Zo bijzonder is dat allemaal niet, of jij komt nooit buiten?quote:Op zondag 18 september 2011 23:44 schreef RandyMcRanderson het volgende:
wat een leuke anekdotes allemaal
Alsof BN-ers zo bijzonder zijn... Gordon is IRL ook gewoon een nicht hoorquote:Op zondag 18 september 2011 23:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat allemaal niet, of jij komt nooit buiten?
jij begonquote:Op zondag 18 september 2011 23:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat allemaal niet, of jij komt nooit buiten?
Ik eis een aflevering gemist linkquote:Op zondag 18 september 2011 23:48 schreef kree het volgende:
Zat net ook even dat spuiten en slikken te kijken.
Die ontmaagdings service, nouja ik weet het niet hoor....
Heb ik ook ontmoet.quote:Op zondag 18 september 2011 23:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alsof BN-ers zo bijzonder zijn... Gordon is IRL ook gewoon een nicht hoor
Keer naar Den Haag gaan met mooi weer, kom je op het terras elke bekende politicus tegenquote:Op zondag 18 september 2011 23:47 schreef Edarrawen het volgende:
Mij overkomt zoiets ook nooit hoor...
Je kan ook gewoon een debat bijwonen (heb ik ook eens gedaan vanwege studie). Zie je ze ook, als dat is wat je precies wilt.quote:Op zondag 18 september 2011 23:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Keer naar Den Haag gaan met mooi weer, kom je op het terras elke bekende politicus tegen
Dat zou ik ook wel willen.quote:Op zondag 18 september 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
Ik heb nog nooit iemand ontmoet waar van ik dacht nou fantastisch dit vertel ik later aan mijn kinderen.
Maar goed een Nelson Mandela is nou eenmaal moeilijk te bereiken.
Staat nog niet op internet denk.quote:Op zondag 18 september 2011 23:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik eis een aflevering gemist link
Je Negerrootsquote:Op zondag 18 september 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
Ik heb nog nooit iemand ontmoet waar van ik dacht nou fantastisch dit vertel ik later aan mijn kinderen.
Maar goed een Nelson Mandela is nou eenmaal moeilijk te bereiken.
nog geen uur geleden.quote:Op zondag 18 september 2011 23:51 schreef Newbie114 het volgende:
Staat er idd nog niet op, hoe laat is het uitgezonden?
Link?quote:Op zondag 18 september 2011 23:52 schreef Edarrawen het volgende:
Het staat wel op de spuiten en slikken website denk ik, daar zetten ze het altijd al vrij snel op...
Half 12 afgelopen.quote:Op zondag 18 september 2011 23:51 schreef Newbie114 het volgende:
Staat er idd nog niet op, hoe laat is het uitgezonden?
Was hij niet van de enorm armetierige uitzeninding van de TMF-awards?quote:Op zondag 18 september 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen Gerard Ekdom ontmoeten.
Hij is eigenlijk de enige idool wat ik ooit heb gehad.
Gerard Ekdom is nooit commercieel geweest. Dus nee.quote:Op zondag 18 september 2011 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was hij niet van de enorm armetierige uitzeninding van de TMF-awards?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |