Excuses. Ik bedoel 60 euroquote:Op maandag 19 september 2011 18:12 schreef Thas het volgende:
Ik heb het idee dat ze op bepaalde punten het realisme juist hebben verminderd, puur om het moeilijker te maken, vooral qua sprintsnelheid. Ik word er met Pato, zonder bal, uitgelopen door Abate, dat slaat gewoon compleet nergens op.
[..]
Vertel jij dan eerst eens waar je hem voor 50 euro hebt gezien
dat vraag ik me dus ook afquote:Op maandag 19 september 2011 18:16 schreef Tim86 het volgende:
Abate is mega snel hoor..sneller dan Pato. Enige wat Abate ook kan is rennen. Maar wanneer had jij dan een duel tussen 2 teamgenoten?
Je kan gewoon Milan tegen Milan spelenquote:Op maandag 19 september 2011 18:16 schreef Tim86 het volgende:
Abate is mega snel hoor..sneller dan Pato. Enige wat Abate ook kan is rennen. Maar wanneer had jij dan een duel tussen 2 teamgenoten?
Bij Wehkamp hebbie hem voor 53 euro (komen nog wel wat verzendkosten bij denk ik), dat is dus een pre-order en dus inclusief die fut deal.quote:
goed nummerquote:
Maar niet iedere pre-order heeft die promo toch? Of zit die bij iedere pre-order in. Ongeacht waar je FIFA 12 besteld?quote:Op maandag 19 september 2011 18:28 schreef Ghostandor het volgende:
[..]
Bij Wehkamp hebbie hem voor 53 euro (komen nog wel wat verzendkosten bij denk ik), dat is dus een pre-order en dus inclusief die fut deal.
Hij komt toch 5 uur Engelse tijd online, hier 6 uur?quote:Op maandag 19 september 2011 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
goed nummerhet is trouwens wel meer dan 24 uur, 24 uur en 26 minuten welteverstaan
Volgens mij ook. Ik las iig ergens 5pm gmt, dus inderdaad 6 uur nederlandse tijd.quote:Op maandag 19 september 2011 18:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij komt toch 5 uur Engelse tijd online, hier 6 uur?
Volgens mij is het door de zomertijd toch +2 uur?quote:Op maandag 19 september 2011 18:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Ik las iig ergens 5pm gmt, dus inderdaad 6 uur nederlandse tijd.
Op zich best een goede tipquote:Op maandag 19 september 2011 17:20 schreef mash_ het volgende:
Mijn tip: Ga gewoon op world class spelen of je nou wint op pro of niet. Ookal word je ingemaakt. De tegensatnder valt wel steeds aan dus kan je veel beteren oefenen met verdedigen.
Als het goed is, heeft iedere pre-order die promo. Voor de zekerheid zou ik wel even kijken of ie erbij staat, als je hem bestelt.quote:Op maandag 19 september 2011 18:38 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Maar niet iedere pre-order heeft die promo toch? Of zit die bij iedere pre-order in. Ongeacht waar je FIFA 12 besteld?
Dat idee had ik ook al inderdaadquote:Op maandag 19 september 2011 18:19 schreef Thas het volgende:
En ja, ze begonnen beide uit stilstand. Maar sowieso, ik heb gewoon het idee dat de acceleratie van echte sprinters (Robinho) onrealistisch traag gaat in vergelijking met die van verdedigers.
Vooral aan de bal trouwens, zonder bal valt het nog mee.
Is bij deze site de verzendtijd niet een week ofzo?quote:Op maandag 19 september 2011 19:03 schreef Lux0rious het volgende:
Oh even snel ter informatie! Ik heb net op www.zavvi.com FIFA 12 besteld voor omgerekend 44,67 euro INCL de promo van 18 gold packs. Mochten mensen nog op zoek zijn naar een goedkope website om FIFA te bestellen
Durf ik niet te zeggen. Maar vond het iig al een stuk goedkoper dan de 60 euro waar ik hem in de Nederlandse webwinkels voor zie liggen. Plus dat hier ook expliciet bij vermeld stond dat je 18 gold packs erbij krijgt ter promo. Bij lang niet alle websites staat dit vermeld of is er een andere promo ( krijg je bv een FIFA t-shirt oid ).quote:Op maandag 19 september 2011 19:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Is bij deze site de verzendtijd niet een week ofzo?
morgenquote:Op maandag 19 september 2011 19:02 schreef Vork87 het volgende:
Wacht even, dus je kunt nu al beginnen met FUT via webbapp voor 12?
het is inderdaad GMT+2 door de zomertijdquote:Op maandag 19 september 2011 18:40 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Volgens mij is het door de zomertijd toch +2 uur?
Pinoooo raaaaaaageeeee.quote:Op maandag 19 september 2011 19:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is inderdaad GMT+2 door de zomertijd
Op het EA forum gebruikte ze anders de hele zomer langs 6pm GMT voor de pakjes en dat was hier dan om 7 uur.quote:Op maandag 19 september 2011 19:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is inderdaad GMT+2 door de zomertijd
staat hier boven je post..quote:
Maar dan krijg je geen gratis goldpacksquote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoor trouwens ook dat Fifa bij bepaalde mediamarkten/saturns 39 euro gaat kosten dus ik wacht wel af
mensen die geen UT spelenquote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen gratis goldpacks![]()
Die 20 euro die je dan bespaart kan je dan uitgeven aan gold packsquote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen gratis goldpacks![]()
Niet dusquote:Op maandag 19 september 2011 18:43 schreef Ghostandor het volgende:
[..]
Als het goed is, heeft iedere pre-order die promo. Voor de zekerheid zou ik wel even kijken of ie erbij staat, als je hem bestelt.
ik hoop dat er iets niet klopt, want 38 en 54 pace?quote:Op maandag 19 september 2011 20:13 schreef GuRBuH het volgende:
Zo, mijn team voor FUT 12 is al af:
[ afbeelding ]
Rating van vd Wiel is gebaseerd op zn IF in Fut11 omdat ik m niet in de excel sheet kon vinden. Spits kan ook Luuk de Jong of Altidore worden, op basis van definitieve ratings enzo. CDM's zijn wel fucking traag geworden
Hoe kan jij nu al een team maken?quote:Op maandag 19 september 2011 20:13 schreef GuRBuH het volgende:
Zo, mijn team voor FUT 12 is al af:
[ afbeelding ]
Rating van vd Wiel is gebaseerd op zn IF in Fut11 omdat ik m niet in de excel sheet kon vinden. Spits kan ook Luuk de Jong of Altidore worden, op basis van definitieve ratings enzo. CDM's zijn wel fucking traag geworden
quote:Op maandag 19 september 2011 20:18 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Hoe kan jij nu al een team maken?
Ik had nog niet op het plaatje zelf geklikt omdat het er al heel anders uit zag zonder dat het vergroot was.quote:
Leuk, ga ik eens een lollige naam verzinnenquote:Op maandag 19 september 2011 22:59 schreef Tim86 het volgende:
Je mag iets nieuws kiezen als het goed is.
Ik wil een andere gamertag kiezen maar dat kan nietquote:Op maandag 19 september 2011 22:59 schreef Tim86 het volgende:
Je mag iets nieuws kiezen als het goed is.
ik wil ook Knt94. heten!quote:Op maandag 19 september 2011 23:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik wil een andere gamertag kiezen maar dat kan nietNu zit ik vast aan mn oude en kan ik geen Knt94. heten
Zolang je maar niet een foute gamer naam kiest met veel vreemde tekens en cijfers ipv letters...veel van die britse kutkindjes hebben datquote:Op maandag 19 september 2011 23:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk, ga ik eens een lollige naam verzinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |