abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102119405
quote:
6s.gif Op zondag 18 september 2011 22:07 schreef Mpj het volgende:

Hmm?
Die reactie sloeg niet op haar reactie volgens mij. :P
  zondag 18 september 2011 @ 22:10:24 #227
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102119426
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 22:06 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Als jij in jezelf zou geloven, zou je hier niet zitten.
Die mag je voor mij even verklaren.

Ik zit hier om anderen te helpen en zelf lol te hebben. Ik geloof in mezelf hoor!
Ik geloof niet heel erg in de liefde op het moment, dat is waar. Maar ach, wie weet met tijd...
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_102119507
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 22:09 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Nouja, ik geloof dat mensen echt een ziel hebben en mensen zijn een afbeelding van god, nu denk ik niet dat god eruit ziet als een mens, maar dat hij een gigantische ziel is, als een soort licht en dat hij daarom altijd bij je is.

Kom ik al over als een zweefteef?
Ja :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102119524
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Volgens mijn oma is het wel de plaatst om iemand te ontmoeten de kerk. :P dus ik moet van mijn oma naar kerk wat daar zijn leuke meisjes ;')
Ik ontmoette mijn vriend op fok en ik wist dat geloof een deel van hem was, dus onze tweede 'date' was in zijn kerk. En dan een paar uur later ordinair zoenen. :')
Anonimity is a bliss
pi_102119554
quote:

[..]

Nouja, ik geloof dat mensen echt een ziel hebben en mensen zijn een afbeelding van god, nu denk ik niet dat god eruit ziet als een mens, maar dat hij een gigantische ziel is, als een soort licht en dat hij daarom altijd bij je is.

:Y
pi_102119616
quote:

[..]

Wat mij betreft wel, maar ja, ik ben misschien ook veel te cynisch in dat soort dingen... :)
Maar wel of niet gelovig zijn zou voor mij in ieder geval niets uitmaken in een relatie, mits het mij niet opgedrongen wordt! Ik vind het wel erg cru om te zeggen dat je nooit iemand die wel gelooft als partner zou willen hebben..
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102119664
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja :)
Ik ben wel echt de slechtste gelovige ooit. Ik geloof, vloek, voos, zuip en gebruik.. :')
Anonimity is a bliss
  zondag 18 september 2011 @ 22:14:19 #233
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102119737
Geloof is een deel van iedereen. Geloof in Gerrie, geloof in een betere wereld, geloof in de liefde, geloof in matchende kleding 's ochtends. Ik heb daar geen hoger wezen voor nodig, want ook die roep ik zelf aan. Het begint dus bij mezelf en ieder weldenkend mens zou op moeten houden met dat eeuwige godsbeeld voor alles wat hij/zij niet begrijpt.

Maar goed, ik ben ook overtuigd atheist.
pi_102119760
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 22:13 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik ben wel echt de slechtste gelovige ooit. Ik geloof, vloek, voos, zuip en gebruik.. :')
Ach, doe maar waar je jezelf goed bij voelt, als je het aan mij vraagt zal god er toch nooit moeilijk over gaan doen :').
Maar ja, als je gelooft moet je misschien je leven gaan beteren :P
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
  zondag 18 september 2011 @ 22:14:42 #235
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102119762
quote:

[..]

je klinkt wel lekker zoals je jezelf omschrijft...
pi_102119780
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:12 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Wat mij betreft wel, maar ja, ik ben misschien ook veel te cynisch in dat soort dingen... :)
Maar wel of niet gelovig zijn zou voor mij in ieder geval niets uitmaken in een relatie, mits het mij niet opgedrongen wordt! Ik vind het wel erg cru om te zeggen dat je nooit iemand die wel gelooft als partner zou willen hebben..
Ik was echt vet cynisch, maar ik geloofde wel. Het wordt mij niet opgedrongen. Ik wil zelf mee en ik wil zelf dingen weten
Anonimity is a bliss
pi_102119800
quote:

[..]

Geloof hoeft ook niet te betekenen dat je dat niet doet :)
Finally, someone let me out of my cage
pi_102119862
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:14 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ach, doe maar waar je jezelf goed bij voelt, als je het aan mij vraagt zal god er toch nooit moeilijk over gaan doen :').
Maar ja, als je gelooft moet je misschien je leven gaan beteren :P
Seks is gezond, drugs brengen je dichterbij god en jezus maakte van water wijn. Wie doet me wat? :')
Anonimity is a bliss
pi_102119891
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:14 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

je klinkt wel lekker zoals je jezelf omschrijft...
Ruik ik sarcasme?
Anonimity is a bliss
pi_102119984
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 22:11 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik ontmoette mijn vriend op fok en ik wist dat geloof een deel van hem was, dus onze tweede 'date' was in zijn kerk. En dan een paar uur later ordinair zoenen. :')
Misschien moet ik dan toch maar eens gaan zoeken in de kerk. En dan voor het zingen de kerk uit gaan haha ;)

quote:

[..]

Het een sluit het ander niet uit wat mij betreft
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102120072
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Seks is gezond, drugs brengen je dichterbij god en jezus maakte van water wijn. Wie doet me wat? :')
Waarom noem je jezelf een slechte gelovige dan, als je er zelf achter staat? :')
pi_102120135
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Nu vind ik je pas echt raar :D
14 SHADES OF GREY
pi_102120143
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:19 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Waarom noem je jezelf een slechte gelovige dan, als je er zelf achter staat? :')
De meeste gelovigen zouden haar een slechte gelovige noemen :P.
pi_102120183
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:19 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Nou, je hebt ook die vrome typjes die de handjes thuis houden, geen druppel drinken en geen tv kijken. Dat zijn dezelfde lui die zeggen dat pukkelpop een straf van god was
Anonimity is a bliss
pi_102120226
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nu vind ik je pas echt raar :D
Dat zijn niet mijn woorden, maar dat zeggen ze toch?
Anonimity is a bliss
pi_102120314
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 22:21 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Nou, je hebt ook die vrome typjes die de handjes thuis houden, geen druppel drinken en geen tv kijken. Dat zijn dezelfde lui die zeggen dat pukkelpop een straf van god was
Ik ben denk ik het tegenovergestelde: ik houd mijn handjes thuis, drink geen druppel en kijk geen tv ( :') ), en toch moet ik van geloof niets hebben :+
pi_102120530
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die reactie sloeg niet op haar reactie volgens mij. :P
Ik zie het, ze heeft snel iets ander gequote. Triest. :')

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik ben denk ik het tegenovergestelde: ik houd mijn handjes thuis, drink geen druppel en kijk geen tv ( :') ), en toch moet ik van geloof niets hebben :+
No offence, maar dan ben je dus eigenlijk best saai? Volgens de meeste mensen in deze maatschappij, op dit moment.
pi_102120624
quote:

[..]

Ik vind het knap van je dat je niks drinkt, maar waarom?
pi_102120664
quote:

[..]

Verstandig
Anonimity is a bliss
pi_102120682
Uhh, wat? Alsof ik om jou helemaal een post zou veranderen, get over yourself :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')