abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 september 2011 @ 16:57:47 #226
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102143494
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 16:55 schreef Flepke het volgende:

[..]

En in de echte wereld?
Ook niet.
Geen iHosselaar, non-hosselaar dus.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_102143515
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 16:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik douche, kleed en doe me haar voor me zelf.
Als je dat een paar dagen niet doet ga je echt niet dood hoor.

quote:
Ik doe voor wat ik weet weinig tot niks voor de buitenwereld. Het kan me ook totaal niet uitmaken hoe mensen naar me kijken of over me denken.
Geef eens een voorbeeld van "weinig"?

quote:
Het enige waar ik wel naar luister is naar hele goede vrienden waar van ik weet dat die 100% eerlijk zijn. Als die wat over mij zeggen luister ik daar direct naar.
Als jij alleen maar met gothics/extreem rijke/topmodellen/etc bijvoorbeeld om gaat dan werkt dat zo'n aanpak niet meer omdat de rest van de maatschappij je dan uitkotst.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_102143610
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 16:49 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dus je bent hier onnodig lomp? Hebben wel meer fokkers last van, maar IMHO is in dit topic geen plaats voor een dergelijke instelling. Ik kan het wel hebben, maar hier komen ook mensen die het op psychisch vlak wat moeilijker hebben en dan kun je je daar best op aanpassen.
Ik geef hier gewoon mijn ongepamperde mening/feedback/advies zoals ik dat ook zou doen bij iemand die me respecteert. Dat fokkers niet om kunnen gaan met advies/ mij een (arrogante/whatever) lul vinden boeit me eigenlijk vrij weinig.

quote:
[..]

Creatieve uitleg van wat je schreef. Ik kon wat je schreef op geen enkele manier positief uitleggen.
Dank u.
  maandag 19 september 2011 @ 17:25:00 #229
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102144603
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 16:58 schreef Flepke het volgende:

[..]

Als je dat een paar dagen niet doet ga je echt niet dood hoor.

weet ik maar in vind het zelf gewoon fijn.

quote:
Geef eens een voorbeeld van "weinig"?

ja kan eigelijk niet zo snel wat bedenken. Ja bv op werk zijn er toch wel wat regeltjes qua kleding. Dus dan is het een moetje.

quote:
Als jij alleen maar met gothics/extreem rijke/topmodellen/etc bijvoorbeeld om gaat dan werkt dat zo'n aanpak niet meer omdat de rest van de maatschappij je dan uitkotst.
ja maar het boeit me niet wat de maatschappij met mij doet of van mij vind. Dat is wel het laatste wat ik belangrijk vind.

Ik doe ook voor 95% alleen maar wat ik wil en waar ik plezier aan beleef.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_102145374
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 17:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

weet ik maar in vind het zelf gewoon fijn.
Douchen is fijn, kleren zijn praktisch, haar doen; nah
quote:
[..]

ja kan eigelijk niet zo snel wat bedenken. Ja bv op werk zijn er toch wel wat regeltjes qua kleding. Dus dan is het een moetje.
Precies daarom:
quote:
[..]

ja maar het boeit me niet wat de maatschappij met mij doet of van mij vind. Dat is wel het laatste wat ik belangrijk vind.
Ik heb een soort van "publieke functie" en moet me dus wel druk maken over personal branding / aanspreken van doelgroep qua uiterlijk, bepaalde dingen uitstralen etc.
quote:
Ik doe ook voor 95% alleen maar wat ik wil en waar ik plezier aan beleef.
Kijk, dat zijn de meest positieve & interessante mensen ^O^
pi_102145396
Goh die topics gaan wel hard zo met Flepke.
Ik ga het maar niet allemaal teruglezen want waarschijnlijk staat er vooral een herhaling van wat ie al gezegd heeft (niet kwaad bedoeld overigens ;) )
Do what you love, love what you do!
pi_102145424
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:44 schreef kree het volgende:
Goh die topics gaan wel hard zo met Flepke.
Ik ga het maar niet allemaal teruglezen want waarschijnlijk staat er vooral een herhaling van wat ie al gezegd heeft (niet kwaad bedoel overigens ;) )
Nee hoor schat, het ging over hele andere onderwerpen O+
pi_102145437
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 17:45 schreef Flepke het volgende:

[..]

Nee hoor schat, het ging over hele andere onderwerpen O+
Oh nou misschien als ik nog effe tijd heb dan vanavond.
pi_102145815
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 00:22 schreef geenvetzak het volgende:
Nog ff een vraag voor het slapengaan:

Ik ben vaak "awkward" in een gesprek (genant, raar, ongemakkelijk. Komt natuurlijk omdat ik niet weet wat ik moet zeggen)

situaties zijn bijvoorbeeld als ik een bekende tegenkom heel snel te praten en dan zo snel mogelijk weer het gesprek afsluiten (Oh hoi! Hoe gaat het? met mij ook! OK ik moet nu gaan doei!),
stomme of vage opmerkingen waarna ik me verplicht voel al stuntelend een toelichting te geven,
te lachen of "ja" zeggen als ik iemand niet kan verstaan (soms nadat ik "wat zei je?" vraag),
of als ik het niet eens ben met een opmerking gewoon "tja" te zeggen.

typisch onervaren sociaal gedrag, maar wat kan ik eraan doen?
Maak er een grapje over, als je iets raar of eigenlijk ongepast vindt :).
Finally, someone let me out of my cage
pi_102146458
heeft Flepke al iets over zichzelf verteld? Ben wel benieuwd wat voor mannetje vandaag achter zijn keyboard is gekropen :)
pi_102146578
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:55 schreef minibeer het volgende:

[..]

Maak er een grapje over, als je iets raar of eigenlijk ongepast vindt :).
ja je moet er niet te moeilijk over doen, maar soms val je gewoon dicht en dan ben je de sigaar :P
pi_102146675
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 18:12 schreef geenvetzak het volgende:
heeft Flepke al iets over zichzelf verteld?
Genoeg in de afgelopen topiques.
quote:
Ben wel benieuwd wat voor mannetje vandaag achter zijn keyboard is gekropen :)
Ik kan al lopen hoor.
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 18:15 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

ja je moet er niet te moeilijk over doen, maar soms val je gewoon dicht en dan ben je de sigaar :P
Als je alleen maar "lichte" onderwerpen bespreekt is het niet zo moeilijk om te switchen & en heel snel de faal opmerking te vergeten.
pi_102147094
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 18:18 schreef Flepke het volgende:

Als je alleen maar "lichte" onderwerpen bespreekt is het niet zo moeilijk om te switchen & en heel snel de faal opmerking te vergeten.
Waar. En als het een zwaar onderwerp is kan je je fout toegeven.
  maandag 19 september 2011 @ 18:31:56 #239
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102147174
quote:
heeft Flepke al iets over zichzelf verteld? Ben wel benieuwd wat voor mannetje vandaag achter zijn keyboard is gekropen :)
Het lijkt me dat hij nu al teveel heeft verteld. :')

Maar zonder dollen, al i-hosselaars gesignaleerd hier?

quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 17:00 schreef Flepke het volgende:
Ik geef hier gewoon mijn ongepamperde mening/feedback/advies zoals ik dat ook zou doen bij iemand die me respecteert. Dat fokkers niet om kunnen gaan met advies/ mij een (arrogante/whatever) lul vinden boeit me eigenlijk vrij weinig.

Was je maar een arrogante lul, dan dwong je mijn respect nog af als gelijkgestemde broeder.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_102147486
Wilde nog wat typen over flepke en arrogantie maar eigenlijk heb ik dat al eerder gezegd dus laat maar gaan ;)
  maandag 19 september 2011 @ 18:41:11 #241
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102147526
quote:
heeft Flepke al iets over zichzelf verteld?
Ja, een hoop PUA hosseltechnieken. Niks wat niet te vinden was in het PUA topic.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102147695
Nou, mijn geschoten kans/faal vandaag.

Ik was aan het wachten in een ruimte (CBR, autotheorie - GESLAAGD!! dus kan afrijden maar dat terzijde *O* ). Er was een heel mooi meisje, helemaal mijn type alleen iets te lang. :P Maar goed, vanaf half 1 tot 1 uur constant héél duidelijk oogcontact gehad maar ik heb op dat moment niks ondernomen omdat het stil was en iedereen dan raar zou opkijken.

Tijdens het theorie examen (zelfde lokaal) heb ik geen oogcontact gehad aangezien ze ergens achter mij zat en ik sowieso gefocust was op het examen. Afijn, na de theorie uitslag meteen naar buiten en daar kwam ik twee meisjes tegen die ik ken die na mij theorie examen hadden. Vervolgens even mee gerookt en in gesprek geweest en toen kwam het oogcontact meisje recht voorbij lopen met 'n arrogante blik. Denk dat die meisjes er opzich wel mee te maken hebben.

Rare situatie. Maar ik zie haar toch nooit weer, I guess. Wel jammer ergens.
pi_102147713
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 18:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, een hoop PUA hosseltechnieken. Niks wat niet te vinden was in het PUA topic.
ik =/= pua hosseltechnieken?
  maandag 19 september 2011 @ 18:48:50 #244
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102147878
Gefeliciteerd met je theorie in ieder geval ;)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102148054
quote:
6s.gif Op maandag 19 september 2011 18:44 schreef Mpj het volgende:
Ik was aan het wachten in een ruimte (CBR, autotheorie - GESLAAGD!! dus kan afrijden maar dat terzijde *O* ). Er was een heel mooi meisje, helemaal mijn type alleen iets te lang. :P Maar goed, vanaf half 1 tot 1 uur constant héél duidelijk oogcontact gehad maar ik heb op dat moment niks ondernomen omdat het stil was en iedereen dan raar zou opkijken.
Gefeliciteerd maar toch;
Pussy, stiltes zijn er om gebroken te worden.

quote:
Tijdens het theorie examen (zelfde lokaal) heb ik geen oogcontact gehad aangezien ze ergens achter mij zat en ik sowieso gefocust was op het examen. Afijn, na de theorie uitslag meteen naar buiten en daar kwam ik twee meisjes tegen die ik ken die na mij theorie examen hadden. Vervolgens even mee gerookt en in gesprek geweest en toen kwam het oogcontact meisje recht voorbij lopen met 'n arrogante blik. Denk dat die meisjes er opzich wel mee te maken hebben.
Niet geschoten is altijd mis, ziehier het resultaat.

quote:
Rare situatie. Maar ik zie haar toch nooit weer, I guess. Wel jammer ergens.
Vroegah ook zoiets mee gemaakt.
Ik ben rechtshandig, zij linkshandig & in elkaars ogen weg dromen tijdens een multiple choice toets/test/examen/tentamen. O+
Totdat we allebei een andere plek moesten kiezen :{
pi_102148505
Dank.

Ik zit daar in een ruimte met ongeveer veertig mensen en niemand zegt wat/is gespannen/aan 't leren e.d. Ik ga dan niet ineens op iemand afstappen die aan 'n ander tafeltje zit al weet ik dat het wel goed zat. Wie zou dat wel doen? Op iemand afstappen terwijl iedereen het kan horen en mee kan genieten, no thanks.
pi_102148508
quote:
quote:

Niet geschoten is altijd mis, ziehier het resultaat.
ronduit negatief commentaar, lijkt me nergens voor nodig...
pi_102149214
quote:
6s.gif Op maandag 19 september 2011 19:03 schreef Mpj het volgende:
Dank.

Ik zit daar in een ruimte met ongeveer veertig mensen en niemand zegt wat/is gespannen/aan 't leren e.d. Ik ga dan niet ineens op iemand afstappen die aan 'n ander tafeltje zit al weet ik dat het wel goed zat. Wie zou dat wel doen? Op iemand afstappen terwijl iedereen het kan horen en mee kan genieten, no thanks.
Ik zou liever in een doodstille ruimte met 100000 man om me heen een topmodel benaderen dan in een doodstille ruimte waar al mijn vrienden, familie, kennissen, collega's etc zitten.
Juist omdat het onbekende zijn geef ik er geen fuck om, net zoals je zelf al zei, je zal ze nooit meer zien.

Maar als ze aan het leren is kan je toch makkelijk een fluister gesprek houden, haar een beetje overhoren etc. Pas als je negatieve signalen ontvangt moet je oprotten. Waarom zou je oprotten(haar niet benaderen) als je alleen nog positieve signalen hebt ontvangen?
pi_102149318
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:04 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

ronduit negatief commentaar, lijkt me nergens voor nodig...
Ok wat jij wil, zal ik de volgende keer in deze trant reageren?

WHOA IK BEN TROTS OP JE!!!1212!!1
Echt goed dat je deze kans door je handen hebt laten glippen, ik had het zelf niet beter kunnen doen!
Kan je me misschien wat advies geven zodat ik de volgende keer netzo hard mijn kansen kan laten glippen als jou?
pi_102149403
Ik bedoel het is bijna de ideale situatie, iedereen is gespannen nerveus etc.
Als je een beetje relaxt met haar praat en gerust stelt dan geeft dat aardig wat goede kwaliteiten weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')