Same, + gold voor PS3. Liefst 4-2-3-1.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:09 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga op zoek naar eredivisie silver en bronze iig, xbox
Lijkt mij niet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:17 schreef DutchSL het volgende:
De webapp van Fut11 gaat dus ook definitief uit de lucht vanavond?
Waar moet je dan inloggen? Onderstaande URL wordt voor UT 12:quote:
net gepost, eredivisie silver en bronzequote:
Dan ga je toch nooit plezier hebben met je FUT .quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:41 schreef Johnbon het volgende:
Ik ga alles discarden ben dan ben ik de fucking chip leaderrrr
fucking moeilijk in het beginquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:39 schreef Fenomeno het volgende:
Ik ga alleen nog maar traden, aan het eind van de week bouw ik een mooi PL of Serie A 3-4-1-2 team
Was ook niet heel serieusquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:42 schreef Yvessy_AFCA het volgende:
[..]
Dan ga je toch nooit plezier hebben met je FUT .
Ik snap dat echt niet hoor .
Ik kan toch pas morgen beginnen, dan zijn alle gratis pakjes weg onderhand en is de markt redelijk stabiel hoop ik.quote:
In 9 was dat zamora en in 10 adebayor bij mijquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:47 schreef LinQ het volgende:
Ik laat mijn team afhangen van de spelers die in het pakje zitten, had FUT09 en 11 allebei de keren in het eerste pakje 1 "goede" gold speler, daar haal ik wel eerst spelers om heen. Gewoon langzaam uitbouwen
Tegen de tijd dat ik meer coins heb haal ik wel spelers die ik echt wil hebben
Says who?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:40 schreef Yvessy_AFCA het volgende:
Maar het best leuk dat je een IF Gratis krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |