SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is juist mijn autistische kant, dat kan ik niet zonder te veranderen in tomaat-man en te stotteren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:26 schreef Bisamrat het volgende:
Je gaat naar haar toe en je vraagt het gewoon. Klaar topic kan dicht.
Ik durf haar niet toe te voegen, straks heeft ze me door.quote:
Joh neem gewoon het risico, straks gaat iemand anders er met de hoofdprijs vandoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 07:55 schreef Glennznl het volgende:
Oke, ik ga het kaartje proberen.
Maar hoe kan ze dan antwoorden, als ik schrijf "prop je antwoord in kluis 643" heeft ze me door.
Dat gaat mijn beste vriend misschien al doen (kopie van hyves):quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:00 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Joh neem gewoon het risico, straks gaat iemand anders er met de hoofdprijs vandoor.
quote:Er zijn 3 meisjes, A,B en C, en een daarvan wil ik mee uitvragen naar kerstbal, meisje A is de leukste maar met het minste kans op slagen, als ik voor B ga kwets ik mijn vriend, maar heb ik wel meer kans op slagen, en ten slotte C, een meisje dat mij graag slaat maar wel aardig is, welke van de 3 moet ik kiezen??? Graag reageren..
glenn niet gaan leigen he je weet wie meisje B is en niet jou meisje jha!!quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:14 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Dat gaat mijn beste vriend misschien al doen (kopie van hyves):
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst was zijn meisje B een ander meisje en die heeft hij nu vervangen met die van mij.![]()
ik ben niet zo erg.. hij dacht dat ik zijn meisje wou inpikken maar dat is niet zoquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:06 schreef sebastiaaan het volgende:
Fijne beste vriend heb je trouwens mocht die voor jouw keuze gaan. ga er gewoon voor!!
quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:35 schreef zarGon het volgende:
waarom vragen jullie elkaar niet uit??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |