wat moet dat allemaal officieel geregeld worden? Bahhhquote:Op zondag 18 september 2011 12:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohjaik heb al m'n vrijstellingen officieel binnen
Op een na dan, die is afgewezen, maar ik ga klagen bij de examencommissie.
Ik vind allen jouw vage gedoe een emogif waard. Je bent nog niet 1 keer duidelijk tegen mij geweest. Alleen maar wat mjas en doe je niks aan gezeik. Heeeel volwassen.quote:Op zondag 18 september 2011 12:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij vindt alles eenwaard. Dat je het zelf niet doorhebt is jammer.
quote:Op zondag 18 september 2011 12:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik vind allen jouw vage gedoe een emogif waard. Je bent nog niet 1 keer duidelijk tegen mij geweest. Alleen maar wat mjas en doe je niks aan gezeik. Heeeel volwassen.
Ja joh. Formulieren invullen alles, dan naar die docenten en die moeten het dan invullen en naar de examencommissie sturen.quote:Op zondag 18 september 2011 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat moet dat allemaal officieel geregeld worden? Bahhh
quote:Op zondag 18 september 2011 12:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die vuile ajacied gaat al liggen voor iemand m aanraakt
jeetje zo zei de decaan het niet tegen mijj /cryquote:Op zondag 18 september 2011 12:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja joh. Formulieren invullen alles, dan naar die docenten en die moeten het dan invullen en naar de examencommissie sturen.
Misschien dat het bij jou makkelijker gaatquote:Op zondag 18 september 2011 12:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Freezepop.Ik had dit graag op msn besproken met je, oh wacht. Op whatsapp dan, ah nee ook niet. Facebook dan? Ooh mja laat maar dan. Jij begon opeens met je vage gedrag, ook richting Jan en Kevin. Ik weet niet hoor, maar jij was degene die raar ging doen tegen mij. Niet ik.
[..]
jeetje zo zei de decaan het niet tegen mijj /cry
Jij beschuldigt mij van negeren, terwijl jij zelf hooguit 3 keer een gesprek met mij begonnen bent. Als jij dit had willen bespreken, dan had je daar genoeg manieren voor. Blijkbaar wil je dat dus niet.quote:Op zondag 18 september 2011 12:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Freezepop.Ik had dit graag op msn besproken met je, oh wacht. Op whatsapp dan, ah nee ook niet. Facebook dan? Ooh mja laat maar dan. Jij begon opeens met je vage gedrag, ook richting Jan en Kevin. Ik weet niet hoor, maar jij was degene die raar ging doen tegen mij. Niet ik.
[..]
jeetje zo zei de decaan het niet tegen mijj /cry
das waar.quote:Op zondag 18 september 2011 12:53 schreef Omdatappel het volgende:
Heroes is echt niet zo tof meer na seizoen 1.
Sensatie zoeken toch toch.quote:Op zondag 18 september 2011 12:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja dan wel komen posten he Appeltjeee wagt maar wagt maar.
Ja we hebben net wat opgeruimd en gaan zo denk ik.quote:Op zondag 18 september 2011 13:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Patje!
Ben je nog in Deventer?
Ok ok, kort geslapen wel zeker? Alle bierflesjes nog gevonden?quote:Op zondag 18 september 2011 13:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja we hebben net wat opgeruimd en gaan zo denk ik.
Best goed geslapen hoor en nee die liggen nog ergens in de tuinquote:Op zondag 18 september 2011 13:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ok ok, kort geslapen wel zeker? Alle bierflesjes nog gevonden?
nog steeds 1-0 voor psv?quote:
1-1 want de derde keeper staat erin omdat de tweede keeper met ambulance is afgevoerd en de eerste keeper zit ook nog een geblesseerd op de tribunequote:
Le fuck?quote:Op zondag 18 september 2011 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
1-1 want de derde keeper staat erin omdat de tweede keeper met ambulance is afgevoerd en de eerste keeper zit ook nog een geblesseerd op de tribune_
Ik ben wel een beetje jaloers op alle mannelijke dingen die jij doetquote:Op zondag 18 september 2011 13:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
voetbal is levensgevaarlijk
echte mannen zoals ik doen aan slapen en bedliggen.
En ik zit aan meer tieten dan de gemiddelde man doetquote:Op zondag 18 september 2011 13:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje jaloers op alle mannelijke dingen die jij doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |