Waar ik mij op basseer, is het feit dat er maar een heel select gezelschap toegang heeft tot de beelden die er daadwerkelijk toe doen in deze, namelijk die van ruimtetelescopen. Je noemt Japan, China, en Rusland. Wat zeer toevallig is (naar mijn mening, let wel) is dat al deze organisaties hetzelfde logo voeren, in ieder geval komen de NASA vectors terug in al hun logo's.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:26 schreef dawg het volgende:
[..]
jij baseert het ook nergens op, behalve uit een onderbuikgevoel, zoals ik het lees.
en nog steeds vergeet je talloze amateurastronomen, en wellicht ook vergelijkbare organisaties van bijvoorbeeld japan, china en rusland.
Dit ben ik volkomen met je eens AVstraten, de VS is niet meer de economische wereldmacht die het ooit was. Daarom denk ik dat het niet om het geld gaat, maar om de technologische kennis van de NASA die bepaalt dat zij bovenaan de hierachie staan. Ik sluit niet uit [tru/on] dat de VS over een bepaalde technologie beschikken of deze aan het ontwikkelen zijn (waarbij ik buitenaardse technologie niet uitsluit), die ervoor gaat zorgen dat de wereld zoals wij die nu kennen drastisch zal veranderen. Obama sluit bijvoorbeeld de mogelijkheid op buitenaards leven nadrukkelijk niet uit. Een Amerikaanse president, die hier uitspraken over doet, in die trant, is historisch gezien zeer opmerklijk.[tru/off]. VS heeft helemaal geen geld meer, dus waarom maakt de NASA nog deel uit van het internationale ruimteprogramma?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:40 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Dat is niet meer zo. Wie betaalt, bepaalt en de inbreng van ESA, de Russen, de Chinezen, de Indiërs weegt inmiddels net zo zwaar en vaak zwaarder dan die van NASA. Het is niet meer te doen om zulke projecten als land op eigen houtje uit te voeren, daarvoor zijn de financiële en wetenschappelijke investeringen veel te groot, dus wordt er gewoon samengewerkt. NASA kan al heel lang niet meer zonder ESA en de andere partners.
Nee, dat zegt die Australische amateurastroom niet, dit is wat hij zegt (vet van mij):quote:
Dus: de komeet wordt steeds zwakker, is bezig uiteen te vallen, staat in conjuctie met de zon en zal misschien zichtbaar zijn met de SOHO LASCO C3 tussen 23 en 29 september..quote:10th magnitude and fading- in process of disintegrating. In solar conjunction.
May be visible in SOHO LASCO C3 images between September 23 - 29
Er zijn maar heel weinig mensen die dat uitsluiten. Maar buitenaards leven betekent niet per definitie zeer intelligente, hoogontwikkelde mensachtige aliens die ons bezoeken door stargates in de zon; het kunnen ook amoeben en bacteriën zijn, dat is namelijk óók leven.quote:Obama sluit bijvoorbeeld de mogelijkheid op buitenaards leven nadrukkelijk niet uit.
een onderbuikgevoel dus.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:53 schreef Leonell het volgende:
[..]
Waar ik mij op basseer, is het feit dat er maar een heel select gezelschap toegang heeft tot de beelden die er daadwerkelijk toe doen in deze, namelijk die van ruimtetelescopen. Je noemt Japan, China, en Rusland. Wat zeer toevallig is (naar mijn mening, let wel) is dat al deze organisaties hetzelfde logo voeren, in ieder geval komen de NASA vectors terug in al hun logo's.
Overigens hebben alleen NASA/ESA een ruimtetelescoop in de lucht hangen, en zijn zij gezamelijk bezig met de ontwikkeling van een nieuwer model.
Het concept "samenwerken" is blijkbaar iets dat niet te bevatten is voor deze mensen. Het is allang niet meer alleen NASA, er vindt al jaren een constante uitwisseling van kennis plaats waar alle betrokken partijen gelijkelijk van profiteren. Maar als mensen met zichzelf hebben afgesproken om alleen bepaalde zaken voor waar aan te nemen en alle andere informatie te negeren, houdt het op lijkt mij.quote:
Elenin is er toch nog of niet danquote:Op donderdag 22 september 2011 00:08 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Nee, dat zegt die Australische amateurastroom niet, dit is wat hij zegt (vet van mij):
[..]
Dus: de komeet wordt steeds zwakker, is bezig uiteen te vallen, staat in conjuctie met de zon en zal misschien zichtbaar zijn met de SOHO LASCO C3 tussen 23 en 29 september..
Als je gewoon eens zou beginnen met goed lezen, dat zou al zóveel schelen.
Ja, hij is er nog. Maar er is toch niemand die zegt dat dat niet zo is? De vraag is alleen: in welke toestand. Het is wel duidelijk dat hij steeds zwakker wordt, hetgeen er op duidt het proces van uit elkaar vallen nog steeds doorgaat en er mogelijk al brokstukken helemaal zijn verdampt door de hitte van de zon. Dat betekent dat er een zeer grote kans is dat zijn passage langs de zon hem noodlottig kan worden. Meer informatie zullen we hopelijk krijgen als hij in het zicht komt van de SOHO LASCO C3. Hij is nu vanaf de aarde niet te zien omdat hij te dicht bij de zon is, waardoor hij volledig overstraald wordt door het zonlicht. Half oktober wordt hij weer zichtbaar op het noordelijk halfrond - dat wil zeggen als er dan nog iets van hem over is en hij nog helder genoeg is om waar te nemen, wat allemaal dus niet zeker is.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:53 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Elenin is er toch nog of niet dan
Waarom is dat interessant?quote:
Ik zie alleen wat lens-flares.quote:
'Deze mensen' komt nogal denigrerend op mij over AVerstraten.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:31 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Het concept "samenwerken" is blijkbaar iets dat niet te bevatten is voor deze mensen. Het is allang niet meer alleen NASA, er vindt al jaren een constante uitwisseling van kennis plaats waar alle betrokken partijen gelijkelijk van profiteren. Maar als mensen met zichzelf hebben afgesproken om alleen bepaalde zaken voor waar aan te nemen en alle andere informatie te negeren, houdt het op lijkt mij.
http://star-people.nl/index.php?module=news&id=7954quote:
dan moet je dit topic verplaatsen naar onzin. ja, ik ben serieus. er zijn geen andere mogelijkheden, dat is in dit topic en het echte wetenschappelijke topic van averstraten allang meerdere keren uitgelegd met bronnen etc erbij.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:58 schreef Summers het volgende:
[..]
In jouw ogen en dat is prima maar degene die daar niet in geloven , willen ook de bronnen lezen en bekijken van andere mogelijkheden en daar is ook de ruimte voor in TRU en prima .
Ik wil bijv wel ook youtube filmpjes bekijken over niburu en zieners en de meer spirituele insteek van alles op deze wereld en de spirituele insteek is nou eenmaal niet wetenschappelijk
en in TRU weet je vantevoren dat je beide tegenkomt .
ik heb een mening hierover gevormd nadat ik verschillende bronnen (ook de minder waarschijnlijke) heb geraadpleegd en mijn reeds aanwezige (beperkte) kennis van astronomie gebruikt.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:32 schreef Leonell het volgende:
@Dawg: Heb jij een mening voor jezelf of ben je aan het papegaaien? Over onderbuikgevoelens, daar is TRU op gebouwd volgens mij.
Offtopic , normaal reageren aubquote:Op donderdag 22 september 2011 09:37 schreef Truthfinder7 het volgende:
http://www.niburu.nl/inde(...)atid=12:et&Itemid=25
Ook een leuk verhaal.
Zou kunnen dat het lensflares zijn @Leonell, maar ik weet het niet zeker.
Ik heb wel vaker wat van deze amateurastronoom gezien en volgens mij is hij wel eerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |