quote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben nog een foto laten zien ook.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben nog een foto laten zien ook.
Ze hadden dat tegen haar gezegd toen ze met haar op de foto gingen,quote:
En toen, en toen?quote:Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hadden dat tegen haar gezegd toen ze met haar op de foto gingen,
Toen was ze benieuwd wie dat was, dus vroeg ze om een foto.
Dat wordt gezellig volgende week.
Ze wist nog wanneer die foto was genomen.quote:
Wie? Wie?quote:Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Stomme actiequote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze waren op een screening voor het wereldrecord TV kijken van BNN.
De grappenmakers tegen Gerrie zeggen dat ik verliefd op der ben.
Wat ga je volgende week doen en wat zei ze toen ze de foto zag.quote:Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
PatriQue de vuige relnicht.quote:
En ik denk dat die mensen psychische niet helemaal in orde zijn als ze dit soort dingen beweren. (mensen die denken namens god te spreken.)quote:Op zondag 18 september 2011 21:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mijn precieze theorie: ze hebben een al dan niet nu onbekende psychedelische drug genomen en zijn toen door God uitgekozen om een boodschap te ontvangen.
Nee?quote:Op zondag 18 september 2011 21:32 schreef minibeer het volgende:
Heloef heb je nou een kloon?
Ik heb hulp nodig!
quote:Op zondag 18 september 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik denk dat die mensen psychische niet helemaal in orde zijn als ze dit soort dingen beweren. (mensen die denken namens god te spreken.)
Ik ga het volgende week allemaal glashard ontkennen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die bitches van tal ook altijd
Is af en toe wel lachen, om met vrienden over zoiets te praten, of te beweren dat ons brein bestuurd wordt door donkere materie ofzo, en dat dan god of het lot zou voorstellen. Het wordt pas echt gestoord als je ervan overtuigd raakt!quote:Op zondag 18 september 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik denk dat die mensen psychische niet helemaal in orde zijn als ze dit soort dingen beweren. (mensen die denken namens god te spreken.)
Ook als ze voor je neus staatquote:Op zondag 18 september 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga het volgende week allemaal glashard ontkennen.
Dat is zeker leuk.quote:Op zondag 18 september 2011 21:35 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Is af en toe wel lachen, om met vrienden over zoiets te praten, of te beweren dat ons brein bestuurd wordt door donkere materie ofzo, en dat dan god of het lot zou voorstellen. Het wordt pas echt gestoord als je ervan overtuigd raakt!
ik zou dr gewoon vol op dr bek pakken. Ik bedoel genanter kan het toch al niet meer...quote:
Voor veel mensen geeft het idee dat er een god is en dat er iets na de dood is rust. En religie is een middel om mensen te onderdrukkenquote:Op zondag 18 september 2011 21:35 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Is af en toe wel lachen, om met vrienden over zoiets te praten, of te beweren dat ons brein bestuurd wordt door donkere materie ofzo, en dat dan god of het lot zou voorstellen. Het wordt pas echt gestoord als je ervan overtuigd raakt!
En een proces aan je broek of een paar klappen van een kleerkast.quote:Op zondag 18 september 2011 21:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik zou dr gewoon vol op dr bek pakken. Ik bedoel genanter kan het toch al niet meer...
Ja, zo'n vaart zal het echt lopen ook...quote:Op zondag 18 september 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En een proces aan je broek of een paar klappen van een kleerkast.
Ik zit nu te denken er is best een grote kans dat ze me herkent.quote:
Het kan gebruikt worden om mensen te onderdrukken, gebeurt niet altijd.Voor mij is het vooral hulp bij leven.quote:Op zondag 18 september 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor veel mensen geeft het idee dat er een god is en dat er iets na de dood is rust. En religie is een middel om mensen te onderdrukken
Dat zal wel meevallen. Het is geen Beyonce.quote:Op zondag 18 september 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En een proces aan je broek of een paar klappen van een kleerkast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |