abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102256442
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:32 schreef UncleScorp het volgende:
Mja ik heb ooit es wat reacties gelezen op een andere site, maar daar is ie blijkbaar buitengekegeld.
Jammer dat we hun reacties / argumenten niet lezen op bijv Godlikeproductions, Abovetopsecret etc ... Forums waar nog heftiger gepost wordt dan hier.
Maar daar worden tenminste alle reacties toegelaten en er wordt niet geëdit, wat hier wel het beleid is. Want weer zijn alle berichten van Gizmoootjuh verwijderd. En de complotters en doemdenkers worden bij ATS niet zo zachtzinnig behandeld als dat hier gewenst is, lieden als VonHelton en Beepeeoildisasters mogen daar gewoon aangeduid worden met de term die het best op hen van toepassing is, namelijk als idioten.

Bovendien weet jij helemaal niet wat ik nog meer doe en dat mijn dochter en ik er bij het virtuele gekkenhuis Wordwakkerwereld uitgeknikkerd zijn beschouwen wij als een groot compliment.
pi_102256581
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:11 schreef UncleScorp het volgende:
Lol wat maken jullie je eigenlijk druk over de zogezegde beperkte angstzaaierij ivm Elenin ?
Hoe sta je dan eigenlijk tov 2012 ?
Al es nagedacht over hoevelen daar angst voor hebben ? Ga je Hollywood niet aanklagen dat ze er nog een serieuse schep bovenop doen door er een vette rampenfilm over te maken ? Besef je wel hoeveel mensen ze daarmee bereikt hebben ?
Daar is Elenin maar peanuts bij , maar nee , praten over alternatieve visies over Elenin kan niet door de beugel
:')
Hollywood is vermaak, amusement. Het heet niet voor niets "entertainment industry". Maar de doemdenkerijen over elenin en de ondergang van de wereld worden gepresenteerd als waarheid, door mensen die zichzelf deskundigen noemen, terwijl ze de hele boel bij elkaar liegen.
pi_102256602
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:19 schreef Loppe het volgende:

[..]

Summers is TRU-mod, jij hebt wrs iets tegen TRU. Hoe objectiever moet je het hebben?
helemaal niet, anders ga ik geen 11 delen lurken in deze reeks. of volg ik enkele topics hier van pcp.
pi_102256612
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Nee ... het beperkt zich tot 1 topic in Fok-TRU waar enkele mensen op een nuchtere manier alternatieve visies over Elenin onder elkaar bespreken.
Dat weet jij helemaal niet.
pi_102256617
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:25 schreef Summers het volgende:

[..]

Lees de Netiquette van TRU eens en laat je medemens vrij om een alternatieve kijk op het leven te hebben .
sommige mensen moet je tot op bepaalde hoogte tegen hunzelf in bescherming nemen.
  donderdag 22 september 2011 @ 12:45:32 #281
157186 SoddimoKolehmainen
veni, vidi, vaginalis
pi_102256961
Op naar deel 13 *O*

Het wordt hier steeds gezelliger.

Wanneer wordt er hier weer eens normaal gediscussieerd over Elenin. Dat is jammer genoeg alweer een hele tijd geleden. Wat dat betreft ben ik het volledig eens met Leonell.

Het volgende artikel vond ik een goede samenvatting. Beide kanten van het verhaal worden bekeken.

http://tonymolony.wordpre(...)destruira-la-tierra/
Tell me, what was the indisputable evidence, you were going to use on me, right before I walked up to you and put my hands in the air!
pi_102257100
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:31 schreef dawg het volgende:
sommige mensen moet je tot op bepaalde hoogte tegen hunzelf in bescherming nemen.
Erg nobele gedachte, echter onhaalbaar op internet.
  donderdag 22 september 2011 @ 13:09:38 #283
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102257672
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:31 schreef dawg het volgende:

[..]

dat is iets voor hulpverleners en de omgeving van die desbetreffende persoon
zodat de rest gewoon alles kan blijven bespreken op een openbaar forum .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_102257888
Er is hier iemand die ieder anders denkend mens een idioot noemt :{

VonHelton is nogal een vreemd persoon, maar zeker geen idioot en dom is hij ook zeker niet.

http://www.space.com/9848-closest-star-wise-brown-dwarfs.html
Hier had hij het over...

[ Bericht 0% gewijzigd door Truthfinder7 op 22-09-2011 13:38:32 ]
pi_102258439
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:29 schreef AVerstraten het volgende:
Hollywood is vermaak, amusement. Het heet niet voor niets "entertainment industry". Maar de doemdenkerijen over elenin en de ondergang van de wereld worden gepresenteerd als waarheid, door mensen die zichzelf deskundigen noemen, terwijl ze de hele boel bij elkaar liegen.
Ow ja ?
Vertel dat maar es tegen mijn kinderen ... zij hebben de film gezien en af en toe hebben ze het erover dat in 2012 de wereld vergaat. En dat hebben ze niet van hun vader en ook niet van internet, maar toch hebben ze onbewust een angst gekregen voor 2012.
Over Elenin reppen ze geen woord, daar weten ze het bestaan niet eens van .
Vermaak , amusement ?
Nou voor sommigen hier is het in TRU praten over Elenin, aliens of in BNW over depopulation, Illuminati, NWO etc, is dat ook gewoon vermaak en amusement.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 22 september 2011 @ 13:53:35 #286
veni, vidi, vaginalis
pi_102259048
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:33 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ow ja ?
Vertel dat maar es tegen mijn kinderen ... zij hebben de film gezien en af en toe hebben ze het erover dat in 2012 de wereld vergaat. En dat hebben ze niet van hun vader en ook niet van internet, maar toch hebben ze onbewust een angst gekregen voor 2012.
Over Elenin reppen ze geen woord, daar weten ze het bestaan niet eens van .
Vermaak , amusement ?
Nou voor sommigen hier is het in TRU praten over Elenin, aliens of in BNW over depopulation, Illuminati, NWO etc, is dat ook gewoon vermaak en amusement.
Zijn je kinderen jonger dan 12? Zo ja, dan ligt het probleem bij de ouders. De kijkwijzer geeft niet voor niets 12 jaar en ouder aan. Daarnaast ben je er toch ook nog altijd zelf bij om hen te vertellen dat het maar een film is. Mijn jonge neefjes en nichtjes hebben de film ook gezien, maar die weten het juist in te schatten, het is een fantasie/actie film.

Wat betreft Elenin is het voor de meeste mensen een stuk moeilijker inschatten wat wel en niet waar zou kunnen zijn. Bij een film weet iedereen dat het een en ander overdreven wordt en wordt een script met de nodige fantasie geschreven. Ik vind je vergelijking daarom ook niet echt van toepassing.
Tell me, what was the indisputable evidence, you were going to use on me, right before I walked up to you and put my hands in the air!
pi_102259677
Als ze dat soort films niet thuis zien dan zien ze deze films wel bij vriendjes/vriendinnetjes.
Dat hou je niet zo snel tegen.
En reclames over dat soort films zijn er ook genoeg, ga maar eens naar de bioscoop daar vliegen de posters je ook rond de oren. Dus de confrontatie heb je al.

Mijn dochter is 10 en heeft ook al van alles gezien vooral Harry Potter, daar is ze gek op.

Ook de film 2012 heeft ze gezien (ze vond hem geweldig) en heeft daar totaal geen problemen mee.
Maar mijn dochter is ook niet zo snel angstig.
Ze wilde die film zien omdat haar vriendinnetjes hem ook hadden gezien, ze heeft wel veel vragen of de wereld vergaat in 2012. Daar moet je als ouder wel goed op reageren, maar die vraag had ze al voor deze film.
  donderdag 22 september 2011 @ 14:17:47 #288
veni, vidi, vaginalis
pi_102259843
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:12 schreef Truthfinder7 het volgende:
Als ze dat soort films niet thuis zien dan zien ze deze films wel bij vriendjes/vriendinnetjes.
Dat hou je niet zo snel tegen.
En reclames over dat soort films zijn er ook genoeg, ga maar eens naar de bioscoop daar vliegen de posters je ook rond de oren. Dus de confrontatie heb je al.

Mijn dochter is 10 en heeft ook al van alles gezien vooral Harry Potter, daar is ze gek op.

Ook de film 2012 heeft ze gezien (ze vond hem geweldig) en heeft daar totaal geen problemen mee.
Maar mijn dochter is ook niet zo snel angstig.
Ze wilde die film zien omdat haar vriendinnetjes hem ook hadden gezien, ze heeft wel veel vragen of de wereld vergaat in 2012. Daar moet je als ouder wel goed op reageren, maar die vraag had ze al voor deze film.
Je dochter gelooft nu toch ook niet in het hele Harry Potter verhaal? Datzelfde geldt dan toch voor de film 2012. Of ben ik dan te kortzichtig?

Die films kan iedereen waarderen en af doen als fantasie. Hetzelfde spektakel en vermaak bieden veel filmpjes over Elenin, waar het merendeel ook fantasie is. En toch ben je daar niet zeker van?
pi_102259941
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:17 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:

[..]

Je dochter gelooft nu toch ook niet in het hele Harry Potter verhaal? Datzelfde geldt dan toch voor de film 2012. Of ben ik dan te kortzichtig?

Die films kan iedereen waarderen en af doen als fantasie. Hetzelfde spektakel en vermaak bieden veel filmpjes over Elenin, waar het merendeel ook fantasie is. En toch ben je daar niet zeker van?
Ik denk dat dat aan mij zelf is om daarover te oordelen.

Ik hoef me daarom ook niet elke keer te verdedigen. Ik snap ook niet elke keer die aanvallen naar mij toe.
  donderdag 22 september 2011 @ 14:24:39 #290
veni, vidi, vaginalis
pi_102260065
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:20 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat aan mij zelf is om daarover te oordelen.

Ik hoef me daarom ook niet elke keer te verdedigen. Ik snap ook niet elke keer die aanvallen naar mij toe.
Ik oordeel niet voor jou. Ik stel je een vraag.
pi_102260106
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:24 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:

[..]

Ik oordeel niet voor jou. Ik stel je een vraag.
Jij wilt een antwoord uitlokken, daar trap ik niet in ;)
Weer eindeloos over niets converseren (topic vervuiling) daar pas ik voor.
  donderdag 22 september 2011 @ 14:33:20 #292
veni, vidi, vaginalis
pi_102260292
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:25 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Jij wilt een antwoord uitlokken, daar trap ik niet in ;)
Weer eindeloos over niets converseren (topic vervuiling) daar pas ik voor.
Zo had ik daar nog niet eens over nagedacht. O~)

Wat betreft vervuiling van het topic, maakt onze kleine conversatie niet HET verschil in de afgelopen paar topics. Maar wat vond je van de link die ik eerder vandaag postte?
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:45 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
Op naar deel 13 *O*

Het wordt hier steeds gezelliger.

Wanneer wordt er hier weer eens normaal gediscussieerd over Elenin. Dat is jammer genoeg alweer een hele tijd geleden. Wat dat betreft ben ik het volledig eens met Leonell.

Het volgende artikel vond ik een goede samenvatting. Beide kanten van het verhaal worden bekeken.

http://tonymolony.wordpre(...)destruira-la-tierra/
pi_102260450
Ja ik had hem gelezen, moest hem wel eerst vertalen (Spaans) Ik weet niet of ik het er helemaal mee eens kan zijn.
Ook weet ik niet zeker of Elenin daadwerkelijk aan het desintegreren is.

En dan net als je denkt ooh niets aan de hand gaat Obama met een behoorlijk hooggeplaatste aanhang naar Denver.
En dan die FEMA kampen, waarom?

[ Bericht 29% gewijzigd door Truthfinder7 op 22-09-2011 14:50:22 ]
  donderdag 22 september 2011 @ 14:49:16 #294
veni, vidi, vaginalis
pi_102260759
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:39 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ja ik had hem gelezen, moest hem wel eerst vertalen (Spaans) Ik weet niet of ik het er helemaal mee eens kan zijn.
Ook weet ik niet zeker of Elenin daadwerkelijk aan het desintegreren is.
Excuses voor de Spaanse bron. Ik denk dat je het zelfs beter naar Engels kunt vertalen.

Maar vind je niet dat daar alles zo'n beetje aan bod komt wat wij hier in deze topics hebben besproken? Voor diegene die deze topic beginnen te volgen zijn dan meteen op de hoogte over de wetenschappelijke kant (deels) alsmede de alternatieve benadering (deels).
pi_102260832
Ik had mijn post wat aangepast.

Ondergrondse mega complexen.
Verwachten ze een terroristische aanval of is er wat anders aan de hand?
pi_102260983
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:49 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:

[..]

Excuses voor de Spaanse bron. Ik denk dat je het zelfs beter naar Engels kunt vertalen.

Maar vind je niet dat daar alles zo'n beetje aan bod komt wat wij hier in deze topics hebben besproken? Voor diegene die deze topic beginnen te volgen zijn dan meteen op de hoogte over de wetenschappelijke kant (deels) alsmede de alternatieve benadering (deels).
Klopt misschien (deels) ik heb zo mijn bedenkingen :)

http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz1YgZkyJBB waarvoor?
  donderdag 22 september 2011 @ 15:10:59 #297
veni, vidi, vaginalis
pi_102261375
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:56 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Klopt misschien (deels) ik heb zo mijn bedenkingen :)

http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz1YgZkyJBB waarvoor?

Wel al een oud bericht!

Als je daar bij de reacties kijkt valt mij de volgende op :o

2 370 dagen geleden door Martialis aka Bruut
Die kampen zijn bestemd voor alle complotters, dus kijk maar uit!
  donderdag 22 september 2011 @ 15:18:28 #299
veni, vidi, vaginalis
pi_102261552
  donderdag 22 september 2011 @ 15:20:19 #300
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_102261595
Over de uitlijning van vandaag 22/23 sept en komende dagen
http://cave.be/
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')