inblazen. En ik heb het over de grap, niet de persoon.
  maandag 19 september 2011 @ 16:49:24 #223
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102143118
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 16:46 schreef Flepke het volgende:

[..]

Hij is sowieso niet echt een "echte wereld" hosselaar.
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 16:47 schreef Flepke het volgende:
heloef, iHosselaar
Ik heb niet gescoord op het internet dus ik weet niet waar je dit vandaan haalt. :')
C'est la vie
  maandag 19 september 2011 @ 16:51:41 #224
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102143213
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 16:38 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik kan zo snel niet echt op iets komen. Af en toe een douche pakken en haar doen lijkt me dat je dat niet voor jezelf doet?
Ik laat mijn eigenwaarde in ieder geval niet afhangen van het feit hoe ik er op een bepaald moment uit zie, als ik het niet voor mezelf doe dan moet ik het wel voor andere/uitstraling doen denk ik zo.
Ik douche, kleed en doe me haar voor me zelf.

Ik doe voor wat ik weet weinig tot niks voor de buitenwereld. Het kan me ook totaal niet uitmaken hoe mensen naar me kijken of over me denken.

Het enige waar ik wel naar luister is naar hele goede vrienden waar van ik weet dat die 100% eerlijk zijn. Als die wat over mij zeggen luister ik daar direct naar.
pi_102143416
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 16:49 schreef heloef het volgende:

[..]

[..]

Ik heb niet gescoord op het internet dus ik weet niet waar je dit vandaan haalt. :')
En in de echte wereld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')