Wel mee eens maar dan melden ze dat toch ook even tegen die persoon of in het topic? (Anoniem) melden is ook weer zo 40/45quote:Op maandag 19 september 2011 11:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar als er mensen zijn die zich er aan storen, kan iedereen daar best even op letten
Nouja, je kent me, het zou mij ook niet opvallen/storen. Het is niet extreem vaak, naar de de laatste paar dagen al een paar meldingen.quote:Op maandag 19 september 2011 11:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wordt er serieus veel met kanker gescholden hier? Dat is me niet opgevallen eerlijk gezegd.
WAAR BEN JE?quote:Op maandag 19 september 2011 11:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
Alle keren gebruik van het woord kanker afgelopen 7 dagen:
[ARG7] #412 Yooo ik kom gladder dan een ladyshave (die van vandaag door Space)
Ben je vrij?quote:Op maandag 19 september 2011 11:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
THUIS EN JIJ? HAHA OP SCHOOL LOL
we hadden er vroeger een stuk of 40, volgens mij zijn die allemaal opgegetenquote:Op maandag 19 september 2011 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn konijntje is niet om op te etenOokal heet ze muffin
Te zitten wachten tot hij dood gingquote:Op maandag 19 september 2011 11:58 schreef Patje1987 het volgende:
Ik had vroeger ook een konijn maar nooit iets mee gedaan, beest zat gewoon kansloos in zijn hok te zitten wachten tot hij dood ging. Ja hadden mijn ouders me maar geen konijn moeten geven, ik hou daar niet van
In de vorm van een plakje worst?quote:Op maandag 19 september 2011 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we hadden er vroeger een stuk of 40, volgens mij zijn die allemaal opgegeten
alleen onze geit hebben we niet opgegeten, die hebben we aan een kinderboerderij gegeven
nee hoor, sietske was springlevend. wat die kinderen met haar gedaan hebben durf ik niet te zeggenquote:Op maandag 19 september 2011 12:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
In de vorm van een plakje worst?
geitquote:Op maandag 19 september 2011 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, sietske was springlevend. wat die kinderen met haar gedaan hebben durf ik niet te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |