SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierFinally, someone let me out of my cage
Lelijke, neppe wenkbrouwen, liefst veel te dun, met een haak of niet symmetrisch.quote:Op zondag 18 september 2011 22:58 schreef Mpj het volgende:
Okay. OT vraag; wat zijn echte afknappers voor een relatie qua innerlijk én uiterlijk.
Ik waardeer je positieve instelling, maar je komt ook een beetje naief over.quote:Op zondag 18 september 2011 22:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken hem niet, maar hij klonk alsof zijn leven wel wat vrolijkheid kon gebruiken en hij was al genoemd door verschillende users die zeiden dat hij in de buurt woonde, dus ik dacht, als hij niet durft te quoten als iedereen het ziet, wat best sneu is, kan het wel via DM, maar dat ging hem blijkbaar ook te ver
arrogantie, extreem religieus of extreem rechts. Andere rare opvattingen.quote:Op zondag 18 september 2011 22:58 schreef Mpj het volgende:
Okay. OT vraag; wat zijn echte afknappers voor een relatie qua innerlijk én uiterlijk.
innerlijkquote:Op zondag 18 september 2011 22:58 schreef Mpj het volgende:
Ja hallo, ik ken hem toch niet, en als er toch al een hoop onbekenden bij mij over de vloer komen kan hij er ook nog wel bij toch? Of is hij echt zo raar als hij zelf beweert?quote:Op zondag 18 september 2011 23:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik waardeer je positieve instelling, maar je komt ook een beetje naief over.
Extreme opvattingen zijn voor mij de grootste afknapper op innerlijk gebied (onze denkbeelden moeten wel een beetje bij elkaar passen), en een wandelende make-up op uiterlijk gebied.quote:Op zondag 18 september 2011 22:58 schreef Mpj het volgende:
Ooh ik bedoelde meer dat je in het algemeen wat naief overkomt. (Geldt ook voor Kree)quote:Op zondag 18 september 2011 23:04 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ken hem toch niet, en als er toch al een hoop onbekenden bij mij over de vloer komen kan hij er ook nog wel bij toch? Of is hij echt zo raar als hij zelf beweert?
Nee hoor, ik vind het goed wat je doet. Ik denk dat dit soort dingen hem kunnen helpen. Ik denk dat hij een lichte sociale fobie heeft oid, en een meet lijkt me een goed middel ertegen. Maarja, als hij niet wil kunnen we hem niet dwingen, hoewel ik denk dat het goed voor hem zou zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 23:04 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ken hem toch niet, en als er toch al een hoop onbekenden bij mij over de vloer komen kan hij er ook nog wel bij toch? Of is hij echt zo raar als hij zelf beweert?
Misschien, maar ja, ik heb ook nog niet echt geleefd en ervaring opgedaan hequote:Op zondag 18 september 2011 23:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ooh ik bedoelde meer dat je in het algemeen wat naief overkomt. (Geldt ook voor Kree)
En hij is raar, zeker wat hij hier post, maar ik zou hem wel laten komen hoor
TV kijken is misschien als psycholoog wel zo handig. Meer inzicht in bepaalde dingen...quote:Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben denk ik het tegenovergestelde: ik houd mijn handjes thuis, drink geen druppel en kijk geen tv (), en toch moet ik van geloof niets hebben
Hoe kijkt hij op de wereld dan, als ik vragen mag?quote:Op zondag 18 september 2011 23:08 schreef ook_gek het volgende:
Ik zou hem zeker laten komen. Zijn kijk op de wereld vind ik zeer interesant
Hij durft niet. Hij is bang dat het anders lijkt alsof hij je versiert.quote:Op zondag 18 september 2011 22:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hij reageert ook niet op mijn DM
Qua innerlijk: jijquote:Op zondag 18 september 2011 22:58 schreef Mpj het volgende:
Ben je nou bloedserieus?quote:Op zondag 18 september 2011 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Qua innerlijk: jij
Qua uiterlijk: metromannen
Denk het ook.quote:Op zondag 18 september 2011 23:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je leuk vindt, mpj
Vreselijke eigenschap idd.quote:Op zondag 18 september 2011 23:18 schreef Edarrawen het volgende:
En mensen die te trots zijn om hun ongelijk toe te geven zou ik ook niet als relatiemateriaal zien.
Voel je je nog niet chill genoeg dan, zonder wiet?quote:Op zondag 18 september 2011 23:24 schreef Newbie114 het volgende:
Waar is mijn wiet als ik me een keer wel chill voel
Maak je niet druk ze maakt maar een grapje.quote:Op zondag 18 september 2011 23:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
Je kent me niet eens.
Ik snap niet waarom iedereen zo raar doet tegen mij hier.
waar was ie op de televee dan?quote:Op zondag 18 september 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
Zo gedoucht en keihard gelachen om Johan Derksen, kortom ik ben er weer.
@TT Ik vind dat jammer om te horen.
Je doet je toch niet compleet anders voor hier op het forum?quote:Op zondag 18 september 2011 23:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
Je kent me niet eens.
Ik snap niet waarom iedereen zo raar doet tegen mij hier.
Hij was bij Spuiten en Slikken heeft die Victoria Koblenko mooi op haar plek gezet.quote:Op zondag 18 september 2011 23:32 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
waar was ie op de televee dan?
Jawel maar wil een keer niet wiet als probleemoplosser gebruiken maar als chill-amplifier. Maar het is op. Je mag wel met mij meedoen tijdens de meet (als je wilt tuurlijk, delen we er gewoon 1quote:Op zondag 18 september 2011 23:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Voel je je nog niet chill genoeg dan, zonder wiet?
(Ik zou het ook ooit wel eens willen proberen, maar ik ben een schijterd)
Hij en Victoria konden niet echt goed met elkaar of wel?quote:Op zondag 18 september 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
Zo gedoucht en keihard gelachen om Johan Derksen, kortom ik ben er weer.
@TT Ik vind dat jammer om te horen.
Ja, een grapje maar wel serieus bedoeld.quote:Op zondag 18 september 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Maak je niet druk ze maakt maar een grapje.
Nee, dat kan toch ook niet. Ik snap gewoon niet wat ik fout doe.quote:Op zondag 18 september 2011 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je doet je toch niet compleet anders voor hier op het forum?
Neequote:Op zondag 18 september 2011 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij en Victoria konden niet echt goed met elkaar of wel?
Arm schaap.quote:Op zondag 18 september 2011 23:34 schreef Mpj het volgende:
Nee, dat kan toch ook niet. Ik snap gewoon niet wat ik fout doe.
Speelde je met z'n dochter ja?quote:Op zondag 18 september 2011 23:37 schreef Mpj het volgende:
Sowieso Derksen.Vroeger speelde ik altijd met z'n dochter, altijd kattenkwaad uithalen.
Je snapt 'm niet hè? Ik impliceerde daar dat je pedo wasquote:Op zondag 18 september 2011 23:39 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zeg je dan niet simpelweg wat ik fout doe, in jouw/jullie ogen?
[..]
Ja.
I know, maar ze is even oud, vandaar.quote:Op zondag 18 september 2011 23:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je snapt 'm niet hè? Ik impliceerde daar dat je pedo was![]()
Maar genoeg mpj gebash voor vandaag. Ik ga slapen schatjes ()
Dus.. Derksen is zo bijzonder in jouw ogen?quote:Op zondag 18 september 2011 23:42 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik heb vroeger met de zoon van Van Hanegem in de speeltuin van de dierentuin in Rhenen gespeeld. Zat ie daar op een bankie de krant te lezon. Was dat een leuke anekdote of was dat een leuke anekdote.
Ik heb op mijn 14e Patty Brard ontmoet. En nu?quote:Op zondag 18 september 2011 23:42 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik heb vroeger met de zoon van Van Hanegem in de speeltuin van de dierentuin in Rhenen gespeeld. Zat ie daar op een bankie de krant te lezon. Was dat een leuke anekdote of was dat een leuke anekdote.
voor het leven getekend nu waarschijnlijkquote:Op zondag 18 september 2011 23:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb op mijn 14e Patty Brard ontmoet. En nu?
Die heb ik laatst nog ontmoet tijdens de opnames van de diva's. En nu?quote:Op zondag 18 september 2011 23:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb op mijn 14e Patty Brard ontmoet. En nu?
Gelukkig niet waar. Ik ken wel iemand die voor het leven getekend is; Theo Janssenquote:Op zondag 18 september 2011 23:43 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
voor het leven getekend nu waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |