Soggy Biscuits FC en alle mogelijke varianten en misspellingen hetzelfde..quote:Op maandag 19 september 2011 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet een foute gamer naam kiest met veel vreemde tekens en cijfers ipv letters...veel van die britse kutkindjes hebben dat
Of een naam als "Inter your Mum" ofzo. Daar ben ik ook wel 10 varianten van tegen gekomen
hehe dat denk ik ook wel ja. Ik ga het wel proberen maar ben bang dat het niet gaat werken hahaquote:Op maandag 19 september 2011 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon FC Baas hoor. En trouwens, ik voorzie gigantische serverproblemen morgen, iedereen tegelijk op de webapp, dat wordt lachen
ea servers krijgen zo'n overflow dat ze de komende week eruit liggenquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:08 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
hehe dat denk ik ook wel ja. Ik ga het wel proberen maar ben bang dat het niet gaat werken haha
Om hier nog ff op terug te komen. Als ik nou mn PS3 via HDMI aansluit op de monitor, en tegelijk via component op zo'n recorder.. Dat kan zeker niet omdat je 1 van de 2 moet instellen op de PS3?quote:Op donderdag 15 september 2011 09:12 schreef mash_ het volgende:
Ik heb mijn game recorder binnen
Dit was mijn eerste test er meeziet er toch best goed uit voor 60dollar
Dit is ps3 gameplay. Was trouwens mijn tweede demo potje ooit en mijn eerste tegen de cpu. Dus speelde op pro. en was dus beetje wat dingen aan het uitproberen dus de gameplay zelf is niet heel boeiend
Tis niet echt een actie, de webapp voor FUT12 is vanaf vandaag gewoon open. En volgens wereldreiziger Dudeweiser is gebeurt dat om 7 uur Nederlandse tijd, want zomertijd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:51 schreef Lindgren. het volgende:
Vanaf hoe laat was die 20 september actie nou?
Klopt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Om hier nog ff op terug te komen. Als ik nou mn PS3 via HDMI aansluit op de monitor, en tegelijk via component op zo'n recorder.. Dat kan zeker niet omdat je 1 van de 2 moet instellen op de PS3?
Dat is juist vet, gewoon Sp33dh4cker94xxx en dan iedereen kapot spelenquote:Op maandag 19 september 2011 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet een foute gamer naam kiest met veel vreemde tekens en cijfers ipv letters...veel van die britse kutkindjes hebben dat
Of een naam als "Inter your Mum" ofzo. Daar ben ik ook wel 10 varianten van tegen gekomen
pin me er niet op vast, maar ik zou zweren dat het gmt+2 isquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tis niet echt een actie, de webapp voor FUT12 is vanaf vandaag gewoon open. En volgens wereldreiziger Dudeweiser is gebeurt dat om 7 uur Nederlandse tijd, want zomertijd.
we zien welquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:18 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=136
Volgens die is het verschil gewoon een uur btw
Je moet gewoon een tv-kaartje kopen voor je pc. Dan plug je daar je PS3 in en dan kan je opnemen en afspelen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:36 schreef GuRBuH het volgende:
Als ik nou zoiets erbij zou kopen: http://www.amazon.com/Com(...)-Cable/dp/B001IUQB2W
Dan zo: PS3 -> Component -> recorder -> bovenstaande kabel-> hdmi> dvi plug -> monitor. Zou dat kunnen?
Ik wil wel TOTW Rooney. Wie zou je daarvoor terug willen hebben?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:05 schreef GuRBuH het volgende:
Zijn er nog mensen die specifieke spelers willen hebben in het begin bij UT 12 vanmiddag? Als ik die dan toevallig heb kunnen we misschien onderling wat ruilen etc...
IF Aguero en IF Miccoliquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:08 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik wil wel TOTW Rooney. Wie zou je daarvoor terug willen hebben?
Voor de webapp gift alleen een UT11 account, als je de SE pre ordered krijg je vanaf 30 september nog extra packs voor FUT.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:08 schreef vaasinbloem het volgende:
Moet je een UT 11 account hebben om vandaag al spelers te krijgen? Of is het iets met die preorder ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |