Denk dat je ook in het begin wel spelers goedkoop kan vinden. Hoop dat er iemand is die nog niet zo lang fut speelt een v persi in het pakje heeft en denkt dat zijn waarde nu ook maar rondt de 4000 is en hem er voor die prijs op zet!quote:Op maandag 19 september 2011 09:43 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ga zowieso voor een 4-2-3-1. DMaar ik ga denk ik de eerste week puur traden, en nog niet bouwen aan mn team omdat ik verwacht dat de prijzen in de loop van de week gaan dalen.
Het zou waarschijnlijk bij sommige mensen wel gewerkt hebben.quote:Op maandag 19 september 2011 10:02 schreef mash_ het volgende:
ik zat net nog eens naar wat fut filmpjes te kijken op youtube. Niet normaal hoeveel scam filmpjes er zijnDat je naar nep sites gestuurd word en dan moet inloggen enzo.
Als je zo dom bent om daar in te trappen dan verdien je het ook gewoon.quote:Op maandag 19 september 2011 10:12 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Het zou waarschijnlijk bij sommige mensen wel gewerkt hebben.
Ik begon op World Class zoals altijd (FIFA10 WC speelde ik eigenlijk altijd op Legendary, maar FIFA11 maakte op dat niveau iets TE makkelijk gelijk steeds...), maar heb het na een poosje toch maar of professional gezet voor deze demo, al speelde ik zaterdag al weer wat potjes op World Class en dat ging redelijk goed.quote:Op maandag 19 september 2011 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet nog niet op welke moeilijkheidsgraad ik moet gaan spelen...
Op Prof nu 7 gespeeld, 5 verloren met 1-0 en 2 gewonnen met 1-0
Op Semi-prof nu 1 gespeeld, 1 gewonnen met 2-0
r1 (of hoe dat dan ook heet op de xbox)quote:Op maandag 19 september 2011 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tricks gebruik ik ook niet, zou niet weten hoe ik dat op de PC zou moeten combineren. Daarnaast speelde ik FIFA 11 altijd op prof., maar nu word ik op prof weggespeeld. terwijl op semi-prof is het precies andersom.
Ben er alleen nog niet achter hoe ik een tweede verdediger bij moet roepen...In 11 was dat B, maar nu is dat een staande tackle.
Dat is speler wisselen bij mij.quote:Op maandag 19 september 2011 15:00 schreef Catch22- het volgende:
LB, op de xbox.
Maar speel ajb de tutorial eens, dan wordt het gewoon uitlegd.
het is dan ook RB. Wat je ook kan doen is naar de controls kijken hequote:Op maandag 19 september 2011 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is speler wisselen bij mij.
Heb de tutorial gespeeld. Die was niet zo moeilijk.
in die controls wordt teammate contain uitlegd. 2e man laten bijsluiten wil je expliciet? Weet niet of dat nog kan.quote:Op maandag 19 september 2011 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is speler wisselen bij mij.
Heb de tutorial gespeeld. Die was niet zo moeilijk.
Daar staat dat het B is.quote:Op maandag 19 september 2011 15:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is dan ook RB. Wat je ook kan doen is naar de controls kijken he
Is dit nou de 3e keer ofzo dat je die link post?quote:Op maandag 19 september 2011 15:24 schreef Catch22- het volgende:
http://fifasoccerblog.com/blog/the-fsb-guide-to-the-fifa-12-demo/
hebben we deze allemaal gelezen?
is die site van jou ofzo?quote:Op maandag 19 september 2011 15:24 schreef Catch22- het volgende:
http://fifasoccerblog.com/blog/the-fsb-guide-to-the-fifa-12-demo/
hebben we deze allemaal gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |