van mij dus...quote:
quote:Elk jaar een nieuw begin, elk jaar het zelfde liedje. Ik mopper over school, praat bij met mijn vrienden en we hebben het over de nieuwe meisjes. Dit jaar was anders, dit jaar kon ik dat laatste overslaan, ik zag jou. Ik wist het, ik hoefde niet meer te zoeken. Elke keer als je iets tegen me zegt, weet ik niet wat ik moet zeggen. Elke keer dat ik je zie lopen, verwacht ik wakker te worden, maar het is geen droom.
uhm... ik gebruikte er vorig jaar (de 2e) nog eentje.. ik ben gewoon fucking shy.. maar kwam toen wel over als een Casanova xDquote:Op zondag 18 september 2011 20:02 schreef IamSuperHero het volgende:
jongen briefjes zijn voor groep 8!
[..]
ik ben nog geen 15.. xDquote:
ik faal gewoon hardquote:
laturs (jaj Post 560)quote:Op zondag 18 september 2011 20:07 schreef IamSuperHero het volgende:
veel succes met jullie dates anders date je elkaar maar is ook weer is vernieuwing voor jullie school
später
gelijk heb jequote:
Davodo en glennznl lopen in heel veel subfora topics te openen, hoe wanhopig ze wel niet zijn en dat we ze écht moeten helpen, maar vervolgens lopen ze stoer te reageren op elkaar en op sommige reacties. Dat bedoelde ik er meequote:
het was me bijna gelukt vandaag... :Cquote:
TS hebben jij en Glennznl soms last van schizofrenie? Want aan de ene kant falen jullie hard in het chicks versieren, maar aan de andere kant lopen jullie 'stoere' topics te openen van: "woow kijk mij eens stoer zijn, ik kan geen chicks versieren, dus hoe moet ik spacecake maken?".quote:Op maandag 19 september 2011 14:45 schreef davodo... het volgende:
[..]
het was me bijna gelukt vandaag... :C
A nu volg ik het weer.quote:Op maandag 19 september 2011 11:32 schreef LDS het volgende:
[..]
Davodo en glennznl lopen in heel veel subfora topics te openen, hoe wanhopig ze wel niet zijn en dat we ze écht moeten helpen, maar vervolgens lopen ze stoer te reageren op elkaar en op sommige reacties. Dat bedoelde ik er mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |