Je moet dat aan met die schoenen en dan een jas.quote:Op maandag 19 september 2011 09:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat moet ik aan, met welke schoenen, en moet ik mijn jas aan of mijn capecoatDilemma's, dilemma's
quote:Op maandag 19 september 2011 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je moet dat aan met die schoenen en dan een jas.
Nee ik help je alleen.quote:
ik geloof er niks vanquote:Op maandag 19 september 2011 10:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga elke dag in mijn pyjama buiten staan voor ik ga douchen want dan weet ik of het koud is of niet
cool story, broquote:
waarom?quote:Op maandag 19 september 2011 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb vandaag het meest klote kanker kut college ooit
Discourse studiesquote:
mompelt iets van: jij beweert toch altijd dat je zo slim bent enzoquote:Op maandag 19 september 2011 10:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Discourse studies![]()
Die kerel is vet chaotisch, praat zacht en maakt zijn zinnen niet af. Dan gaat ie halverwege in een andere zin HOP naar een ander onderwerp en het onderwerp zelf is niet bepaald simpel. Als ie nu een powerpoint zou gebruiken zou het veel beter zijn
Het verschil tussen vorm en functie in uitingen. Daar wordt een hoogbegaafde nog simpel vanquote:Op maandag 19 september 2011 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mompelt iets van: jij beweert toch altijd dat je zo slim bent enzo
Ga eens letten op het gescheld met kanker, geld overigens niet alleen voor jou, maar gebeurd in deze SC sowieso al te veel.quote:Op maandag 19 september 2011 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb vandaag het meest klote kanker kut college ooit
Wordt er serieus veel met kanker gescholden hier? Dat is me niet opgevallen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 19 september 2011 11:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga eens letten op het gescheld met kanker, geld overigens niet alleen voor jou, maar gebeurd in deze SC sowieso al te veel.
Ik ben daar niet heel erg streng in, betrap mezelf er ook nog wel eens op, maar het wordt nu regelmatig gemeld, dus blijkbaar zitten hier ook mensen die het wel storend vinden en dan moeten we daar gewoon even respect voor hebben.
volgens mij niet meer dan in andere SC's, maar in de andere klaagt misschien niemand er over..quote:Op maandag 19 september 2011 11:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wordt er serieus veel met kanker gescholden hier? Dat is me niet opgevallen eerlijk gezegd.
Mij ook niet, maar als er mensen zijn die zich er aan storen, kan iedereen daar best even op lettenquote:Op maandag 19 september 2011 11:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wordt er serieus veel met kanker gescholden hier? Dat is me niet opgevallen eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |