Je moet trouwens die foto zien van Benny en haar.quote:Op zondag 18 september 2011 21:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die bitches van tal ook altijd
De kans is groot dat Gerrie er niet van gediend is en heloef een hoek geeft als hij dat doet.quote:Op zondag 18 september 2011 21:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ja, zo'n vaart zal het echt lopen ook...
Ik heb er niets mee geloofquote:Op zondag 18 september 2011 21:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het kan gebruikt worden om mensen te onderdrukken, gebeurt niet altijd.Voor mij is het vooral hulp bij leven.
De kans dat een klein blond meisje een surinamer een hoek geeft in plaats van haar nummer is vrij gering.quote:Op zondag 18 september 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De kans is groot dat Gerrie er niet van gediend is en heloef een hoek geeft als hij dat doet.
Ze heeft hem wel eerder 'n hoek hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 21:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
De kans dat een klein blond meisje een surinamer een hoek geeft in plaats van haar nummer is vrij gering.
De kans acht ik ook stuk groter.quote:Op zondag 18 september 2011 21:48 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ze heeft hem wel eerder 'n hoek hoor.
Ik ben ook gelovig opgevoed en vind het op zich een mooi idee, maar waarom zou wat christenen beweren waar zijn en iets wat iemand zo op een stonede avond uit zijn duim zuigt en het opschrijft en presenteert als goddelijk geinspireerd, niet? Ik kan er gewoon met geen mogelijkheid echt waarde aan hechten...quote:Op zondag 18 september 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De kans is groot dat Gerrie er niet van gediend is en heloef een hoek geeft als hij dat doet.
[..]
Ik heb er niets mee geloof
als ze het doet hoop ik dat er het wordt opgenomenquote:Op zondag 18 september 2011 21:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
De kans dat een klein blond meisje een surinamer een hoek geeft in plaats van haar nummer is vrij gering.
Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat God bestaat. Voor mij is er geen bewijs dat het bestaan rechtvaardigt. Dat ik dat bewijs niet kan hard maken is iets anders. Maar ik geloof niet in het bestaan van God of iets dergelijks.quote:Op zondag 18 september 2011 21:49 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben ook gelovig opgevoed en vind het op zich een mooi idee, maar waarom zou wat christenen beweren waar zijn en iets wat iemand zo op een stonede avond uit zijn duim zuigt en het opschrijft en presenteert als goddelijk geinspireerd, niet? Ik kan er gewoon met geen moelijkheid echt waarde aan hechten...
Hè?quote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja okay, ik was 17/18Wel twee jaar geleden, nu zou zoiets nooit meer gebeuren. Denk ik.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze waren op een screening voor het wereldrecord TV kijken van BNN.
De grappenmakers tegen Gerrie zeggen dat ik verliefd op der ben.
Precies, ik snap dat mensen zoeken naar iets dat hún bestaan rechtvaardigt, zoals een god, maar ik vind het toch ook eigenlijk erg naief om te geloven dat het echt de god uit hun duizenden jaren oude boekje is die daar verantwoordelijk voor is en ze niet kunnen accepteren dat het toch maar gewoon toeval is en ze allemaal doodgaan zonder vervolgquote:Op zondag 18 september 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat God bestaat. Voor mij is er geen bewijs dat het bestaan rechtvaardigt. Dat ik dat bewijs niet kan hard maken is iets anders. Maar ik geloof niet in het bestaan van God of iets dergelijks.
Anders ga je naar de hel.quote:Op zondag 18 september 2011 21:58 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Precies, ik snap dat mensen zoeken naar iets dat hún bestaan rechtvaardigt, zoals een god, maar ik vind het toch ook eigenlijk erg naief om te geloven dat het echt de god uit hun duizenden jaren oude boekje is die daar verantwoordelijk voor is en ze niet kunnen accepteren dat het toch maar gewoon toeval is en ze allemaal doodgaan zonder vervolg(no offence naar de christelijke mensen hier, misschien kan iemand me een reden noeen om in een god te geloven)
dat denken al die mensen hier ook echtquote:Op zondag 18 september 2011 22:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
Er is één ding dat iedereen hier echt helpt op aarde en dat is geloof in jezelf.
De rest kun je allemaal vergeten.
Ik wou dat ook niet graag, die zou me alleen maar afkeuren op mijn levenswijze. Ondertussen gaan we samen naar de kerk en hebben we discussies over de bijbelquote:Op zondag 18 september 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders ga je naar de hel.Reden genoeg toch.
Om even ontopic te blijven. Ik zou dus ook nooit een relatie willen met iemand die overtuigt een religie aanhangt
Voor mij ook, op een vage, wetenschappelijke manierquote:Op zondag 18 september 2011 22:02 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik geloof wel. Ik weet het en ik voel het. Het is niet omdat naat gelooft, maar echt voor mezelf. Ik neem de bijbel niet letterlijk, jezus is nog steeds een vraagstuk en ik ben zeker geen vrome christen, maar voor mij bestaat god wel ja
Als jij in jezelf zou geloven, zou je hier niet zitten.quote:Op zondag 18 september 2011 22:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
Er is één ding dat iedereen hier echt helpt op aarde en dat is geloof in jezelf.
De rest kun je allemaal vergeten.
Denken dat iedereen die hier is om tips te krijgen.quote:Op zondag 18 september 2011 22:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als jij in jezelf zou geloven, zou je hier niet zitten.
Hmm?quote:
Volgens mijn oma is het wel de plaatst om iemand te ontmoeten de kerk.quote:Op zondag 18 september 2011 22:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wou dat ook niet graag, die zou me alleen maar afkeuren op mijn levenswijze. Ondertussen gaan we samen naar de kerk en hebben we discussies over de bijbel
Nouja, ik geloof dat mensen echt een ziel hebben en mensen zijn een afbeelding van god, nu denk ik niet dat god eruit ziet als een mens, maar dat hij een gigantische ziel is, als een soort licht en dat hij daarom altijd bij je is.quote:Op zondag 18 september 2011 22:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
Voor mij ook, op een vage, wetenschappelijke manier.
Als je bedenkt dat alles uit materie bestaat, en er geen dingen als geesten of zielen bestaan (wat ik denk), is het nog niet zo logisch dat er levende wezens bestaan die beslissingen kunnen nemen en tot die dingen in staat zijn waar de mens in staat toe is.
De ontwikkeling van de mens mag je van mij best een godswonder noemen.
Yes you dohooo!quote:Op zondag 18 september 2011 22:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nouja, ik geloof dat mensen echt een ziel hebben en mensen zijn een afbeelding van god, nu denk ik niet dat god eruit ziet als een mens, maar dat hij een gigantische ziel is, als een soort licht en dat hij daarom altijd bij je is.
Kom ik al over als een zweefteef?
Die mag je voor mij even verklaren.quote:Op zondag 18 september 2011 22:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als jij in jezelf zou geloven, zou je hier niet zitten.
Jaquote:Op zondag 18 september 2011 22:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nouja, ik geloof dat mensen echt een ziel hebben en mensen zijn een afbeelding van god, nu denk ik niet dat god eruit ziet als een mens, maar dat hij een gigantische ziel is, als een soort licht en dat hij daarom altijd bij je is.
Ik ontmoette mijn vriend op fok en ik wist dat geloof een deel van hem was, dus onze tweede 'date' was in zijn kerk. En dan een paar uur later ordinair zoenen.quote:Op zondag 18 september 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mijn oma is het wel de plaatst om iemand te ontmoeten de kerk.dus ik moet van mijn oma naar kerk wat daar zijn leuke meisjes ;')
quote:Op zondag 18 september 2011 22:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, maar ja, ik ben misschien ook veel te cynisch in dat soort dingen...quote:Op zondag 18 september 2011 22:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben wel echt de slechtste gelovige ooit. Ik geloof, vloek, voos, zuip en gebruik..quote:
Ach, doe maar waar je jezelf goed bij voelt, als je het aan mij vraagt zal god er toch nooit moeilijk over gaan doenquote:Op zondag 18 september 2011 22:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben wel echt de slechtste gelovige ooit. Ik geloof, vloek, voos, zuip en gebruik..
je klinkt wel lekker zoals je jezelf omschrijft...quote:Op zondag 18 september 2011 22:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben wel echt de slechtste gelovige ooit. Ik geloof, vloek, voos, zuip en gebruik..
Ik was echt vet cynisch, maar ik geloofde wel. Het wordt mij niet opgedrongen. Ik wil zelf mee en ik wil zelf dingen wetenquote:Op zondag 18 september 2011 22:12 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, maar ja, ik ben misschien ook veel te cynisch in dat soort dingen...
Maar wel of niet gelovig zijn zou voor mij in ieder geval niets uitmaken in een relatie, mits het mij niet opgedrongen wordt! Ik vind het wel erg cru om te zeggen dat je nooit iemand die wel gelooft als partner zou willen hebben..
Geloof hoeft ook niet te betekenen dat je dat niet doetquote:Op zondag 18 september 2011 22:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Seks is gezond, drugs brengen je dichterbij god en jezus maakte van water wijn. Wie doet me wat?quote:Op zondag 18 september 2011 22:14 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ach, doe maar waar je jezelf goed bij voelt, als je het aan mij vraagt zal god er toch nooit moeilijk over gaan doen.
Maar ja, als je gelooft moet je misschien je leven gaan beteren
Ruik ik sarcasme?quote:Op zondag 18 september 2011 22:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
je klinkt wel lekker zoals je jezelf omschrijft...
Misschien moet ik dan toch maar eens gaan zoeken in de kerk. En dan voor het zingen de kerk uit gaan hahaquote:Op zondag 18 september 2011 22:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ontmoette mijn vriend op fok en ik wist dat geloof een deel van hem was, dus onze tweede 'date' was in zijn kerk. En dan een paar uur later ordinair zoenen.
Het een sluit het ander niet uit wat mij betreftquote:Op zondag 18 september 2011 22:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom noem je jezelf een slechte gelovige dan, als je er zelf achter staat?quote:Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Seks is gezond, drugs brengen je dichterbij god en jezus maakte van water wijn. Wie doet me wat?
Nu vind ik je pas echt raarquote:Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Seks is gezond, drugs brengen je dichterbij god en jezus maakte van water wijn. Wie doet me wat?
De meeste gelovigen zouden haar een slechte gelovige noemenquote:Op zondag 18 september 2011 22:19 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Waarom noem je jezelf een slechte gelovige dan, als je er zelf achter staat?
Nou, je hebt ook die vrome typjes die de handjes thuis houden, geen druppel drinken en geen tv kijken. Dat zijn dezelfde lui die zeggen dat pukkelpop een straf van god wasquote:Op zondag 18 september 2011 22:19 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Waarom noem je jezelf een slechte gelovige dan, als je er zelf achter staat?
Ik ben denk ik het tegenovergestelde: ik houd mijn handjes thuis, drink geen druppel en kijk geen tv (quote:Op zondag 18 september 2011 22:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, je hebt ook die vrome typjes die de handjes thuis houden, geen druppel drinken en geen tv kijken. Dat zijn dezelfde lui die zeggen dat pukkelpop een straf van god was
Ik zie het, ze heeft snel iets ander gequote. Triest.quote:Op zondag 18 september 2011 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die reactie sloeg niet op haar reactie volgens mij.
No offence, maar dan ben je dus eigenlijk best saai? Volgens de meeste mensen in deze maatschappij, op dit moment.quote:Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben denk ik het tegenovergestelde: ik houd mijn handjes thuis, drink geen druppel en kijk geen tv (), en toch moet ik van geloof niets hebben
Ik vind het knap van je dat je niks drinkt, maar waarom?quote:Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben denk ik het tegenovergestelde: ik houd mijn handjes thuis, drink geen druppel en kijk geen tv (), en toch moet ik van geloof niets hebben
Verstandigquote:Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dan nog blijf ik het raar vinden om drugs te gebruiken om dichterbij god te komen.quote:Op zondag 18 september 2011 22:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat zijn niet mijn woorden, maar dat zeggen ze toch?
Leef eens meisjequote:Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja mijn leven is om te huilen, dank je voor de bevestigingquote:Op zondag 18 september 2011 22:25 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik zie het, ze heeft snel iets ander gequote. Triest.
[..]
No offence, maar dan ben je dus eigenlijk best saai? Volgens de meeste mensen in deze maatschappij, op dit moment.
Daarvoor gebruik ik ze ook helemaal niet, ik vind het soms gewoon chillquote:Op zondag 18 september 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nog blijf ik het raar vinden om drugs te gebruiken om dichterbij god te komen.
[..]
Leef eens meisje
Aan de tv mis je nietsquote:Op zondag 18 september 2011 22:27 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja mijn leven is om te huilen, dank je voor de bevestiging!!
Ik heb een aanrakingsprobleem, kan ontzettend slecht tegen alcohol, en tv kan ik niet betalen..
Je praat jezelf nu gewoon de put in.quote:Op zondag 18 september 2011 22:27 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb een aanrakingsprobleem, kan ontzettend slecht tegen alcohol, en tv kan ik niet betalen..
Haha, het klinkt alsof je slechte ervaringen hebt gehad met alcohol.quote:Op zondag 18 september 2011 22:27 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Get over myself? Ik ben ja zo onzeker.quote:Op zondag 18 september 2011 22:27 schreef HappyGirl91 het volgende:
Uhh, wat? Alsof ik om jou helemaal een post zou veranderen, get over yourself
Alsof het essentieel isquote:Op zondag 18 september 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan de tv mis je niets, geen alcohol drinken is niet erg. Daar kan je wat aan doen
Het is allemaal de schuld van Mpjquote:Op zondag 18 september 2011 22:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je praat jezelf nu gewoon de put in.
Oh dat is zeker waar. Ik gebruik zelf niet.quote:Op zondag 18 september 2011 22:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Daarvoor gebruik ik ze ook helemaal niet, ik vind het soms gewoon chill
Wat?quote:
Maar je weet wel dat issues met jezelf niet altijd even handig zijn als je een relatie wilquote:Op zondag 18 september 2011 22:30 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Mpj![]()
Vanaf nu ga ik weer positief doen
Als je uitgaat, krijg je sowieso aandacht van mannen en mogelijk een date. Kan je ook oefenen met aanraken enzovoort.quote:Op zondag 18 september 2011 22:30 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Mpj![]()
Vanaf nu ga ik weer positief doen
Drank.. ik heb de tijd van mijn leven gehad stronken, maar nu echt niet meer. Doe mij maar sprite en de muziek veels te hardquote:Op zondag 18 september 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is zeker waar. Ik gebruik zelf niet.
[..]
Wat?
Ijsje eten? Picknick? Bios?quote:Op zondag 18 september 2011 22:33 schreef Newbie114 het volgende:
Faye nog date ideeën?
En drugs gebruiken om dichter bij God en jezelf te komen is mijn nummer 1 reden om psychedelica te gebruiken.
Mehehe, drank en problemen.. kan het alleen maar versterkenquote:Op zondag 18 september 2011 22:32 schreef minibeer het volgende:
Zuipen zal ook wel helpen tegen het aanrakingsprobleem.
Maar even serieus, ik ben ook niet zo van het aanraken, en vaak merken mensen dat wel. Ik wordt altijd overgeslagen bij het zoenen, ik geef meestal een hand ofzo, ook als een meisje jarig is of ik haar voor het eerst sinds lange tijd weer zie.
Nee.quote:
Muffins maken! Das wel leuk jaquote:Op zondag 18 september 2011 22:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee.
Meisje komt vanuit Zwolle op een zaterdagmiddag/avond, denk aan muffins maken als dat mag van mijn ouders+ filmpje kijken ofzo.
Iemand film ideeën
Wat voor muziek?quote:Op zondag 18 september 2011 22:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Drank.. ik heb de tijd van mijn leven gehad stronken, maar nu echt niet meer. Doe mij maar sprite en de muziek veels te hardde leukste dingen in het leven zijn niet te koop
Aangezien elk meisje hier dat leuk vind, lijkt het mij een goed ideequote:Op zondag 18 september 2011 22:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Muffins maken! Das wel leuk ja
Over het algemeen wel, maar ik zie niet in hoe een of twee biertjes een aanraakprobleem kunnen versterken.quote:Op zondag 18 september 2011 22:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mehehe, drank en problemen.. kan het alleen maar versterken
Die ga ik onthoudenquote:Op zondag 18 september 2011 22:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Aangezien elk meisje hier dat leuk vind, lijkt het mij een goed idee
Geloof me, het kan...quote:Op zondag 18 september 2011 22:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, maar ik zie niet in hoe een of twee biertjes een aanraakprobleem kunnen versterken.
Okquote:Op zondag 18 september 2011 22:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Geloof me, het kan...
De laatste keer dat ik drank ophad, flipte ik zo'n beetje, omdat mijn grenzen voor mijn beheersing zorgen als iemand aan me zit, en dat gebeurt op een feest toch wel
Help me even herinneren jou een knuffel te gevenquote:Op zondag 18 september 2011 22:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Geloof me, het kan...
De laatste keer dat ik drank ophad, flipte ik zo'n beetje, omdat mijn grenzen voor mijn beheersing zorgen als iemand aan me zit, en dat gebeurt op een feest toch wel
Heb je al gevraagd of je mocht komenquote:Op zondag 18 september 2011 22:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Help me even herinneren jou een knuffel te geven
masochistquote:Op zondag 18 september 2011 22:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je krijg 21 maagden na de dood als je een martelaar sterft als je in die andere Abrahamistische god gelooft!! Is niet slecht toch?quote:Op zondag 18 september 2011 21:58 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Precies, ik snap dat mensen zoeken naar iets dat hún bestaan rechtvaardigt, zoals een god, maar ik vind het toch ook eigenlijk erg naief om te geloven dat het echt de god uit hun duizenden jaren oude boekje is die daar verantwoordelijk voor is en ze niet kunnen accepteren dat het toch maar gewoon toeval is en ze allemaal doodgaan zonder vervolg(no offence naar de christelijke mensen hier, misschien kan iemand me een reden noemen om in een god te geloven)
Het is al wel een tijdje geleden, en heb er sindsdien al aan gewerkt, maar drank wil ik nog even niet weer doenquote:Op zondag 18 september 2011 22:42 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ok, dat had ik niet verwacht! Misschien heb ik het iets te veel op mezelf geprojecteerd.
We moeten haar allemaal een knuffel geven.quote:Op zondag 18 september 2011 22:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Muse, editors, Kasabian, the Beatles, coldplay, triggerfinger, goose, flogging molly, deadmau5, the gaslight anthem, nirvana, archtic monkeys, the kooks, young the giant, gorillaz, pendulum, de jeugd van tegenwoordig, de staat..quote:
Goed bezig chicaquote:Op zondag 18 september 2011 22:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Het is al wel een tijdje geleden, en heb er sindsdien al aan gewerkt, maar drank wil ik nog even niet weer doen... Ik probeer wel echt mezelf op dat vlak te verbeteren, want zo wil ik niet nog steeds zijn op mijn dertigste
Hoeveel jaar nog te gaan dan?quote:Op zondag 18 september 2011 22:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Het is al wel een tijdje geleden, en heb er sindsdien al aan gewerkt, maar drank wil ik nog even niet weer doen... Ik probeer wel echt mezelf op dat vlak te verbeteren, want zo wil ik niet nog steeds zijn op mijn dertigste
Enig idee waarom je niet aangeraakt wil worden? Beetje stomme vraag misschien, maar ik vraag het me af.quote:Op zondag 18 september 2011 22:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nice.quote:Op zondag 18 september 2011 22:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Muse, editors, Kasabian, the Beatles, coldplay, triggerfinger, goose, flogging molly, deadmau5, the gaslight anthem, nirvana, archtic monkeys, the kooks, young the giant, gorillaz, pendulum, de jeugd van tegenwoordig, de staat..
aightquote:Op zondag 18 september 2011 22:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Muse, editors, Kasabian, the Beatles, coldplay, triggerfinger, goose, flogging molly, deadmau5, the gaslight anthem, nirvana, archtic monkeys, the kooks, young the giant, gorillaz, pendulum, de jeugd van tegenwoordig, de staat..
Dan heb je nog evenquote:Op zondag 18 september 2011 22:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hij reageert ook niet op mijn DMquote:Op zondag 18 september 2011 22:49 schreef ook_gek het volgende:
Het gaat opeens over god, drugs en zielen.
Oke help me even, uhm wat van dit alles heeft met versieren te maken?
En mlig
Gast effe serieus, kap met dat ongekende slappe gelul over maatschappij en niet durven quoten.
God kan je helpen met versieren je moet er alleen in gelovenquote:Op zondag 18 september 2011 22:49 schreef ook_gek het volgende:
Het gaat opeens over god, drugs en zielen.
Oke help me even, uhm wat van dit alles heeft met versieren te maken?
En mlig
Gast effe serieus, kap met dat ongekende slappe gelul over maatschappij en niet durven quoten.
Waarom wil je hem er zo graag bij hebben eigenlijk?quote:Op zondag 18 september 2011 22:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hij reageert ook niet op mijn DM
Als ze hem nou hosselt, zou wel goed uitkomen enzo. Maarja, dat zei iedereen dus ook over lantquote:Op zondag 18 september 2011 22:50 schreef Mpj het volgende:
[..]
Waarom wil je hem er zo graag bij hebben eigenlijk?
Geen idee, ik ken hem niet, maar hij klonk alsof zijn leven wel wat vrolijkheid kon gebruiken en hij was al genoemd door verschillende users die zeiden dat hij in de buurt woonde, dus ik dacht, als hij niet durft te quoten als iedereen het ziet, wat best sneu is, kan het wel via DM, maar dat ging hem blijkbaar ook te verquote:Op zondag 18 september 2011 22:50 schreef Mpj het volgende:
[..]
Waarom wil je hem er zo graag bij hebben eigenlijk?
Ja vast, zullen we dat hier maar niet in dit topic gaan bespreken?quote:Op zondag 18 september 2011 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
God kan je helpen met versieren je moet er alleen in geloven
Kan ook, dan zie ik nog wel een reactie komenquote:Op zondag 18 september 2011 22:54 schreef minibeer het volgende:
Misschien is hij gewoon even niet online geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |