Dat zei ik dus ook met zoveel woorden in een van mijn reacties.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:10 schreef dawg het volgende:
[..]
leuk verhaal, vrij plausibel ook, ware het niet dat je het alleen over nasa/dod van de vs hebt, en nergens esa noemt. om maar niet te spreken van de talloze amateurastronomen. als er echt een ele op komst zou zijn dan zouden er genoeg amateurastronomen in hun broek schijten en de klok luiden.
Laat dat bericht eens zien dan? Ik heb geduldig alle berichten gelezen. Maar misschien heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:12 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook met zoveel woorden in een van mijn reacties.
esa staat niet onder het gezag van de amerikaanse defensie.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:12 schreef Leonell het volgende:
[..]
Sterk dat je de ESA noemt, ware het niet dat de NASA en ESA samenwerken en in feite een overkoepelende organisatie vormen. Alle ruimtetelescopen die bijvoorbeeld op dit moment actief of in ontwikkeling zijn, zijn van deze organisaties samen. Je zou in mijn stuk NASA kunnen vervangen door ESA, of het kunnen lezen als NASA/ESA
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:12 schreef Leonell het volgende:
[..]
Sterk dat je de ESA noemt, ware het niet dat de NASA en ESA samenwerken en in feite een overkoepelende organisatie vormen. Alle ruimtetelescopen die bijvoorbeeld op dit moment actief of in ontwikkeling zijn, zijn van deze organisaties samen. Je zou in mijn stuk NASA kunnen vervangen door ESA, of het kunnen lezen als NASA/ESA
Dat klopt. De NASA heeft niks te vertellen over ESA. Dit soort beweringen komt voor uit complotparanoia.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:13 schreef dawg het volgende:
[..]
esa staat niet onder het gezag van de amerikaanse defensie.
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:12 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook met zoveel woorden in een van mijn reacties.
Waar basseer jij dat op? ESA zou zonder de NASA niet eens bestaan, in ieder geval niet in de hoedanigheid waarin zij nu bestaat, ik geloof dat de NASA een flinke vinger in de pap heeft. NASA bepaalt het programma en de ESA volgt braaf. Complotparanoia is volgens mij gewoon toegestaan in TRUquote:Op woensdag 21 september 2011 16:15 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt. De NASA heeft niks te vertellen over ESA. Dit soort beweringen komt voor uit complotparanoia.
jij baseert het ook nergens op, behalve uit een onderbuikgevoel, zoals ik het lees.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:23 schreef Leonell het volgende:
[..]
Waar basseer jij dat op? ESA zou zonder de NASA niet eens bestaan, in ieder geval niet in de hoedanigheid waarin zij nu bestaat, ik geloof dat de NASA een flinke vinger in de pap heeft. NASA bepaalt het programma en de ESA volgt braaf. Complotparanoia is volgens mij gewoon toegestaan in TRU
Ik mis even waar het nasa esa complot over zou gaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:26 schreef dawg het volgende:
[..]
jij baseert het ook nergens op, behalve uit een onderbuikgevoel, zoals ik het lees.
en nog steeds vergeet je talloze amateurastronomen, en wellicht ook vergelijkbare organisaties van bijvoorbeeld japan, china en rusland.
Dat klopt, in het begin moesten wij alles leren van de Amerikanen, die een enorme voorsprong hadden. Maar die achterstand hebben we al heel lang geleden ingehaald.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:23 schreef Leonell het volgende:
[..]
Waar basseer jij dat op? ESA zou zonder de NASA niet eens bestaan, in ieder geval niet in de hoedanigheid waarin zij nu bestaat
Dat is niet meer zo. Wie betaalt, bepaalt en de inbreng van ESA, de Russen, de Chinezen, de Indiërs weegt inmiddels net zo zwaar en vaak zwaarder dan die van NASA. Het is niet meer te doen om zulke projecten als land op eigen houtje uit te voeren, daarvoor zijn de financiële en wetenschappelijke investeringen veel te groot, dus wordt er gewoon samengewerkt. NASA kan al heel lang niet meer zonder ESA en de andere partners.quote:ik geloof dat de NASA een flinke vinger in de pap heeft. NASA bepaalt het programma en de ESA volgt braaf.
Zeker is het toegestaan. Ik benoem het alleen.quote:Complotparanoia is volgens mij gewoon toegestaan in TRU
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik mis even waar het nasa esa complot over zou gaan.
Klopt.quote:'t Is geen complot, maar sommigen denken dat.
Maar de meeste kometen worden door amateur astronomen gespot.
Namen worden geregistreerd door de International Astronomical Union. Het hoofdkantoor zit in Parijs.quote:Vervolgens mag de eerlijke vinder een vrouwennaam aan de komeet geven en nasa vragen om confirmation.
Er zijn genoeg amateurastronomen die zeggen dat er iets goed mis is en bang zeggen te zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:10 schreef dawg het volgende:
[..]
leuk verhaal, vrij plausibel ook, ware het niet dat je het alleen over nasa/dod van de vs hebt, en nergens esa noemt. om maar niet te spreken van de talloze amateurastronomen. als er echt een ele op komst zou zijn dan zouden er genoeg amateurastronomen in hun broek schijten en de klok luiden.
Nou, laat maar zien dan, al die fouten die er gemaakt zijn door de *wetenschappers* hier. En geef dan meteen even de correcte informatie.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:14 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
En sommige die hier denken de *wetenschapper* uit te hangen, pas op, daarvoor maken ze te veel fouten. Sorry hoor
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:19 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Nou, laat maar zien dan, al die fouten die er gemaakt zijn door de *wetenschappers* hier. En geef dan meteen even de correcte informatie.
Respect voor jullie, dat jullie nog de tijd en het geduld hiervoor kunnen opbrengen.quote:
Zie nog maar eens een gek te vinden die er nog wat voor wil gevenquote:
Stel dat die blauwe reus 10 keer zo zwaar is; tegen de tijd dat hij de binnenplaneten bereikt heeft, is hij de grote jongen op het speelveld en heeft de zon nog maar weinig in de pap te brokkelen. Kortom, onze bewegingen zouden dan voornamelijk door die blauwe reus beinvloed worden, en niet langer door onze eigen zon.quote:met dit in het achterhoofd kunnen we wel bedenken dat een blauwe reus in ons zonnestelsel ook in dit opzicht onmogelijk niet merkbaar zou zijn.
ik ben geen wetenschapper, maar met de posts van averstraten en maurice heb je genoeg uitgangspunten om zelf een beetje onderzoek te doen naar natuurwetten en hoe deze werken in het geval van enorme hemellichamen in een zonnestelsel.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:14 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg amateurastronomen die zeggen dat er iets goed mis is en bang zeggen te zijn.
En sommige die hier denken de *wetenschapper* uit te hangen, pas op, daarvoor maken ze te veel fouten. Sorry hoor
Dan hebben we ook nog de NASA papegaai![]()
Sinds wanneer geloof jij NASA?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:44 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ligt Betelgeuze op 600 miljoen lichtjaar afstand?? zo`n fout zal iemand van de wetenschap nooit maken!! Die ligt namelijk op 640 lichtjaar hier vandaan.
En dan over het ontstaan van ons zonnestelsel, dat wist jij natuurlijk ook weer beter.
En NASA zelf sluit het bestaan van een mogelijke bruine dwerg in ons zonnestelsel niet uit!
En dan iedereen die het niet met jou eens is weg proberen te trollen.
@AVerstraten, goed bezig joh
Zeg ik ergens dat ik NASA geloof??? Ik geloof veel van NASA maar zeker niet alles.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:46 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Sinds wanneer geloof jij NASA?
Nee, alleen de dingen die jou toevallig goed uitkomen.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:48 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik NASA geloof??? Ik geloof veel van NASA maar zeker niet alles.
Grappig, een paar topics terug nam je niets aan van 'bron' NASA.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:48 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik NASA geloof??? Ik geloof veel van NASA maar zeker niet alles.
Je moet altijd kritisch blijven! En niet als een kip zonder kop achter de NASA aan lopen.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:48 schreef Balisto het volgende:
[..]
Nee, alleen de dingen die jou toevallig goed uitkomen.
Ik heb gezegd dat ik NASA niet geloof wat betreft Elenin.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:50 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Grappig, een paar topics terug nam je niets aan van 'bron' NASA.
Grappig om te horen van iemand die kritiekloos als een kip zonder kop achter YouTube-doemfilmpjes met TITELS IN CAPS aanloopt.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:51 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Je moet altijd kritisch blijven! En niet als een kip zonder kop achter de NASA aan lopen.
Tja jij loopt weer ergens anders achteraan hequote:Op woensdag 21 september 2011 17:54 schreef Balisto het volgende:
[..]
Grappig om te horen van iemand die kritiekloos als een kip zonder kop achter YouTube-doemfilmpjes met TITELS IN CAPS aanloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |