Doe maar een verzoekje indienenquote:Op maandag 19 september 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
netjes netjes!! Wanneer krijg ik een werkje van jou?
sorryquote:Op maandag 19 september 2011 00:11 schreef Bloempje. het volgende:
OH NOU JEETJE ZEG HET WAS MAAR EEN SUGGESTIE HOOR, HOEF JE NIET ZO TE SCHREEUWEN JA! ER SLAPEN KINDEREN DAAR VERDORIE!
hier kom ik morgen op teruggggquote:Op maandag 19 september 2011 00:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Doe maar een verzoekje indienen
Okeeequote:Op maandag 19 september 2011 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hier kom ik morgen op terugggg
Wat kun je er mee?quote:Op maandag 19 september 2011 00:22 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie die? Die is toch te schattig gewoon
Naar kijken en koetsjiekoetjsie zeggen.quote:
Als ik een kind was had ik gevraagd of.je er één voor mij kon maken.quote:Op maandag 19 september 2011 00:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Naar kijken en koetsjiekoetjsie zeggen.
Niets dusMaar voor kindjes ofzo is toch lief
Maak een kind, kan ik er daar een voor makenquote:Op maandag 19 september 2011 00:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als ik een kind was had ik gevraagd of.je er één voor mij kon maken.
Ja dat gaat nog wel een.paar jaar duren.voor ik daar een.kans.voor krijgquote:Op maandag 19 september 2011 00:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maak een kind, kan ik er daar een voor maken
Oh, jochie tochquote:Op maandag 19 september 2011 00:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ja dat gaat nog wel een.paar jaar duren.voor ik daar een.kans.voor krijg
Nee, nooit niet.quote:Op maandag 19 september 2011 00:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, jochie tochWilde je al kinderden dan?
Ja toch?!quote:
Ohquote:
Mijn leven is beter af zonder kinderen en knuffels.quote:Op maandag 19 september 2011 00:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
OhNou, dan krijgen je kinderen die niet bestaan ook geen gehaakte knuffeltjes
Oke, vooral zo laten danquote:Op maandag 19 september 2011 00:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mijn leven is beter af zonder kinderen en knuffels.
Ik vind ze leukquote:
Zo irritant.quote:Op maandag 19 september 2011 00:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vind ze leukTot ze twaalf zijn, dan gaan ze naar kostschool tot ze 20 zijn
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |