mensen die geen UT spelenquote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen gratis goldpacks![]()
Die 20 euro die je dan bespaart kan je dan uitgeven aan gold packsquote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen gratis goldpacks![]()
Niet dusquote:Op maandag 19 september 2011 18:43 schreef Ghostandor het volgende:
[..]
Als het goed is, heeft iedere pre-order die promo. Voor de zekerheid zou ik wel even kijken of ie erbij staat, als je hem bestelt.
ik hoop dat er iets niet klopt, want 38 en 54 pace?quote:Op maandag 19 september 2011 20:13 schreef GuRBuH het volgende:
Zo, mijn team voor FUT 12 is al af:
[ afbeelding ]
Rating van vd Wiel is gebaseerd op zn IF in Fut11 omdat ik m niet in de excel sheet kon vinden. Spits kan ook Luuk de Jong of Altidore worden, op basis van definitieve ratings enzo. CDM's zijn wel fucking traag geworden
Hoe kan jij nu al een team maken?quote:Op maandag 19 september 2011 20:13 schreef GuRBuH het volgende:
Zo, mijn team voor FUT 12 is al af:
[ afbeelding ]
Rating van vd Wiel is gebaseerd op zn IF in Fut11 omdat ik m niet in de excel sheet kon vinden. Spits kan ook Luuk de Jong of Altidore worden, op basis van definitieve ratings enzo. CDM's zijn wel fucking traag geworden
quote:Op maandag 19 september 2011 20:18 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Hoe kan jij nu al een team maken?
Ik had nog niet op het plaatje zelf geklikt omdat het er al heel anders uit zag zonder dat het vergroot was.quote:
Leuk, ga ik eens een lollige naam verzinnenquote:Op maandag 19 september 2011 22:59 schreef Tim86 het volgende:
Je mag iets nieuws kiezen als het goed is.
Ik wil een andere gamertag kiezen maar dat kan nietquote:Op maandag 19 september 2011 22:59 schreef Tim86 het volgende:
Je mag iets nieuws kiezen als het goed is.
ik wil ook Knt94. heten!quote:Op maandag 19 september 2011 23:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik wil een andere gamertag kiezen maar dat kan nietNu zit ik vast aan mn oude en kan ik geen Knt94. heten
Zolang je maar niet een foute gamer naam kiest met veel vreemde tekens en cijfers ipv letters...veel van die britse kutkindjes hebben datquote:Op maandag 19 september 2011 23:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk, ga ik eens een lollige naam verzinnen
Soggy Biscuits FC en alle mogelijke varianten en misspellingen hetzelfde..quote:Op maandag 19 september 2011 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet een foute gamer naam kiest met veel vreemde tekens en cijfers ipv letters...veel van die britse kutkindjes hebben dat
Of een naam als "Inter your Mum" ofzo. Daar ben ik ook wel 10 varianten van tegen gekomen
hehe dat denk ik ook wel ja. Ik ga het wel proberen maar ben bang dat het niet gaat werken hahaquote:Op maandag 19 september 2011 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon FC Baas hoor. En trouwens, ik voorzie gigantische serverproblemen morgen, iedereen tegelijk op de webapp, dat wordt lachen
ea servers krijgen zo'n overflow dat ze de komende week eruit liggenquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:08 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
hehe dat denk ik ook wel ja. Ik ga het wel proberen maar ben bang dat het niet gaat werken haha
Om hier nog ff op terug te komen. Als ik nou mn PS3 via HDMI aansluit op de monitor, en tegelijk via component op zo'n recorder.. Dat kan zeker niet omdat je 1 van de 2 moet instellen op de PS3?quote:Op donderdag 15 september 2011 09:12 schreef mash_ het volgende:
Ik heb mijn game recorder binnen
Dit was mijn eerste test er meeziet er toch best goed uit voor 60dollar
Dit is ps3 gameplay. Was trouwens mijn tweede demo potje ooit en mijn eerste tegen de cpu. Dus speelde op pro. en was dus beetje wat dingen aan het uitproberen dus de gameplay zelf is niet heel boeiend
Tis niet echt een actie, de webapp voor FUT12 is vanaf vandaag gewoon open. En volgens wereldreiziger Dudeweiser is gebeurt dat om 7 uur Nederlandse tijd, want zomertijd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:51 schreef Lindgren. het volgende:
Vanaf hoe laat was die 20 september actie nou?
Klopt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Om hier nog ff op terug te komen. Als ik nou mn PS3 via HDMI aansluit op de monitor, en tegelijk via component op zo'n recorder.. Dat kan zeker niet omdat je 1 van de 2 moet instellen op de PS3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |