Ik heb anderhalve dag lopen bedenken. Maar toen moest ik wel wat nieuws doen omdat ik 1000 posts had op mijn andere account ( mooi afgerond ). Weet jij iets beters?quote:
Klapjosti vind ik wel wat voor jouquote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef Knt94. het volgende:
[..]
Ik heb anderhalve dag lopen bedenken. Maar toen moest ik wel wat nieuws doen omdat ik 1000 posts had op mijn andere account ( mooi afgerond ). Weet jij iets beters?
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Klaptosti vind ik wel wat voor jou
Had ik zostraks ook een keer ja. Keek wel ff raar op want je verwacht het niet.quote:
Wel jammer dat het niet klopt. Eerst in het veld, dan weer buiten het veld en dan weer in het veldquote:
iddquote:Op woensdag 14 september 2011 22:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel jammer dat het niet klopt. Eerst in het veld, dan weer buiten het veld en dan weer in het veld.
Zul je online wel veel tegen gaan komenquote:Op donderdag 15 september 2011 01:08 schreef Lindgren. het volgende:
Moet je trouwens eens R1 ingedrukt houden als je de bal rondspeelt, iedereen heeft de Fair Trait. Het lijkt wel circus.
alsof een speler irl op een gevallen speler in zou rennenquote:Op donderdag 15 september 2011 01:08 schreef Lindgren. het volgende:
Moet je trouwens eens R1 ingedrukt houden als je de bal rondspeelt, iedereen heeft de Fair Trait. Het lijkt wel circus.
me 2, ik word gek.. ze lopen zo 4/5 man langsheen gewoon omdat ik er geen flikker van snap.. laatste potjes komt er al iets meer combinatiespel in gelukkig maar nog goed oefenen morgen!!quote:Op donderdag 15 september 2011 03:30 schreef Tim86 het volgende:
Same here. Ballen afpakken blijft een drama en dan spe ik nog maar op pro in die demo...
Ja hier ook. Al is het ook wel een uitdaging. Beetje verhoging van de leercurve is nooit verkeerdquote:Op donderdag 15 september 2011 03:30 schreef Tim86 het volgende:
Same here. Ballen afpakken blijft een drama en dan spe ik nog maar op pro in die demo...
Ziet er niet verkeerd uit. Ik zat zelf ook al een tijdje te denken zoiets te halen voor mn PS3, gewoon omdat ik het leuk vind om van die filmpjes te maken etc. Zou je mij kunnen linken naar waar je deze vandaan hebt? Hoe lang duurde het voor je hem in huis had?quote:Op donderdag 15 september 2011 09:12 schreef mash_ het volgende:
Ik heb mijn game recorder binnen
Dit was mijn eerste test er meeziet er toch best goed uit voor 60dollar
Dit is ps3 gameplay. Was trouwens mijn tweede demo potje ooit en mijn eerste tegen de cpu. Dus speelde op pro. en was dus beetje wat dingen aan het uitproberen dus de gameplay zelf is niet heel boeiend
http://www.roxio.com/enu/(...)onsole/overview.htmlquote:Op donderdag 15 september 2011 09:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit. Ik zat zelf ook al een tijdje te denken zoiets te halen voor mn PS3, gewoon omdat ik het leuk vind om van die filmpjes te maken etc. Zou je mij kunnen linken naar waar je deze vandaan hebt? Hoe lang duurde het voor je hem in huis had?
Hmm, ik heb mn PS3 op een PC Monitor aangesloten op de DVI poort. Ik heb daar dus geen component etc. Dan word het hem denk ik nietquote:Op donderdag 15 september 2011 09:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
http://www.roxio.com/enu/(...)onsole/overview.html
Ik had alleen een korting ding. Moet ik nog even zoeken. Je kan ook op de .nl site kopen maar dat kost een stuk meer. En het duurde 3 weken voordat ik hem had.
Ik ben er wel te vreden mee! Het is dan wel geen full had. Maar meer dan genoeg voor youtube.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |