abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102122569

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
Finally, someone let me out of my cage
pi_102122597
ok, waarschijnlijk niet zonder slowchat :')
pi_102122684
Okay. OT vraag; wat zijn echte afknappers voor een relatie qua innerlijk én uiterlijk.
pi_102122823
quote:
6s.gif Op zondag 18 september 2011 22:58 schreef Mpj het volgende:
Okay. OT vraag; wat zijn echte afknappers voor een relatie qua innerlijk én uiterlijk.
Lelijke, neppe wenkbrouwen, liefst veel te dun, met een haak of niet symmetrisch.
En arrogante zelfingenomen zakken zijn afknappers, zeker als het 100% onterecht is.
pi_102122866
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:54 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Geen idee, ik ken hem niet, maar hij klonk alsof zijn leven wel wat vrolijkheid kon gebruiken en hij was al genoemd door verschillende users die zeiden dat hij in de buurt woonde, dus ik dacht, als hij niet durft te quoten als iedereen het ziet, wat best sneu is, kan het wel via DM, maar dat ging hem blijkbaar ook te ver :{
Ik waardeer je positieve instelling, maar je komt ook een beetje naief over.
pi_102122900
Die TT! :o
Ik zal het proberen ^O^
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102122901
quote:
arrogantie, extreem religieus of extreem rechts. Andere rare opvattingen.
Uiterlijk als een make-up doos eruit zien
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 18 september 2011 @ 23:03:18 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102122968
quote:
innerlijk
afhankelijk zijn
Alles in mijn huis verplaatsen
Mij niet los laten, elke keer bellen waar ik ben wanneer ik thuis kom

uiterlijk
onverzorgt uiterlijk

En meer kan ik effe niet bedenken
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_102123027
quote:
17s.gif Op zondag 18 september 2011 23:01 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik waardeer je positieve instelling, maar je komt ook een beetje naief over.
Ja hallo, ik ken hem toch niet, en als er toch al een hoop onbekenden bij mij over de vloer komen kan hij er ook nog wel bij toch? Of is hij echt zo raar als hij zelf beweert?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102123042
quote:
Extreme opvattingen zijn voor mij de grootste afknapper op innerlijk gebied (onze denkbeelden moeten wel een beetje bij elkaar passen), en een wandelende make-up op uiterlijk gebied.
pi_102123149
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 23:04 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ja hallo, ik ken hem toch niet, en als er toch al een hoop onbekenden bij mij over de vloer komen kan hij er ook nog wel bij toch? Of is hij echt zo raar als hij zelf beweert?
Ooh ik bedoelde meer dat je in het algemeen wat naief overkomt. (Geldt ook voor Kree)
En hij is raar, zeker wat hij hier post, maar ik zou hem wel laten komen hoor :)
pi_102123210
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 23:04 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het goed wat je doet. Ik denk dat dit soort dingen hem kunnen helpen. Ik denk dat hij een lichte sociale fobie heeft oid, en een meet lijkt me een goed middel ertegen. Maarja, als hij niet wil kunnen we hem niet dwingen, hoewel ik denk dat het goed voor hem zou zijn.
(Maar ik kan er blijkbaar ook naast zitten O-))
pi_102123336
quote:
17s.gif Op zondag 18 september 2011 23:05 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ooh ik bedoelde meer dat je in het algemeen wat naief overkomt. (Geldt ook voor Kree)
En hij is raar, zeker wat hij hier post, maar ik zou hem wel laten komen hoor :)
Misschien, maar ja, ik heb ook nog niet echt geleefd en ervaring opgedaan he ;)
Dan is naïviteit iets wat je automatisch behoudt...
  zondag 18 september 2011 @ 23:08:22 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102123354
Ik zou hem zeker laten komen. Zijn kijk op de wereld vind ik zeer interesant
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_102123586
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik ben denk ik het tegenovergestelde: ik houd mijn handjes thuis, drink geen druppel en kijk geen tv ( :') ), en toch moet ik van geloof niets hebben :+
TV kijken is misschien als psycholoog wel zo handig. Meer inzicht in bepaalde dingen... :P
pi_102123590
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 23:08 schreef ook_gek het volgende:
Ik zou hem zeker laten komen. Zijn kijk op de wereld vind ik zeer interesant
Hoe kijkt hij op de wereld dan, als ik vragen mag?
  zondag 18 september 2011 @ 23:12:30 #17
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102123613
Afknappers innerlijk: dezelfde mening hebben als ik, ruzie maken over godsdienst enzovoorts, snel boos worden, niet tegen een grapje kunnen, koud zijn

Afknappers uiterlijk: onverzorgd, plamuursel make-up op
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_102123680
Weltrusten mede-fokkertjes, morgen weer vroeg op!
pi_102123735
En nu wil ik het graag van vrouwen weten. Als die er nog zijn.
  zondag 18 september 2011 @ 23:15:37 #20
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102123797
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 23:13 schreef minibeer het volgende:
Weltrusten mede-fokkertjes, morgen weer vroeg op!
Slaap lekker O+
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_102123821
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:50 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Hij reageert ook niet op mijn DM :P
Hij durft niet. Hij is bang dat het anders lijkt alsof hij je versiert.

Idioot natuurlijk, hij moet niet zo panisch doen omdat je toevallig een meisje bent.

Sorry mlig. :P
pi_102123858
quote:
Qua innerlijk: jij

Qua uiterlijk: metromannen
pi_102123923
quote:
6s.gif Op zondag 18 september 2011 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat ze je leuk vindt, mpj ;)
pi_102123994
Ik knap af op veel te net uitziende jongens of van die macho gouden oorbel mannen :X
Qua innerlijk vind ik hele verlegen types ook niet echt iets voor mij, omdat gebrek aan initiatief dan van twee kanten zou komen :') En mensen die te trots zijn om hun ongelijk toe te geven zou ik ook niet als relatiemateriaal zien.
pi_102124095
quote:
6s.gif Op zondag 18 september 2011 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Qua uiterlijk: metromannen
Ben je nou bloedserieus?

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 23:17 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik denk dat ze je leuk vindt, mpj ;)
Denk het ook.