Vuurton jonge alles.quote:
Eentje is alweer dichtquote:Op zondag 18 september 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom kregen wij met moeite een SC en nu ontstaat de ene SC na de ander.
Dan toch nietquote:Op zondag 18 september 2011 15:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het wordt wel een beetje ongeloofwaardig als je zo over die vuurton door blijft zeuren
Geen ideequote:Op zondag 18 september 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom kregen wij met moeite een SC en nu ontstaat de ene SC na de ander.
Woest.quote:
IK BEN HIER GA NIET WEGquote:Op zondag 18 september 2011 19:24 schreef Bloempje. het volgende:
Haai ik kom jullie even jaloers maken met dat ik een lief vriendje heb
En verder is hier niemand, dus ga ik maar weer
ik ben niet eens jaloers voor de veranderingquote:Op zondag 18 september 2011 19:24 schreef Bloempje. het volgende:
Ik wil geen lief vriendje.quote:Op zondag 18 september 2011 19:24 schreef Bloempje. het volgende:
Hahahahahahaha, morgen op m'n SLB gesprekquote:Op zondag 18 september 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
19 september is het talk like a pirate dayyy. Harrr
moet je zoeken.quote:Op maandag 19 september 2011 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
6:45 wekker.Maar mn slaap is weg.
Even een rondje door het huis hobbelen, warme melk met honing drinken en dan weer in bed kruipenquote:Op maandag 19 september 2011 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
6:45 wekker.Maar mn slaap is weg.
Ohja, dat is wel een nadeel van opstaan.quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 00:11 schreef Bloempje. het volgende:
OH NOU JEETJE ZEG HET WAS MAAR EEN SUGGESTIE HOOR, HOEF JE NIET ZO TE SCHREEUWEN JA! ER SLAPEN KINDEREN DAAR VERDORIE!
netjes netjes!! Wanneer krijg ik een werkje van jou?quote:Op maandag 19 september 2011 00:10 schreef Bloempje. het volgende:
Oh Klinks! M'n dekentjes is al zo groot als een uitgevouwen zakdoek. Goed he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |