Maar van die regels verwacht je meestal toch enige logica.quote:Op zondag 18 september 2011 21:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In je eigen huis je eigen regels laten gelden kan ik nog wel snappen hoor.
En gelijk heeft 'ie.quote:Op zondag 18 september 2011 20:50 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
Eens. De vader van mijn scharrel/vriendin nu heeft over mij gezegd dat hij er ééntje op zou drinken als ze mij dumpt.![]()
Ik zou veel te verwend, arrogant/uit de hoogte en dominant zijn. Allemaal niet waar. Plus mijn uiterlijk; hij vindt dat ik te gebruind ben en er teveel mee bezig ben dat ik er goed uitzie. Wat 'n vent. Hoor ik dan via via, in mijn gezicht doet hij ''wel aardig''.
Jawelquote:Op zondag 18 september 2011 21:04 schreef Mpj het volgende:
[..]
Jouw ouders zijn toch niet zo dommig om te denken dat jij het als het niet thuis mag, je het helemaal niet doet?
quote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef debeterebob het volgende:
Nou ook weer een goede pm-discussie met Mpj![]()
Eerst vraagt ie waarom ik zeg dat hij sfeerbepalend is in sommige gevallen, om na wat dm's te eindigen met het statement dat ik een dikke nerd ben
Ateïstquote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hello, infidel![]()
Dit meisje heeft ook niks tegen drugsgebruik. Ze heeft wel iets tegen mijn idee dat keizer Constantijn etc hun visioenen kregen doordat ze psychedelische drugs ophadden. Ze wou er wel over discussiëren
Het is wel atheïst hè. En natuurlijk, dat doen sommigen ook voor mij openstaan voor mijn ideeën dus moet ik dat ook wel doen hè.quote:Op zondag 18 september 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ateïst![]()
Maar ik vind het goed om te horen dat je iig open staat voor andere ideeën.
Ik kom helaas uit een familie waar dat dus niet zo vanzelf sprekend is. Ik heb moeten knokken om niet meer mee naar de kerk te hoeven.quote:Op zondag 18 september 2011 21:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het is wel atheïst hè. En natuurlijk, dat doen sommigen ook voor mij openstaan voor mijn ideeën dus moet ik dat ook wel doen hè.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom helaas uit een familie waar dat dus niet zo vanzelf sprekend is. Ik heb moeten knokken om niet meer mee naar de kerk te hoeven.
OMGquote:Op zondag 18 september 2011 20:52 schreef Mpj het volgende:
[..]
Precies.Wacht eens; hoezo ''ja ja''?
Zo typisch, ditquote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef debeterebob het volgende:
Nou ook weer een goede pm-discussie met Mpj![]()
Eerst vraagt ie waarom ik zeg dat hij sfeerbepalend is in sommige gevallen, om na wat dm's te eindigen met het statement dat ik een dikke nerd ben
Sommige gelovigen gaan er vanuit dat hun kinderen automatisch hetzelfde geloven als hun.quote:
Hoezo dat?quote:Op zondag 18 september 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt hele goede vrienden heb ik vandaag gemerkt.
weer niemand?quote:Op zondag 18 september 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt hele goede vrienden heb ik vandaag gemerkt.
Ze waren op een screening voor het wereldrecord TV kijken van BNN.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze waren op een screening voor het wereldrecord TV kijken van BNN.
De grappenmakers tegen Gerrie zeggen dat ik verliefd op der ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nog eens een leuke, die onthoud ik voor als ik nog een keer daarover in discussie moetquote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets tegen mijn idee dat keizer Constantijn etc hun visioenen kregen doordat ze psychedelische drugs ophadden. Ze wou er wel over discussiëren
En wat zei ze?quote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze waren op een screening voor het wereldrecord TV kijken van BNN.
De grappenmakers tegen Gerrie zeggen dat ik verliefd op der ben.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]Awwwwww
Ze hebben nog een foto laten zien ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Mijn precieze theorie: ze hebben een al dan niet nu onbekende psychedelische drug genomen en zijn toen door God uitgekozen om een boodschap te ontvangen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef Fingon het volgende:
[..]
Dat is nog eens een leuke, die onthoud ik voor als ik nog een keer daarover in discussie moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |