Je kan niet onder een regenboog door rijden.quote:Op maandag 19 september 2011 07:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Twee regenbogen gezien, keitof zeg. Gwn van die hele regenbogen, we reden er zo onderdoorrr. Alsof ik me waande in de wereld van Marioooo
welquote:Op maandag 19 september 2011 08:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je kan niet onder een regenboog door rijden.
wat draag je de rest van het jaar dan?quote:Op maandag 19 september 2011 08:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sloffen ! vandaag voor het eerst dit jaar weer aangehad boh.
Jij altijd met je koud dit datquote:
Ik moet naar school, ditdat, dus in bed blijven is niet echt een optie.quote:Op maandag 19 september 2011 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hou ze onder de deken dan!
tevens: mogguh appeltje
trek schoenen aan danquote:Op maandag 19 september 2011 09:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik moet naar school, ditdat, dus in bed blijven is niet echt een optie.
Goed plan! Behalve dat ik ze vaak vergeet aan te doen. Ik heb wel tig paar door mijn oma gebreide sokken, verspreid door het hele huis.quote:Op maandag 19 september 2011 08:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sloffen ! vandaag voor het eerst dit jaar weer aangehad boh.
Ik ga wel emigreren.quote:Op maandag 19 september 2011 09:17 schreef Patje1987 het volgende:
Morge
[..]
Jij altijd met je koud dit dat
Ja ik ookquote:
quote:
Pantoffelschoenen? Uggs? Volgens mij moet ik er toch aan geloven dit jaar, getsie.quote:
Tof tof, Bobo. Laat je niet misleiden, koud buiten, ondanks de zon.quote:Op maandag 19 september 2011 09:30 schreef HappyBob het volgende:
Lichte kater op deze ochtend. Verder mooi zonnetje daar buiten.
'Like'
Bobquote:Op maandag 19 september 2011 09:30 schreef HappyBob het volgende:
Lichte kater op deze ochtend. Verder mooi zonnetje daar buiten.
'Like'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |