abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 september 2011 @ 21:41:13 #201
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102116990
Allemaal leuke vrouwtjes toegevoegd op paiq met oneliners, ... en dan vervolgens is er niet 1 online. :')

Ow en God, get over yourself.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zondag 18 september 2011 @ 21:42:32 #202
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102117087
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 21:34 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Die bitches van tal ook altijd
Je moet trouwens die foto zien van Benny en haar.
Ze staat met der kont tegen hem aan en je ziet gewoon de angst in zijn ogen. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_102117479
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:38 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ja, zo'n vaart zal het echt lopen ook... :')
De kans is groot dat Gerrie er niet van gediend is en heloef een hoek geeft als hij dat doet.

quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 21:38 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Het kan gebruikt worden om mensen te onderdrukken, gebeurt niet altijd.Voor mij is het vooral hulp bij leven.
Ik heb er niets mee geloof
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 18 september 2011 @ 21:48:17 #204
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102117548
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

De kans is groot dat Gerrie er niet van gediend is en heloef een hoek geeft als hij dat doet.
De kans dat een klein blond meisje een surinamer een hoek geeft in plaats van haar nummer is vrij gering. :')
pi_102117577
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:48 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

De kans dat een klein blond meisje een surinamer een hoek geeft in plaats van haar nummer is vrij gering. :')
Ze heeft hem wel eerder 'n hoek hoor.
  zondag 18 september 2011 @ 21:49:31 #206
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102117640
quote:
6s.gif Op zondag 18 september 2011 21:48 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ze heeft hem wel eerder 'n hoek hoor.
De kans acht ik ook stuk groter.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_102117656
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

[..]

Ik heb er niets mee geloof
Ik ben ook gelovig opgevoed en vind het op zich een mooi idee, maar waarom zou wat christenen beweren waar zijn en iets wat iemand zo op een stonede avond uit zijn duim zuigt en het opschrijft en presenteert als goddelijk geinspireerd, niet? Ik kan er gewoon met geen mogelijkheid echt waarde aan hechten...
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102117690
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:48 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

als ze het doet hoop ik dat er het wordt opgenomen :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 18 september 2011 @ 21:52:54 #209
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102117919
Ik geloof niet in Gerrie's die hoeken, wel in Gerrie's die wegduwen. Maar goed, dan is de helft van de buit al binnen.
pi_102118013
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:49 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik ben ook gelovig opgevoed en vind het op zich een mooi idee, maar waarom zou wat christenen beweren waar zijn en iets wat iemand zo op een stonede avond uit zijn duim zuigt en het opschrijft en presenteert als goddelijk geinspireerd, niet? Ik kan er gewoon met geen moelijkheid echt waarde aan hechten...
Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat God bestaat. Voor mij is er geen bewijs dat het bestaan rechtvaardigt. Dat ik dat bewijs niet kan hard maken is iets anders. Maar ik geloof niet in het bestaan van God of iets dergelijks.
14 SHADES OF GREY
pi_102118230
quote:
6s.gif Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ja okay, ik was 17/18 :P Wel twee jaar geleden, nu zou zoiets nooit meer gebeuren. Denk ik. :')
Hè?
pi_102118272
Oh geloof, ich bin dabei!
Anonimity is a bliss
pi_102118377
quote:
9s.gif Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze waren op een screening voor het wereldrecord TV kijken van BNN.
De grappenmakers tegen Gerrie zeggen dat ik verliefd op der ben. :')
_O-
pi_102118381
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat God bestaat. Voor mij is er geen bewijs dat het bestaan rechtvaardigt. Dat ik dat bewijs niet kan hard maken is iets anders. Maar ik geloof niet in het bestaan van God of iets dergelijks.
Precies, ik snap dat mensen zoeken naar iets dat hún bestaan rechtvaardigt, zoals een god, maar ik vind het toch ook eigenlijk erg naief om te geloven dat het echt de god uit hun duizenden jaren oude boekje is die daar verantwoordelijk voor is en ze niet kunnen accepteren dat het toch maar gewoon toeval is en ze allemaal doodgaan zonder vervolg :') (no offence naar de christelijke mensen hier, misschien kan iemand me een reden noemen om in een god te geloven)
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
  zondag 18 september 2011 @ 22:00:11 #215
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102118551
Er is één ding dat iedereen hier echt helpt op aarde en dat is geloof in jezelf.

De rest kun je allemaal vergeten.
pi_102118754
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:58 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Precies, ik snap dat mensen zoeken naar iets dat hún bestaan rechtvaardigt, zoals een god, maar ik vind het toch ook eigenlijk erg naief om te geloven dat het echt de god uit hun duizenden jaren oude boekje is die daar verantwoordelijk voor is en ze niet kunnen accepteren dat het toch maar gewoon toeval is en ze allemaal doodgaan zonder vervolg :') (no offence naar de christelijke mensen hier, misschien kan iemand me een reden noeen om in een god te geloven)
Anders ga je naar de hel. :') Reden genoeg toch.

Om even ontopic te blijven. Ik zou dus ook nooit een relatie willen met iemand die overtuigt een religie aanhangt
14 SHADES OF GREY
pi_102118773
Ik geloof wel. Ik weet het en ik voel het. Het is niet omdat naat gelooft, maar echt voor mezelf. Ik neem de bijbel niet letterlijk, jezus is nog steeds een vraagstuk en ik ben zeker geen vrome christen, maar voor mij bestaat god wel ja
Anonimity is a bliss
pi_102118928
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
Er is één ding dat iedereen hier echt helpt op aarde en dat is geloof in jezelf.

dat denken al die mensen hier ook echt :')
pi_102118945
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Anders ga je naar de hel. :') Reden genoeg toch.

Om even ontopic te blijven. Ik zou dus ook nooit een relatie willen met iemand die overtuigt een religie aanhangt
Ik wou dat ook niet graag, die zou me alleen maar afkeuren op mijn levenswijze. Ondertussen gaan we samen naar de kerk en hebben we discussies over de bijbel
Anonimity is a bliss
pi_102119052
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 22:02 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik geloof wel. Ik weet het en ik voel het. Het is niet omdat naat gelooft, maar echt voor mezelf. Ik neem de bijbel niet letterlijk, jezus is nog steeds een vraagstuk en ik ben zeker geen vrome christen, maar voor mij bestaat god wel ja
Voor mij ook, op een vage, wetenschappelijke manier :P.
Als je bedenkt dat alles uit materie bestaat, en er geen dingen als geesten of zielen bestaan (wat ik denk), is het nog niet zo logisch dat er levende wezens bestaan die beslissingen kunnen nemen en tot die dingen in staat zijn waar de mens in staat toe is.
De ontwikkeling van levenloze materie tot de mens mag je van mij best een godswonder noemen :).

(Beetje offtopic though, I know)
Finally, someone let me out of my cage
pi_102119077
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:00 schreef DenWauwelaar het volgende:

Als jij in jezelf zou geloven, zou je hier niet zitten.
Anonimity is a bliss
pi_102119192
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 22:06 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Denken dat iedereen die hier is om tips te krijgen. :N

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hè?
Hmm?
pi_102119200
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 22:04 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik wou dat ook niet graag, die zou me alleen maar afkeuren op mijn levenswijze. Ondertussen gaan we samen naar de kerk en hebben we discussies over de bijbel
Volgens mijn oma is het wel de plaatst om iemand te ontmoeten de kerk. :P dus ik moet van mijn oma naar kerk wat daar zijn leuke meisjes ;')
14 SHADES OF GREY
pi_102119301
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:06 schreef minibeer het volgende:

[..]

Voor mij ook, op een vage, wetenschappelijke manier :P.
Als je bedenkt dat alles uit materie bestaat, en er geen dingen als geesten of zielen bestaan (wat ik denk), is het nog niet zo logisch dat er levende wezens bestaan die beslissingen kunnen nemen en tot die dingen in staat zijn waar de mens in staat toe is.
De ontwikkeling van de mens mag je van mij best een godswonder noemen :).
Nouja, ik geloof dat mensen echt een ziel hebben en mensen zijn een afbeelding van god, nu denk ik niet dat god eruit ziet als een mens, maar dat hij een gigantische ziel is, als een soort licht en dat hij daarom altijd bij je is.

Kom ik al over als een zweefteef?
Anonimity is a bliss
pi_102119392
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 22:09 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Nouja, ik geloof dat mensen echt een ziel hebben en mensen zijn een afbeelding van god, nu denk ik niet dat god eruit ziet als een mens, maar dat hij een gigantische ziel is, als een soort licht en dat hij daarom altijd bij je is.

Yes you dohooo!
Kom ik al over als een kille materialist?
pi_102119405
quote:
6s.gif Op zondag 18 september 2011 22:07 schreef Mpj het volgende:

Hmm?
Die reactie sloeg niet op haar reactie volgens mij. :P
  zondag 18 september 2011 @ 22:10:24 #227
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102119426
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 22:06 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Die mag je voor mij even verklaren.

Ik zit hier om anderen te helpen en zelf lol te hebben. Ik geloof in mezelf hoor!
Ik geloof niet heel erg in de liefde op het moment, dat is waar. Maar ach, wie weet met tijd...
pi_102119507
quote:

[..]

Ja :)
14 SHADES OF GREY
pi_102119524
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Volgens mijn oma is het wel de plaatst om iemand te ontmoeten de kerk. :P dus ik moet van mijn oma naar kerk wat daar zijn leuke meisjes ;')
Ik ontmoette mijn vriend op fok en ik wist dat geloof een deel van hem was, dus onze tweede 'date' was in zijn kerk. En dan een paar uur later ordinair zoenen. :')
Anonimity is a bliss
pi_102119554
quote:

[..]

:Y
pi_102119616
quote:

[..]

Wat mij betreft wel, maar ja, ik ben misschien ook veel te cynisch in dat soort dingen... :)
Maar wel of niet gelovig zijn zou voor mij in ieder geval niets uitmaken in een relatie, mits het mij niet opgedrongen wordt! Ik vind het wel erg cru om te zeggen dat je nooit iemand die wel gelooft als partner zou willen hebben..
pi_102119664
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja :)
Ik ben wel echt de slechtste gelovige ooit. Ik geloof, vloek, voos, zuip en gebruik.. :')
Anonimity is a bliss
  zondag 18 september 2011 @ 22:14:19 #233
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102119737
Geloof is een deel van iedereen. Geloof in Gerrie, geloof in een betere wereld, geloof in de liefde, geloof in matchende kleding 's ochtends. Ik heb daar geen hoger wezen voor nodig, want ook die roep ik zelf aan. Het begint dus bij mezelf en ieder weldenkend mens zou op moeten houden met dat eeuwige godsbeeld voor alles wat hij/zij niet begrijpt.

Maar goed, ik ben ook overtuigd atheist.
pi_102119760
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 22:13 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik ben wel echt de slechtste gelovige ooit. Ik geloof, vloek, voos, zuip en gebruik.. :')
Ach, doe maar waar je jezelf goed bij voelt, als je het aan mij vraagt zal god er toch nooit moeilijk over gaan doen :').
Maar ja, als je gelooft moet je misschien je leven gaan beteren :P
  zondag 18 september 2011 @ 22:14:42 #235
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102119762
quote:

[..]

je klinkt wel lekker zoals je jezelf omschrijft...
pi_102119780
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:12 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Wat mij betreft wel, maar ja, ik ben misschien ook veel te cynisch in dat soort dingen... :)
Maar wel of niet gelovig zijn zou voor mij in ieder geval niets uitmaken in een relatie, mits het mij niet opgedrongen wordt! Ik vind het wel erg cru om te zeggen dat je nooit iemand die wel gelooft als partner zou willen hebben..
Ik was echt vet cynisch, maar ik geloofde wel. Het wordt mij niet opgedrongen. Ik wil zelf mee en ik wil zelf dingen weten
Anonimity is a bliss
pi_102119800
quote:

[..]

Geloof hoeft ook niet te betekenen dat je dat niet doet :)
pi_102119862
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:14 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ach, doe maar waar je jezelf goed bij voelt, als je het aan mij vraagt zal god er toch nooit moeilijk over gaan doen :').
Maar ja, als je gelooft moet je misschien je leven gaan beteren :P
Seks is gezond, drugs brengen je dichterbij god en jezus maakte van water wijn. Wie doet me wat? :')
Anonimity is a bliss
pi_102119891
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:14 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

je klinkt wel lekker zoals je jezelf omschrijft...
Ruik ik sarcasme?
Anonimity is a bliss
pi_102119984
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 22:11 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik ontmoette mijn vriend op fok en ik wist dat geloof een deel van hem was, dus onze tweede 'date' was in zijn kerk. En dan een paar uur later ordinair zoenen. :')
Misschien moet ik dan toch maar eens gaan zoeken in de kerk. En dan voor het zingen de kerk uit gaan haha ;)

quote:

[..]

Het een sluit het ander niet uit wat mij betreft
14 SHADES OF GREY
pi_102120072
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Seks is gezond, drugs brengen je dichterbij god en jezus maakte van water wijn. Wie doet me wat? :')
Waarom noem je jezelf een slechte gelovige dan, als je er zelf achter staat? :')
pi_102120135
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Nu vind ik je pas echt raar :D
14 SHADES OF GREY
pi_102120143
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:19 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Waarom noem je jezelf een slechte gelovige dan, als je er zelf achter staat? :')
De meeste gelovigen zouden haar een slechte gelovige noemen :P.
pi_102120183
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:19 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Nou, je hebt ook die vrome typjes die de handjes thuis houden, geen druppel drinken en geen tv kijken. Dat zijn dezelfde lui die zeggen dat pukkelpop een straf van god was
Anonimity is a bliss
pi_102120226
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nu vind ik je pas echt raar :D
Dat zijn niet mijn woorden, maar dat zeggen ze toch?
Anonimity is a bliss
pi_102120314
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 22:21 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Nou, je hebt ook die vrome typjes die de handjes thuis houden, geen druppel drinken en geen tv kijken. Dat zijn dezelfde lui die zeggen dat pukkelpop een straf van god was
Ik ben denk ik het tegenovergestelde: ik houd mijn handjes thuis, drink geen druppel en kijk geen tv ( :') ), en toch moet ik van geloof niets hebben :+
pi_102120530
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die reactie sloeg niet op haar reactie volgens mij. :P
Ik zie het, ze heeft snel iets ander gequote. Triest. :')

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik ben denk ik het tegenovergestelde: ik houd mijn handjes thuis, drink geen druppel en kijk geen tv ( :') ), en toch moet ik van geloof niets hebben :+
No offence, maar dan ben je dus eigenlijk best saai? Volgens de meeste mensen in deze maatschappij, op dit moment.
pi_102120624
quote:

[..]

Ik vind het knap van je dat je niks drinkt, maar waarom?
pi_102120664
quote:

[..]

Verstandig
Anonimity is a bliss
pi_102120682
Uhh, wat? Alsof ik om jou helemaal een post zou veranderen, get over yourself :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')