Ik had zeker angst stoornissen dat kwam door zeer heftige ervaringen (betekend niet dat er verder wat mis met mij is)quote:
Waarom lezen we jullie reacties dan niet op bijv Youtube bij de desbetreffende filmpjes ?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:38 schreef Gizmoootjuh het volgende:
maar mensen die dit voor de lol doen om andere mensen angst aan te jagen vind ik gewoon voor te kotsen.
Ik noem eerder die personen dom die er op kicken om anderen bang te maken, die hebben vast niks beters te doen.
En over elenin gaat het hier al een tijd niet meer hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 11:40 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Ik had zeker angst stoornissen dat kwam door zeer heftige ervaringen (betekend niet dat er verder wat mis met mij is)
Maar nu is het duidelijk wat jij hier komt doen, jij komt hier alleen om mij te stangen (niet Elenin gerelateerd)
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:44 schreef Gizmoootjuh het volgende:
Angststoornissen heb jij niet, wel een heel andere soort stoornis ja.
Je weet zelf ook heel goed hoe je die twee woorden in die zin gebruikt, volgens mij ben je daar intelligent genoeg voor. Dat is toch niet nodig?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:37 schreef AVerstraten het volgende:
"Mensen" is denigrerend??? Hoe moet ik mijn soortgenoten dan aanduiden?
Je kunt wel lullig reageren op bovenstaande link, maar het is recent en gaat over Elenin, dus gewoon relevant. Helemaal voor TRU, aangezien er wordt gesteld dat Elenin vernietigd is door een ruimteschip, zoals dat ook zou zijn gebeurd in 1908.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:55 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
http://star-people.nl/index.php?module=news&id=7954
offtopic , bespreek het in F&L of R&P maar niet hier .quote:Op donderdag 22 september 2011 11:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Waarom lezen we jullie reacties dan niet op bijv Youtube bij de desbetreffende filmpjes ?
Het zijn zij die een groot publiek bereiken ... Het zijn zij die de informatie over Elenin beladen met angst.
Nee, jullie missie beperkt zich spijtig genoeg blijkbaar alleen maar tot Fok, waar misschien een 20-tal mensen dit topic lezen.
![]()
Ten eerste ben ik allang niet meer bang....dat was enkel in het begin zo. Maar ik ben gewoon zo slim het aan mensen met echt verstand te gaan vragen.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:46 schreef Leonell het volgende:
[..]
Je weet zelf ook heel goed hoe je die twee woorden in die zin gebruikt, volgens mij ben je daar intelligent genoeg voor. Dat is toch niet nodig?
[..]
Je kunt wel lullig reageren op bovenstaande link, maar het is recent en gaat over Elenin, dus gewoon relevant. Helemaal voor TRU, aangezien er wordt gesteld dat Elenin vernietigd is door een ruimteschip, zoals dat ook zou zijn gebeurd in 1908.
Als je van dat soort verhalen bang wordt, serieus wat kom je dan doen in TRU? Waar het hele forum volstaat over aliens e.d. Dus als je hier komt, zoek je het bewust op. Net zoals dat je weet dat je niet tegen horror films kan, maar er vervolgens wel een kijkt voor het slapen gaan. En dan piepen dat je hele nacht wakker hebt gelegen![]()
Misschien moet er in de OP een link komen naar de wetenschappelijke thread, en een duidelijke disclaimer dat hier in TRU alles mogelijk is, de wetenschappelijke details met betrekking tot Elenin zijn hier wel bekend nu denk ik zo.
jij moet accepteren dat je in TRU bent en er ook niet wetenschappelijke linken over Elenin voorbijkomen die zweverig zijn , als je daar geen zin in hebt kan jij naar het wetenschappelijk topic over Elenin of naar onzin maar hier mag het en kan je verwachten in TRU .quote:Op donderdag 22 september 2011 11:16 schreef dawg het volgende:
[..]
dan moet je dit topic verplaatsen naar onzin. ja, ik ben serieus. er zijn geen andere mogelijkheden, dat is in dit topic en het echte wetenschappelijke topic van averstraten allang meerdere keren uitgelegd met bronnen etc erbij.
de rest is duidelijk onzin, nergens op gebaseerd en op geen enkele manier relevant voor elenin. onzin dus. jammer dat je zo biased bent, siert je totaal niet als mod zijnde. open dan een ander topic wat gewoon niet over elenin gaat, dit gaat over elenin en omtrent elenin kan het geen bruine dwerg zijn, geen blauwe reus, geen aliens, en sterker nog, over een paar maanden bestaat hij waarschijnlijk niet eens meer.
Juist daarom !quote:Op donderdag 22 september 2011 11:47 schreef Gizmoootjuh het volgende:
Wat denk je van al die mensen die daarin geloven hoeveel er daarvan gewoon hartstikke bang zijn? Die reageren wel degelijk daar.
Nou ik geloof wel niet in al die onzin, ik geloof eerder wel wetenschappelijke feiten en niet al die you-tube onzin. Als ik vandaag een filmpje maak en stukjes uit andere filmpjes bij elkaar prop en er dan mijn eigen draai aan geef dan geloof je dat ook meteen.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:49 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Jij geeft zelf aan dat jij angst stoornissen hebt en dan het lef hebben om zo op mij te reageren, mens jij hoort hier absoluut niet!!
Neem een pilletje laat je bloeddruk opmeten bij de dokter misschien voel jij je daarna beter.
Jij moet echt een ongelofelijke oen zijn.
Volgens mij snap je het niet echt maar goed, ik fail ja....ik ben geen wetenschapper dus het is niet aan mij om die mensen te overtuigen.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Juist daarom !
Waarom posten jullie je doorslaggevende argumenten daar dan niet ??
Je zou duizenden mensen kunnen redden !
Nee ... het beperkt zich tot 1 topic in Fok-TRU waar enkele mensen op een nuchtere manier alternatieve visies over Elenin onder elkaar bespreken.
YOU FAILED
Moet je vooral doen !quote:Op donderdag 22 september 2011 11:38 schreef Gizmoootjuh het volgende:
Dit topic hoort idd thuis in het onzin topic.
er is hier al een paar keer aangegeven dat er genoeg mensen zijn die er angstig van worden en daarom zou jij de echte onzin van de vergezochte maar redelijke dingen moeten kunnen scheiden.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:52 schreef Summers het volgende:
[..]
jij moet accepteren dat je in TRU bent en er ook niet wetenschappelijke linken over Elenin voorbijkomen die zweverig zijn , als je daar geen zin in hebt kan jij naar het wetenschappelijk topic over Elenin of naar onzin maar hier mag het en kan je verwachten in TRU .
Als je verder nog klachten hebt over de inhoud van dit subforum mag dat in feedback en kunnen we hier weer verder over de verschillende invalshoeken over Elenin .
Doe nou maar wat ik je eerder geschreven hebquote:Op donderdag 22 september 2011 11:53 schreef Gizmoootjuh het volgende:
[..]
Nou ik geloof wel niet in al die onzin, ik geloof eerder wel wetenschappelijke feiten en niet al die you-tube onzin. Als ik vandaag een filmpje maak en stukjes uit andere filmpjes bij elkaar prop en er dan mijn eigen draai aan geef dan geloof je dat ook meteen.
En dat noemt mij doen een oen, beetje teveel in de spiegel gekeken denk ik.
En voor jou geldt ook, ik heb evenveel recht als een ander om hier te reageren, waar staat dan dat bepaalde mensen hier niet horen? Jij hoort hier dan ook niet want je jut enkel maar mensen op.
Dan kan helemaal niets meer want je moet dan altijd rekening houden met eventuele psychoses.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:57 schreef dawg het volgende:
[..]
er is hier al een paar keer aangegeven dat er genoeg mensen zijn die er angstig van worden en daarom zou jij de echte onzin van de vergezochte maar redelijke dingen moeten kunnen scheiden.
enkele topics geleden was hier een user die in een psychose zat en heel bang werd van de posts. maar nee, het is tru, dus alles moet kunnen hoe belachelijk ook en hoe anderen het lezen maakt niet uit.
jij bent duidelijk niet in staat te filteren. nofi.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:00 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Dan kan helemaal niets meer want je moet dan altijd rekening houden met eventuele psychoses.
Zal leuk worden met nieuws uitzendingen![]()
Helemaal mee eens!!quote:Op donderdag 22 september 2011 12:11 schreef UncleScorp het volgende:
Lol wat maken jullie je eigenlijk druk over de zogezegde beperkte angstzaaierij ivm Elenin ?
Hoe sta je dan eigenlijk tov 2012 ?
Al es nagedacht over hoevelen daar angst voor hebben ? Ga je Hollywood niet aanklagen dat ze er nog een serieuse schep bovenop doen door er een vette rampenfilm over te maken ? Besef je wel hoeveel mensen ze daarmee bereikt hebben ?
Daar is Elenin maar peanuts bij , maar nee , praten over alternatieve visies over Elenin kan niet door de beugel
Mensen die bang worden lezen het gewoon niet maar in dit topic bespreken we het wel .quote:Op donderdag 22 september 2011 11:57 schreef dawg het volgende:
[..]
er is hier al een paar keer aangegeven dat er genoeg mensen zijn die er angstig van worden en daarom zou jij de echte onzin van de vergezochte maar redelijke dingen moeten kunnen scheiden.
enkele topics geleden was hier een user die in een psychose zat en heel bang werd van de posts. maar nee, het is tru, dus alles moet kunnen hoe belachelijk ook en hoe anderen het lezen maakt niet uit.
Dat is nou precies waarvoor ik mij hier heb aangemeld, dat dikgedrukte stukje.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Juist daarom !
Waarom posten jullie je doorslaggevende argumenten daar dan niet ??
Je zou duizenden mensen kunnen redden !
Nee ... het beperkt zich tot 1 topic in Fok-TRU waar enkele mensen op een nuchtere manier alternatieve visies over Elenin onder elkaar bespreken.
YOU FAILED
je hebt zelf kunnen lezen dat die mensen hier wel lezen. jij weet niet wie er wel en niet post.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:14 schreef Summers het volgende:
[..]
Mensen die bang worden lezen het gewoon niet maar in dit topic bespreken we het wel .
verder hoeven we niet voor andere mensen te denken .
Als we elke dag het journaal mogen kijken , kan dit er zeker bij .
Nu graag weer ontopic , wie er niet tegen kan , gaat ergens anders heen , wie de gevaren wilt bespreken voor de samenleving gaat naar F&L of R&P , wie alleen wetenschappelijke linken wilt gaat naar W&T maar hier bespreken we OOK alle alternatieve linken .
Summers is TRU-mod, jij hebt wrs iets tegen TRU. Hoe objectiever moet je het hebben?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:16 schreef dawg het volgende:
[..]
je hebt zelf kunnen lezen dat die mensen hier wel lezen. jij weet niet wie er wel en niet post.
kom eens met een andere, valide reden waarom die echte onzin hier mag en een discussie over vega niet, terwijl dat meer in lijn ligt met het onderwerp dan die onzin?
wie er niet tegen kan is zo'n zwaktebod, nogmaals zou je je eens wat objectiever op moeten stellen.
Lees de Netiquette van TRU eens en laat je medemens vrij om een alternatieve kijk op het leven te hebben .quote:Op donderdag 22 september 2011 12:16 schreef dawg het volgende:
[..]
je hebt zelf kunnen lezen dat die mensen hier wel lezen. jij weet niet wie er wel en niet post.
kom eens met een andere, valide reden waarom die echte onzin hier mag en een discussie over vega niet, terwijl dat meer in lijn ligt met het onderwerp dan die onzin?
wie er niet tegen kan is zo'n zwaktebod, nogmaals zou je je eens wat objectiever op moeten stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |