Ja, dat is irritantquote:Op maandag 19 september 2011 00:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zo irritant.. Nooit houden ze hun mond of stoppen ze met vragen. Ik snap niet dat mensen daar aan beginnen.
Ik denk dat vrouwen dat leuker vinden dan mannen.quote:Op maandag 19 september 2011 00:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat is irritantMaar zo'n lief klein peutertje dat op je schoot in slaap valt, dat is gewoon te lief
Waarom dumpen mensen altijd dat soort foto's op mijn Facebook...quote:Op maandag 19 september 2011 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die dansende ofzo
Ik ga ook slapen nu echt doeg!
hehe mallerd, jij sliep gewoon te laatquote:Op maandag 19 september 2011 07:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, alleen ging de wekker té vroeg
Je kan niet onder een regenboog door rijden.quote:Op maandag 19 september 2011 07:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Twee regenbogen gezien, keitof zeg. Gwn van die hele regenbogen, we reden er zo onderdoorrr. Alsof ik me waande in de wereld van Marioooo
welquote:Op maandag 19 september 2011 08:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je kan niet onder een regenboog door rijden.
wat draag je de rest van het jaar dan?quote:Op maandag 19 september 2011 08:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sloffen ! vandaag voor het eerst dit jaar weer aangehad boh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |