Was ook niet heel serieusquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:42 schreef Yvessy_AFCA het volgende:
[..]
Dan ga je toch nooit plezier hebben met je FUT .
Ik snap dat echt niet hoor .
Ik kan toch pas morgen beginnen, dan zijn alle gratis pakjes weg onderhand en is de markt redelijk stabiel hoop ik.quote:
In 9 was dat zamora en in 10 adebayor bij mijquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:47 schreef LinQ het volgende:
Ik laat mijn team afhangen van de spelers die in het pakje zitten, had FUT09 en 11 allebei de keren in het eerste pakje 1 "goede" gold speler, daar haal ik wel eerst spelers om heen. Gewoon langzaam uitbouwen
Tegen de tijd dat ik meer coins heb haal ik wel spelers die ik echt wil hebben
Says who?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:40 schreef Yvessy_AFCA het volgende:
Maar het best leuk dat je een IF Gratis krijgt
Ik ga ook eerst gewoon voor een budget team. Daarna lekker rustig wat coins bij elkaar traden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:24 schreef Dudeweiser het volgende:
doe mij maar <80 serie A spelers, gold dat wel, xbox
budget teamquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ga ook eerst gewoon voor een budget team. Daarna lekker rustig wat coins bij elkaar traden.
dat is wel belangrijk om je pikorde in deze reeks te bepalen...quote:
STFUquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is serieus hoor, pics or GTFO
Ok ik zal der een plaatsenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Iedereen moet de foto's van zijn zusje hier plaatsen als je nieuw bent!
Precies. Budget team maken, rustig beetje spelen en dan als het allemaal wat stabieler is geworden mijn spelers verkopen en een leuk team bouwenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ga ook eerst gewoon voor een budget team. Daarna lekker rustig wat coins bij elkaar traden.
i just ejaculated....twicequote:Op dinsdag 20 september 2011 15:15 schreef Yvessy_AFCA het volgende:
Ziezo daar heb je ze ..... Wat is ze toch mooi ....
And thats the truth ... the whole truth , and nothing else but the truth
17:00 GMT / 18:00 CETquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:38 schreef Kamikazie het volgende:
Vanaf hoelaat doet webapp het? Iemand die dat toevallig weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |