abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102232688
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:59 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Als hij dicht bij de aarde zou zijn wel ja, maar een zuster ster van de zon is een zogenaamde mislukte ster die heel weinig licht uitstraalt dat betekend dat hij wel licht opneemt vanwege zijn massa. Dat wordt dus ook wel een bruine dwerg genoemd, dus heel moeilijk te vinden.
zien als in telescopen met een infraroodfilter of zo. we hebben er al gespot op veel verdere afstanden dan de afstand van de zon (of iets wat dat benadert).
pi_102232854
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:59 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Als hij dicht bij de aarde zou zijn wel ja, maar een zuster ster van de zon is een zogenaamde mislukte ster die heel weinig licht uitstraalt dat betekend dat hij wel licht opneemt vanwege zijn massa. Dat wordt dus ook wel een bruine dwerg genoemd, dus heel moeilijk te vinden.
Een dubbelster van de zon is niet per definitie een mislukte ster. Dubbelsterren zijn twee of meer sterren die om een gemeenschappelijk middelpunt draaien.
pi_102232896
Ze kunnen maar een piepklein stukje van het zonne stelsel zien. Een bruine dwerg is i.d.d alleen met infrarood te zien. En weinig amateur astronomen hebben infrarood op hun kijker.
pi_102232964
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:03 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Een dubbelster van de zon is niet per definitie een mislukte ster. Dubbelsterren zijn twee of meer sterren die om een gemeenschappelijk middelpunt draaien.
Zou wel voor ons zonnestelsel gelden, zie er namelijk maar een ;)
pi_102233037
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:04 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ze kunnen maar een piepklein stukje van het zonne stelsel zien.
O ja?
pi_102233580
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:05 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Zou wel voor ons zonnestelsel gelden, zie er namelijk maar een ;)
Ik snap jou echt niet, je bent echt een raar mannetje. Als AVerstraten op je ingaat dan ga je zeuren en als hij dan denkt oke ik laat het en ik ga er niet meer op in, dan ga jij hem zelf vragen of hij je rommel wilt debunken. Het lijkt net alsof je een spelletje met hem speelt. En je krijgt dan ook nog alle aandacht van hem, gewoon omdat hij ervoor wilt zorgen dat mensen niet bang worden van al jouw rommel die je post.

En jouw reactie op die van mij laatst dat jij dat echt niet vind kunnen.....vind ik wel heel erg achterbaks. Ik vind het namelijk niet kunnen dat jij mensen bang loopt te maken. Gelukkig dat er mensen zijn zoals AVerstraten en ook Maurice die beseffen dat er mensen zijn met een psychische ziekte die snel bang worden van dit soort dingen. Wat jij doet heeft zoveel meer gevolgen dan die ene vraag van mij die ik stelde wat dan zogezegd een doodsverwensing moest zijn. Dat was het niet, het was een vraag, omdat ik me afvraag hoe jij door het leven gaat als je werkelijk in al dit alles zou geloven. Ik ga namelijk dagelijks met angst door het leven doordat ik ziek ben en ik kan je vertellen dat voor mij het heel zwaar is positief te kunnen denken over mijn toekomst. Want constante angst is gewoon verschrikkelijk, ik gun het je niet.

En ik met mijn angsten ik neem blijkbaar wel dingen aan van AVerstraten, dat wil denk ik wel wat zeggen. Dat hij net mij wel kan overtuigen ;) Misschien dat je daar eens over na moet gaan denken. Tenzij je gewoon er idd op uit bent om hem te stangen en om angst te zaaien. Op dat moment zeg ik zoek je een leven ;)

Ben benieuwd of het weer verwijderd gaat worden :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Gizmoootjuh op 21-09-2011 20:20:20 ]
pi_102237006
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:15 schreef Gizmoootjuh het volgende:

[..]

Ik snap jou echt niet, je bent echt een raar mannetje. Als AVerstraten op je ingaat dan ga je zeuren en als hij dan denkt oke ik laat het en ik ga er niet meer op in, dan ga jij hem zelf vragen of hij je rommel wilt debunken. Het lijkt net alsof je een spelletje met hem speelt. En je krijgt dan ook nog alle aandacht van hem, gewoon omdat hij ervoor wilt zorgen dat mensen niet bang worden van al jouw rommel die je post.

En jouw reactie op die van mij laatst dat jij dat echt niet vind kunnen.....vind ik wel heel erg achterbaks. Ik vind het namelijk niet kunnen dat jij mensen bang loopt te maken. Gelukkig dat er mensen zijn zoals AVerstraten en ook Maurice die beseffen dat er mensen zijn met een psychische ziekte die snel bang worden van dit soort dingen. Wat jij doet heeft zoveel meer gevolgen dan die ene vraag van mij die ik stelde wat dan zogezegd een doodsverwensing moest zijn. Dat was het niet, het was een vraag, omdat ik me afvraag hoe jij door het leven gaat als je werkelijk in al dit alles zou geloven. Ik ga namelijk dagelijks met angst door het leven doordat ik ziek ben en ik kan je vertellen dat voor mij het heel zwaar is positief te kunnen denken over mijn toekomst. Want constante angst is gewoon verschrikkelijk, ik gun het je niet.

En ik met mijn angsten ik neem blijkbaar wel dingen aan van AVerstraten, dat wil denk ik wel wat zeggen. Dat hij net mij wel kan overtuigen ;) Misschien dat je daar eens over na moet gaan denken. Tenzij je gewoon er idd op uit bent om hem te stangen en om angst te zaaien. Op dat moment zeg ik zoek je een leven ;)

Ben benieuwd of het weer verwijderd gaat worden :)
Ik snap niet wat je hier komt doen dan :? Nogmaals ik onderzoek een heleboel dat op het internet te vinden is.
En volgens mij snap je ook niet wat ik bedoel wat betreft AVerstraten. Dat jij een psychische stoornis hebt vind ik heel sneu voor jou, maar dan kan je beter niet internetten laat staan TV kijken. En als ik bewust mensen bang zou maken zou het er hier heel anders uitzien, geloof mij maar :)
De vraag is hier, is Elenin een bruine dwerg of is Elenin een gevaarlijke komeet of is Elenin een dood normale komeet, en daar ga ik uitgebreid op in.
Ik ga niet al te veel rekening houden met mensen die eventueel een psychologische stoornis hebben, want dan zou ik hier een zoet sappig verhaal neerzetten.

Jou boosheid naar mij toe vind ik dan ook niet terecht.

Ik had overigens AVerstraten de kans gegeven om iets te debunken wat mij ook angst in boezemde, maar wat mij tegen de borst stoot is dat hij snel iets onzin noemt.

En alles wat ik kan vinden op het internet kan jij ook, dus wat doe ik verkeerd dan?
Jij bent hier ook gekomen wat betekend dat jij je ook zorgen maak(te) of niet?
pi_102237285
Het probleem is dat je niets aanneemt Truthfinder, je blijft maar doorgaan met vragen stellen en als je antwoord hebt gekregen stel je gewoon weer dezelfde vraag en dat gaat maar door en gaat maar door en gaat maar door. Heel eigenaardig.
pi_102237369
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:17 schreef AVerstraten het volgende:
Het probleem is dat je niets aanneemt Truthfinder, je blijft maar doorgaan met vragen stellen en als je antwoord hebt gekregen stel je gewoon weer dezelfde vraag en dat gaat maar door en gaat maar door en gaat maar door. Heel eigenaardig.
Stel ik jou al die vragen? eigenaardig dat je dat denkt.

Of is het zo, AVerstraten zegt het dus dan is het ook zo?

En trouwens Elenin lijkt nog heel te zijn tueel dat jij zij dat Elenin uit elkaar aan het vallen was.

Moet ik hier de softie uithangen of mag ik mijn gedachte uitspreken?

[ Bericht 4% gewijzigd door Truthfinder7 op 21-09-2011 21:26:24 ]
pi_102238141
edit : onnodig
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik wel weet dat elenin gewoon een komeet is, ondanks mijn psychische stoornis.

[ Bericht 41% gewijzigd door Summers op 21-09-2011 22:51:17 ]
pi_102238625
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_102239140
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:32 schreef Gizmoootjuh het volgende:
Als ik jou hier zie vraag ik me af of ik wel de persoon ben met die psychische stoornis of dat jij dat bent, want ik denk dat jij eerder zo overkomt dan ik.

Wat ik bedoel te zeggen is dat ik wel weet dat elenin gewoon een komeet is, ondanks mijn psychische stoornis.
Waarom maak ik je dan angstig als je toch weet dat het een normale komeet is?

En ja ik ben denk ik best gestoord, maar dat moet ook wel om te overleven in deze wereld ;)
pi_102239169
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:18 schreef Truthfinder7 het volgende:

Ja, al 12 topics lang. Soms in het algemeen, soms in het specifiek aan AVerstraten. Meerdere keren heb ik het idee gehad dat je eindelijk de uitleg van AVerstraten accepteerde als logischer en veel natuurlijker dan sommige van de onzin (ja, ik noem het ook onzin) filmpjes die je gepost hebt. Maar een paar posts later ben je weer volledig omgekeerd en in alle staten dat Elenin iets is waar de normale natuurwetten dat niet ondersteunen.

En wat AVerstraten is niet zo omdat hij dat zegt, maar omdat zijn informatie wordt ondersteund door fundamentele natuurkundige wetten.

Ik wil het niet op de man spelen, dus hier laat ik het bij.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_102239325
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:49 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Ja, al 12 topics lang. Soms in het algemeen, soms in het specifiek aan AVerstraten. Meerdere keren heb ik het idee gehad dat je eindelijk de uitleg van AVerstraten accepteerde als logischer en veel natuurlijker dan sommige van de onzin (ja, ik noem het ook onzin) filmpjes die je gepost hebt. Maar een paar posts later ben je weer volledig omgekeerd en in alle staten dat Elenin iets is waar de normale natuurwetten dat niet ondersteunen.

En wat AVerstraten is niet zo omdat hij dat zegt, maar omdat zijn informatie wordt ondersteund door fundamentele natuurkundige wetten.

Ik wil het niet op de man spelen, dus hier laat ik het bij.
Nog een reden om te posten in het * wetenschappelijke* topic van AVerstraten. :)
  woensdag 21 september 2011 @ 21:58:14 #215
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102239805
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:49 schreef dawg het volgende:

[..]

en dit is dan wel tru, maar als onze huidige natuurwetenschappelijke kennis nu al bewijst dat dat niet mogelijk is, maakt dat alle theorieen over niburu/enorme hemellichamen per definitie niet mogelijk.

dat heeft niets met trollen te maken, maar gewoon met common sense. en zie dit soort posts nu niet eens als een aanval door meteen nasa-papegaai en mol te schreeuwen, daarmee schop je je eigen stelling dat je oh zo kritisch bent alleen maar verder onderuit. :)
In jouw ogen en dat is prima maar degene die daar niet in geloven , willen ook de bronnen lezen en bekijken van andere mogelijkheden en daar is ook de ruimte voor in TRU en prima .
Ik wil bijv wel ook youtube filmpjes bekijken over niburu en zieners en de meer spirituele insteek van alles op deze wereld en de spirituele insteek is nou eenmaal niet wetenschappelijk
en in TRU weet je vantevoren dat je beide tegenkomt .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_102239936
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:18 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Zei ik dat?
quote:
Je hoeft niets zonder meer aan te nemen wat ik zeg, je kunt gewoon controleren of het klopt. Maar om een of andere reden doe je dat niet.
quote:
En trouwens Elenin lijkt nog heel te zijn tueel dat jij zij dat Elenin uit elkaar aan het vallen was.
Ja, alles wijst er op dat Elenin aan het desintegreren is. Misschien lukt het SOHO om nog wat van de brokstukken waar te nemen.
quote:
Moet ik hier de softie uithangen of mag ik mijn gedachte uitspreken?
Dat zal me helemaal worst wezen.

[ Bericht 2% gewijzigd door AVerstraten op 21-09-2011 22:40:50 ]
  woensdag 21 september 2011 @ 22:11:41 #217
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_102240661
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:07 schreef Truthfinder7 het volgende:
Gaan we dit hele topic over mij babbelen (ook leuk) of over Elenin?

Ik heb het woord mol trouwens nooit gebruikt.

@AVerstraten, als jij elke keer weer mijn post onzin noemt zie ik dat als een negatieve aanval.
Als we nou afspreken dat je dat niet meer doet ben ik ook een stuk vriendelijker.
Nee ik vraag dit omdat je jezelf wel een onderzoeker noemt, maar wel uiterst dubieus en/of subjectief zaken aanneemt en als waarheid onderscheid van anderen. Verder niet mijn probleem natuurlijk :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 21 september 2011 @ 22:32:23 #218
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102242032
graag weer ontopic over Elenin ^O^
  woensdag 21 september 2011 @ 22:53:07 #219
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102243240
pi_102243753
quote:
Dit geldt uiteraard ook voor andere hemellichamen (met name kometen) die door ons zonnestelsel heenkomen. De sterrenbeelden liggen nu eenmaal vast in de verre sterren waaruit ze opgebouwd zijn.
pi_102243911
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:58 schreef Summers het volgende:
Ik wil bijv wel ook youtube filmpjes bekijken over niburu en zieners en de meer spirituele insteek van alles op deze wereld en de spirituele insteek is nou eenmaal niet wetenschappelijk
Het een sluit het ander niet per definitie uit. Er is veel wat nog niet wetenschappelijk verklaard is. Wie weet zijn we over enkele eeuwen (of millenia) wel in staat om keurig wetenschappelijke verklaringen te geven voor alle zaken die we nu toeschrijven aan spiritualiteit; voor sommige zaken is dat al het geval (denk aan vuur en aan de bliksem).
  woensdag 21 september 2011 @ 23:15:40 #222
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102244579
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 23:01 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Dit geldt uiteraard ook voor andere hemellichamen (met name kometen) die door ons zonnestelsel heenkomen. De sterrenbeelden liggen nu eenmaal vast in de verre sterren waaruit ze opgebouwd zijn.
Ja maar deze komt in een periode die vanuit verschillende richtingen als de eindtijd word gezien
en mogelijk word beschreven in oude profetieen .
pi_102244793
http://coupmedia.org/terr(...)con-1-excercise-1609

Nog wat olie op het vuur ;)

So Obongo, congress, NASA and everyone else related to the government is going to descend on Denver from September 26th to the 28th? Let's check the availability of rooms at the local 5 and 4 star hotels:

St. Julien - vacant

Brown Palace - empty

Lowe's Denver - a morgue

Four Seasons - ghost town

Hotel Manaco Denver, Hotel Monaco Denver - why did I say it twice? I didn't.

I just tried to book 10 rooms and a banquet hall at the Hilton. No problem.

Warwick Denver was willing to give me a AAA discount to get me to stay there.

Every hotel is Denver is basically vacant from September 26th to September 28th. Not a single one is completely booked. Not only are they not booked, they're practically empty.

Feel free to check for yourself - but don't just look online - pick up the phone and call some of these places. If there's an event going on in town, it's news to them.

[link to http://www.fivestaralliance.com]

[link to http://www.google.com]

[link to http://www.kayak.com]

[ Bericht 65% gewijzigd door Truthfinder7 op 21-09-2011 23:33:29 ]
pi_102245796
quote:
Ja, dat is jouw wel toevertrouwd, olie op het vuur gooien.

Hoewel ik een totaal andere manier heb om de gebeurtenissen in de wereld te bezien en te interpreteren, bespeur ik bij Summers wel een oprechte interesse in de onderwerpen waar ze over post. Bij jou heb ik het echter het gevoel dat stangen en de boel ophitsen je hoofddoel is en dat de inhoud maar bijzaak is.
pi_102245949
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 23:34 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Ja, dat is jouw wel toevertrouwd, olie op het vuur gooien.

Hoewel ik een totaal andere manier heb om de gebeurtenissen in de wereld te bezien en te interpreteren, bespeur ik bij Summers wel een oprechte interesse in de onderwerpen waar ze over post. Bij jou heb ik het echter het gevoel dat stangen en de boel ophitsen je hoofddoel is en dat de inhoud maar bijzaak is.
Dat is gelukkig maar een gevoel, in de rest van jou gevoelens ben ik niet geïnteresseerd.
pi_102246749
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:26 schreef dawg het volgende:

[..]

jij baseert het ook nergens op, behalve uit een onderbuikgevoel, zoals ik het lees.

en nog steeds vergeet je talloze amateurastronomen, en wellicht ook vergelijkbare organisaties van bijvoorbeeld japan, china en rusland.
Waar ik mij op basseer, is het feit dat er maar een heel select gezelschap toegang heeft tot de beelden die er daadwerkelijk toe doen in deze, namelijk die van ruimtetelescopen. Je noemt Japan, China, en Rusland. Wat zeer toevallig is (naar mijn mening, let wel) is dat al deze organisaties hetzelfde logo voeren, in ieder geval komen de NASA vectors terug in al hun logo's.

Overigens hebben alleen NASA/ESA een ruimtetelescoop in de lucht hangen, en zijn zij gezamelijk bezig met de ontwikkeling van een nieuwer model.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:40 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Dat is niet meer zo. Wie betaalt, bepaalt en de inbreng van ESA, de Russen, de Chinezen, de Indiërs weegt inmiddels net zo zwaar en vaak zwaarder dan die van NASA. Het is niet meer te doen om zulke projecten als land op eigen houtje uit te voeren, daarvoor zijn de financiële en wetenschappelijke investeringen veel te groot, dus wordt er gewoon samengewerkt. NASA kan al heel lang niet meer zonder ESA en de andere partners.
Dit ben ik volkomen met je eens AVstraten, de VS is niet meer de economische wereldmacht die het ooit was. Daarom denk ik dat het niet om het geld gaat, maar om de technologische kennis van de NASA die bepaalt dat zij bovenaan de hierachie staan. Ik sluit niet uit [tru/on] dat de VS over een bepaalde technologie beschikken of deze aan het ontwikkelen zijn (waarbij ik buitenaardse technologie niet uitsluit), die ervoor gaat zorgen dat de wereld zoals wij die nu kennen drastisch zal veranderen. Obama sluit bijvoorbeeld de mogelijkheid op buitenaards leven nadrukkelijk niet uit. Een Amerikaanse president, die hier uitspraken over doet, in die trant, is historisch gezien zeer opmerklijk.[tru/off]. VS heeft helemaal geen geld meer, dus waarom maakt de NASA nog deel uit van het internationale ruimteprogramma?
pi_102247277
quote:
Nee, dat zegt die Australische amateurastroom niet, dit is wat hij zegt (vet van mij):
quote:
10th magnitude and fading- in process of disintegrating. In solar conjunction.
May be visible in SOHO LASCO C3 images between September 23 - 29
Dus: de komeet wordt steeds zwakker, is bezig uiteen te vallen, staat in conjuctie met de zon en zal misschien zichtbaar zijn met de SOHO LASCO C3 tussen 23 en 29 september..

Als je gewoon eens zou beginnen met goed lezen, dat zou al zóveel schelen.

[ Bericht 2% gewijzigd door AVerstraten op 22-09-2011 00:19:27 ]
pi_102247412
@ Leonell,

Ook wat technologische kennis betreft hebben wij geen achterstand meer op de VS. Maar als onze regering doorgaat met het desastreuze bezuinigingsbeleid op investeringen in wetenschappelijk onderzoek zou dat er wel weer van kunnen komen.
quote:
Obama sluit bijvoorbeeld de mogelijkheid op buitenaards leven nadrukkelijk niet uit.
Er zijn maar heel weinig mensen die dat uitsluiten. Maar buitenaards leven betekent niet per definitie zeer intelligente, hoogontwikkelde mensachtige aliens die ons bezoeken door stargates in de zon; het kunnen ook amoeben en bacteriën zijn, dat is namelijk óók leven.

[ Bericht 24% gewijzigd door AVerstraten op 22-09-2011 00:28:00 ]
pi_102249127
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 23:53 schreef Leonell het volgende:

[..]

Waar ik mij op basseer, is het feit dat er maar een heel select gezelschap toegang heeft tot de beelden die er daadwerkelijk toe doen in deze, namelijk die van ruimtetelescopen. Je noemt Japan, China, en Rusland. Wat zeer toevallig is (naar mijn mening, let wel) is dat al deze organisaties hetzelfde logo voeren, in ieder geval komen de NASA vectors terug in al hun logo's.

Overigens hebben alleen NASA/ESA een ruimtetelescoop in de lucht hangen, en zijn zij gezamelijk bezig met de ontwikkeling van een nieuwer model.

een onderbuikgevoel dus.
pi_102250967
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 01:45 schreef dawg het volgende:

[..]

een onderbuikgevoel dus.
Het concept "samenwerken" is blijkbaar iets dat niet te bevatten is voor deze mensen. Het is allang niet meer alleen NASA, er vindt al jaren een constante uitwisseling van kennis plaats waar alle betrokken partijen gelijkelijk van profiteren. Maar als mensen met zichzelf hebben afgesproken om alleen bepaalde zaken voor waar aan te nemen en alle andere informatie te negeren, houdt het op lijkt mij.
pi_102251300
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 00:08 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Nee, dat zegt die Australische amateurastroom niet, dit is wat hij zegt (vet van mij):

[..]

Dus: de komeet wordt steeds zwakker, is bezig uiteen te vallen, staat in conjuctie met de zon en zal misschien zichtbaar zijn met de SOHO LASCO C3 tussen 23 en 29 september..

Als je gewoon eens zou beginnen met goed lezen, dat zou al zóveel schelen.
Elenin is er toch nog of niet dan :?
pi_102251593
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 08:53 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Elenin is er toch nog of niet dan :?
Ja, hij is er nog. Maar er is toch niemand die zegt dat dat niet zo is? De vraag is alleen: in welke toestand. Het is wel duidelijk dat hij steeds zwakker wordt, hetgeen er op duidt het proces van uit elkaar vallen nog steeds doorgaat en er mogelijk al brokstukken helemaal zijn verdampt door de hitte van de zon. Dat betekent dat er een zeer grote kans is dat zijn passage langs de zon hem noodlottig kan worden. Meer informatie zullen we hopelijk krijgen als hij in het zicht komt van de SOHO LASCO C3. Hij is nu vanaf de aarde niet te zien omdat hij te dicht bij de zon is, waardoor hij volledig overstraald wordt door het zonlicht. Half oktober wordt hij weer zichtbaar op het noordelijk halfrond - dat wil zeggen als er dan nog iets van hem over is en hij nog helder genoeg is om waar te nemen, wat allemaal dus niet zeker is.
pi_102251638

Deze is ook interessant!
pi_102252068
quote:
Waarom is dat interessant?
pi_102252104
quote:
Ik zie alleen wat lens-flares.
Wordt veroorzaakt door de zon en maan en door de reflecties op sneew/ijs.
pi_102252106
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 08:31 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Het concept "samenwerken" is blijkbaar iets dat niet te bevatten is voor deze mensen. Het is allang niet meer alleen NASA, er vindt al jaren een constante uitwisseling van kennis plaats waar alle betrokken partijen gelijkelijk van profiteren. Maar als mensen met zichzelf hebben afgesproken om alleen bepaalde zaken voor waar aan te nemen en alle andere informatie te negeren, houdt het op lijkt mij.
'Deze mensen' komt nogal denigrerend op mij over AVerstraten.

Ik beweer nergens dat deze partijen niet samenwerken, ik denk alleen dat de NASA de agenda bepaalt. Jij denkt van niet. Mooi, allebei kunnen we op dat vlak niet bewijzen wat de waarheid is, simpelweg omdat wij geen toegang hebben tot die informatie.

@Dawg: Heb jij een mening voor jezelf of ben je aan het papegaaien? Over onderbuikgevoelens, daar is TRU op gebouwd volgens mij.

@Truthfinder: Interessant wat er vanaf 4:00 gebeurd. In de comments onder het filmpje zeggen veel mensen dat het de maan is. Ik heb persoonlijk geen idee wat het is en of het authentieke beelden zijn. Edit: Volgens Basst2005 zijn het lensfares, zie ik net.
pi_102252209
"Mensen" is denigrerend??? Hoe moet ik mijn soortgenoten dan aanduiden?
pi_102252226
http://www.niburu.nl/inde(...)atid=12:et&Itemid=25

Ook een leuk verhaal.

Zou kunnen dat het lensflares zijn @Leonell, maar ik weet het niet zeker.
Ik heb wel vaker wat van deze amateurastronoom gezien en volgens mij is hij wel eerlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Truthfinder7 op 22-09-2011 09:59:33 ]
pi_102252498
Edit : In TRU kom je mensen tegen die tru gerelateerde links posten .

[ Bericht 38% gewijzigd door Summers op 22-09-2011 11:46:30 ]
pi_102252577
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 09:51 schreef AVerstraten het volgende:
edit
http://star-people.nl/index.php?module=news&id=7954

[ Bericht 10% gewijzigd door Summers op 22-09-2011 11:47:03 ]
pi_102253593
Ga ik ook eens proberen als de zon er door komt.
pi_102254410
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:58 schreef Summers het volgende:

[..]

In jouw ogen en dat is prima maar degene die daar niet in geloven , willen ook de bronnen lezen en bekijken van andere mogelijkheden en daar is ook de ruimte voor in TRU en prima .
en in TRU weet je vantevoren dat je beide tegenkomt .
dan moet je dit topic verplaatsen naar onzin. ja, ik ben serieus. er zijn geen andere mogelijkheden, dat is in dit topic en het echte wetenschappelijke topic van averstraten allang meerdere keren uitgelegd met bronnen etc erbij.

de rest is duidelijk onzin, nergens op gebaseerd en op geen enkele manier relevant voor elenin. onzin dus. jammer dat je zo biased bent, siert je totaal niet als mod zijnde. open dan een ander topic wat gewoon niet over elenin gaat, dit gaat over elenin en omtrent elenin kan het geen bruine dwerg zijn, geen blauwe reus, geen aliens, en sterker nog, over een paar maanden bestaat hij waarschijnlijk niet eens meer.
pi_102254463
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 09:32 schreef Leonell het volgende:

@Dawg: Heb jij een mening voor jezelf of ben je aan het papegaaien? Over onderbuikgevoelens, daar is TRU op gebouwd volgens mij.

ik heb een mening hierover gevormd nadat ik verschillende bronnen (ook de minder waarschijnlijke) heb geraadpleegd en mijn reeds aanwezige (beperkte) kennis van astronomie gebruikt.

maar eigenlijk is je vorige reactie -waar ik oorspronkelijk op reageerde- dus nog steeds nergens op gebaseerd. zie mijn reactie hierboven.
pi_102254634
Het internet / YouTube / Forums etc etc staat vol met topics, websites, filmpjes etc ...
Blijkbaar is het een missie geworden om alles te weerleggen en van tafel te vegen.
Jullie hebben nog veel werk te doen !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_102254687
Mission Impossible, toch sportief dat ze proberen.
pi_102254698
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 09:37 schreef Truthfinder7 het volgende:
http://www.niburu.nl/inde(...)atid=12:et&Itemid=25

Ook een leuk verhaal.

Zou kunnen dat het lensflares zijn @Leonell, maar ik weet het niet zeker.
Ik heb wel vaker wat van deze amateurastronoom gezien en volgens mij is hij wel eerlijk.
Offtopic , normaal reageren aub

[ Bericht 12% gewijzigd door Summers op 22-09-2011 11:58:07 ]
pi_102254775
Mja ik heb ooit es wat reacties gelezen op een andere site, maar daar is ie blijkbaar buitengekegeld.
Jammer dat we hun reacties / argumenten niet lezen op bijv Godlikeproductions, Abovetopsecret etc ... Forums waar nog heftiger gepost wordt dan hier.
Hier gaat het wsl maar over enkele NL'ers die zogezegd angst aangejaagd worden. Op die andere forums gaat het over duizenden van verschillende nationaliteiten !
Stel u voor hoeveel mensen ze zouden kunnen helpen !
pi_102254939
http://www.youtube.com/user/VonHelton

Even luisteren naar VonHelton, en niet oordelen over zijn uiterlijk.
pi_102254995
Edit : offtopic en lees het dan gewoon niet .

[ Bericht 51% gewijzigd door Summers op 22-09-2011 11:56:17 ]
pi_102255051
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:29 schreef Gizmoootjuh het volgende:

[..]

edit
Ik had zeker angst stoornissen dat kwam door zeer heftige ervaringen (betekend niet dat er verder wat mis met mij is)

Maar nu is het duidelijk wat jij hier komt doen, jij komt hier alleen om mij te stangen (niet Elenin gerelateerd)

[ Bericht 15% gewijzigd door Summers op 22-09-2011 11:58:46 ]
pi_102255138
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:38 schreef Gizmoootjuh het volgende:
maar mensen die dit voor de lol doen om andere mensen angst aan te jagen vind ik gewoon voor te kotsen.
Ik noem eerder die personen dom die er op kicken om anderen bang te maken, die hebben vast niks beters te doen.
Waarom lezen we jullie reacties dan niet op bijv Youtube bij de desbetreffende filmpjes ?
Het zijn zij die een groot publiek bereiken ... Het zijn zij die de informatie over Elenin beladen met angst.
Nee, jullie missie beperkt zich spijtig genoeg blijkbaar alleen maar tot Fok, waar misschien een 20-tal mensen dit topic lezen.
:{w
pi_102255144
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:40 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Ik had zeker angst stoornissen dat kwam door zeer heftige ervaringen (betekend niet dat er verder wat mis met mij is)

Maar nu is het duidelijk wat jij hier komt doen, jij komt hier alleen om mij te stangen (niet Elenin gerelateerd)
En over elenin gaat het hier al een tijd niet meer hoor ;) Ik zie enkel dingen die juist niks met elenin te maken hebben.

Edit : graag weer ontopicover Elenin .

[ Bericht 20% gewijzigd door Summers op 22-09-2011 12:00:15 ]
pi_102255201
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:44 schreef Gizmoootjuh het volgende:
Angststoornissen heb jij niet, wel een heel andere soort stoornis ja.
:N
pi_102255226
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 09:37 schreef AVerstraten het volgende:
"Mensen" is denigrerend??? Hoe moet ik mijn soortgenoten dan aanduiden?
Je weet zelf ook heel goed hoe je die twee woorden in die zin gebruikt, volgens mij ben je daar intelligent genoeg voor. Dat is toch niet nodig?

quote:
Je kunt wel lullig reageren op bovenstaande link, maar het is recent en gaat over Elenin, dus gewoon relevant. Helemaal voor TRU, aangezien er wordt gesteld dat Elenin vernietigd is door een ruimteschip, zoals dat ook zou zijn gebeurd in 1908.

Als je van dat soort verhalen bang wordt, serieus wat kom je dan doen in TRU? Waar het hele forum volstaat over aliens e.d. Dus als je hier komt, zoek je het bewust op. Net zoals dat je weet dat je niet tegen horror films kan, maar er vervolgens wel een kijkt voor het slapen gaan. En dan piepen dat je hele nacht wakker hebt gelegen :'(

Misschien moet er in de OP een link komen naar de wetenschappelijke thread, en een duidelijke disclaimer dat hier in TRU alles mogelijk is, de wetenschappelijke details met betrekking tot Elenin zijn hier wel bekend nu denk ik zo.
pi_102255246
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:44 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Waarom lezen we jullie reacties dan niet op bijv Youtube bij de desbetreffende filmpjes ?
Het zijn zij die een groot publiek bereiken ... Het zijn zij die de informatie over Elenin beladen met angst.
Nee, jullie missie beperkt zich spijtig genoeg blijkbaar alleen maar tot Fok, waar misschien een 20-tal mensen dit topic lezen.
:{w
offtopic , bespreek het in F&L of R&P maar niet hier .

[ Bericht 13% gewijzigd door Summers op 22-09-2011 12:03:56 ]
pi_102255311
offtopic

[ Bericht 98% gewijzigd door Summers op 22-09-2011 12:04:42 ]
pi_102255380
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:46 schreef Leonell het volgende:

[..]

Je weet zelf ook heel goed hoe je die twee woorden in die zin gebruikt, volgens mij ben je daar intelligent genoeg voor. Dat is toch niet nodig?

[..]

Je kunt wel lullig reageren op bovenstaande link, maar het is recent en gaat over Elenin, dus gewoon relevant. Helemaal voor TRU, aangezien er wordt gesteld dat Elenin vernietigd is door een ruimteschip, zoals dat ook zou zijn gebeurd in 1908.

Als je van dat soort verhalen bang wordt, serieus wat kom je dan doen in TRU? Waar het hele forum volstaat over aliens e.d. Dus als je hier komt, zoek je het bewust op. Net zoals dat je weet dat je niet tegen horror films kan, maar er vervolgens wel een kijkt voor het slapen gaan. En dan piepen dat je hele nacht wakker hebt gelegen :'(

Misschien moet er in de OP een link komen naar de wetenschappelijke thread, en een duidelijke disclaimer dat hier in TRU alles mogelijk is, de wetenschappelijke details met betrekking tot Elenin zijn hier wel bekend nu denk ik zo.
Ten eerste ben ik allang niet meer bang....dat was enkel in het begin zo. Maar ik ben gewoon zo slim het aan mensen met echt verstand te gaan vragen.

En ten tweede zie ik nergens staan dat ik hier niet mag reageren...valt wel op dat wanneer mensen met jullie mee praten dat het oke is maar als mensen het niet eens zijn met jullie stellen jullie de vraag wat kom je doen.

Hoe typisch, alleen dit is een forum en een forum is er om te discussiëren voor als je dat nog niet wist. En het is dan ook logisch dat de meningen verschillen.
  donderdag 22 september 2011 @ 11:52:08 #259
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102255409
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:16 schreef dawg het volgende:

[..]

dan moet je dit topic verplaatsen naar onzin. ja, ik ben serieus. er zijn geen andere mogelijkheden, dat is in dit topic en het echte wetenschappelijke topic van averstraten allang meerdere keren uitgelegd met bronnen etc erbij.

de rest is duidelijk onzin, nergens op gebaseerd en op geen enkele manier relevant voor elenin. onzin dus. jammer dat je zo biased bent, siert je totaal niet als mod zijnde. open dan een ander topic wat gewoon niet over elenin gaat, dit gaat over elenin en omtrent elenin kan het geen bruine dwerg zijn, geen blauwe reus, geen aliens, en sterker nog, over een paar maanden bestaat hij waarschijnlijk niet eens meer.
jij moet accepteren dat je in TRU bent en er ook niet wetenschappelijke linken over Elenin voorbijkomen die zweverig zijn , als je daar geen zin in hebt kan jij naar het wetenschappelijk topic over Elenin of naar onzin maar hier mag het en kan je verwachten in TRU .
Als je verder nog klachten hebt over de inhoud van dit subforum mag dat in feedback en kunnen we hier weer verder over de verschillende invalshoeken over Elenin .
pi_102255413
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:47 schreef Gizmoootjuh het volgende:
Wat denk je van al die mensen die daarin geloven hoeveel er daarvan gewoon hartstikke bang zijn? Die reageren wel degelijk daar.
Juist daarom !
Waarom posten jullie je doorslaggevende argumenten daar dan niet ??
Je zou duizenden mensen kunnen redden !
Nee ... het beperkt zich tot 1 topic in Fok-TRU waar enkele mensen op een nuchtere manier alternatieve visies over Elenin onder elkaar bespreken.
YOU FAILED
pi_102255460
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:49 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Jij geeft zelf aan dat jij angst stoornissen hebt en dan het lef hebben om zo op mij te reageren, mens jij hoort hier absoluut niet!!
Neem een pilletje laat je bloeddruk opmeten bij de dokter misschien voel jij je daarna beter.

Jij moet echt een ongelofelijke oen zijn.
Nou ik geloof wel niet in al die onzin, ik geloof eerder wel wetenschappelijke feiten en niet al die you-tube onzin. Als ik vandaag een filmpje maak en stukjes uit andere filmpjes bij elkaar prop en er dan mijn eigen draai aan geef dan geloof je dat ook meteen.

En dat noemt mij doen een oen, beetje teveel in de spiegel gekeken denk ik.

En voor jou geldt ook, ik heb evenveel recht als een ander om hier te reageren, waar staat dan dat bepaalde mensen hier niet horen? Jij hoort hier dan ook niet want je jut enkel maar mensen op.
pi_102255500
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Juist daarom !
Nee ... het beperkt zich tot 1 topic in Fok-TRU waar enkele mensen op een nuchtere manier alternatieve visies over Elenin onder elkaar bespreken.
YOU FAILED
Volgens mij snap je het niet echt maar goed, ik fail ja....ik ben geen wetenschapper dus het is niet aan mij om die mensen te overtuigen.
pi_102255522
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:38 schreef Gizmoootjuh het volgende:
Dit topic hoort idd thuis in het onzin topic.
Moet je vooral doen !
Dan ga je daar een hoop mensen wijzen op de doemberichten rond Elenin. Mensen die er niet om gevraagd hebben om geconfronteerd te worden met zulke doemberichten.
Dan ben je pas goed bezig !
pi_102255593
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:52 schreef Summers het volgende:

[..]

jij moet accepteren dat je in TRU bent en er ook niet wetenschappelijke linken over Elenin voorbijkomen die zweverig zijn , als je daar geen zin in hebt kan jij naar het wetenschappelijk topic over Elenin of naar onzin maar hier mag het en kan je verwachten in TRU .
Als je verder nog klachten hebt over de inhoud van dit subforum mag dat in feedback en kunnen we hier weer verder over de verschillende invalshoeken over Elenin .
er is hier al een paar keer aangegeven dat er genoeg mensen zijn die er angstig van worden en daarom zou jij de echte onzin van de vergezochte maar redelijke dingen moeten kunnen scheiden.

enkele topics geleden was hier een user die in een psychose zat en heel bang werd van de posts. maar nee, het is tru, dus alles moet kunnen hoe belachelijk ook en hoe anderen het lezen maakt niet uit. :N
pi_102255607
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:53 schreef Gizmoootjuh het volgende:

[..]

Nou ik geloof wel niet in al die onzin, ik geloof eerder wel wetenschappelijke feiten en niet al die you-tube onzin. Als ik vandaag een filmpje maak en stukjes uit andere filmpjes bij elkaar prop en er dan mijn eigen draai aan geef dan geloof je dat ook meteen.

En dat noemt mij doen een oen, beetje teveel in de spiegel gekeken denk ik.

En voor jou geldt ook, ik heb evenveel recht als een ander om hier te reageren, waar staat dan dat bepaalde mensen hier niet horen? Jij hoort hier dan ook niet want je jut enkel maar mensen op.
Doe nou maar wat ik je eerder geschreven heb ;)
pi_102255688
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:57 schreef dawg het volgende:

[..]

er is hier al een paar keer aangegeven dat er genoeg mensen zijn die er angstig van worden en daarom zou jij de echte onzin van de vergezochte maar redelijke dingen moeten kunnen scheiden.

enkele topics geleden was hier een user die in een psychose zat en heel bang werd van de posts. maar nee, het is tru, dus alles moet kunnen hoe belachelijk ook en hoe anderen het lezen maakt niet uit. :N
Dan kan helemaal niets meer want je moet dan altijd rekening houden met eventuele psychoses.
Zal leuk worden met nieuws uitzendingen -O-
pi_102255716
Als ik naar de mensen kijk die in die verhalen geloven, en ik ze nu hier bezig zie dan zijn mij de ogen idd wel geopend. Misschien hoor ik idd niet thuis hier nee maar in het wetenschap topic. Want dat klinkt voor mij veel boeiender. Maar ik denk niet dat ik daar zo erg mee moet zitten ik denk dat dat voor mij enkel maar positief te noemen is.

Dus ja truthfinder misschien heb je gelijk en hoor ik hier niet thuis, ik wens je veel succes verder met je zweven en ik hou mijn mond wel. Blij dat ik nu wel weet hoe en wat. Wie niet met jullie eens is moet in jullie ogen gewoon zwijgen, je gaat het ver schoppen ;)
pi_102255911
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:00 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Dan kan helemaal niets meer want je moet dan altijd rekening houden met eventuele psychoses.
Zal leuk worden met nieuws uitzendingen -O-
jij bent duidelijk niet in staat te filteren. nofi.
pi_102256002
Lol wat maken jullie je eigenlijk druk over de zogezegde beperkte angstzaaierij ivm Elenin ?
Hoe sta je dan eigenlijk tov 2012 ?
Al es nagedacht over hoevelen daar angst voor hebben ? Ga je Hollywood niet aanklagen dat ze er nog een serieuse schep bovenop doen door er een vette rampenfilm over te maken ? Besef je wel hoeveel mensen ze daarmee bereikt hebben ?
Daar is Elenin maar peanuts bij , maar nee , praten over alternatieve visies over Elenin kan niet door de beugel
:')
pi_102256074
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:11 schreef UncleScorp het volgende:
Lol wat maken jullie je eigenlijk druk over de zogezegde beperkte angstzaaierij ivm Elenin ?
Al es nagedacht over hoevelen daar angst voor hebben ? Ga je Hollywood niet aanklagen dat ze er nog een serieuse schep bovenop doen door er een vette rampenfilm over te maken ? Besef je wel hoeveel mensen ze daarmee bereikt hebben ?
Daar is Elenin maar peanuts bij , maar nee , praten over alternatieve visies over Elenin kan niet door de beugel
Helemaal mee eens!! ^O^
  donderdag 22 september 2011 @ 12:14:12 #271
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102256083
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:57 schreef dawg het volgende:

[..]

Mensen die bang worden lezen het gewoon niet maar in dit topic bespreken we het wel .
verder hoeven we niet voor andere mensen te denken .
Als we elke dag het journaal mogen kijken , kan dit er zeker bij .
Nu graag weer ontopic , wie er niet tegen kan , gaat ergens anders heen , wie de gevaren wilt bespreken voor de samenleving gaat naar F&L of R&P , wie alleen wetenschappelijke linken wilt gaat naar W&T maar hier bespreken we OOK alle alternatieve linken .
pi_102256140
quote:

[..]

Juist daarom !
YOU FAILED
Dat is nou precies waarvoor ik mij hier heb aangemeld, dat dikgedrukte stukje.

Het is werkelijk waar ontzettend jammer om te zien hier de kwaliteit van de discussie hier per deel achteruit holt. Ik vind het prima om Elenin te bekijken vanuit een wetenschappelijke optiek, daarnaast sta ik open voor de alternatieve visies, waarbij het mij niet science-fiction achtig genoeg kan zijn. Daarvoor staat deze thread immers in TRU, right?

De toon waarop de discussie hier gevoerd wordt is werkelijk waar zum kotzen :r Er wordt allang niet meer over Elenin gediscusieerd, alleen maar over en weer geschreeuwd. Het gaat er potdomme niet om wie er gelijk heeft, een discussie op internet proberen te winnen is sowieso al :'( Het gaat er (naar mijn mening, ik hoor het graag als je er anders over denkt) om diverse invalshoeken met elkaar op een respectvolle manier te bespreken. Dat betekent dus niet dat je perse je gelijk moet halen, ook al ben je van mening dat jouw waarheid de enige waarheid is.

Zo, dat lucht op :)

Ik hoop dat we het in de resterende delen weer uitsluitend over Elenin kunnen hebben, waarschijnlijk is er niet veel meer van over wanneer deze terugkeert vanachter de zon vandaan.

Foto update:

pi_102256166
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen die bang worden lezen het gewoon niet maar in dit topic bespreken we het wel .
verder hoeven we niet voor andere mensen te denken .
Als we elke dag het journaal mogen kijken , kan dit er zeker bij .
Nu graag weer ontopic , wie er niet tegen kan , gaat ergens anders heen , wie de gevaren wilt bespreken voor de samenleving gaat naar F&L of R&P , wie alleen wetenschappelijke linken wilt gaat naar W&T maar hier bespreken we OOK alle alternatieve linken .
je hebt zelf kunnen lezen dat die mensen hier wel lezen. jij weet niet wie er wel en niet post.
kom eens met een andere, valide reden waarom die echte onzin hier mag en een discussie over vega niet, terwijl dat meer in lijn ligt met het onderwerp dan die onzin?

wie er niet tegen kan is zo'n zwaktebod, nogmaals zou je je eens wat objectiever op moeten stellen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Summers op 22-09-2011 12:23:08 ]
pi_102256220
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:16 schreef dawg het volgende:

[..]

je hebt zelf kunnen lezen dat die mensen hier wel lezen. jij weet niet wie er wel en niet post.
kom eens met een andere, valide reden waarom die echte onzin hier mag en een discussie over vega niet, terwijl dat meer in lijn ligt met het onderwerp dan die onzin?

wie er niet tegen kan is zo'n zwaktebod, nogmaals zou je je eens wat objectiever op moeten stellen.
Summers is TRU-mod, jij hebt wrs iets tegen TRU. Hoe objectiever moet je het hebben?
  donderdag 22 september 2011 @ 12:25:20 #275
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102256428
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:16 schreef dawg het volgende:

[..]

Lees de Netiquette van TRU eens en laat je medemens vrij om een alternatieve kijk op het leven te hebben .
pi_102256442
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:32 schreef UncleScorp het volgende:
Mja ik heb ooit es wat reacties gelezen op een andere site, maar daar is ie blijkbaar buitengekegeld.
Jammer dat we hun reacties / argumenten niet lezen op bijv Godlikeproductions, Abovetopsecret etc ... Forums waar nog heftiger gepost wordt dan hier.
Maar daar worden tenminste alle reacties toegelaten en er wordt niet geëdit, wat hier wel het beleid is. Want weer zijn alle berichten van Gizmoootjuh verwijderd. En de complotters en doemdenkers worden bij ATS niet zo zachtzinnig behandeld als dat hier gewenst is, lieden als VonHelton en Beepeeoildisasters mogen daar gewoon aangeduid worden met de term die het best op hen van toepassing is, namelijk als idioten.

Bovendien weet jij helemaal niet wat ik nog meer doe en dat mijn dochter en ik er bij het virtuele gekkenhuis Wordwakkerwereld uitgeknikkerd zijn beschouwen wij als een groot compliment.
pi_102256581
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:11 schreef UncleScorp het volgende:
Hollywood is vermaak, amusement. Het heet niet voor niets "entertainment industry". Maar de doemdenkerijen over elenin en de ondergang van de wereld worden gepresenteerd als waarheid, door mensen die zichzelf deskundigen noemen, terwijl ze de hele boel bij elkaar liegen.
pi_102256602
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:19 schreef Loppe het volgende:

[..]

Summers is TRU-mod, jij hebt wrs iets tegen TRU. Hoe objectiever moet je het hebben?
helemaal niet, anders ga ik geen 11 delen lurken in deze reeks. of volg ik enkele topics hier van pcp.
pi_102256612
quote:

[..]

Dat weet jij helemaal niet.
pi_102256617
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:25 schreef Summers het volgende:

[..]

Lees de Netiquette van TRU eens en laat je medemens vrij om een alternatieve kijk op het leven te hebben .
sommige mensen moet je tot op bepaalde hoogte tegen hunzelf in bescherming nemen.
  donderdag 22 september 2011 @ 12:45:32 #281
157186 SoddimoKolehmainen
veni, vidi, vaginalis
pi_102256961
Op naar deel 13 *O*

Het wordt hier steeds gezelliger.

Wanneer wordt er hier weer eens normaal gediscussieerd over Elenin. Dat is jammer genoeg alweer een hele tijd geleden. Wat dat betreft ben ik het volledig eens met Leonell.

Het volgende artikel vond ik een goede samenvatting. Beide kanten van het verhaal worden bekeken.

http://tonymolony.wordpre(...)destruira-la-tierra/
Tell me, what was the indisputable evidence, you were going to use on me, right before I walked up to you and put my hands in the air!
pi_102257100
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:31 schreef dawg het volgende:
sommige mensen moet je tot op bepaalde hoogte tegen hunzelf in bescherming nemen.
Erg nobele gedachte, echter onhaalbaar op internet.
  donderdag 22 september 2011 @ 13:09:38 #283
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102257672
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:31 schreef dawg het volgende:

[..]

dat is iets voor hulpverleners en de omgeving van die desbetreffende persoon
zodat de rest gewoon alles kan blijven bespreken op een openbaar forum .
pi_102257888
Er is hier iemand die ieder anders denkend mens een idioot noemt :{

VonHelton is nogal een vreemd persoon, maar zeker geen idioot en dom is hij ook zeker niet.

http://www.space.com/9848-closest-star-wise-brown-dwarfs.html
Hier had hij het over...

[ Bericht 0% gewijzigd door Truthfinder7 op 22-09-2011 13:38:32 ]
pi_102258439
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:29 schreef AVerstraten het volgende:
Hollywood is vermaak, amusement. Het heet niet voor niets "entertainment industry". Maar de doemdenkerijen over elenin en de ondergang van de wereld worden gepresenteerd als waarheid, door mensen die zichzelf deskundigen noemen, terwijl ze de hele boel bij elkaar liegen.
Ow ja ?
Vertel dat maar es tegen mijn kinderen ... zij hebben de film gezien en af en toe hebben ze het erover dat in 2012 de wereld vergaat. En dat hebben ze niet van hun vader en ook niet van internet, maar toch hebben ze onbewust een angst gekregen voor 2012.
Over Elenin reppen ze geen woord, daar weten ze het bestaan niet eens van .
Vermaak , amusement ?
Nou voor sommigen hier is het in TRU praten over Elenin, aliens of in BNW over depopulation, Illuminati, NWO etc, is dat ook gewoon vermaak en amusement.
  donderdag 22 september 2011 @ 13:53:35 #286
veni, vidi, vaginalis
pi_102259048
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:33 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ow ja ?
Vertel dat maar es tegen mijn kinderen ... zij hebben de film gezien en af en toe hebben ze het erover dat in 2012 de wereld vergaat. En dat hebben ze niet van hun vader en ook niet van internet, maar toch hebben ze onbewust een angst gekregen voor 2012.
Over Elenin reppen ze geen woord, daar weten ze het bestaan niet eens van .
Vermaak , amusement ?
Nou voor sommigen hier is het in TRU praten over Elenin, aliens of in BNW over depopulation, Illuminati, NWO etc, is dat ook gewoon vermaak en amusement.
Zijn je kinderen jonger dan 12? Zo ja, dan ligt het probleem bij de ouders. De kijkwijzer geeft niet voor niets 12 jaar en ouder aan. Daarnaast ben je er toch ook nog altijd zelf bij om hen te vertellen dat het maar een film is. Mijn jonge neefjes en nichtjes hebben de film ook gezien, maar die weten het juist in te schatten, het is een fantasie/actie film.

Wat betreft Elenin is het voor de meeste mensen een stuk moeilijker inschatten wat wel en niet waar zou kunnen zijn. Bij een film weet iedereen dat het een en ander overdreven wordt en wordt een script met de nodige fantasie geschreven. Ik vind je vergelijking daarom ook niet echt van toepassing.
Tell me, what was the indisputable evidence, you were going to use on me, right before I walked up to you and put my hands in the air!
pi_102259677
Als ze dat soort films niet thuis zien dan zien ze deze films wel bij vriendjes/vriendinnetjes.
Dat hou je niet zo snel tegen.
En reclames over dat soort films zijn er ook genoeg, ga maar eens naar de bioscoop daar vliegen de posters je ook rond de oren. Dus de confrontatie heb je al.

Mijn dochter is 10 en heeft ook al van alles gezien vooral Harry Potter, daar is ze gek op.

Ook de film 2012 heeft ze gezien (ze vond hem geweldig) en heeft daar totaal geen problemen mee.
Maar mijn dochter is ook niet zo snel angstig.
Ze wilde die film zien omdat haar vriendinnetjes hem ook hadden gezien, ze heeft wel veel vragen of de wereld vergaat in 2012. Daar moet je als ouder wel goed op reageren, maar die vraag had ze al voor deze film.
  donderdag 22 september 2011 @ 14:17:47 #288
veni, vidi, vaginalis
pi_102259843
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:12 schreef Truthfinder7 het volgende:
Als ze dat soort films niet thuis zien dan zien ze deze films wel bij vriendjes/vriendinnetjes.
Dat hou je niet zo snel tegen.
En reclames over dat soort films zijn er ook genoeg, ga maar eens naar de bioscoop daar vliegen de posters je ook rond de oren. Dus de confrontatie heb je al.

Mijn dochter is 10 en heeft ook al van alles gezien vooral Harry Potter, daar is ze gek op.

Ook de film 2012 heeft ze gezien (ze vond hem geweldig) en heeft daar totaal geen problemen mee.
Maar mijn dochter is ook niet zo snel angstig.
Ze wilde die film zien omdat haar vriendinnetjes hem ook hadden gezien, ze heeft wel veel vragen of de wereld vergaat in 2012. Daar moet je als ouder wel goed op reageren, maar die vraag had ze al voor deze film.
Je dochter gelooft nu toch ook niet in het hele Harry Potter verhaal? Datzelfde geldt dan toch voor de film 2012. Of ben ik dan te kortzichtig?

Die films kan iedereen waarderen en af doen als fantasie. Hetzelfde spektakel en vermaak bieden veel filmpjes over Elenin, waar het merendeel ook fantasie is. En toch ben je daar niet zeker van?
pi_102259941
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:17 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:

[..]

Je dochter gelooft nu toch ook niet in het hele Harry Potter verhaal? Datzelfde geldt dan toch voor de film 2012. Of ben ik dan te kortzichtig?

Die films kan iedereen waarderen en af doen als fantasie. Hetzelfde spektakel en vermaak bieden veel filmpjes over Elenin, waar het merendeel ook fantasie is. En toch ben je daar niet zeker van?
Ik denk dat dat aan mij zelf is om daarover te oordelen.

Ik hoef me daarom ook niet elke keer te verdedigen. Ik snap ook niet elke keer die aanvallen naar mij toe.
  donderdag 22 september 2011 @ 14:24:39 #290
veni, vidi, vaginalis
pi_102260065
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:20 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat aan mij zelf is om daarover te oordelen.

Ik hoef me daarom ook niet elke keer te verdedigen. Ik snap ook niet elke keer die aanvallen naar mij toe.
Ik oordeel niet voor jou. Ik stel je een vraag.
pi_102260106
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:24 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:

[..]

Ik oordeel niet voor jou. Ik stel je een vraag.
Jij wilt een antwoord uitlokken, daar trap ik niet in ;)
Weer eindeloos over niets converseren (topic vervuiling) daar pas ik voor.
  donderdag 22 september 2011 @ 14:33:20 #292
veni, vidi, vaginalis
pi_102260292
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:25 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Jij wilt een antwoord uitlokken, daar trap ik niet in ;)
Weer eindeloos over niets converseren (topic vervuiling) daar pas ik voor.
Zo had ik daar nog niet eens over nagedacht. O~)

Wat betreft vervuiling van het topic, maakt onze kleine conversatie niet HET verschil in de afgelopen paar topics. Maar wat vond je van de link die ik eerder vandaag postte?
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:45 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
Op naar deel 13 *O*

Het wordt hier steeds gezelliger.

Wanneer wordt er hier weer eens normaal gediscussieerd over Elenin. Dat is jammer genoeg alweer een hele tijd geleden. Wat dat betreft ben ik het volledig eens met Leonell.

Het volgende artikel vond ik een goede samenvatting. Beide kanten van het verhaal worden bekeken.

http://tonymolony.wordpre(...)destruira-la-tierra/
pi_102260450
Ja ik had hem gelezen, moest hem wel eerst vertalen (Spaans) Ik weet niet of ik het er helemaal mee eens kan zijn.
Ook weet ik niet zeker of Elenin daadwerkelijk aan het desintegreren is.

En dan net als je denkt ooh niets aan de hand gaat Obama met een behoorlijk hooggeplaatste aanhang naar Denver.
En dan die FEMA kampen, waarom?

[ Bericht 29% gewijzigd door Truthfinder7 op 22-09-2011 14:50:22 ]
  donderdag 22 september 2011 @ 14:49:16 #294
veni, vidi, vaginalis
pi_102260759
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:39 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ja ik had hem gelezen, moest hem wel eerst vertalen (Spaans) Ik weet niet of ik het er helemaal mee eens kan zijn.
Ook weet ik niet zeker of Elenin daadwerkelijk aan het desintegreren is.
Excuses voor de Spaanse bron. Ik denk dat je het zelfs beter naar Engels kunt vertalen.

Maar vind je niet dat daar alles zo'n beetje aan bod komt wat wij hier in deze topics hebben besproken? Voor diegene die deze topic beginnen te volgen zijn dan meteen op de hoogte over de wetenschappelijke kant (deels) alsmede de alternatieve benadering (deels).
pi_102260832
Ik had mijn post wat aangepast.

Ondergrondse mega complexen.
Verwachten ze een terroristische aanval of is er wat anders aan de hand?
pi_102260983
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:49 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:

[..]

Excuses voor de Spaanse bron. Ik denk dat je het zelfs beter naar Engels kunt vertalen.

Maar vind je niet dat daar alles zo'n beetje aan bod komt wat wij hier in deze topics hebben besproken? Voor diegene die deze topic beginnen te volgen zijn dan meteen op de hoogte over de wetenschappelijke kant (deels) alsmede de alternatieve benadering (deels).
Klopt misschien (deels) ik heb zo mijn bedenkingen :)

http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz1YgZkyJBB waarvoor?
  donderdag 22 september 2011 @ 15:10:59 #297
veni, vidi, vaginalis
pi_102261375
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:56 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Klopt misschien (deels) ik heb zo mijn bedenkingen :)

http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz1YgZkyJBB waarvoor?

Wel al een oud bericht!

Als je daar bij de reacties kijkt valt mij de volgende op :o

2 370 dagen geleden door Martialis aka Bruut
Die kampen zijn bestemd voor alle complotters, dus kijk maar uit!
  donderdag 22 september 2011 @ 15:18:28 #299
veni, vidi, vaginalis
pi_102261552
  donderdag 22 september 2011 @ 15:20:19 #300
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102261595
Over de uitlijning van vandaag 22/23 sept en komende dagen
http://cave.be/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')