Zo bijzonder is dat allemaal niet, of jij komt nooit buiten?quote:Op zondag 18 september 2011 23:44 schreef RandyMcRanderson het volgende:
wat een leuke anekdotes allemaal
Alsof BN-ers zo bijzonder zijn... Gordon is IRL ook gewoon een nicht hoorquote:Op zondag 18 september 2011 23:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat allemaal niet, of jij komt nooit buiten?
jij begonquote:Op zondag 18 september 2011 23:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat allemaal niet, of jij komt nooit buiten?
Ik eis een aflevering gemist linkquote:Op zondag 18 september 2011 23:48 schreef kree het volgende:
Zat net ook even dat spuiten en slikken te kijken.
Die ontmaagdings service, nouja ik weet het niet hoor....
Heb ik ook ontmoet.quote:Op zondag 18 september 2011 23:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alsof BN-ers zo bijzonder zijn... Gordon is IRL ook gewoon een nicht hoor
Keer naar Den Haag gaan met mooi weer, kom je op het terras elke bekende politicus tegenquote:Op zondag 18 september 2011 23:47 schreef Edarrawen het volgende:
Mij overkomt zoiets ook nooit hoor...
Je kan ook gewoon een debat bijwonen (heb ik ook eens gedaan vanwege studie). Zie je ze ook, als dat is wat je precies wilt.quote:Op zondag 18 september 2011 23:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Keer naar Den Haag gaan met mooi weer, kom je op het terras elke bekende politicus tegen
Dat zou ik ook wel willen.quote:Op zondag 18 september 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
Ik heb nog nooit iemand ontmoet waar van ik dacht nou fantastisch dit vertel ik later aan mijn kinderen.
Maar goed een Nelson Mandela is nou eenmaal moeilijk te bereiken.
Staat nog niet op internet denk.quote:Op zondag 18 september 2011 23:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik eis een aflevering gemist link
Je Negerrootsquote:Op zondag 18 september 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
Ik heb nog nooit iemand ontmoet waar van ik dacht nou fantastisch dit vertel ik later aan mijn kinderen.
Maar goed een Nelson Mandela is nou eenmaal moeilijk te bereiken.
nog geen uur geleden.quote:Op zondag 18 september 2011 23:51 schreef Newbie114 het volgende:
Staat er idd nog niet op, hoe laat is het uitgezonden?
Link?quote:Op zondag 18 september 2011 23:52 schreef Edarrawen het volgende:
Het staat wel op de spuiten en slikken website denk ik, daar zetten ze het altijd al vrij snel op...
Half 12 afgelopen.quote:Op zondag 18 september 2011 23:51 schreef Newbie114 het volgende:
Staat er idd nog niet op, hoe laat is het uitgezonden?
Was hij niet van de enorm armetierige uitzeninding van de TMF-awards?quote:Op zondag 18 september 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen Gerard Ekdom ontmoeten.
Hij is eigenlijk de enige idool wat ik ooit heb gehad.
Gerard Ekdom is nooit commercieel geweest. Dus nee.quote:Op zondag 18 september 2011 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was hij niet van de enorm armetierige uitzeninding van de TMF-awards?
Goede opmerking!quote:Op zondag 18 september 2011 23:55 schreef geenvetzak het volgende:
Veel boeiende onderwerpen hier maarnietheus -.-
Kom maar met iets leuks dan jongen.quote:Op zondag 18 september 2011 23:55 schreef geenvetzak het volgende:
Veel boeiende onderwerpen hier maarnietheus -.-
Als het emotioneel klikt zou ik de gok zeker nemen.quote:Op maandag 19 september 2011 00:01 schreef kree het volgende:
Nou zal ik nog maar eens even wat vertellen dan.
Heb nu zitten mailen met een meid (hele lange persoonlijke mails ook), waarvan je denkt we kunnen goed met elkaar praten.
Heb haar èèn keer in het echt gezien, maar toen niet persoonlijk gesproken.
Op het eerste gezicht leek het niet mijn type (ze is ook 2 jaar ouder) maar in de mailtjes kunnen we heel goed praten.
Vraag me af wat ik daar nou weer mee moet
Nee maar ik dacht misschien heb jij nog wat input om ontopic te gaan.quote:Op maandag 19 september 2011 00:02 schreef geenvetzak het volgende:
Het was meer een opmerking omdat er niet echt ontopic gepraat werd. Ben trouwens de quote-knop kwijt om weer ff offtopic te gaan
Ik zou in ieder geval vaker afspreken. Jullie kunnen goed met elkaar praten, en als er geen realtie uitkomt waarschijnlijk wel een vriendschap, en dat is altijd mooi!quote:Op maandag 19 september 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het emotioneel klikt zou ik de gok zeker nemen.
Ja ik sluit niks uit, maar ik wil er persoonlijk eerst nog wel even spreken.quote:Op maandag 19 september 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het emotioneel klikt zou ik de gok zeker nemen.
+ 1, als je er echt wat mee wilt moet je het natuurlijk wel duidelijk maken!quote:Op maandag 19 september 2011 00:03 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval vaker afspreken. Jullie kunnen goed met elkaar praten, en als er geen realtie uitkomt waarschijnlijk wel een vriendschap, en dat is altijd mooi!
Succes ermee!
Dat is duidelijk, maar ik weet niet of zij echt opzoek is naar iemand.quote:Op maandag 19 september 2011 00:04 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
+ 1, als je er echt wat mee wilt moet je het natuurlijk wel duidelijk maken!
Ik zou er niet teveel over in zitten, maar als je na het afspreken het nog steeds niet zeker weet moet je jezelf niet voor de gek houden, want dan wordt het waarschijnlijk niks!quote:Op maandag 19 september 2011 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is duidelijk, maar ik weet niet of zij echt opzoek is naar iemand.
En ik weet ook niet of ik haar leuk genoeg vindt om het gelijk te zien als relatie materiaal.
Veel plezier zou ik zeggen!quote:Op maandag 19 september 2011 00:10 schreef kree het volgende:
Nouja zie haar morgen weer, zal wel een gesprekje proberen aan te knopen om eens te kijken hoe het in het "echt" is.
Wordt vast wel leuk!quote:Op maandag 19 september 2011 00:10 schreef kree het volgende:
Nouja zie haar morgen weer, zal wel een gesprekje proberen aan te knopen om eens te kijken hoe het in het "echt" is.
Succes ik hoop dat het in het echte leven ook klikt.quote:Op maandag 19 september 2011 00:10 schreef kree het volgende:
Meer met mensen omgaan en dus oefenen? Misschien dmv een bijbaan.quote:Op maandag 19 september 2011 00:22 schreef geenvetzak het volgende:
Nog ff een vraag voor het slapengaan:
Ik ben vaak "awkward" in een gesprek (genant, raar, ongemakkelijk. Komt natuurlijk omdat ik niet weet wat ik moet zeggen)
situaties zijn bijvoorbeeld als ik een bekende tegenkom heel snel te praten en dan zo snel mogelijk weer het gesprek afsluiten (Oh hoi! Hoe gaat het? met mij ook! OK ik moet nu gaan doei!),
stomme of vage opmerkingen waarna ik me verplicht voel al stuntelend een toelichting te geven,
te lachen of "ja" zeggen als ik iemand niet kan verstaan (soms nadat ik "wat zei je?" vraag),
of als ik het niet eens ben met een opmerking gewoon "tja" te zeggen.
typisch onervaren sociaal gedrag, maar wat kan ik eraan doen?
Nouja als het bekenden zijn waar je ook meer over weet, dan zou je iets kunnen vragen over wat je van hun weet ofzo.quote:Op maandag 19 september 2011 00:22 schreef geenvetzak het volgende:
Nog ff een vraag voor het slapengaan:
Ik ben vaak "awkward" in een gesprek (genant, raar, ongemakkelijk. Komt natuurlijk omdat ik niet weet wat ik moet zeggen)
situaties zijn bijvoorbeeld als ik een bekende tegenkom heel snel te praten en dan zo snel mogelijk weer het gesprek afsluiten (Oh hoi! Hoe gaat het? met mij ook! OK ik moet nu gaan doei!),
stomme of vage opmerkingen waarna ik me verplicht voel al stuntelend een toelichting te geven,
te lachen of "ja" zeggen als ik iemand niet kan verstaan (soms nadat ik "wat zei je?" vraag),
of als ik het niet eens ben met een opmerking gewoon "tja" te zeggen.
typisch onervaren sociaal gedrag, maar wat kan ik eraan doen?
Hmm, tja, ik heb al een baan, daar komt het dus nog wel eens voorquote:Op maandag 19 september 2011 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meer met mensen omgaan en dus oefenen? Misschien dmv een bijbaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |