Ja, maandje wachten en dan verpatsen. Dan ben je ook gelijk binnen qua coins voor het hele jaarquote:Op zondag 18 september 2011 16:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee, die moet je gewoon in je team houden tot dat er mensen met coins te veel zijn.
In ieder geval zorgen dat je ook niet te lang wacht, want Rooney gaat nog wel meer versies krijgen dit jaar denk ikquote:Op zondag 18 september 2011 17:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maandje wachten en dan verpatsen. Dan ben je ook gelijk binnen qua coins voor het hele jaar
Ik teken voor een 0-0 op world class. Maar ja heb ook weinig tijd gehad en kan fifa 11 nog niet helemaal loslatenquote:Op zondag 18 september 2011 18:25 schreef mash_ het volgende:
Ik ben echt slecht in die demoop world class speel ik heel vaak 0-0. Omdat ik maar niet kan scoren
Afgelopen seizoen nagenoeg niemand hier volgens mij. Sowieso waren het voornamelijk FUT-spelers hier en die modus zat al niet op de pc.quote:Op zondag 18 september 2011 19:11 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Oh, jammer. Zijn er trouwens genoeg actieve mensen die op de PC online spelen?
Kwam dat omdat op de PC er weinig boeiende modes had of omdat er gewoon weinig PC gamers zijn? Ik wil graag namelijk online spelen, maar me 360 is dood en om nu een nieuwe console te gaan kopen vind ik een beetje zonde..quote:Op zondag 18 september 2011 19:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen nagenoeg niemand hier volgens mij. Sowieso waren het voornamelijk FUT-spelers hier en die modus zat al niet op de pc.
Op console is het spel gewoon beter dus de meeste gamers hebben een consolequote:Op zondag 18 september 2011 19:26 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Kwam dat omdat op de PC er weinig boeiende modes had of omdat er gewoon weinig PC gamers zijn? Ik wil graag namelijk online spelen, maar me 360 is dood en om nu een nieuwe console te gaan kopen vind ik een beetje zonde..
Omdat FIFA op de PC al jarenlang een erg slechte port is van de consoleversies van een jaar eerder. Dit jaar schijnt het wel beter te zijn, maar dat weet ik verder niet.quote:Op zondag 18 september 2011 19:26 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Kwam dat omdat op de PC er weinig boeiende modes had of omdat er gewoon weinig PC gamers zijn? Ik wil graag namelijk online spelen, maar me 360 is dood en om nu een nieuwe console te gaan kopen vind ik een beetje zonde..
Ja, meestal zijn het echt ruk ports. Maar nu blijkt het dezelfde versie te zijn, dus ik hoop dat meer mensen hem dan op de PC spelen. Misschien download ik hem wel eerst en dan wacht ik af of het een beetje actief wordt.quote:Op zondag 18 september 2011 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat FIFA op de PC al jarenlang een erg slechte port is van de consoleversies van een jaar eerder. Dit jaar schijnt het wel beter te zijn, maar dat weet ik verder niet.
Ah, vandaar dat ik de helft van het topic niet zo goed begreepquote:Op zondag 18 september 2011 19:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen nagenoeg niemand hier volgens mij. Sowieso waren het voornamelijk FUT-spelers hier en die modus zat al niet op de pc.
Volgens mij komt er bij de mediamarkt een pack met een 360 en fifa 12 voor 180 euro. Het gaat nog wel een paar jaar duren voordat next-gen consoles komen.quote:Op zondag 18 september 2011 19:33 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ja, meestal zijn het echt ruk ports. Maar nu blijkt het dezelfde versie te zijn, dus ik hoop dat meer mensen hem dan op de PC spelen. Misschien download ik hem wel eerst en dan wacht ik af of het een beetje actief wordt.
quote:Op zondag 18 september 2011 19:41 schreef karimajax het volgende:
weet iemand hoe duur fifa 12 voor de psp word op psn want bij bartsmit en intertoys is hij 29.95 hoop niet dat hij op psn 39.95 word.
Dat zal dan een 4GB 360 worden en die moet je sowieso niet willen kopen natuurlijk... (veels te kleine HDD)quote:Op zondag 18 september 2011 20:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij komt er bij de mediamarkt een pack met een 360 en fifa 12 voor 180 euro. Het gaat nog wel een paar jaar duren voordat next-gen consoles komen.
Ja, maar ik game niet zo gek veel meer zoals vroeger. En ik wil gewoon niet uit principe niet nog een 360 kopen, omdat die andere belachelijk kort meeging en dan weer met een stapel nutteloze games zit. Of is die probleem er niet meer?quote:Op zondag 18 september 2011 20:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij komt er bij de mediamarkt een pack met een 360 en fifa 12 voor 180 euro. Het gaat nog wel een paar jaar duren voordat next-gen consoles komen.
Ja dat is bekend: Kan nietquote:Op zondag 18 september 2011 22:38 schreef mr-green het volgende:
Is er al bekend of je tactical defending kan uitzetten online?
nee die probleem isch niet meer sinds xbox slimquote:Op zondag 18 september 2011 22:24 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ja, maar ik game niet zo gek veel meer zoals vroeger. En ik wil gewoon niet uit principe niet nog een 360 kopen, omdat die andere belachelijk kort meeging en dan weer met een stapel nutteloze games zit. Of is die probleem er niet meer?
Het probleem is er al vet lang niet meer, voordat het nieuwe model uit kwam.quote:Op zondag 18 september 2011 22:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee die probleem isch niet meer sinds xbox slim
klopt, ik heb het ook nooit gehad in drie jaar tijdquote:Op zondag 18 september 2011 22:50 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Het probleem is er al vet lang niet meer, voordat het nieuwe model uit kwam.
Hier ook, bijna alle wedstrijden 0-0quote:Op zondag 18 september 2011 18:25 schreef mash_ het volgende:
Ik ben echt slecht in die demoop world class speel ik heel vaak 0-0. Omdat ik maar niet kan scoren
quote:Op zondag 18 september 2011 23:21 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Hier ook, bijna alle wedstrijden 0-0
Online word echt een kwastje van wachten en rond tikken net zo lang tot er een tegenstander te vroeg hapt en dan en snel voorbij rennen
EA zit nu met een trollface jouw comments te lezen en ''u mad?!'' te roepen.quote:Op zondag 18 september 2011 23:25 schreef GuRBuH het volgende:
Net tegen een vriend van me de demo gespeeld, bijna alles eindigde in gelijkspel dus elke keer die kutpenalties. Je komt wel iets vaker aan de bal doordat de ander meer fouten maakt dan de CPU. Je zit alleen wel met die belachelijk korte wedstrijdtijden. Heeft dat eigenlijk een reden of is het gewoon ziekerij?
Mee eensch!quote:Op zondag 18 september 2011 22:50 schreef mr-green het volgende:
Echter ik snap de toevoeging van Tactical defending eigenlijk niet. Natuurlijk is het iets realistischer maar wil men (de community) dit eigenlijk wel? Komt het het spelen echt ten goede?
Ik denk niet voor de casual speler (de persoon die zo nu en dan een lekker potje fifa online speelt). Het zal zeker in het voordeel werken voor de diehard speler die Tactical defending helemaal onder de knie heeft maar het vergoot de kloof tussen ervaren en casual spelers wel erg denk ik.
Daarnaast was het afpakken van de bal toch helemaal geen verbeterpunt in Fifa 11?
Pong wat voor je?quote:Op maandag 19 september 2011 01:38 schreef VacaLoca het volgende:
Ik vind sportsgames niet meer zo leuk sinds je meer knoppencombinaties hebt dan er aan knoppen en switches in de cockpit van een Boeing 747 zitten.
Ga je toch lekker met two button controls spelenquote:Op maandag 19 september 2011 01:38 schreef VacaLoca het volgende:
Ik vind sportsgames niet meer zo leuk sinds je meer knoppencombinaties hebt dan er aan knoppen en switches in de cockpit van een Boeing 747 zitten.
Dus ook het eerste pakje openen morgen??quote:Op maandag 19 september 2011 09:23 schreef mash_ het volgende:
Morgen begint fut op de webapp. Ik ben benieuwd!Ook of er nog nieuwe dingen bijgekomen zijn. Of dat het gewoon het zelfde is.
Eerste 2 zelfs (mits je voor 16 aug een team had en de web app gebruikt hebt)quote:Op maandag 19 september 2011 09:23 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Dus ook het eerste pakje openen morgen??
Lekker hoor, heb er zin in! Jij al een idee wat voor team je gaat maken als eerste?quote:Op maandag 19 september 2011 09:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Eerste 2 zelfs (mits je voor 16 aug een team had en de web app gebruikt hebt)
Nee geen idee. Ligt er maar totaal aan welke spelers in krijg in de pakjesquote:Op maandag 19 september 2011 09:26 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb er zin in! Jij al een idee wat voor team je gaat maken als eerste?
Hier zat ik ook aan te denken. Maar stel nou dat je veel gasten uit de BPL hebt? Das een dure competitie dus gaat de rest van je team meer kosten.quote:Op maandag 19 september 2011 09:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee geen idee. Ligt er maar totaal aan welke spelers in krijg in de pakjes
Achja, ik zie het wel. Je krijgt 2 pakjes gratis. Dan nog 2 van de pre order. En dan koop ik voor 10 euro nog denk ik. Dan heb ik een leuk begin en hoef ik daarna geen geld er meer optezetten.quote:Op maandag 19 september 2011 09:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hier zat ik ook aan te denken. Maar stel nou dat je veel gasten uit de BPL hebt? Das een dure competitie dus gaat de rest van je team meer kosten.
Ik ga denk ik gewoon voor Eredivisie of Serie A. Redelijk goede spelers voor lagere prijzen.
Denk zelf aan een nederlands elftal te gaan om te beginnen, vorig spel kon ik niks met van persie maar in de demo speelt die echt stuk lekkerder. Vorig spel speelde ik eigenlijk altijd 343 en soms 3421 maar met dat nieuwe verdedigen ga ik toch maar overwegen om 433 te gaan spelen.quote:Op maandag 19 september 2011 09:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hier zat ik ook aan te denken. Maar stel nou dat je veel gasten uit de BPL hebt? Das een dure competitie dus gaat de rest van je team meer kosten.
Ik ga denk ik gewoon voor Eredivisie of Serie A. Redelijk goede spelers voor lagere prijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |