Nee. Zolang mensen zeggen dat ze het niet snappen gooi ik hem er inquote:
Tegen wie spel je eigenlijk met je FUT team? Tegen CPU of alleen online? Of beide?quote:Op maandag 19 september 2011 17:20 schreef mash_ het volgende:
Mijn tip: Ga gewoon op world class spelen of je nou wint op pro of niet. Ookal word je ingemaakt. De tegensatnder valt wel steeds aan dus kan je veel beteren oefenen met verdedigen.
En als je veel fut gaat doen ga nu niet al te veel met alleen barca spelen. Anders ben je straks veel te veel gewend aan die goede spelers terwijl je met kut spelers begint.
Je kan zelf kiezen om een online match of CPU te spelen. Of om mee te doen aan CPU of online toernooi.quote:Op maandag 19 september 2011 17:31 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Tegen wie spel je eigenlijk met je FUT team? Tegen CPU of alleen online? Of beide?
Heb je dan ook niveau's ofzo? Dat een level 2 alleen tegen levels 2 moeten ofzo? Of gewoon random?quote:Op maandag 19 september 2011 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan zelf kiezen om een online match of CPU te spelen. Of om mee te doen aan CPU of online toernooi.
in het FIFA 11 topic staat een mooie uitleg in de OPquote:Op maandag 19 september 2011 17:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand een link naar uitleg over FUT?
Volgens mij komt dat er in de volgende PC versie ook in te zitten, ben wel benieuwd wat het nou precies is
quote:Op maandag 19 september 2011 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in het FIFA 11 topic staat een mooie uitleg in de OP
Nee in de Playstation Store/Hoe dat maar heet bij XBOX. Of in het spel zelf, met coins .quote:Op maandag 19 september 2011 17:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar die pakjes, koop je die bij de intertoys ofzo?
iemandquote:Op zondag 18 september 2011 19:41 schreef karimajax het volgende:
weet iemand hoe duur fifa 12 voor de psp word op psn want bij bartsmit en intertoys is hij 29.95 hoop niet dat hij op psn 39.95 word.
klopt. Wat hadden ze er volgens jou aan moeten doen dan?quote:Op maandag 19 september 2011 17:57 schreef Tito_Makani het volgende:
Lijkt wel of ze weinig aan de FUT database hebben gedaan behalve wat spelers hebben toegevoegd
Wat accuratere ratingsquote:Op maandag 19 september 2011 18:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klopt. Wat hadden ze er volgens jou aan moeten doen dan?
Ja dat weet dus alleen iemand die bij Sony werkt, gok dat hij vrij prijzig wordt. In ieder geval zul je hem eerder goedkoper in de winkel vinden dan andersom.quote:Op maandag 19 september 2011 18:01 schreef karimajax het volgende:
het was meer de vraag hoe duur hij op psn wordt.
Vertel jij dan eerst eens waar je hem voor 50 euro hebt gezienquote:Op maandag 19 september 2011 18:10 schreef Lux0rious het volgende:
Hey! Waarschijnlijk is deze vraag al meerdere keren langs gekomen. Maar waar kan je FIFA 12, inclusief de promo FUT actie, het goedkoopste krijgen? Goedkoper dan 50 euro heb ik hem nog niet gezien, jammer genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |