zien als in telescopen met een infraroodfilter of zo. we hebben er al gespot op veel verdere afstanden dan de afstand van de zon (of iets wat dat benadert).quote:Op woensdag 21 september 2011 19:59 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Als hij dicht bij de aarde zou zijn wel ja, maar een zuster ster van de zon is een zogenaamde mislukte ster die heel weinig licht uitstraalt dat betekend dat hij wel licht opneemt vanwege zijn massa. Dat wordt dus ook wel een bruine dwerg genoemd, dus heel moeilijk te vinden.
Een dubbelster van de zon is niet per definitie een mislukte ster. Dubbelsterren zijn twee of meer sterren die om een gemeenschappelijk middelpunt draaien.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:59 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Als hij dicht bij de aarde zou zijn wel ja, maar een zuster ster van de zon is een zogenaamde mislukte ster die heel weinig licht uitstraalt dat betekend dat hij wel licht opneemt vanwege zijn massa. Dat wordt dus ook wel een bruine dwerg genoemd, dus heel moeilijk te vinden.
Zou wel voor ons zonnestelsel gelden, zie er namelijk maar eenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:03 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Een dubbelster van de zon is niet per definitie een mislukte ster. Dubbelsterren zijn twee of meer sterren die om een gemeenschappelijk middelpunt draaien.
O ja?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:04 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ze kunnen maar een piepklein stukje van het zonne stelsel zien.
Ik snap jou echt niet, je bent echt een raar mannetje. Als AVerstraten op je ingaat dan ga je zeuren en als hij dan denkt oke ik laat het en ik ga er niet meer op in, dan ga jij hem zelf vragen of hij je rommel wilt debunken. Het lijkt net alsof je een spelletje met hem speelt. En je krijgt dan ook nog alle aandacht van hem, gewoon omdat hij ervoor wilt zorgen dat mensen niet bang worden van al jouw rommel die je post.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:05 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Zou wel voor ons zonnestelsel gelden, zie er namelijk maar een
Ik snap niet wat je hier komt doen danquote:Op woensdag 21 september 2011 20:15 schreef Gizmoootjuh het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet, je bent echt een raar mannetje. Als AVerstraten op je ingaat dan ga je zeuren en als hij dan denkt oke ik laat het en ik ga er niet meer op in, dan ga jij hem zelf vragen of hij je rommel wilt debunken. Het lijkt net alsof je een spelletje met hem speelt. En je krijgt dan ook nog alle aandacht van hem, gewoon omdat hij ervoor wilt zorgen dat mensen niet bang worden van al jouw rommel die je post.
En jouw reactie op die van mij laatst dat jij dat echt niet vind kunnen.....vind ik wel heel erg achterbaks. Ik vind het namelijk niet kunnen dat jij mensen bang loopt te maken. Gelukkig dat er mensen zijn zoals AVerstraten en ook Maurice die beseffen dat er mensen zijn met een psychische ziekte die snel bang worden van dit soort dingen. Wat jij doet heeft zoveel meer gevolgen dan die ene vraag van mij die ik stelde wat dan zogezegd een doodsverwensing moest zijn. Dat was het niet, het was een vraag, omdat ik me afvraag hoe jij door het leven gaat als je werkelijk in al dit alles zou geloven. Ik ga namelijk dagelijks met angst door het leven doordat ik ziek ben en ik kan je vertellen dat voor mij het heel zwaar is positief te kunnen denken over mijn toekomst. Want constante angst is gewoon verschrikkelijk, ik gun het je niet.
En ik met mijn angsten ik neem blijkbaar wel dingen aan van AVerstraten, dat wil denk ik wel wat zeggen. Dat hij net mij wel kan overtuigenMisschien dat je daar eens over na moet gaan denken. Tenzij je gewoon er idd op uit bent om hem te stangen en om angst te zaaien. Op dat moment zeg ik zoek je een leven
Ben benieuwd of het weer verwijderd gaat worden
Stel ik jou al die vragen? eigenaardig dat je dat denkt.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:17 schreef AVerstraten het volgende:
Het probleem is dat je niets aanneemt Truthfinder, je blijft maar doorgaan met vragen stellen en als je antwoord hebt gekregen stel je gewoon weer dezelfde vraag en dat gaat maar door en gaat maar door en gaat maar door. Heel eigenaardig.
Waarom maak ik je dan angstig als je toch weet dat het een normale komeet is?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:32 schreef Gizmoootjuh het volgende:
Als ik jou hier zie vraag ik me af of ik wel de persoon ben met die psychische stoornis of dat jij dat bent, want ik denk dat jij eerder zo overkomt dan ik.
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik wel weet dat elenin gewoon een komeet is, ondanks mijn psychische stoornis.
Ja, al 12 topics lang. Soms in het algemeen, soms in het specifiek aan AVerstraten. Meerdere keren heb ik het idee gehad dat je eindelijk de uitleg van AVerstraten accepteerde als logischer en veel natuurlijker dan sommige van de onzin (ja, ik noem het ook onzin) filmpjes die je gepost hebt. Maar een paar posts later ben je weer volledig omgekeerd en in alle staten dat Elenin iets is waar de normale natuurwetten dat niet ondersteunen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:18 schreef Truthfinder7 het volgende:
Stel ik jou al die vragen? eigenaardig dat je dat denkt.
Of is het zo, AVerstraten zegt het dus dan is het ook zo?
Nog een reden om te posten in het * wetenschappelijke* topic van AVerstraten.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:49 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Ja, al 12 topics lang. Soms in het algemeen, soms in het specifiek aan AVerstraten. Meerdere keren heb ik het idee gehad dat je eindelijk de uitleg van AVerstraten accepteerde als logischer en veel natuurlijker dan sommige van de onzin (ja, ik noem het ook onzin) filmpjes die je gepost hebt. Maar een paar posts later ben je weer volledig omgekeerd en in alle staten dat Elenin iets is waar de normale natuurwetten dat niet ondersteunen.
En wat AVerstraten is niet zo omdat hij dat zegt, maar omdat zijn informatie wordt ondersteund door fundamentele natuurkundige wetten.
Ik wil het niet op de man spelen, dus hier laat ik het bij.
In jouw ogen en dat is prima maar degene die daar niet in geloven , willen ook de bronnen lezen en bekijken van andere mogelijkheden en daar is ook de ruimte voor in TRU en prima .quote:Op woensdag 21 september 2011 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
en dit is dan wel tru, maar als onze huidige natuurwetenschappelijke kennis nu al bewijst dat dat niet mogelijk is, maakt dat alle theorieen over niburu/enorme hemellichamen per definitie niet mogelijk.
dat heeft niets met trollen te maken, maar gewoon met common sense. en zie dit soort posts nu niet eens als een aanval door meteen nasa-papegaai en mol te schreeuwen, daarmee schop je je eigen stelling dat je oh zo kritisch bent alleen maar verder onderuit.
Zei ik dat?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:18 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Stel ik jou al die vragen? eigenaardig dat je dat denkt.
Je hoeft niets zonder meer aan te nemen wat ik zeg, je kunt gewoon controleren of het klopt. Maar om een of andere reden doe je dat niet.quote:Of is het zo, AVerstraten zegt het dus dan is het ook zo?
Ja, alles wijst er op dat Elenin aan het desintegreren is. Misschien lukt het SOHO om nog wat van de brokstukken waar te nemen.quote:En trouwens Elenin lijkt nog heel te zijn tueel dat jij zij dat Elenin uit elkaar aan het vallen was.
Dat zal me helemaal worst wezen.quote:Moet ik hier de softie uithangen of mag ik mijn gedachte uitspreken?
Nee ik vraag dit omdat je jezelf wel een onderzoeker noemt, maar wel uiterst dubieus en/of subjectief zaken aanneemt en als waarheid onderscheid van anderen. Verder niet mijn probleem natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef Truthfinder7 het volgende:
Gaan we dit hele topic over mij babbelen (ook leuk) of over Elenin?
Ik heb het woord mol trouwens nooit gebruikt.
@AVerstraten, als jij elke keer weer mijn post onzin noemt zie ik dat als een negatieve aanval.
Als we nou afspreken dat je dat niet meer doet ben ik ook een stuk vriendelijker.
Dit geldt uiteraard ook voor andere hemellichamen (met name kometen) die door ons zonnestelsel heenkomen. De sterrenbeelden liggen nu eenmaal vast in de verre sterren waaruit ze opgebouwd zijn.quote:
Het een sluit het ander niet per definitie uit. Er is veel wat nog niet wetenschappelijk verklaard is. Wie weet zijn we over enkele eeuwen (of millenia) wel in staat om keurig wetenschappelijke verklaringen te geven voor alle zaken die we nu toeschrijven aan spiritualiteit; voor sommige zaken is dat al het geval (denk aan vuur en aan de bliksem).quote:Op woensdag 21 september 2011 21:58 schreef Summers het volgende:
Ik wil bijv wel ook youtube filmpjes bekijken over niburu en zieners en de meer spirituele insteek van alles op deze wereld en de spirituele insteek is nou eenmaal niet wetenschappelijk
Ja maar deze komt in een periode die vanuit verschillende richtingen als de eindtijd word gezienquote:Op woensdag 21 september 2011 23:01 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Dit geldt uiteraard ook voor andere hemellichamen (met name kometen) die door ons zonnestelsel heenkomen. De sterrenbeelden liggen nu eenmaal vast in de verre sterren waaruit ze opgebouwd zijn.
Ja, dat is jouw wel toevertrouwd, olie op het vuur gooien.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:18 schreef Truthfinder7 het volgende:
http://coupmedia.org/terr(...)con-1-excercise-1609
Nog wat olie op het vuur
Dat is gelukkig maar een gevoel, in de rest van jou gevoelens ben ik niet geïnteresseerd.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:34 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Ja, dat is jouw wel toevertrouwd, olie op het vuur gooien.
Hoewel ik een totaal andere manier heb om de gebeurtenissen in de wereld te bezien en te interpreteren, bespeur ik bij Summers wel een oprechte interesse in de onderwerpen waar ze over post. Bij jou heb ik het echter het gevoel dat stangen en de boel ophitsen je hoofddoel is en dat de inhoud maar bijzaak is.
Waar ik mij op basseer, is het feit dat er maar een heel select gezelschap toegang heeft tot de beelden die er daadwerkelijk toe doen in deze, namelijk die van ruimtetelescopen. Je noemt Japan, China, en Rusland. Wat zeer toevallig is (naar mijn mening, let wel) is dat al deze organisaties hetzelfde logo voeren, in ieder geval komen de NASA vectors terug in al hun logo's.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:26 schreef dawg het volgende:
[..]
jij baseert het ook nergens op, behalve uit een onderbuikgevoel, zoals ik het lees.
en nog steeds vergeet je talloze amateurastronomen, en wellicht ook vergelijkbare organisaties van bijvoorbeeld japan, china en rusland.
Dit ben ik volkomen met je eens AVstraten, de VS is niet meer de economische wereldmacht die het ooit was. Daarom denk ik dat het niet om het geld gaat, maar om de technologische kennis van de NASA die bepaalt dat zij bovenaan de hierachie staan. Ik sluit niet uit [tru/on] dat de VS over een bepaalde technologie beschikken of deze aan het ontwikkelen zijn (waarbij ik buitenaardse technologie niet uitsluit), die ervoor gaat zorgen dat de wereld zoals wij die nu kennen drastisch zal veranderen. Obama sluit bijvoorbeeld de mogelijkheid op buitenaards leven nadrukkelijk niet uit. Een Amerikaanse president, die hier uitspraken over doet, in die trant, is historisch gezien zeer opmerklijk.[tru/off]. VS heeft helemaal geen geld meer, dus waarom maakt de NASA nog deel uit van het internationale ruimteprogramma?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:40 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Dat is niet meer zo. Wie betaalt, bepaalt en de inbreng van ESA, de Russen, de Chinezen, de Indiërs weegt inmiddels net zo zwaar en vaak zwaarder dan die van NASA. Het is niet meer te doen om zulke projecten als land op eigen houtje uit te voeren, daarvoor zijn de financiële en wetenschappelijke investeringen veel te groot, dus wordt er gewoon samengewerkt. NASA kan al heel lang niet meer zonder ESA en de andere partners.
Nee, dat zegt die Australische amateurastroom niet, dit is wat hij zegt (vet van mij):quote:
Dus: de komeet wordt steeds zwakker, is bezig uiteen te vallen, staat in conjuctie met de zon en zal misschien zichtbaar zijn met de SOHO LASCO C3 tussen 23 en 29 september..quote:10th magnitude and fading- in process of disintegrating. In solar conjunction.
May be visible in SOHO LASCO C3 images between September 23 - 29
Er zijn maar heel weinig mensen die dat uitsluiten. Maar buitenaards leven betekent niet per definitie zeer intelligente, hoogontwikkelde mensachtige aliens die ons bezoeken door stargates in de zon; het kunnen ook amoeben en bacteriën zijn, dat is namelijk óók leven.quote:Obama sluit bijvoorbeeld de mogelijkheid op buitenaards leven nadrukkelijk niet uit.
een onderbuikgevoel dus.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:53 schreef Leonell het volgende:
[..]
Waar ik mij op basseer, is het feit dat er maar een heel select gezelschap toegang heeft tot de beelden die er daadwerkelijk toe doen in deze, namelijk die van ruimtetelescopen. Je noemt Japan, China, en Rusland. Wat zeer toevallig is (naar mijn mening, let wel) is dat al deze organisaties hetzelfde logo voeren, in ieder geval komen de NASA vectors terug in al hun logo's.
Overigens hebben alleen NASA/ESA een ruimtetelescoop in de lucht hangen, en zijn zij gezamelijk bezig met de ontwikkeling van een nieuwer model.
Het concept "samenwerken" is blijkbaar iets dat niet te bevatten is voor deze mensen. Het is allang niet meer alleen NASA, er vindt al jaren een constante uitwisseling van kennis plaats waar alle betrokken partijen gelijkelijk van profiteren. Maar als mensen met zichzelf hebben afgesproken om alleen bepaalde zaken voor waar aan te nemen en alle andere informatie te negeren, houdt het op lijkt mij.quote:
Elenin is er toch nog of niet danquote:Op donderdag 22 september 2011 00:08 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Nee, dat zegt die Australische amateurastroom niet, dit is wat hij zegt (vet van mij):
[..]
Dus: de komeet wordt steeds zwakker, is bezig uiteen te vallen, staat in conjuctie met de zon en zal misschien zichtbaar zijn met de SOHO LASCO C3 tussen 23 en 29 september..
Als je gewoon eens zou beginnen met goed lezen, dat zou al zóveel schelen.
Ja, hij is er nog. Maar er is toch niemand die zegt dat dat niet zo is? De vraag is alleen: in welke toestand. Het is wel duidelijk dat hij steeds zwakker wordt, hetgeen er op duidt het proces van uit elkaar vallen nog steeds doorgaat en er mogelijk al brokstukken helemaal zijn verdampt door de hitte van de zon. Dat betekent dat er een zeer grote kans is dat zijn passage langs de zon hem noodlottig kan worden. Meer informatie zullen we hopelijk krijgen als hij in het zicht komt van de SOHO LASCO C3. Hij is nu vanaf de aarde niet te zien omdat hij te dicht bij de zon is, waardoor hij volledig overstraald wordt door het zonlicht. Half oktober wordt hij weer zichtbaar op het noordelijk halfrond - dat wil zeggen als er dan nog iets van hem over is en hij nog helder genoeg is om waar te nemen, wat allemaal dus niet zeker is.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:53 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Elenin is er toch nog of niet dan
Waarom is dat interessant?quote:
Ik zie alleen wat lens-flares.quote:
'Deze mensen' komt nogal denigrerend op mij over AVerstraten.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:31 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Het concept "samenwerken" is blijkbaar iets dat niet te bevatten is voor deze mensen. Het is allang niet meer alleen NASA, er vindt al jaren een constante uitwisseling van kennis plaats waar alle betrokken partijen gelijkelijk van profiteren. Maar als mensen met zichzelf hebben afgesproken om alleen bepaalde zaken voor waar aan te nemen en alle andere informatie te negeren, houdt het op lijkt mij.
http://star-people.nl/index.php?module=news&id=7954quote:
dan moet je dit topic verplaatsen naar onzin. ja, ik ben serieus. er zijn geen andere mogelijkheden, dat is in dit topic en het echte wetenschappelijke topic van averstraten allang meerdere keren uitgelegd met bronnen etc erbij.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:58 schreef Summers het volgende:
[..]
In jouw ogen en dat is prima maar degene die daar niet in geloven , willen ook de bronnen lezen en bekijken van andere mogelijkheden en daar is ook de ruimte voor in TRU en prima .
Ik wil bijv wel ook youtube filmpjes bekijken over niburu en zieners en de meer spirituele insteek van alles op deze wereld en de spirituele insteek is nou eenmaal niet wetenschappelijk
en in TRU weet je vantevoren dat je beide tegenkomt .
ik heb een mening hierover gevormd nadat ik verschillende bronnen (ook de minder waarschijnlijke) heb geraadpleegd en mijn reeds aanwezige (beperkte) kennis van astronomie gebruikt.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:32 schreef Leonell het volgende:
@Dawg: Heb jij een mening voor jezelf of ben je aan het papegaaien? Over onderbuikgevoelens, daar is TRU op gebouwd volgens mij.
Offtopic , normaal reageren aubquote:Op donderdag 22 september 2011 09:37 schreef Truthfinder7 het volgende:
http://www.niburu.nl/inde(...)atid=12:et&Itemid=25
Ook een leuk verhaal.
Zou kunnen dat het lensflares zijn @Leonell, maar ik weet het niet zeker.
Ik heb wel vaker wat van deze amateurastronoom gezien en volgens mij is hij wel eerlijk.
Ik had zeker angst stoornissen dat kwam door zeer heftige ervaringen (betekend niet dat er verder wat mis met mij is)quote:
Waarom lezen we jullie reacties dan niet op bijv Youtube bij de desbetreffende filmpjes ?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:38 schreef Gizmoootjuh het volgende:
maar mensen die dit voor de lol doen om andere mensen angst aan te jagen vind ik gewoon voor te kotsen.
Ik noem eerder die personen dom die er op kicken om anderen bang te maken, die hebben vast niks beters te doen.
En over elenin gaat het hier al een tijd niet meer hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 11:40 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Ik had zeker angst stoornissen dat kwam door zeer heftige ervaringen (betekend niet dat er verder wat mis met mij is)
Maar nu is het duidelijk wat jij hier komt doen, jij komt hier alleen om mij te stangen (niet Elenin gerelateerd)
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:44 schreef Gizmoootjuh het volgende:
Angststoornissen heb jij niet, wel een heel andere soort stoornis ja.
Je weet zelf ook heel goed hoe je die twee woorden in die zin gebruikt, volgens mij ben je daar intelligent genoeg voor. Dat is toch niet nodig?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:37 schreef AVerstraten het volgende:
"Mensen" is denigrerend??? Hoe moet ik mijn soortgenoten dan aanduiden?
Je kunt wel lullig reageren op bovenstaande link, maar het is recent en gaat over Elenin, dus gewoon relevant. Helemaal voor TRU, aangezien er wordt gesteld dat Elenin vernietigd is door een ruimteschip, zoals dat ook zou zijn gebeurd in 1908.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:55 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
http://star-people.nl/index.php?module=news&id=7954
offtopic , bespreek het in F&L of R&P maar niet hier .quote:Op donderdag 22 september 2011 11:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Waarom lezen we jullie reacties dan niet op bijv Youtube bij de desbetreffende filmpjes ?
Het zijn zij die een groot publiek bereiken ... Het zijn zij die de informatie over Elenin beladen met angst.
Nee, jullie missie beperkt zich spijtig genoeg blijkbaar alleen maar tot Fok, waar misschien een 20-tal mensen dit topic lezen.
![]()
Ten eerste ben ik allang niet meer bang....dat was enkel in het begin zo. Maar ik ben gewoon zo slim het aan mensen met echt verstand te gaan vragen.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:46 schreef Leonell het volgende:
[..]
Je weet zelf ook heel goed hoe je die twee woorden in die zin gebruikt, volgens mij ben je daar intelligent genoeg voor. Dat is toch niet nodig?
[..]
Je kunt wel lullig reageren op bovenstaande link, maar het is recent en gaat over Elenin, dus gewoon relevant. Helemaal voor TRU, aangezien er wordt gesteld dat Elenin vernietigd is door een ruimteschip, zoals dat ook zou zijn gebeurd in 1908.
Als je van dat soort verhalen bang wordt, serieus wat kom je dan doen in TRU? Waar het hele forum volstaat over aliens e.d. Dus als je hier komt, zoek je het bewust op. Net zoals dat je weet dat je niet tegen horror films kan, maar er vervolgens wel een kijkt voor het slapen gaan. En dan piepen dat je hele nacht wakker hebt gelegen![]()
Misschien moet er in de OP een link komen naar de wetenschappelijke thread, en een duidelijke disclaimer dat hier in TRU alles mogelijk is, de wetenschappelijke details met betrekking tot Elenin zijn hier wel bekend nu denk ik zo.
jij moet accepteren dat je in TRU bent en er ook niet wetenschappelijke linken over Elenin voorbijkomen die zweverig zijn , als je daar geen zin in hebt kan jij naar het wetenschappelijk topic over Elenin of naar onzin maar hier mag het en kan je verwachten in TRU .quote:Op donderdag 22 september 2011 11:16 schreef dawg het volgende:
[..]
dan moet je dit topic verplaatsen naar onzin. ja, ik ben serieus. er zijn geen andere mogelijkheden, dat is in dit topic en het echte wetenschappelijke topic van averstraten allang meerdere keren uitgelegd met bronnen etc erbij.
de rest is duidelijk onzin, nergens op gebaseerd en op geen enkele manier relevant voor elenin. onzin dus. jammer dat je zo biased bent, siert je totaal niet als mod zijnde. open dan een ander topic wat gewoon niet over elenin gaat, dit gaat over elenin en omtrent elenin kan het geen bruine dwerg zijn, geen blauwe reus, geen aliens, en sterker nog, over een paar maanden bestaat hij waarschijnlijk niet eens meer.
Juist daarom !quote:Op donderdag 22 september 2011 11:47 schreef Gizmoootjuh het volgende:
Wat denk je van al die mensen die daarin geloven hoeveel er daarvan gewoon hartstikke bang zijn? Die reageren wel degelijk daar.
Nou ik geloof wel niet in al die onzin, ik geloof eerder wel wetenschappelijke feiten en niet al die you-tube onzin. Als ik vandaag een filmpje maak en stukjes uit andere filmpjes bij elkaar prop en er dan mijn eigen draai aan geef dan geloof je dat ook meteen.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:49 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Jij geeft zelf aan dat jij angst stoornissen hebt en dan het lef hebben om zo op mij te reageren, mens jij hoort hier absoluut niet!!
Neem een pilletje laat je bloeddruk opmeten bij de dokter misschien voel jij je daarna beter.
Jij moet echt een ongelofelijke oen zijn.
Volgens mij snap je het niet echt maar goed, ik fail ja....ik ben geen wetenschapper dus het is niet aan mij om die mensen te overtuigen.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Juist daarom !
Waarom posten jullie je doorslaggevende argumenten daar dan niet ??
Je zou duizenden mensen kunnen redden !
Nee ... het beperkt zich tot 1 topic in Fok-TRU waar enkele mensen op een nuchtere manier alternatieve visies over Elenin onder elkaar bespreken.
YOU FAILED
Moet je vooral doen !quote:Op donderdag 22 september 2011 11:38 schreef Gizmoootjuh het volgende:
Dit topic hoort idd thuis in het onzin topic.
er is hier al een paar keer aangegeven dat er genoeg mensen zijn die er angstig van worden en daarom zou jij de echte onzin van de vergezochte maar redelijke dingen moeten kunnen scheiden.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:52 schreef Summers het volgende:
[..]
jij moet accepteren dat je in TRU bent en er ook niet wetenschappelijke linken over Elenin voorbijkomen die zweverig zijn , als je daar geen zin in hebt kan jij naar het wetenschappelijk topic over Elenin of naar onzin maar hier mag het en kan je verwachten in TRU .
Als je verder nog klachten hebt over de inhoud van dit subforum mag dat in feedback en kunnen we hier weer verder over de verschillende invalshoeken over Elenin .
Doe nou maar wat ik je eerder geschreven hebquote:Op donderdag 22 september 2011 11:53 schreef Gizmoootjuh het volgende:
[..]
Nou ik geloof wel niet in al die onzin, ik geloof eerder wel wetenschappelijke feiten en niet al die you-tube onzin. Als ik vandaag een filmpje maak en stukjes uit andere filmpjes bij elkaar prop en er dan mijn eigen draai aan geef dan geloof je dat ook meteen.
En dat noemt mij doen een oen, beetje teveel in de spiegel gekeken denk ik.
En voor jou geldt ook, ik heb evenveel recht als een ander om hier te reageren, waar staat dan dat bepaalde mensen hier niet horen? Jij hoort hier dan ook niet want je jut enkel maar mensen op.
Dan kan helemaal niets meer want je moet dan altijd rekening houden met eventuele psychoses.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:57 schreef dawg het volgende:
[..]
er is hier al een paar keer aangegeven dat er genoeg mensen zijn die er angstig van worden en daarom zou jij de echte onzin van de vergezochte maar redelijke dingen moeten kunnen scheiden.
enkele topics geleden was hier een user die in een psychose zat en heel bang werd van de posts. maar nee, het is tru, dus alles moet kunnen hoe belachelijk ook en hoe anderen het lezen maakt niet uit.
jij bent duidelijk niet in staat te filteren. nofi.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:00 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Dan kan helemaal niets meer want je moet dan altijd rekening houden met eventuele psychoses.
Zal leuk worden met nieuws uitzendingen![]()
Helemaal mee eens!!quote:Op donderdag 22 september 2011 12:11 schreef UncleScorp het volgende:
Lol wat maken jullie je eigenlijk druk over de zogezegde beperkte angstzaaierij ivm Elenin ?
Hoe sta je dan eigenlijk tov 2012 ?
Al es nagedacht over hoevelen daar angst voor hebben ? Ga je Hollywood niet aanklagen dat ze er nog een serieuse schep bovenop doen door er een vette rampenfilm over te maken ? Besef je wel hoeveel mensen ze daarmee bereikt hebben ?
Daar is Elenin maar peanuts bij , maar nee , praten over alternatieve visies over Elenin kan niet door de beugel
Mensen die bang worden lezen het gewoon niet maar in dit topic bespreken we het wel .quote:Op donderdag 22 september 2011 11:57 schreef dawg het volgende:
[..]
er is hier al een paar keer aangegeven dat er genoeg mensen zijn die er angstig van worden en daarom zou jij de echte onzin van de vergezochte maar redelijke dingen moeten kunnen scheiden.
enkele topics geleden was hier een user die in een psychose zat en heel bang werd van de posts. maar nee, het is tru, dus alles moet kunnen hoe belachelijk ook en hoe anderen het lezen maakt niet uit.
Dat is nou precies waarvoor ik mij hier heb aangemeld, dat dikgedrukte stukje.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Juist daarom !
Waarom posten jullie je doorslaggevende argumenten daar dan niet ??
Je zou duizenden mensen kunnen redden !
Nee ... het beperkt zich tot 1 topic in Fok-TRU waar enkele mensen op een nuchtere manier alternatieve visies over Elenin onder elkaar bespreken.
YOU FAILED
je hebt zelf kunnen lezen dat die mensen hier wel lezen. jij weet niet wie er wel en niet post.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:14 schreef Summers het volgende:
[..]
Mensen die bang worden lezen het gewoon niet maar in dit topic bespreken we het wel .
verder hoeven we niet voor andere mensen te denken .
Als we elke dag het journaal mogen kijken , kan dit er zeker bij .
Nu graag weer ontopic , wie er niet tegen kan , gaat ergens anders heen , wie de gevaren wilt bespreken voor de samenleving gaat naar F&L of R&P , wie alleen wetenschappelijke linken wilt gaat naar W&T maar hier bespreken we OOK alle alternatieve linken .
Summers is TRU-mod, jij hebt wrs iets tegen TRU. Hoe objectiever moet je het hebben?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:16 schreef dawg het volgende:
[..]
je hebt zelf kunnen lezen dat die mensen hier wel lezen. jij weet niet wie er wel en niet post.
kom eens met een andere, valide reden waarom die echte onzin hier mag en een discussie over vega niet, terwijl dat meer in lijn ligt met het onderwerp dan die onzin?
wie er niet tegen kan is zo'n zwaktebod, nogmaals zou je je eens wat objectiever op moeten stellen.
Lees de Netiquette van TRU eens en laat je medemens vrij om een alternatieve kijk op het leven te hebben .quote:Op donderdag 22 september 2011 12:16 schreef dawg het volgende:
[..]
je hebt zelf kunnen lezen dat die mensen hier wel lezen. jij weet niet wie er wel en niet post.
kom eens met een andere, valide reden waarom die echte onzin hier mag en een discussie over vega niet, terwijl dat meer in lijn ligt met het onderwerp dan die onzin?
wie er niet tegen kan is zo'n zwaktebod, nogmaals zou je je eens wat objectiever op moeten stellen.
Maar daar worden tenminste alle reacties toegelaten en er wordt niet geëdit, wat hier wel het beleid is. Want weer zijn alle berichten van Gizmoootjuh verwijderd. En de complotters en doemdenkers worden bij ATS niet zo zachtzinnig behandeld als dat hier gewenst is, lieden als VonHelton en Beepeeoildisasters mogen daar gewoon aangeduid worden met de term die het best op hen van toepassing is, namelijk als idioten.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:32 schreef UncleScorp het volgende:
Mja ik heb ooit es wat reacties gelezen op een andere site, maar daar is ie blijkbaar buitengekegeld.
Jammer dat we hun reacties / argumenten niet lezen op bijv Godlikeproductions, Abovetopsecret etc ... Forums waar nog heftiger gepost wordt dan hier.
Hollywood is vermaak, amusement. Het heet niet voor niets "entertainment industry". Maar de doemdenkerijen over elenin en de ondergang van de wereld worden gepresenteerd als waarheid, door mensen die zichzelf deskundigen noemen, terwijl ze de hele boel bij elkaar liegen.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:11 schreef UncleScorp het volgende:
Lol wat maken jullie je eigenlijk druk over de zogezegde beperkte angstzaaierij ivm Elenin ?
Hoe sta je dan eigenlijk tov 2012 ?
Al es nagedacht over hoevelen daar angst voor hebben ? Ga je Hollywood niet aanklagen dat ze er nog een serieuse schep bovenop doen door er een vette rampenfilm over te maken ? Besef je wel hoeveel mensen ze daarmee bereikt hebben ?
Daar is Elenin maar peanuts bij , maar nee , praten over alternatieve visies over Elenin kan niet door de beugel
helemaal niet, anders ga ik geen 11 delen lurken in deze reeks. of volg ik enkele topics hier van pcp.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:19 schreef Loppe het volgende:
[..]
Summers is TRU-mod, jij hebt wrs iets tegen TRU. Hoe objectiever moet je het hebben?
Dat weet jij helemaal niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
sommige mensen moet je tot op bepaalde hoogte tegen hunzelf in bescherming nemen.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:25 schreef Summers het volgende:
[..]
Lees de Netiquette van TRU eens en laat je medemens vrij om een alternatieve kijk op het leven te hebben .
Erg nobele gedachte, echter onhaalbaar op internet.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:31 schreef dawg het volgende:
sommige mensen moet je tot op bepaalde hoogte tegen hunzelf in bescherming nemen.
dat is iets voor hulpverleners en de omgeving van die desbetreffende persoonquote:Op donderdag 22 september 2011 12:31 schreef dawg het volgende:
[..]
sommige mensen moet je tot op bepaalde hoogte tegen hunzelf in bescherming nemen.
Ow ja ?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:29 schreef AVerstraten het volgende:
Hollywood is vermaak, amusement. Het heet niet voor niets "entertainment industry". Maar de doemdenkerijen over elenin en de ondergang van de wereld worden gepresenteerd als waarheid, door mensen die zichzelf deskundigen noemen, terwijl ze de hele boel bij elkaar liegen.
Zijn je kinderen jonger dan 12? Zo ja, dan ligt het probleem bij de ouders. De kijkwijzer geeft niet voor niets 12 jaar en ouder aan. Daarnaast ben je er toch ook nog altijd zelf bij om hen te vertellen dat het maar een film is. Mijn jonge neefjes en nichtjes hebben de film ook gezien, maar die weten het juist in te schatten, het is een fantasie/actie film.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow ja ?
Vertel dat maar es tegen mijn kinderen ... zij hebben de film gezien en af en toe hebben ze het erover dat in 2012 de wereld vergaat. En dat hebben ze niet van hun vader en ook niet van internet, maar toch hebben ze onbewust een angst gekregen voor 2012.
Over Elenin reppen ze geen woord, daar weten ze het bestaan niet eens van .
Vermaak , amusement ?
Nou voor sommigen hier is het in TRU praten over Elenin, aliens of in BNW over depopulation, Illuminati, NWO etc, is dat ook gewoon vermaak en amusement.
Je dochter gelooft nu toch ook niet in het hele Harry Potter verhaal? Datzelfde geldt dan toch voor de film 2012. Of ben ik dan te kortzichtig?quote:Op donderdag 22 september 2011 14:12 schreef Truthfinder7 het volgende:
Als ze dat soort films niet thuis zien dan zien ze deze films wel bij vriendjes/vriendinnetjes.
Dat hou je niet zo snel tegen.
En reclames over dat soort films zijn er ook genoeg, ga maar eens naar de bioscoop daar vliegen de posters je ook rond de oren. Dus de confrontatie heb je al.
Mijn dochter is 10 en heeft ook al van alles gezien vooral Harry Potter, daar is ze gek op.
Ook de film 2012 heeft ze gezien (ze vond hem geweldig) en heeft daar totaal geen problemen mee.
Maar mijn dochter is ook niet zo snel angstig.
Ze wilde die film zien omdat haar vriendinnetjes hem ook hadden gezien, ze heeft wel veel vragen of de wereld vergaat in 2012. Daar moet je als ouder wel goed op reageren, maar die vraag had ze al voor deze film.
Ik denk dat dat aan mij zelf is om daarover te oordelen.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:17 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Je dochter gelooft nu toch ook niet in het hele Harry Potter verhaal? Datzelfde geldt dan toch voor de film 2012. Of ben ik dan te kortzichtig?
Die films kan iedereen waarderen en af doen als fantasie. Hetzelfde spektakel en vermaak bieden veel filmpjes over Elenin, waar het merendeel ook fantasie is. En toch ben je daar niet zeker van?
Ik oordeel niet voor jou. Ik stel je een vraag.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:20 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat aan mij zelf is om daarover te oordelen.
Ik hoef me daarom ook niet elke keer te verdedigen. Ik snap ook niet elke keer die aanvallen naar mij toe.
Jij wilt een antwoord uitlokken, daar trap ik niet inquote:Op donderdag 22 september 2011 14:24 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Ik oordeel niet voor jou. Ik stel je een vraag.
Zo had ik daar nog niet eens over nagedacht.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:25 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Jij wilt een antwoord uitlokken, daar trap ik niet in
Weer eindeloos over niets converseren (topic vervuiling) daar pas ik voor.
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:45 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
Op naar deel 13![]()
Het wordt hier steeds gezelliger.
Wanneer wordt er hier weer eens normaal gediscussieerd over Elenin. Dat is jammer genoeg alweer een hele tijd geleden. Wat dat betreft ben ik het volledig eens met Leonell.
Het volgende artikel vond ik een goede samenvatting. Beide kanten van het verhaal worden bekeken.
http://tonymolony.wordpre(...)destruira-la-tierra/
Excuses voor de Spaanse bron. Ik denk dat je het zelfs beter naar Engels kunt vertalen.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:39 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ja ik had hem gelezen, moest hem wel eerst vertalen (Spaans) Ik weet niet of ik het er helemaal mee eens kan zijn.
Ook weet ik niet zeker of Elenin daadwerkelijk aan het desintegreren is.
Klopt misschien (deels) ik heb zo mijn bedenkingenquote:Op donderdag 22 september 2011 14:49 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Excuses voor de Spaanse bron. Ik denk dat je het zelfs beter naar Engels kunt vertalen.
Maar vind je niet dat daar alles zo'n beetje aan bod komt wat wij hier in deze topics hebben besproken? Voor diegene die deze topic beginnen te volgen zijn dan meteen op de hoogte over de wetenschappelijke kant (deels) alsmede de alternatieve benadering (deels).
Wel al een oud bericht!quote:Op donderdag 22 september 2011 14:56 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Klopt misschien (deels) ik heb zo mijn bedenkingen![]()
http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz1YgZkyJBB waarvoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |