SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is juist mijn autistische kant, dat kan ik niet zonder te veranderen in tomaat-man en te stotteren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:26 schreef Bisamrat het volgende:
Je gaat naar haar toe en je vraagt het gewoon. Klaar topic kan dicht.
Ik durf haar niet toe te voegen, straks heeft ze me door.quote:
Joh neem gewoon het risico, straks gaat iemand anders er met de hoofdprijs vandoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 07:55 schreef Glennznl het volgende:
Oke, ik ga het kaartje proberen.
Maar hoe kan ze dan antwoorden, als ik schrijf "prop je antwoord in kluis 643" heeft ze me door.
Dat gaat mijn beste vriend misschien al doen (kopie van hyves):quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:00 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Joh neem gewoon het risico, straks gaat iemand anders er met de hoofdprijs vandoor.
quote:Er zijn 3 meisjes, A,B en C, en een daarvan wil ik mee uitvragen naar kerstbal, meisje A is de leukste maar met het minste kans op slagen, als ik voor B ga kwets ik mijn vriend, maar heb ik wel meer kans op slagen, en ten slotte C, een meisje dat mij graag slaat maar wel aardig is, welke van de 3 moet ik kiezen??? Graag reageren..
glenn niet gaan leigen he je weet wie meisje B is en niet jou meisje jha!!quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:14 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Dat gaat mijn beste vriend misschien al doen (kopie van hyves):
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst was zijn meisje B een ander meisje en die heeft hij nu vervangen met die van mij.![]()
ik ben niet zo erg.. hij dacht dat ik zijn meisje wou inpikken maar dat is niet zoquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:06 schreef sebastiaaan het volgende:
Fijne beste vriend heb je trouwens mocht die voor jouw keuze gaan. ga er gewoon voor!!
quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:35 schreef zarGon het volgende:
waarom vragen jullie elkaar niet uit??
uhm ik ben niet homo.. van glenn weet ik het nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:35 schreef zarGon het volgende:
waarom vragen jullie elkaar niet uit??
Twijfel je?quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:37 schreef davodo... het volgende:
[..]
uhm ik ben niet homo.. van glenn weet ik het niet
uhm ik heb er een heleboel maar die krijg je neit want die ga ik zelf gebruiken en ik meot origineel blijven..quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:39 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Twijfel je?
Kent iemand wat sappige woorden geschikt voor de vrouwtjes?
Ik ga een briefje schrijven.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:27 schreef davodo... het volgende:
[..]
ik ben niet zo erg.. hij dacht dat ik zijn meisje wou inpikken maar dat is niet zo
Gewoon uitleggen dat in de cultuur van jullie school Kerst een maand eerder wordt gevierd dan in de rest van de wereld. Als jij eraan kon wennen, waarom zij dan niet? Als jij in pak bent, zal zij wel een baljurk dragen, dus ik zou een taxi nemen, en niet met zijn tweeën op de fiets gaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:20 schreef Glennznl het volgende:
...
Nu is er over 2 maanden het kerstbal, ik wil daar heen zodat ik me eindbaas voel door mijn pak.
Dat meisje moet met mij mee, maar hoe?
...
Ik heb dus drie maanden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:53 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Gewoon uitleggen dat in de cultuur van jullie school Kerst een maand eerder wordt gevierd dan in de rest van de wereld. Als jij eraan kon wennen, waarom zij dan niet? Als jij in pak bent, zal zij wel een baljurk dragen, dus ik zou een taxi nemen, en niet met zijn tweeën op de fiets gaan.
Prima toch?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:09 schreef Glennznl het volgende:
Even on topic.
Keur mijn sjans-brief ff:
Hallo (....)
Elk jaar een nieuw begin, elk jaar het zelfde liedje. Ik mopper over school, praat bij met mijn vrienden en we hebben het over de nieuwe meisjes. Dit jaar was anders, dit jaar kon ik dat laatste overslaan, ik zag jou. Ik wist het, ik hoefde niet meer te zoeken. Elke keer als je iets tegen me zegt, weet ik niet wat ik moet zeggen. Elke keer dat ik je zie lopen, verwacht ik wakker te worden, maar het is geen droom.
"Ik wil je" voldoet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:09 schreef Glennznl het volgende:
Even on topic.
Keur mijn sjans-brief ff:
Hallo (....)
Elk jaar een nieuw begin, elk jaar het zelfde liedje. Ik mopper over school, praat bij met mijn vrienden en we hebben het over de nieuwe meisjes. Dit jaar was anders, dit jaar kon ik dat laatste overslaan, ik zag jou. Ik wist het, ik hoefde niet meer te zoeken. Elke keer als je iets tegen me zegt, weet ik niet wat ik moet zeggen. Elke keer dat ik je zie lopen, verwacht ik wakker te worden, maar het is geen droom.
Niet meer nodig, ik heb zelf een plan bedacht wat goed MOET gaan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oke, en waarvoor heb je nou eigenlijk ECHT hulp nodig?
* -Engel- is in afwachting van het hele verhaal na uitvoering planquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:05 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Niet meer nodig, ik heb zelf een plan bedacht wat goed MOET gaan.
Ik wil het hele verhaal nu al horen!quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- is in afwachting van het hele verhaal na uitvoering plan
quote:Op zondag 18 september 2011 16:20 schreef LDS het volgende:
Wel een beetje faal dat jullie jongens over fok tegen elkaar gaan praten
we zitten publiekelijk te discussiërenquote:Op zondag 18 september 2011 16:20 schreef LDS het volgende:
[..]
Ik wil het hele verhaal nu al horen!
Wel een beetje faal dat jullie jongens over fok tegen elkaar gaan praten
groot gelijk, maar hij gaat wachten tot 2 december en tot die tijd alleen maar van dit soort topics openenquote:Op zondag 18 september 2011 19:57 schreef IamSuperHero het volgende:
deze kerel moet stoppen met topics starten, en gewoon doen
van hem of van mij, dat ik morgen al een meisje ga vragen voor het kerstbal??quote:
hem... duh is gewoon logischquote:
van mij dus...quote:
quote:Elk jaar een nieuw begin, elk jaar het zelfde liedje. Ik mopper over school, praat bij met mijn vrienden en we hebben het over de nieuwe meisjes. Dit jaar was anders, dit jaar kon ik dat laatste overslaan, ik zag jou. Ik wist het, ik hoefde niet meer te zoeken. Elke keer als je iets tegen me zegt, weet ik niet wat ik moet zeggen. Elke keer dat ik je zie lopen, verwacht ik wakker te worden, maar het is geen droom.
uhm... ik gebruikte er vorig jaar (de 2e) nog eentje.. ik ben gewoon fucking shy.. maar kwam toen wel over als een Casanova xDquote:Op zondag 18 september 2011 20:02 schreef IamSuperHero het volgende:
jongen briefjes zijn voor groep 8!
[..]
ik ben nog geen 15.. xDquote:
ik faal gewoon hardquote:
laturs (jaj Post 560)quote:Op zondag 18 september 2011 20:07 schreef IamSuperHero het volgende:
veel succes met jullie dates anders date je elkaar maar is ook weer is vernieuwing voor jullie school
später
gelijk heb jequote:
Davodo en glennznl lopen in heel veel subfora topics te openen, hoe wanhopig ze wel niet zijn en dat we ze écht moeten helpen, maar vervolgens lopen ze stoer te reageren op elkaar en op sommige reacties. Dat bedoelde ik er meequote:
het was me bijna gelukt vandaag... :Cquote:
TS hebben jij en Glennznl soms last van schizofrenie? Want aan de ene kant falen jullie hard in het chicks versieren, maar aan de andere kant lopen jullie 'stoere' topics te openen van: "woow kijk mij eens stoer zijn, ik kan geen chicks versieren, dus hoe moet ik spacecake maken?".quote:Op maandag 19 september 2011 14:45 schreef davodo... het volgende:
[..]
het was me bijna gelukt vandaag... :C
A nu volg ik het weer.quote:Op maandag 19 september 2011 11:32 schreef LDS het volgende:
[..]
Davodo en glennznl lopen in heel veel subfora topics te openen, hoe wanhopig ze wel niet zijn en dat we ze écht moeten helpen, maar vervolgens lopen ze stoer te reageren op elkaar en op sommige reacties. Dat bedoelde ik er mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |