SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Dan moeten ze maar geen lyric uit dat nummer in de TT zetten.quote:
Ik geef geen neuk.quote:Op zondag 18 september 2011 12:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar geen lyric uit dat nummer in de TT zetten.
Okee, voel je je nu beter over jezelf?quote:
Hmm, weenie horr.quote:Op zondag 18 september 2011 12:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, voel je je nu beter over jezelf?
HAHAHAHAHA EEN NEGERTquote:Op zondag 18 september 2011 12:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, voel je je nu beter over jezelf?
Jammer, ik pak net de popcorn erbij.quote:Op zondag 18 september 2011 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah nee nee deze discussie ga ik niet met je aan.
Moet je niet muziek gaan luisteren op een meetquote:Op zondag 18 september 2011 12:28 schreef Patje1987 het volgende:
Kb kijk mijn lastfm allemaal rare muziek ja toch
ik had net de koffie klaarquote:Op zondag 18 september 2011 12:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jammer, ik pak net de popcorn erbij.
ik ben altijd het slachtoffer , ik luister altijd naar zn vage bandjes en sta er voor open alles. Maar Beatles hoooo maar. Ach en wee.quote:Op zondag 18 september 2011 12:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jammer, ik pak net de popcorn erbij.
Was niet echt een meet toch, gewoon beetje bbqen en bier drinken.quote:Op zondag 18 september 2011 12:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet je niet muziek gaan luisteren op een meet
zelfde shit johquote:Op zondag 18 september 2011 12:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Was niet echt een meet toch, gewoon beetje bbqen en bier drinken.
Een bbq met bierquote:Op zondag 18 september 2011 12:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe wil je het anders noemen Patje
Wat voor vage bandjes? En: aahhhwww, meisje toch. Laten we sapjes drinken bij dat dingesje op de dam, dan voel je je vast beterquote:Op zondag 18 september 2011 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben altijd het slachtoffer , ik luister altijd naar zn vage bandjes en sta er voor open alles. Maar Beatles hoooo maar. Ach en wee.
ohh oke jammer is dat mja doe je niks aan het is zoals het isquote:Op zondag 18 september 2011 12:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gaat ze het zo spelen hoorIk snap nog steeds niet wat je probleem is
dit is wel weer eenquote:Op zondag 18 september 2011 12:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohh oke jammer is dat mja doe je niks aan het is zoals het is
rare metalbandjes fzo, jeweetwel uit scandinavie alles die harhar muziek. Maar goed plan datquote:Op zondag 18 september 2011 12:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat voor vage bandjes? En: aahhhwww, meisje toch. Laten we sapjes drinken bij dat dingesje op de dam, dan voel je je vast beter
Moet ik wel eerst een bank beroven
jij vindt alles eenquote:Op zondag 18 september 2011 12:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
dit is wel weer eenwaard hoor.
Oh bah getsie. Maarrr, ik heb dinsdag weer geldquote:Op zondag 18 september 2011 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
rare metalbandjes fzo, jeweetwel uit scandinavie alles die harhar muziek. Maar goed plan datik wil best voorschieten horrrr
Klipsje vraagt voor wie.quote:Op zondag 18 september 2011 12:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu echt goal. Ik heb een vooruitziende blik
jaquote:Op zondag 18 september 2011 12:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh bah getsie. Maarrr, ik heb dinsdag weer geld![]()
We moeten nog steeds die dubbeldate plannen toch
Ohjaquote:Op zondag 18 september 2011 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jamja komt welll laat ik eerst even kijken hoeveel lessen ik moet volgen en alles
wat moet dat allemaal officieel geregeld worden? Bahhhquote:Op zondag 18 september 2011 12:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohjaik heb al m'n vrijstellingen officieel binnen
Op een na dan, die is afgewezen, maar ik ga klagen bij de examencommissie.
Ik vind allen jouw vage gedoe een emogif waard. Je bent nog niet 1 keer duidelijk tegen mij geweest. Alleen maar wat mjas en doe je niks aan gezeik. Heeeel volwassen.quote:Op zondag 18 september 2011 12:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij vindt alles eenwaard. Dat je het zelf niet doorhebt is jammer.
quote:Op zondag 18 september 2011 12:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik vind allen jouw vage gedoe een emogif waard. Je bent nog niet 1 keer duidelijk tegen mij geweest. Alleen maar wat mjas en doe je niks aan gezeik. Heeeel volwassen.
Ja joh. Formulieren invullen alles, dan naar die docenten en die moeten het dan invullen en naar de examencommissie sturen.quote:Op zondag 18 september 2011 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat moet dat allemaal officieel geregeld worden? Bahhh
quote:Op zondag 18 september 2011 12:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die vuile ajacied gaat al liggen voor iemand m aanraakt
jeetje zo zei de decaan het niet tegen mijj /cryquote:Op zondag 18 september 2011 12:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja joh. Formulieren invullen alles, dan naar die docenten en die moeten het dan invullen en naar de examencommissie sturen.
Misschien dat het bij jou makkelijker gaatquote:Op zondag 18 september 2011 12:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Freezepop.Ik had dit graag op msn besproken met je, oh wacht. Op whatsapp dan, ah nee ook niet. Facebook dan? Ooh mja laat maar dan. Jij begon opeens met je vage gedrag, ook richting Jan en Kevin. Ik weet niet hoor, maar jij was degene die raar ging doen tegen mij. Niet ik.
[..]
jeetje zo zei de decaan het niet tegen mijj /cry
Jij beschuldigt mij van negeren, terwijl jij zelf hooguit 3 keer een gesprek met mij begonnen bent. Als jij dit had willen bespreken, dan had je daar genoeg manieren voor. Blijkbaar wil je dat dus niet.quote:Op zondag 18 september 2011 12:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Freezepop.Ik had dit graag op msn besproken met je, oh wacht. Op whatsapp dan, ah nee ook niet. Facebook dan? Ooh mja laat maar dan. Jij begon opeens met je vage gedrag, ook richting Jan en Kevin. Ik weet niet hoor, maar jij was degene die raar ging doen tegen mij. Niet ik.
[..]
jeetje zo zei de decaan het niet tegen mijj /cry
das waar.quote:Op zondag 18 september 2011 12:53 schreef Omdatappel het volgende:
Heroes is echt niet zo tof meer na seizoen 1.
Sensatie zoeken toch toch.quote:Op zondag 18 september 2011 12:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja dan wel komen posten he Appeltjeee wagt maar wagt maar.
Ja we hebben net wat opgeruimd en gaan zo denk ik.quote:Op zondag 18 september 2011 13:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Patje!
Ben je nog in Deventer?
Ok ok, kort geslapen wel zeker? Alle bierflesjes nog gevonden?quote:Op zondag 18 september 2011 13:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja we hebben net wat opgeruimd en gaan zo denk ik.
Best goed geslapen hoor en nee die liggen nog ergens in de tuinquote:Op zondag 18 september 2011 13:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ok ok, kort geslapen wel zeker? Alle bierflesjes nog gevonden?
nog steeds 1-0 voor psv?quote:
1-1 want de derde keeper staat erin omdat de tweede keeper met ambulance is afgevoerd en de eerste keeper zit ook nog een geblesseerd op de tribunequote:
Le fuck?quote:Op zondag 18 september 2011 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
1-1 want de derde keeper staat erin omdat de tweede keeper met ambulance is afgevoerd en de eerste keeper zit ook nog een geblesseerd op de tribune_
Ik ben wel een beetje jaloers op alle mannelijke dingen die jij doetquote:Op zondag 18 september 2011 13:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
voetbal is levensgevaarlijk
echte mannen zoals ik doen aan slapen en bedliggen.
En ik zit aan meer tieten dan de gemiddelde man doetquote:Op zondag 18 september 2011 13:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje jaloers op alle mannelijke dingen die jij doet
Vuurton jonge alles.quote:
Eentje is alweer dichtquote:Op zondag 18 september 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom kregen wij met moeite een SC en nu ontstaat de ene SC na de ander.
Dan toch nietquote:Op zondag 18 september 2011 15:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het wordt wel een beetje ongeloofwaardig als je zo over die vuurton door blijft zeuren
Geen ideequote:Op zondag 18 september 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom kregen wij met moeite een SC en nu ontstaat de ene SC na de ander.
Woest.quote:
IK BEN HIER GA NIET WEGquote:Op zondag 18 september 2011 19:24 schreef Bloempje. het volgende:
Haai ik kom jullie even jaloers maken met dat ik een lief vriendje heb
En verder is hier niemand, dus ga ik maar weer
ik ben niet eens jaloers voor de veranderingquote:Op zondag 18 september 2011 19:24 schreef Bloempje. het volgende:
Ik wil geen lief vriendje.quote:Op zondag 18 september 2011 19:24 schreef Bloempje. het volgende:
Hahahahahahaha, morgen op m'n SLB gesprekquote:Op zondag 18 september 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
19 september is het talk like a pirate dayyy. Harrr
moet je zoeken.quote:Op maandag 19 september 2011 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
6:45 wekker.Maar mn slaap is weg.
Even een rondje door het huis hobbelen, warme melk met honing drinken en dan weer in bed kruipenquote:Op maandag 19 september 2011 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
6:45 wekker.Maar mn slaap is weg.
Ohja, dat is wel een nadeel van opstaan.quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 00:11 schreef Bloempje. het volgende:
OH NOU JEETJE ZEG HET WAS MAAR EEN SUGGESTIE HOOR, HOEF JE NIET ZO TE SCHREEUWEN JA! ER SLAPEN KINDEREN DAAR VERDORIE!
netjes netjes!! Wanneer krijg ik een werkje van jou?quote:Op maandag 19 september 2011 00:10 schreef Bloempje. het volgende:
Oh Klinks! M'n dekentjes is al zo groot als een uitgevouwen zakdoek. Goed he?
Doe maar een verzoekje indienenquote:Op maandag 19 september 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
netjes netjes!! Wanneer krijg ik een werkje van jou?
sorryquote:Op maandag 19 september 2011 00:11 schreef Bloempje. het volgende:
OH NOU JEETJE ZEG HET WAS MAAR EEN SUGGESTIE HOOR, HOEF JE NIET ZO TE SCHREEUWEN JA! ER SLAPEN KINDEREN DAAR VERDORIE!
hier kom ik morgen op teruggggquote:Op maandag 19 september 2011 00:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Doe maar een verzoekje indienen
Okeeequote:Op maandag 19 september 2011 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hier kom ik morgen op terugggg
Wat kun je er mee?quote:Op maandag 19 september 2011 00:22 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie die? Die is toch te schattig gewoon
Naar kijken en koetsjiekoetjsie zeggen.quote:
Als ik een kind was had ik gevraagd of.je er één voor mij kon maken.quote:Op maandag 19 september 2011 00:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Naar kijken en koetsjiekoetjsie zeggen.
Niets dusMaar voor kindjes ofzo is toch lief
Maak een kind, kan ik er daar een voor makenquote:Op maandag 19 september 2011 00:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als ik een kind was had ik gevraagd of.je er één voor mij kon maken.
Ja dat gaat nog wel een.paar jaar duren.voor ik daar een.kans.voor krijgquote:Op maandag 19 september 2011 00:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maak een kind, kan ik er daar een voor maken
Oh, jochie tochquote:Op maandag 19 september 2011 00:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ja dat gaat nog wel een.paar jaar duren.voor ik daar een.kans.voor krijg
Nee, nooit niet.quote:Op maandag 19 september 2011 00:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, jochie tochWilde je al kinderden dan?
Ja toch?!quote:
Ohquote:
Mijn leven is beter af zonder kinderen en knuffels.quote:Op maandag 19 september 2011 00:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
OhNou, dan krijgen je kinderen die niet bestaan ook geen gehaakte knuffeltjes
Oke, vooral zo laten danquote:Op maandag 19 september 2011 00:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mijn leven is beter af zonder kinderen en knuffels.
Ik vind ze leukquote:
Zo irritant.quote:Op maandag 19 september 2011 00:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vind ze leukTot ze twaalf zijn, dan gaan ze naar kostschool tot ze 20 zijn
.
Ja, dat is irritantquote:Op maandag 19 september 2011 00:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zo irritant.. Nooit houden ze hun mond of stoppen ze met vragen. Ik snap niet dat mensen daar aan beginnen.
Ik denk dat vrouwen dat leuker vinden dan mannen.quote:Op maandag 19 september 2011 00:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat is irritantMaar zo'n lief klein peutertje dat op je schoot in slaap valt, dat is gewoon te lief
Waarom dumpen mensen altijd dat soort foto's op mijn Facebook...quote:Op maandag 19 september 2011 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die dansende ofzo
Ik ga ook slapen nu echt doeg!
hehe mallerd, jij sliep gewoon te laatquote:Op maandag 19 september 2011 07:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, alleen ging de wekker té vroeg
Je kan niet onder een regenboog door rijden.quote:Op maandag 19 september 2011 07:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Twee regenbogen gezien, keitof zeg. Gwn van die hele regenbogen, we reden er zo onderdoorrr. Alsof ik me waande in de wereld van Marioooo
welquote:Op maandag 19 september 2011 08:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je kan niet onder een regenboog door rijden.
hou ze onder de deken dan!quote:
wat draag je de rest van het jaar dan?quote:Op maandag 19 september 2011 08:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sloffen ! vandaag voor het eerst dit jaar weer aangehad boh.
Jij altijd met je koud dit datquote:
Ik moet naar school, ditdat, dus in bed blijven is niet echt een optie.quote:Op maandag 19 september 2011 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hou ze onder de deken dan!
tevens: mogguh appeltje
trek schoenen aan danquote:Op maandag 19 september 2011 09:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik moet naar school, ditdat, dus in bed blijven is niet echt een optie.
Goed plan! Behalve dat ik ze vaak vergeet aan te doen. Ik heb wel tig paar door mijn oma gebreide sokken, verspreid door het hele huis.quote:Op maandag 19 september 2011 08:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sloffen ! vandaag voor het eerst dit jaar weer aangehad boh.
Ik ga wel emigreren.quote:Op maandag 19 september 2011 09:17 schreef Patje1987 het volgende:
Morge
[..]
Jij altijd met je koud dit dat
Ja ik ookquote:
quote:
Pantoffelschoenen? Uggs? Volgens mij moet ik er toch aan geloven dit jaar, getsie.quote:
Tof tof, Bobo. Laat je niet misleiden, koud buiten, ondanks de zon.quote:Op maandag 19 september 2011 09:30 schreef HappyBob het volgende:
Lichte kater op deze ochtend. Verder mooi zonnetje daar buiten.
'Like'
Bobquote:Op maandag 19 september 2011 09:30 schreef HappyBob het volgende:
Lichte kater op deze ochtend. Verder mooi zonnetje daar buiten.
'Like'
Fijne dagquote:
Je moet dat aan met die schoenen en dan een jas.quote:Op maandag 19 september 2011 09:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat moet ik aan, met welke schoenen, en moet ik mijn jas aan of mijn capecoatDilemma's, dilemma's
quote:Op maandag 19 september 2011 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je moet dat aan met die schoenen en dan een jas.
Nee ik help je alleen.quote:
ik geloof er niks vanquote:Op maandag 19 september 2011 10:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga elke dag in mijn pyjama buiten staan voor ik ga douchen want dan weet ik of het koud is of niet
cool story, broquote:
waarom?quote:Op maandag 19 september 2011 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb vandaag het meest klote kanker kut college ooit
Discourse studiesquote:
mompelt iets van: jij beweert toch altijd dat je zo slim bent enzoquote:Op maandag 19 september 2011 10:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Discourse studies![]()
Die kerel is vet chaotisch, praat zacht en maakt zijn zinnen niet af. Dan gaat ie halverwege in een andere zin HOP naar een ander onderwerp en het onderwerp zelf is niet bepaald simpel. Als ie nu een powerpoint zou gebruiken zou het veel beter zijn
Het verschil tussen vorm en functie in uitingen. Daar wordt een hoogbegaafde nog simpel vanquote:Op maandag 19 september 2011 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mompelt iets van: jij beweert toch altijd dat je zo slim bent enzo
Ga eens letten op het gescheld met kanker, geld overigens niet alleen voor jou, maar gebeurd in deze SC sowieso al te veel.quote:Op maandag 19 september 2011 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb vandaag het meest klote kanker kut college ooit
Wordt er serieus veel met kanker gescholden hier? Dat is me niet opgevallen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 19 september 2011 11:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga eens letten op het gescheld met kanker, geld overigens niet alleen voor jou, maar gebeurd in deze SC sowieso al te veel.
Ik ben daar niet heel erg streng in, betrap mezelf er ook nog wel eens op, maar het wordt nu regelmatig gemeld, dus blijkbaar zitten hier ook mensen die het wel storend vinden en dan moeten we daar gewoon even respect voor hebben.
volgens mij niet meer dan in andere SC's, maar in de andere klaagt misschien niemand er over..quote:Op maandag 19 september 2011 11:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wordt er serieus veel met kanker gescholden hier? Dat is me niet opgevallen eerlijk gezegd.
Mij ook niet, maar als er mensen zijn die zich er aan storen, kan iedereen daar best even op lettenquote:Op maandag 19 september 2011 11:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wordt er serieus veel met kanker gescholden hier? Dat is me niet opgevallen eerlijk gezegd.
Wel mee eens maar dan melden ze dat toch ook even tegen die persoon of in het topic? (Anoniem) melden is ook weer zo 40/45quote:Op maandag 19 september 2011 11:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar als er mensen zijn die zich er aan storen, kan iedereen daar best even op letten
Nouja, je kent me, het zou mij ook niet opvallen/storen. Het is niet extreem vaak, naar de de laatste paar dagen al een paar meldingen.quote:Op maandag 19 september 2011 11:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
WAAR BEN JE?quote:Op maandag 19 september 2011 11:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
Alle keren gebruik van het woord kanker afgelopen 7 dagen:
[ARG7] #412 Yooo ik kom gladder dan een ladyshave (die van vandaag door Space)
Ben je vrij?quote:Op maandag 19 september 2011 11:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
THUIS EN JIJ? HAHA OP SCHOOL LOL
konijnebouten om nomnomquote:
we hadden er vroeger een stuk of 40, volgens mij zijn die allemaal opgegetenquote:Op maandag 19 september 2011 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn konijntje is niet om op te etenOokal heet ze muffin
Te zitten wachten tot hij dood gingquote:Op maandag 19 september 2011 11:58 schreef Patje1987 het volgende:
Ik had vroeger ook een konijn maar nooit iets mee gedaan, beest zat gewoon kansloos in zijn hok te zitten wachten tot hij dood ging. Ja hadden mijn ouders me maar geen konijn moeten geven, ik hou daar niet van
In de vorm van een plakje worst?quote:Op maandag 19 september 2011 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we hadden er vroeger een stuk of 40, volgens mij zijn die allemaal opgegeten
alleen onze geit hebben we niet opgegeten, die hebben we aan een kinderboerderij gegeven
nee hoor, sietske was springlevend. wat die kinderen met haar gedaan hebben durf ik niet te zeggenquote:Op maandag 19 september 2011 12:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
In de vorm van een plakje worst?
geitquote:Op maandag 19 september 2011 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, sietske was springlevend. wat die kinderen met haar gedaan hebben durf ik niet te zeggen
heb ik aan..quote:
begint op zn baasje te lijken?quote:Op maandag 19 september 2011 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn printer doet weer autistisch
ik zie het al: u heeft een HPquote:Op maandag 19 september 2011 12:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
WTF hij haalt een stapel papier in 1x erdoorheen
Vlegel.quote:Op maandag 19 september 2011 11:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
Had 1 college heel erg vroeg vanmorgen, maar toen sliep ik. Morgen hetzelfde verhaal
slb?quote:Op maandag 19 september 2011 12:41 schreef Bloempje. het volgende:
Zo, falend slb gesprek is weer klaar.
Leuk pop maken en zelfreflectie schrijvenquote:Op maandag 19 september 2011 12:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zo'n vak waar je 10x hetzelfde over jezelf moet vertellen maar toch anders
Klinksquote:
Hoe is het nou.quote:
Jaquote:Op maandag 19 september 2011 12:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zo'n vak waar je 10x hetzelfde over jezelf moet vertellen maar toch anders
Sinds wanneer ben jij van de tieten?quote:Op maandag 19 september 2011 13:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
lekker lekker, maar het kan gekker, ik zit aan je tieten, daar kan ik van genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |