Sensatie zoeken toch toch.quote:Op zondag 18 september 2011 12:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja dan wel komen posten he Appeltjeee wagt maar wagt maar.
Ja we hebben net wat opgeruimd en gaan zo denk ik.quote:Op zondag 18 september 2011 13:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Patje!
Ben je nog in Deventer?
Ok ok, kort geslapen wel zeker? Alle bierflesjes nog gevonden?quote:Op zondag 18 september 2011 13:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja we hebben net wat opgeruimd en gaan zo denk ik.
Best goed geslapen hoor en nee die liggen nog ergens in de tuinquote:Op zondag 18 september 2011 13:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ok ok, kort geslapen wel zeker? Alle bierflesjes nog gevonden?
1-1 want de derde keeper staat erin omdat de tweede keeper met ambulance is afgevoerd en de eerste keeper zit ook nog een geblesseerd op de tribunequote:
Le fuck?quote:Op zondag 18 september 2011 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
1-1 want de derde keeper staat erin omdat de tweede keeper met ambulance is afgevoerd en de eerste keeper zit ook nog een geblesseerd op de tribune_
Ik ben wel een beetje jaloers op alle mannelijke dingen die jij doetquote:Op zondag 18 september 2011 13:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
voetbal is levensgevaarlijk
echte mannen zoals ik doen aan slapen en bedliggen.
En ik zit aan meer tieten dan de gemiddelde man doetquote:Op zondag 18 september 2011 13:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje jaloers op alle mannelijke dingen die jij doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |