quote:FIFA 12 komt met de gloednieuwe Player Impact Engine, een fysica-engine die voor nog realistischere interacties op het veld zorgt. Ervaar hoe spelers elkaar in het echt uitdagen, om balbezit vechten, en fysieke confrontaties aangaan. Bij elk contact zijn er oneindig veel natuurlijke en geloofwaardige gevolgen. Spelers voelen zich sterker aan de bal, duwen en trekken in de strijd om balbezit en herstellen zich sneller van lichte tackles.
De revolutionaire vernieuwingen in de gameplay maken FIFA 12 nog interactiever en spannender. Met de nieuwe precisiedribbels krijg je nog meer controle over de bal in kleine ruimtes. Je krijgt meer tijd aan de bal om beslissingen te nemen en je bepaalt zelf het tempo van het spel. Verdedigen is nu net zo geavanceerd en belangrijk als in het echte voetbal. De tactische verdedigingsopties zorgen ervoor dat positie kiezen, passes onderscheppen en tackelen allemaal even zwaar meetellen. Tactiek en timing zijn cruciaal.
FIFA 12 is spannend van begin tot einde, van de voorbereiding op de wedstrijd tot het laatste fluitsignaal. Je voelt de spanning van een wedstrijddag. Het navigeren gaat sneller en makkelijker, en je kunt kiezen uit meer dan 500 officiële clubs. Een aantal nieuwe features:
Pro Player Intelligence
De CPU-spelers beschikken over het inzicht van een profspeler en nemen beslissingen op basis van hun eigen vaardigheden en de sterke en zwakke punten van hun teamgenoten. Spelers met een uitzonderlijk spelinzicht zien bijvoorbeeld als enige die ene kans voor een steekpass. Een speler als Kaká van Real Madrid zal eerder (en sneller) een loopkans zien voor een teamgenoot dan een speler met minder inzicht. Teams houden bij hun aanval rekening met de sterke punten van hun veldspelers, en de zwakke punten van de tegenstander, waardoor elke wedstrijd een unieke en levensechte ervaring wordt.
Tactische verdedigingsopties
Verandert het verdedigen compleet: positie kiezen, passes onderscheppen en op het juiste moment tackelen tellen allemaal even zwaar mee bij het verdedigen. Tactiek en timing zijn cruciaal.
Precisiedribbels
Geniet van nieuwe manieren om tegenstanders te passeren. Je krijgt meer tijd aan de bal om beslissingen te nemen en je bepaalt zelf het tempo van het spel. Gebruik korte dribbels in de kleine ruimte, op de vleugels en zelfs bij het afschermen van de bal voor een tegenstander.
Echte blessures
De Player Impact Engine houdt de interactie tussen spelers continu in de gaten, analyseert de kracht van het contact en de impact op het lichaam om na te gaan waar echte blessures ontstaan. Daardoor wordt het speltype Carrière nog spannender en krijgt het nog meer inhoud. Je wordt geconfronteerd met spelers die te kampen hebben met nieuwe soorten blessures en moet beslissen of het verantwoordelijk is om een nog herstellende speler het veld op te sturen.
Nieuwe presentatie
Wedstrijden lijken nog meer op echte televisie-uitzendingen. De belichting is drastisch verbeterd, het publiek levensechter en de nieuwe standaardcamera zorgt ervoor dat elke wedstrijd een waar spektakel wordt.
Verbeterde navigatie
Het menusysteem is vernieuwd en biedt een snelle en eenvoudige navigatie. Het hoofdmenu kan worden aangepast aan je arenaspeler, Virtuele prof en favoriete club.
Compleet authentiek
Met ruim 500 officiële clublicenties en meer dan 15.000 spelers.
quote:Interessante #FIFA12 tweets
@Dave797
New Kit selection is epic! Full player models now instead of just kit graphics. #FIFA12
@Adam_Bhatti
First of all new intro to the game. First clip shows select player celebrating and warming up, then shows teams in tunnel. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Emirates Stadium has a lower swinging camera compared to Stamford Bridge, very nice #FIFA12
@Adam_Bhatti
OMG! Seamless throwin’s! No cutscene! ball goes out, you chase it, pick up and throw! Even throw from way behind the line! #FIFA12
@Dave797
Haha players now kick the ball back to the opposition after fouls/injuries. Lovely cosmetic touch. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Yeh, day time graphics are special. really impressed with the new filter #FIFA12
@Adam_Bhatti
player rating screens after the game have real life pictures of players! Nice touch! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling = Win. Very similar to PES in terms of close control. Massive difference from FIFA 11. Impressive animation! Messi = God! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling is so different, and so many context animations too. Love it
@Dave797
Shooting is much heavier now. Which I for one love. Power bar now divided in to four chambers instead of 3. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Wow to the shooting! Brand new ball physics guys! Finally…low hard crackers! #FIFA12
@tem1985
First thought, Shooting feels WAY better.
@Suffwan
Impact engine looks good. Almost Backbreaker-esque. Tackling and defending harder this year.
@Dave797
Amazing. Just had Walcott pull up mid run with a muscle injury. Extra time and he was scythed by Lampard earlier. sweet! #FIFA12
@Adam_Bhatti
First OMG moment! Player down injured. Ref stops play AFTER a few seconds. Sub him off. Restart, drop ball, and player kicks back to keeper!
@tem1985
First player injure themselves with a muscle strain in game. Looks sick! #FIFA12
quote:Echte gezichten in FIFA 12
De gezichten in FIFA worden zo nauwkeurig mogelijk nagemaakt. Dit wordt allemaal in een enorme hoge kwaliteit gedaan door middel van EA Motion en 18 camera’s met 15 megapixels. Voeg daar nog een super computer bij en je krijgt een levensecht gezicht in een game. In een aflevering van EA Sports TV is te zien dat het Duitse elftal op bezoek mag komen en onder al het geweld van de camera’s worden hun gezichten nauwkeurig vastgelegd. Ook zien we spelers terug van Aston Villa in het lijstje.
Release: 30 september 2011quote:FIFA 12 EA Sports Football Club
EA Sports introduceerde de EA Sports Football Club voor FIFA 12. Hieronder volgen de screenshots van de nieuwe feature. Voor de EA Sports Football club kies je je favoriete team en probeert zo hoog mogelijk te eindigen op verschillende ranglijsten. Ook zal je verschillende uitdagingen moeten spelen om aan meer punten te komen.
• EA Sports Football club is het eerste jaar geheel gratis.
• Kies je favoriete club, maar speel als elke team om punten te krijgen voor je team om hogerop te komen op de ranglijsten.
• Alles wat je doet zal ervoor zorgen dat je team een stapje dichterbij de virtuele kop komt.
• Houd de voortgang bij van je vrienden op elk platform. Bekijk het via FaceBook, mobiele telefoon of via je Ipad.
• De live service zorgt ervoor dat fans van over de hele wereld tegen elkaar kunnen spelen.
• Verdien experience points (XP) en bereik een hoger level om zo je status op te bouwen. Hou alles bij van je vrienden, challenges en je status via easportsfootballworld.com
• De echte verhaallijnen zullen ervoor zorgen dat EA Sports Football Club altijd interessant blijft en met nieuwe dingen komt.
Over Bony of over de zoveelste ex-Ajacied die het maakt bij een andere club?quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tuurlijk. En ik was er ook boos over hoor
is Narsingh een ex-ajacied?quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Over Bony of over de zoveelste ex-Ajacied die het maakt bij een andere club?
echt?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit.
meer veranderingen dan Tactical Defending kan ik met mn autisme niet aan![]()
moet je wel het spel hebben lijkt me?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:28 schreef Tito_Makani het volgende:
Heeft hier iemand een EA season ticket?
Met een Amerikaanse XBL account + Season ticket kan je de 23e al het hele spel spelen
Waar kan je dat zien? Ben wel benieuwd of Snijders nog een Bronze is namelijkquote:Beste van de Eredivisie FUT:
Snijders en Latupeirissa de snelste. (91)
Janssen en El Ham beste schot. (80)
Janssen beste pass. (87)
Wijnaldum beste dribbel. (86)
Douglas beste verdediging. (85)
Altidore beste kopper. (80)
Eriksen en Vertonghen beste rating. (80)
Nee, je kan het gewoon downloaden alleen die versie werkt dan alleen tot de 29equote:Op zaterdag 17 september 2011 18:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet je wel het spel hebben lijkt me?
daar vraag je als keeper zijnde gewoon dan hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:27 schreef Leanishibe het volgende:
Dat deze goals nog steeds gemaakt kunnen worden.
http://www.megaupload.com/?d=U1GGUNO6quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:40 schreef laucas het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien? Ben wel benieuwd of Snijders nog een Bronze is namelijk
Ik ook aan de ene kant maar als online net zo wordt als offline op world class tegen Barcelona dan zal het een erg frustrerend spel wordenquote:
Als jij er nu moeite mee hebt, dan hebben andere dat ook hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik ook aan de ene kant maar als online net zo wordt als offline op world class tegen Barcelona dan zal het een erg frustrerend spel worden
Altidore hoeft van mij niet gold hoorquote:Op zondag 18 september 2011 00:31 schreef Doublepain het volgende:
Die Database klopt dus wel maar is wel een beetje oud. Dus er bestaat een kans dat sommige ratings anders zijn. Zoals een gold Altidore en een Narsingh.
B, maar als je er naast zit ben je waarschijnlijk je mannetje kwijt.quote:Op zondag 18 september 2011 11:47 schreef Apekoek het volgende:
Geprobeerd old skool te verdedigen met X in FIFA 12 demo, spelers gaan er nog steeds op af maar blijven er omheen dansen! Welke klop/knop kun je doen als je dichtbij bent? Ik vind het verdedigen op deze manier maar heel vervelend.
Ik zou de tutorial eens doen als ik jou was.quote:Op zondag 18 september 2011 11:47 schreef Apekoek het volgende:
Geprobeerd old skool te verdedigen met X in FIFA 12 demo, spelers gaan er nog steeds op af maar blijven er omheen dansen! Welke klop/knop kun je doen als je dichtbij bent? Ik vind het verdedigen op deze manier maar heel vervelend.
L2 gr maxquote:Op zondag 18 september 2011 11:47 schreef Apekoek het volgende:
Zal toch leuk zijn om rooney in je 1e gratis goude pakje meteen te krijgen.quote:Op zondag 18 september 2011 00:19 schreef Tim86 het volgende:
wtf, dat Team of the week voor 20 september is al bekend gemaakt..het is gewoon TOTW wat nu uit is, maar wat er dan dus voor 1 dag op de nieuwe versie komt
These players are only out for one day on the web app. They are out Sept. 20th and will be extremely rare!
GK- FC Rostov (74>78) Stipe Pletikosa
RWB- Sporting C P (78>81) Joao Pereira
CB- Valencia CF (76>79) Victor Ruiz
CB- Stoke City (77>80) Ryan Shawcross
CAM- Lazio (81>83) Stefano Mauri
CAM- Ath Mineiro (74>77) Daniel Carvalho
CAM- PSG (83>85) Javier Pastore
LW- LOSC Lille (85>87) Eden Hazard
CF- Palermo (82>84) Fabrizio Miccoli
CF- Man City (86>88) Sergio Agüero
ST- Man United (90>92) Wayne Rooney
ST- Bayern Munich (86>88) Mario Gomez
SUBS
GK- Real Zaragoza (75>78) Roberto
CB- Lokomotiv Moscow (72>74) Manuel Da Costa
CB- Hertha BSC (71>74) Andre Mijatovic
CM- AZ (71>74) Pontus Wernbloom
ST- Morecambe (59>64) Danny Carlton
ST- Werder Bremen (82>84) Claudio Pizarro
Verder lijkt het erop dat de eerste geposte player lijsten en ratings van een tijd terug zijn en dus zeker niet definitief (al lijkt het me wel een erg goede indicatie en zullen er hooguit nog wat namen toegevoegd worden ofzo)
ik denk alleen dat je hem aan niemand kan verkopenquote:Op zondag 18 september 2011 16:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zal toch leuk zijn om rooney in je 1e gratis goude pakje meteen te krijgen.
Nee, die moet je gewoon in je team houden tot dat er mensen met coins te veel zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 16:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk alleen dat je hem aan niemand kan verkopen
Is gewoon realistisch..quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:27 schreef Leanishibe het volgende:
Dat deze goals nog steeds gemaakt kunnen worden.
nee.quote:Op zondag 18 september 2011 17:41 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik hoorde dat de PC eindelijk nu hetzelfde is als de console versie. Dus waarschijnlijk ga ik hem maar kopen voor het online gebeuren. Weet iemand ook of je crossplatform dan tegen elkaar kan spelen? Lijk me sterk, maar zou wel erg tof zijn
Verdedigen is wel erg wennen zeg, snel pressen gaat nu een beetje kut..
Ja, maandje wachten en dan verpatsen. Dan ben je ook gelijk binnen qua coins voor het hele jaarquote:Op zondag 18 september 2011 16:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee, die moet je gewoon in je team houden tot dat er mensen met coins te veel zijn.
In ieder geval zorgen dat je ook niet te lang wacht, want Rooney gaat nog wel meer versies krijgen dit jaar denk ikquote:Op zondag 18 september 2011 17:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maandje wachten en dan verpatsen. Dan ben je ook gelijk binnen qua coins voor het hele jaar
Ik teken voor een 0-0 op world class. Maar ja heb ook weinig tijd gehad en kan fifa 11 nog niet helemaal loslatenquote:Op zondag 18 september 2011 18:25 schreef mash_ het volgende:
Ik ben echt slecht in die demoop world class speel ik heel vaak 0-0. Omdat ik maar niet kan scoren
Afgelopen seizoen nagenoeg niemand hier volgens mij. Sowieso waren het voornamelijk FUT-spelers hier en die modus zat al niet op de pc.quote:Op zondag 18 september 2011 19:11 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Oh, jammer. Zijn er trouwens genoeg actieve mensen die op de PC online spelen?
Kwam dat omdat op de PC er weinig boeiende modes had of omdat er gewoon weinig PC gamers zijn? Ik wil graag namelijk online spelen, maar me 360 is dood en om nu een nieuwe console te gaan kopen vind ik een beetje zonde..quote:Op zondag 18 september 2011 19:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen nagenoeg niemand hier volgens mij. Sowieso waren het voornamelijk FUT-spelers hier en die modus zat al niet op de pc.
Op console is het spel gewoon beter dus de meeste gamers hebben een consolequote:Op zondag 18 september 2011 19:26 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Kwam dat omdat op de PC er weinig boeiende modes had of omdat er gewoon weinig PC gamers zijn? Ik wil graag namelijk online spelen, maar me 360 is dood en om nu een nieuwe console te gaan kopen vind ik een beetje zonde..
Omdat FIFA op de PC al jarenlang een erg slechte port is van de consoleversies van een jaar eerder. Dit jaar schijnt het wel beter te zijn, maar dat weet ik verder niet.quote:Op zondag 18 september 2011 19:26 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Kwam dat omdat op de PC er weinig boeiende modes had of omdat er gewoon weinig PC gamers zijn? Ik wil graag namelijk online spelen, maar me 360 is dood en om nu een nieuwe console te gaan kopen vind ik een beetje zonde..
Ja, meestal zijn het echt ruk ports. Maar nu blijkt het dezelfde versie te zijn, dus ik hoop dat meer mensen hem dan op de PC spelen. Misschien download ik hem wel eerst en dan wacht ik af of het een beetje actief wordt.quote:Op zondag 18 september 2011 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat FIFA op de PC al jarenlang een erg slechte port is van de consoleversies van een jaar eerder. Dit jaar schijnt het wel beter te zijn, maar dat weet ik verder niet.
Ah, vandaar dat ik de helft van het topic niet zo goed begreepquote:Op zondag 18 september 2011 19:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen nagenoeg niemand hier volgens mij. Sowieso waren het voornamelijk FUT-spelers hier en die modus zat al niet op de pc.
Volgens mij komt er bij de mediamarkt een pack met een 360 en fifa 12 voor 180 euro. Het gaat nog wel een paar jaar duren voordat next-gen consoles komen.quote:Op zondag 18 september 2011 19:33 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ja, meestal zijn het echt ruk ports. Maar nu blijkt het dezelfde versie te zijn, dus ik hoop dat meer mensen hem dan op de PC spelen. Misschien download ik hem wel eerst en dan wacht ik af of het een beetje actief wordt.
quote:Op zondag 18 september 2011 19:41 schreef karimajax het volgende:
weet iemand hoe duur fifa 12 voor de psp word op psn want bij bartsmit en intertoys is hij 29.95 hoop niet dat hij op psn 39.95 word.
Dat zal dan een 4GB 360 worden en die moet je sowieso niet willen kopen natuurlijk... (veels te kleine HDD)quote:Op zondag 18 september 2011 20:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij komt er bij de mediamarkt een pack met een 360 en fifa 12 voor 180 euro. Het gaat nog wel een paar jaar duren voordat next-gen consoles komen.
Ja, maar ik game niet zo gek veel meer zoals vroeger. En ik wil gewoon niet uit principe niet nog een 360 kopen, omdat die andere belachelijk kort meeging en dan weer met een stapel nutteloze games zit. Of is die probleem er niet meer?quote:Op zondag 18 september 2011 20:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij komt er bij de mediamarkt een pack met een 360 en fifa 12 voor 180 euro. Het gaat nog wel een paar jaar duren voordat next-gen consoles komen.
Ja dat is bekend: Kan nietquote:Op zondag 18 september 2011 22:38 schreef mr-green het volgende:
Is er al bekend of je tactical defending kan uitzetten online?
nee die probleem isch niet meer sinds xbox slimquote:Op zondag 18 september 2011 22:24 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ja, maar ik game niet zo gek veel meer zoals vroeger. En ik wil gewoon niet uit principe niet nog een 360 kopen, omdat die andere belachelijk kort meeging en dan weer met een stapel nutteloze games zit. Of is die probleem er niet meer?
Het probleem is er al vet lang niet meer, voordat het nieuwe model uit kwam.quote:Op zondag 18 september 2011 22:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee die probleem isch niet meer sinds xbox slim
klopt, ik heb het ook nooit gehad in drie jaar tijdquote:Op zondag 18 september 2011 22:50 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Het probleem is er al vet lang niet meer, voordat het nieuwe model uit kwam.
Hier ook, bijna alle wedstrijden 0-0quote:Op zondag 18 september 2011 18:25 schreef mash_ het volgende:
Ik ben echt slecht in die demoop world class speel ik heel vaak 0-0. Omdat ik maar niet kan scoren
quote:Op zondag 18 september 2011 23:21 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Hier ook, bijna alle wedstrijden 0-0
Online word echt een kwastje van wachten en rond tikken net zo lang tot er een tegenstander te vroeg hapt en dan en snel voorbij rennen
EA zit nu met een trollface jouw comments te lezen en ''u mad?!'' te roepen.quote:Op zondag 18 september 2011 23:25 schreef GuRBuH het volgende:
Net tegen een vriend van me de demo gespeeld, bijna alles eindigde in gelijkspel dus elke keer die kutpenalties. Je komt wel iets vaker aan de bal doordat de ander meer fouten maakt dan de CPU. Je zit alleen wel met die belachelijk korte wedstrijdtijden. Heeft dat eigenlijk een reden of is het gewoon ziekerij?
Mee eensch!quote:Op zondag 18 september 2011 22:50 schreef mr-green het volgende:
Echter ik snap de toevoeging van Tactical defending eigenlijk niet. Natuurlijk is het iets realistischer maar wil men (de community) dit eigenlijk wel? Komt het het spelen echt ten goede?
Ik denk niet voor de casual speler (de persoon die zo nu en dan een lekker potje fifa online speelt). Het zal zeker in het voordeel werken voor de diehard speler die Tactical defending helemaal onder de knie heeft maar het vergoot de kloof tussen ervaren en casual spelers wel erg denk ik.
Daarnaast was het afpakken van de bal toch helemaal geen verbeterpunt in Fifa 11?
Pong wat voor je?quote:Op maandag 19 september 2011 01:38 schreef VacaLoca het volgende:
Ik vind sportsgames niet meer zo leuk sinds je meer knoppencombinaties hebt dan er aan knoppen en switches in de cockpit van een Boeing 747 zitten.
Ga je toch lekker met two button controls spelenquote:Op maandag 19 september 2011 01:38 schreef VacaLoca het volgende:
Ik vind sportsgames niet meer zo leuk sinds je meer knoppencombinaties hebt dan er aan knoppen en switches in de cockpit van een Boeing 747 zitten.
Dus ook het eerste pakje openen morgen??quote:Op maandag 19 september 2011 09:23 schreef mash_ het volgende:
Morgen begint fut op de webapp. Ik ben benieuwd!Ook of er nog nieuwe dingen bijgekomen zijn. Of dat het gewoon het zelfde is.
Eerste 2 zelfs (mits je voor 16 aug een team had en de web app gebruikt hebt)quote:Op maandag 19 september 2011 09:23 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Dus ook het eerste pakje openen morgen??
Lekker hoor, heb er zin in! Jij al een idee wat voor team je gaat maken als eerste?quote:Op maandag 19 september 2011 09:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Eerste 2 zelfs (mits je voor 16 aug een team had en de web app gebruikt hebt)
Nee geen idee. Ligt er maar totaal aan welke spelers in krijg in de pakjesquote:Op maandag 19 september 2011 09:26 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb er zin in! Jij al een idee wat voor team je gaat maken als eerste?
Hier zat ik ook aan te denken. Maar stel nou dat je veel gasten uit de BPL hebt? Das een dure competitie dus gaat de rest van je team meer kosten.quote:Op maandag 19 september 2011 09:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee geen idee. Ligt er maar totaal aan welke spelers in krijg in de pakjes
Achja, ik zie het wel. Je krijgt 2 pakjes gratis. Dan nog 2 van de pre order. En dan koop ik voor 10 euro nog denk ik. Dan heb ik een leuk begin en hoef ik daarna geen geld er meer optezetten.quote:Op maandag 19 september 2011 09:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hier zat ik ook aan te denken. Maar stel nou dat je veel gasten uit de BPL hebt? Das een dure competitie dus gaat de rest van je team meer kosten.
Ik ga denk ik gewoon voor Eredivisie of Serie A. Redelijk goede spelers voor lagere prijzen.
Denk zelf aan een nederlands elftal te gaan om te beginnen, vorig spel kon ik niks met van persie maar in de demo speelt die echt stuk lekkerder. Vorig spel speelde ik eigenlijk altijd 343 en soms 3421 maar met dat nieuwe verdedigen ga ik toch maar overwegen om 433 te gaan spelen.quote:Op maandag 19 september 2011 09:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hier zat ik ook aan te denken. Maar stel nou dat je veel gasten uit de BPL hebt? Das een dure competitie dus gaat de rest van je team meer kosten.
Ik ga denk ik gewoon voor Eredivisie of Serie A. Redelijk goede spelers voor lagere prijzen.
Denk dat je ook in het begin wel spelers goedkoop kan vinden. Hoop dat er iemand is die nog niet zo lang fut speelt een v persi in het pakje heeft en denkt dat zijn waarde nu ook maar rondt de 4000 is en hem er voor die prijs op zet!quote:Op maandag 19 september 2011 09:43 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ga zowieso voor een 4-2-3-1. DMaar ik ga denk ik de eerste week puur traden, en nog niet bouwen aan mn team omdat ik verwacht dat de prijzen in de loop van de week gaan dalen.
Het zou waarschijnlijk bij sommige mensen wel gewerkt hebben.quote:Op maandag 19 september 2011 10:02 schreef mash_ het volgende:
ik zat net nog eens naar wat fut filmpjes te kijken op youtube. Niet normaal hoeveel scam filmpjes er zijnDat je naar nep sites gestuurd word en dan moet inloggen enzo.
Als je zo dom bent om daar in te trappen dan verdien je het ook gewoon.quote:Op maandag 19 september 2011 10:12 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Het zou waarschijnlijk bij sommige mensen wel gewerkt hebben.
Ik begon op World Class zoals altijd (FIFA10 WC speelde ik eigenlijk altijd op Legendary, maar FIFA11 maakte op dat niveau iets TE makkelijk gelijk steeds...), maar heb het na een poosje toch maar of professional gezet voor deze demo, al speelde ik zaterdag al weer wat potjes op World Class en dat ging redelijk goed.quote:Op maandag 19 september 2011 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet nog niet op welke moeilijkheidsgraad ik moet gaan spelen...
Op Prof nu 7 gespeeld, 5 verloren met 1-0 en 2 gewonnen met 1-0
Op Semi-prof nu 1 gespeeld, 1 gewonnen met 2-0
r1 (of hoe dat dan ook heet op de xbox)quote:Op maandag 19 september 2011 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tricks gebruik ik ook niet, zou niet weten hoe ik dat op de PC zou moeten combineren. Daarnaast speelde ik FIFA 11 altijd op prof., maar nu word ik op prof weggespeeld. terwijl op semi-prof is het precies andersom.
Ben er alleen nog niet achter hoe ik een tweede verdediger bij moet roepen...In 11 was dat B, maar nu is dat een staande tackle.
Dat is speler wisselen bij mij.quote:Op maandag 19 september 2011 15:00 schreef Catch22- het volgende:
LB, op de xbox.
Maar speel ajb de tutorial eens, dan wordt het gewoon uitlegd.
het is dan ook RB. Wat je ook kan doen is naar de controls kijken hequote:Op maandag 19 september 2011 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is speler wisselen bij mij.
Heb de tutorial gespeeld. Die was niet zo moeilijk.
in die controls wordt teammate contain uitlegd. 2e man laten bijsluiten wil je expliciet? Weet niet of dat nog kan.quote:Op maandag 19 september 2011 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is speler wisselen bij mij.
Heb de tutorial gespeeld. Die was niet zo moeilijk.
Daar staat dat het B is.quote:Op maandag 19 september 2011 15:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is dan ook RB. Wat je ook kan doen is naar de controls kijken he
Is dit nou de 3e keer ofzo dat je die link post?quote:Op maandag 19 september 2011 15:24 schreef Catch22- het volgende:
http://fifasoccerblog.com/blog/the-fsb-guide-to-the-fifa-12-demo/
hebben we deze allemaal gelezen?
is die site van jou ofzo?quote:Op maandag 19 september 2011 15:24 schreef Catch22- het volgende:
http://fifasoccerblog.com/blog/the-fsb-guide-to-the-fifa-12-demo/
hebben we deze allemaal gelezen?
Nee. Zolang mensen zeggen dat ze het niet snappen gooi ik hem er inquote:
Tegen wie spel je eigenlijk met je FUT team? Tegen CPU of alleen online? Of beide?quote:Op maandag 19 september 2011 17:20 schreef mash_ het volgende:
Mijn tip: Ga gewoon op world class spelen of je nou wint op pro of niet. Ookal word je ingemaakt. De tegensatnder valt wel steeds aan dus kan je veel beteren oefenen met verdedigen.
En als je veel fut gaat doen ga nu niet al te veel met alleen barca spelen. Anders ben je straks veel te veel gewend aan die goede spelers terwijl je met kut spelers begint.
Je kan zelf kiezen om een online match of CPU te spelen. Of om mee te doen aan CPU of online toernooi.quote:Op maandag 19 september 2011 17:31 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Tegen wie spel je eigenlijk met je FUT team? Tegen CPU of alleen online? Of beide?
Heb je dan ook niveau's ofzo? Dat een level 2 alleen tegen levels 2 moeten ofzo? Of gewoon random?quote:Op maandag 19 september 2011 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan zelf kiezen om een online match of CPU te spelen. Of om mee te doen aan CPU of online toernooi.
in het FIFA 11 topic staat een mooie uitleg in de OPquote:Op maandag 19 september 2011 17:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand een link naar uitleg over FUT?
Volgens mij komt dat er in de volgende PC versie ook in te zitten, ben wel benieuwd wat het nou precies is
quote:Op maandag 19 september 2011 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in het FIFA 11 topic staat een mooie uitleg in de OP
Nee in de Playstation Store/Hoe dat maar heet bij XBOX. Of in het spel zelf, met coins .quote:Op maandag 19 september 2011 17:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar die pakjes, koop je die bij de intertoys ofzo?
iemandquote:Op zondag 18 september 2011 19:41 schreef karimajax het volgende:
weet iemand hoe duur fifa 12 voor de psp word op psn want bij bartsmit en intertoys is hij 29.95 hoop niet dat hij op psn 39.95 word.
klopt. Wat hadden ze er volgens jou aan moeten doen dan?quote:Op maandag 19 september 2011 17:57 schreef Tito_Makani het volgende:
Lijkt wel of ze weinig aan de FUT database hebben gedaan behalve wat spelers hebben toegevoegd
Wat accuratere ratingsquote:Op maandag 19 september 2011 18:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klopt. Wat hadden ze er volgens jou aan moeten doen dan?
Ja dat weet dus alleen iemand die bij Sony werkt, gok dat hij vrij prijzig wordt. In ieder geval zul je hem eerder goedkoper in de winkel vinden dan andersom.quote:Op maandag 19 september 2011 18:01 schreef karimajax het volgende:
het was meer de vraag hoe duur hij op psn wordt.
Vertel jij dan eerst eens waar je hem voor 50 euro hebt gezienquote:Op maandag 19 september 2011 18:10 schreef Lux0rious het volgende:
Hey! Waarschijnlijk is deze vraag al meerdere keren langs gekomen. Maar waar kan je FIFA 12, inclusief de promo FUT actie, het goedkoopste krijgen? Goedkoper dan 50 euro heb ik hem nog niet gezien, jammer genoeg.
Excuses. Ik bedoel 60 euroquote:Op maandag 19 september 2011 18:12 schreef Thas het volgende:
Ik heb het idee dat ze op bepaalde punten het realisme juist hebben verminderd, puur om het moeilijker te maken, vooral qua sprintsnelheid. Ik word er met Pato, zonder bal, uitgelopen door Abate, dat slaat gewoon compleet nergens op.
[..]
Vertel jij dan eerst eens waar je hem voor 50 euro hebt gezien
dat vraag ik me dus ook afquote:Op maandag 19 september 2011 18:16 schreef Tim86 het volgende:
Abate is mega snel hoor..sneller dan Pato. Enige wat Abate ook kan is rennen. Maar wanneer had jij dan een duel tussen 2 teamgenoten?
Je kan gewoon Milan tegen Milan spelenquote:Op maandag 19 september 2011 18:16 schreef Tim86 het volgende:
Abate is mega snel hoor..sneller dan Pato. Enige wat Abate ook kan is rennen. Maar wanneer had jij dan een duel tussen 2 teamgenoten?
Bij Wehkamp hebbie hem voor 53 euro (komen nog wel wat verzendkosten bij denk ik), dat is dus een pre-order en dus inclusief die fut deal.quote:
goed nummerquote:
Maar niet iedere pre-order heeft die promo toch? Of zit die bij iedere pre-order in. Ongeacht waar je FIFA 12 besteld?quote:Op maandag 19 september 2011 18:28 schreef Ghostandor het volgende:
[..]
Bij Wehkamp hebbie hem voor 53 euro (komen nog wel wat verzendkosten bij denk ik), dat is dus een pre-order en dus inclusief die fut deal.
Hij komt toch 5 uur Engelse tijd online, hier 6 uur?quote:Op maandag 19 september 2011 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
goed nummerhet is trouwens wel meer dan 24 uur, 24 uur en 26 minuten welteverstaan
Volgens mij ook. Ik las iig ergens 5pm gmt, dus inderdaad 6 uur nederlandse tijd.quote:Op maandag 19 september 2011 18:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij komt toch 5 uur Engelse tijd online, hier 6 uur?
Volgens mij is het door de zomertijd toch +2 uur?quote:Op maandag 19 september 2011 18:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Ik las iig ergens 5pm gmt, dus inderdaad 6 uur nederlandse tijd.
Op zich best een goede tipquote:Op maandag 19 september 2011 17:20 schreef mash_ het volgende:
Mijn tip: Ga gewoon op world class spelen of je nou wint op pro of niet. Ookal word je ingemaakt. De tegensatnder valt wel steeds aan dus kan je veel beteren oefenen met verdedigen.
Als het goed is, heeft iedere pre-order die promo. Voor de zekerheid zou ik wel even kijken of ie erbij staat, als je hem bestelt.quote:Op maandag 19 september 2011 18:38 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Maar niet iedere pre-order heeft die promo toch? Of zit die bij iedere pre-order in. Ongeacht waar je FIFA 12 besteld?
Dat idee had ik ook al inderdaadquote:Op maandag 19 september 2011 18:19 schreef Thas het volgende:
En ja, ze begonnen beide uit stilstand. Maar sowieso, ik heb gewoon het idee dat de acceleratie van echte sprinters (Robinho) onrealistisch traag gaat in vergelijking met die van verdedigers.
Vooral aan de bal trouwens, zonder bal valt het nog mee.
Is bij deze site de verzendtijd niet een week ofzo?quote:Op maandag 19 september 2011 19:03 schreef Lux0rious het volgende:
Oh even snel ter informatie! Ik heb net op www.zavvi.com FIFA 12 besteld voor omgerekend 44,67 euro INCL de promo van 18 gold packs. Mochten mensen nog op zoek zijn naar een goedkope website om FIFA te bestellen
Durf ik niet te zeggen. Maar vond het iig al een stuk goedkoper dan de 60 euro waar ik hem in de Nederlandse webwinkels voor zie liggen. Plus dat hier ook expliciet bij vermeld stond dat je 18 gold packs erbij krijgt ter promo. Bij lang niet alle websites staat dit vermeld of is er een andere promo ( krijg je bv een FIFA t-shirt oid ).quote:Op maandag 19 september 2011 19:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Is bij deze site de verzendtijd niet een week ofzo?
morgenquote:Op maandag 19 september 2011 19:02 schreef Vork87 het volgende:
Wacht even, dus je kunt nu al beginnen met FUT via webbapp voor 12?
het is inderdaad GMT+2 door de zomertijdquote:Op maandag 19 september 2011 18:40 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Volgens mij is het door de zomertijd toch +2 uur?
Pinoooo raaaaaaageeeee.quote:Op maandag 19 september 2011 19:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is inderdaad GMT+2 door de zomertijd
Op het EA forum gebruikte ze anders de hele zomer langs 6pm GMT voor de pakjes en dat was hier dan om 7 uur.quote:Op maandag 19 september 2011 19:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is inderdaad GMT+2 door de zomertijd
staat hier boven je post..quote:
Maar dan krijg je geen gratis goldpacksquote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoor trouwens ook dat Fifa bij bepaalde mediamarkten/saturns 39 euro gaat kosten dus ik wacht wel af
mensen die geen UT spelenquote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen gratis goldpacks![]()
Die 20 euro die je dan bespaart kan je dan uitgeven aan gold packsquote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen gratis goldpacks![]()
Niet dusquote:Op maandag 19 september 2011 18:43 schreef Ghostandor het volgende:
[..]
Als het goed is, heeft iedere pre-order die promo. Voor de zekerheid zou ik wel even kijken of ie erbij staat, als je hem bestelt.
ik hoop dat er iets niet klopt, want 38 en 54 pace?quote:Op maandag 19 september 2011 20:13 schreef GuRBuH het volgende:
Zo, mijn team voor FUT 12 is al af:
[ afbeelding ]
Rating van vd Wiel is gebaseerd op zn IF in Fut11 omdat ik m niet in de excel sheet kon vinden. Spits kan ook Luuk de Jong of Altidore worden, op basis van definitieve ratings enzo. CDM's zijn wel fucking traag geworden
Hoe kan jij nu al een team maken?quote:Op maandag 19 september 2011 20:13 schreef GuRBuH het volgende:
Zo, mijn team voor FUT 12 is al af:
[ afbeelding ]
Rating van vd Wiel is gebaseerd op zn IF in Fut11 omdat ik m niet in de excel sheet kon vinden. Spits kan ook Luuk de Jong of Altidore worden, op basis van definitieve ratings enzo. CDM's zijn wel fucking traag geworden
quote:Op maandag 19 september 2011 20:18 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Hoe kan jij nu al een team maken?
Ik had nog niet op het plaatje zelf geklikt omdat het er al heel anders uit zag zonder dat het vergroot was.quote:
Leuk, ga ik eens een lollige naam verzinnenquote:Op maandag 19 september 2011 22:59 schreef Tim86 het volgende:
Je mag iets nieuws kiezen als het goed is.
Ik wil een andere gamertag kiezen maar dat kan nietquote:Op maandag 19 september 2011 22:59 schreef Tim86 het volgende:
Je mag iets nieuws kiezen als het goed is.
ik wil ook Knt94. heten!quote:Op maandag 19 september 2011 23:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik wil een andere gamertag kiezen maar dat kan nietNu zit ik vast aan mn oude en kan ik geen Knt94. heten
Zolang je maar niet een foute gamer naam kiest met veel vreemde tekens en cijfers ipv letters...veel van die britse kutkindjes hebben datquote:Op maandag 19 september 2011 23:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk, ga ik eens een lollige naam verzinnen
Soggy Biscuits FC en alle mogelijke varianten en misspellingen hetzelfde..quote:Op maandag 19 september 2011 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet een foute gamer naam kiest met veel vreemde tekens en cijfers ipv letters...veel van die britse kutkindjes hebben dat
Of een naam als "Inter your Mum" ofzo. Daar ben ik ook wel 10 varianten van tegen gekomen
hehe dat denk ik ook wel ja. Ik ga het wel proberen maar ben bang dat het niet gaat werken hahaquote:Op maandag 19 september 2011 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon FC Baas hoor. En trouwens, ik voorzie gigantische serverproblemen morgen, iedereen tegelijk op de webapp, dat wordt lachen
ea servers krijgen zo'n overflow dat ze de komende week eruit liggenquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:08 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
hehe dat denk ik ook wel ja. Ik ga het wel proberen maar ben bang dat het niet gaat werken haha
Om hier nog ff op terug te komen. Als ik nou mn PS3 via HDMI aansluit op de monitor, en tegelijk via component op zo'n recorder.. Dat kan zeker niet omdat je 1 van de 2 moet instellen op de PS3?quote:Op donderdag 15 september 2011 09:12 schreef mash_ het volgende:
Ik heb mijn game recorder binnen
Dit was mijn eerste test er meeziet er toch best goed uit voor 60dollar
Dit is ps3 gameplay. Was trouwens mijn tweede demo potje ooit en mijn eerste tegen de cpu. Dus speelde op pro. en was dus beetje wat dingen aan het uitproberen dus de gameplay zelf is niet heel boeiend
Tis niet echt een actie, de webapp voor FUT12 is vanaf vandaag gewoon open. En volgens wereldreiziger Dudeweiser is gebeurt dat om 7 uur Nederlandse tijd, want zomertijd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:51 schreef Lindgren. het volgende:
Vanaf hoe laat was die 20 september actie nou?
Klopt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Om hier nog ff op terug te komen. Als ik nou mn PS3 via HDMI aansluit op de monitor, en tegelijk via component op zo'n recorder.. Dat kan zeker niet omdat je 1 van de 2 moet instellen op de PS3?
Dat is juist vet, gewoon Sp33dh4cker94xxx en dan iedereen kapot spelenquote:Op maandag 19 september 2011 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet een foute gamer naam kiest met veel vreemde tekens en cijfers ipv letters...veel van die britse kutkindjes hebben dat
Of een naam als "Inter your Mum" ofzo. Daar ben ik ook wel 10 varianten van tegen gekomen
pin me er niet op vast, maar ik zou zweren dat het gmt+2 isquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tis niet echt een actie, de webapp voor FUT12 is vanaf vandaag gewoon open. En volgens wereldreiziger Dudeweiser is gebeurt dat om 7 uur Nederlandse tijd, want zomertijd.
we zien welquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:18 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=136
Volgens die is het verschil gewoon een uur btw
Je moet gewoon een tv-kaartje kopen voor je pc. Dan plug je daar je PS3 in en dan kan je opnemen en afspelen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:36 schreef GuRBuH het volgende:
Als ik nou zoiets erbij zou kopen: http://www.amazon.com/Com(...)-Cable/dp/B001IUQB2W
Dan zo: PS3 -> Component -> recorder -> bovenstaande kabel-> hdmi> dvi plug -> monitor. Zou dat kunnen?
Ik wil wel TOTW Rooney. Wie zou je daarvoor terug willen hebben?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:05 schreef GuRBuH het volgende:
Zijn er nog mensen die specifieke spelers willen hebben in het begin bij UT 12 vanmiddag? Als ik die dan toevallig heb kunnen we misschien onderling wat ruilen etc...
IF Aguero en IF Miccoliquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:08 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik wil wel TOTW Rooney. Wie zou je daarvoor terug willen hebben?
Voor de webapp gift alleen een UT11 account, als je de SE pre ordered krijg je vanaf 30 september nog extra packs voor FUT.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:08 schreef vaasinbloem het volgende:
Moet je een UT 11 account hebben om vandaag al spelers te krijgen? Of is het iets met die preorder ofzo?
Same, + gold voor PS3. Liefst 4-2-3-1.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:09 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga op zoek naar eredivisie silver en bronze iig, xbox
Lijkt mij niet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:17 schreef DutchSL het volgende:
De webapp van Fut11 gaat dus ook definitief uit de lucht vanavond?
Waar moet je dan inloggen? Onderstaande URL wordt voor UT 12:quote:
net gepost, eredivisie silver en bronzequote:
Dan ga je toch nooit plezier hebben met je FUT .quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:41 schreef Johnbon het volgende:
Ik ga alles discarden ben dan ben ik de fucking chip leaderrrr
fucking moeilijk in het beginquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:39 schreef Fenomeno het volgende:
Ik ga alleen nog maar traden, aan het eind van de week bouw ik een mooi PL of Serie A 3-4-1-2 team
Was ook niet heel serieusquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:42 schreef Yvessy_AFCA het volgende:
[..]
Dan ga je toch nooit plezier hebben met je FUT .
Ik snap dat echt niet hoor .
Ik kan toch pas morgen beginnen, dan zijn alle gratis pakjes weg onderhand en is de markt redelijk stabiel hoop ik.quote:
In 9 was dat zamora en in 10 adebayor bij mijquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:47 schreef LinQ het volgende:
Ik laat mijn team afhangen van de spelers die in het pakje zitten, had FUT09 en 11 allebei de keren in het eerste pakje 1 "goede" gold speler, daar haal ik wel eerst spelers om heen. Gewoon langzaam uitbouwen
Tegen de tijd dat ik meer coins heb haal ik wel spelers die ik echt wil hebben
Says who?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:40 schreef Yvessy_AFCA het volgende:
Maar het best leuk dat je een IF Gratis krijgt
Ik ga ook eerst gewoon voor een budget team. Daarna lekker rustig wat coins bij elkaar traden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:24 schreef Dudeweiser het volgende:
doe mij maar <80 serie A spelers, gold dat wel, xbox
budget teamquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ga ook eerst gewoon voor een budget team. Daarna lekker rustig wat coins bij elkaar traden.
dat is wel belangrijk om je pikorde in deze reeks te bepalen...quote:
STFUquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is serieus hoor, pics or GTFO
Ok ik zal der een plaatsenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Iedereen moet de foto's van zijn zusje hier plaatsen als je nieuw bent!
Precies. Budget team maken, rustig beetje spelen en dan als het allemaal wat stabieler is geworden mijn spelers verkopen en een leuk team bouwenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ga ook eerst gewoon voor een budget team. Daarna lekker rustig wat coins bij elkaar traden.
i just ejaculated....twicequote:Op dinsdag 20 september 2011 15:15 schreef Yvessy_AFCA het volgende:
Ziezo daar heb je ze ..... Wat is ze toch mooi ....
And thats the truth ... the whole truth , and nothing else but the truth
17:00 GMT / 18:00 CETquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:38 schreef Kamikazie het volgende:
Vanaf hoelaat doet webapp het? Iemand die dat toevallig weet?
dat wordt lachen, iedereen pinoragen enzoquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:45 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij denken de meeste mensen hier echt dat het traden weer net zo simpel gaat als het laatste half jaar ofzo op FUT, maar dat gaat echt zo vies tegenvallen aan het begin..
maar ja, what are the odds dat dat gebeurtquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:48 schreef DutchSL het volgende:
In het begin zijn er nog bijna geen coins, dus inderdaad nog niet veel handel.. hooguit in wat waardeloze spelers om je team op te vullen, maar als je echt iets goeds uit een pakje trekt kun je beter even wachten tot het spel een week uit is.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:35 schreef laucas het volgende:
Ik ga ook zoeken naar eredivisie bronze's en misschien wat silvers (serero)
Nog meer PS3 users die hetzelfde van plan zijn?
volgens mij wel, als je een team hebt gemaakt voor 16 augustus.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:01 schreef Ghostandor het volgende:
Is de webapp alleen open voor mensen die Fifa11 hebben gespeeld?
Als dat vanavond net zo soepel gaat als bij de launch van de demo kunnen we denk ik wel wachten tot morgenvroegquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik iets lang omdat, de website zeker gaat crashen.
een foto van je kat. Rebels hoor. Kan je niet een foto maken van je zusje ofzo?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:57 schreef potienza het volgende:
Als ik vanavond Ronaldo, Messi of Rooney in een pakje heb dan maak ik een foto van mijn kat en ga hem op dit topic(reeks) plaatsen.
Ik heb hem iig nog niet besteld, fuck die gratis packs.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Dat komt vast wel goed!
Waar bestellen jullie hem eigenlijk? Die extra packs bij de pre-order edition is natuurlijk niet verkeerd maar ik heb geen idee waar ik die het beste kan bestellen...
sowieso jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:24 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben er echt vrij zeker van dat de boel om 18u overbelast is bij EA
Die packs stellen op zich ook niet al te veel voor, 1/2 per maand ofzo? Maar het maakt mij niet echt uit of ik hem op de releasedag, een dagje of 2 later mag ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb hem iig nog niet besteld, fuck die gratis packs.
Vandaag zullen we dit alleen maar zien denk ik, EA site kan al die users echt niet aan hoor.quote:EA SPORTS Football is currently down for Maintenance
This website is unavailable at the moment as we are performing maintenance. The site will be back soon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |