Ik ga ook eerst gewoon voor een budget team. Daarna lekker rustig wat coins bij elkaar traden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:24 schreef Dudeweiser het volgende:
doe mij maar <80 serie A spelers, gold dat wel, xbox
budget teamquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ga ook eerst gewoon voor een budget team. Daarna lekker rustig wat coins bij elkaar traden.
dat is wel belangrijk om je pikorde in deze reeks te bepalen...quote:
STFUquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is serieus hoor, pics or GTFO
Ok ik zal der een plaatsenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Iedereen moet de foto's van zijn zusje hier plaatsen als je nieuw bent!
Precies. Budget team maken, rustig beetje spelen en dan als het allemaal wat stabieler is geworden mijn spelers verkopen en een leuk team bouwenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ga ook eerst gewoon voor een budget team. Daarna lekker rustig wat coins bij elkaar traden.
i just ejaculated....twicequote:Op dinsdag 20 september 2011 15:15 schreef Yvessy_AFCA het volgende:
Ziezo daar heb je ze ..... Wat is ze toch mooi ....
And thats the truth ... the whole truth , and nothing else but the truth
17:00 GMT / 18:00 CETquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:38 schreef Kamikazie het volgende:
Vanaf hoelaat doet webapp het? Iemand die dat toevallig weet?
dat wordt lachen, iedereen pinoragen enzoquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:45 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij denken de meeste mensen hier echt dat het traden weer net zo simpel gaat als het laatste half jaar ofzo op FUT, maar dat gaat echt zo vies tegenvallen aan het begin..
maar ja, what are the odds dat dat gebeurtquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:48 schreef DutchSL het volgende:
In het begin zijn er nog bijna geen coins, dus inderdaad nog niet veel handel.. hooguit in wat waardeloze spelers om je team op te vullen, maar als je echt iets goeds uit een pakje trekt kun je beter even wachten tot het spel een week uit is.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:35 schreef laucas het volgende:
Ik ga ook zoeken naar eredivisie bronze's en misschien wat silvers (serero)
Nog meer PS3 users die hetzelfde van plan zijn?
volgens mij wel, als je een team hebt gemaakt voor 16 augustus.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:01 schreef Ghostandor het volgende:
Is de webapp alleen open voor mensen die Fifa11 hebben gespeeld?
Als dat vanavond net zo soepel gaat als bij de launch van de demo kunnen we denk ik wel wachten tot morgenvroegquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik iets lang omdat, de website zeker gaat crashen.
een foto van je kat. Rebels hoor. Kan je niet een foto maken van je zusje ofzo?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:57 schreef potienza het volgende:
Als ik vanavond Ronaldo, Messi of Rooney in een pakje heb dan maak ik een foto van mijn kat en ga hem op dit topic(reeks) plaatsen.
Ik heb hem iig nog niet besteld, fuck die gratis packs.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Dat komt vast wel goed!
Waar bestellen jullie hem eigenlijk? Die extra packs bij de pre-order edition is natuurlijk niet verkeerd maar ik heb geen idee waar ik die het beste kan bestellen...
sowieso jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:24 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben er echt vrij zeker van dat de boel om 18u overbelast is bij EA
Die packs stellen op zich ook niet al te veel voor, 1/2 per maand ofzo? Maar het maakt mij niet echt uit of ik hem op de releasedag, een dagje of 2 later mag ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb hem iig nog niet besteld, fuck die gratis packs.
Vandaag zullen we dit alleen maar zien denk ik, EA site kan al die users echt niet aan hoor.quote:EA SPORTS Football is currently down for Maintenance
This website is unavailable at the moment as we are performing maintenance. The site will be back soon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |