SPOILER: Reeds geadopteerde kandidatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AdoptiebureauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Benny op 10-12-2011 00:13:40 ]
Kan helaas nog niet...quote:
quote:Kandidaten kunnen niet worden geadopteerd voordat ze hebben opgetreden
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:56 schreef iBenny het volgende:
-Kandidaten kunnen niet worden geadopteerd voordat ze hebben opgetreden.
Je hebt inmiddels antwoord gekregen via DM, maar ik zal het hier ook nog ff duidelijk zeggen...quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:21 schreef roos85 het volgende:
Ik heb ook iemand die ik heel graag wil, helaas ben ik er vrijdag niet...
hoe daar mee om te gaan Benny?
oh dan adopteer ik ze allemaal.......slaapplaatsen zat in dit kippenhokquote:Op woensdag 21 september 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
Daarmee wordt bedoelt dat als er een tweede persoon is die dezelfde kandidaat wil adopteren helaas pech heeft, omdat de eerste persoon dit al heeft gedaan.
Hebbert...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dan adopteer ik ze allemaal.......slaapplaatsen zat in dit kippenhok
2 maarquote:Op woensdag 21 september 2011 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hebbert...
...je mag er max. 2 adopteren
Ik denk niet dat het precies te controleren zal zijn, maar ga maar van het adopteren tijdens het zingen uitquote:Op donderdag 22 september 2011 13:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. Kheb al wel iemand die ik wil.. Dus je mag pas iemand adopteren vanaf de eerste noot die gezongen word? Dus nog niet in het praatje vooraf van het optreden?
Ja, maar mag ik als het praatje van die persoon begint, voor het optreden als zeggen dat ik die persoon adopteer?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het precies te controleren zal zijn, maar ga maar van het adopteren tijdens het zingen uit
Ik denk dat dat gewoon moet kunnen...quote:Op donderdag 22 september 2011 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar mag ik als het praatje van die persoon begint, voor het optreden als zeggen dat ik die persoon adopteer?
Mooiquote:Op donderdag 22 september 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon moet kunnen...
Tenzij ik PatriQue89 voor ben HAHHWHAhAWhahahaquote:Op donderdag 22 september 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon moet kunnen...
Nee hoor, Nora is al van mij!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:32 schreef Toverheks het volgende:
Ik adopteer ( het was een blank meisje) waar Marco voor toetert......dus afblijven die is van mij![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer kun je adopteren dan?quote:
Het kan vanaf dat het introfilmpje is beginnen (het praatje voor het optreden)quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kun je adopteren dan?
Als ze één woord hebben gezongen of als de hele optreden klaar is.
Want wie controleert dan welke fokker eerder was en binnen de spelregels heeft gespeeld?
jij wil dus ruzie met mijquote:
Dit:quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kun je adopteren dan?
Als ze één woord hebben gezongen of als de hele optreden klaar is.
Want wie controleert dan welke fokker eerder was en binnen de spelregels heeft gespeeld?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het kan vanaf dat het introfilmpje is beginnen (het praatje voor het optreden)
Ik moet ook nog 3 weken wachten, eer ik een kandidaat kan adopteren, maar met deze jongen heb je dan WEL gelijk een grote kanshebber op de overwinning in huis. Weet alleen ffe zn naam niet meer, maar was er een met gitaarquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm. Ik wil iemand die nog niet eens genoemd is in dit topic, en dat hou ik ook even zo
Ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:49 schreef Woelli het volgende:
Ik heb nu twee kandidaten in m'n hoofd die ik wil hebben.. en het is nog geen eens begonnen
Die ander heb je ook geadopteerdquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:51 schreef wolfrolf het volgende:
Maargoed, Marieke wil ik wel echt adopteren
Mooi dan heb ik die faal Chaira nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:58 schreef Woelli het volgende:
Speelregels staan dikgedrukt :p
En jongens, we moeten ons er wel aan houden![]()
kut kan niet ik hou me aan de spelregelsquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is al geadopteerd door Patrique
Ik was al eerder dan jou hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kut kan niet ik hou me aan de spelregels
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik was al eerder dan jou hoor
die dame die zo hoog zingt en waar MB voor opstaat??? die is van mijquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nu heb ik nog 1 dame, maar weet niet in welke aflevering ze zit
Ene moment moeten we aan de spelregels houden, en de volgende moment niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is al geadopteerd door Patrique
Die geef jij aan mij!, want volgens mij willen we dezelfdequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nu heb ik nog 1 dame, maar weet niet in welke aflevering ze zit
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een die nog niet op tv is geweest.. ook niet in de media dat ze meedoet..
Jij hebt mij al betast!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja jij begeeft je in die kringen, nog ff en dan ben jij ook een bekende BNN en mag ik je aanraken
Als we zo gaan doen met dikgedrukt, is Charly dan niet van mij?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe dan ook heb je dan alleen Marieke...
Hij had al die ene geadopteerd... en probeerde grappig te doen door nog iemand die niet door is te adopteren. Dus hij heeft Chaira en Marieke...quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
Als we zo gaan doen met dikgedrukt, is Charly dan niet van mij?
Niet, want niet dikgedruktquote:
Was ook bij die Laura van Ceequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Niet, want niet dikgedrukt
bovendien zonge ze nog niet toen jij het postte, dus dat telt niet mee
Boeit niet, hij telt bij jou nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was ook bij die Laura van Cee
Kloptquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny is de scheidsrechter, jongens!
WTFquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:58 schreef iBenny het volgende:
Ajacied422 heeft Jos Stievens en Lennie van Zandwijk. D. was te laat
Jos is eruit manquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:58 schreef iBenny het volgende:
Ajacied422 heeft Jos Stievens en Lennie van Zandwijk. D. was te laat
Dan was het nog steeds niet dikgedruktquote:
Het is prima als het later dikgedrukt wordt gemaakt... dat is vooral bedoelt om de adopties te kunnen vinden voor het overzicht na de uitzending.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Dan was het nog steeds niet dikgedrukt
En ik had de OP gelezen, niet alle posts, dus ik zat te wachten tot ze begon te zingen.
Vuile...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Marieketje walst wel over je heen hoor
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:34 schreef ranja het volgende:
Wat een zootje dit topic![]()
Ik kijk volgende week wel of er wat bij zit. Deze week was Marieke wel interessant maar die was al direct weg natuurlijk. Ik vond nog eentje wel goed maar die ging niet door
Omdat ik dus op vrijdags niet kan kijken en toch wel graag wil meedoen zit ik met een "probleempje"quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:56 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
...
-Kandidaten kunnen niet worden geadopteerd voordat ze hebben opgetreden.
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Joooo-pi op 25-09-2011 11:03:36 ]heitieh
ja dan had ik ook al Nora kunnen adopteren, want die had ik tijdens de opnamen van de battles live gehoordquote:Op zondag 25 september 2011 10:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Maar ik heb al wat optredens gehoord op de radio in de wildcardshow en daar hebben ze gewoon voor iedereen hoorbaar opgetreden. Dit klopt dus gewoon met bovenstaande regel.
Nja, dit waren gewoon openbare audities die iedereen had kunnen luisteren en had kunnen weten dat ze zijn geadopteerd.quote:Op zondag 25 september 2011 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dan had ik ook al Nora kunnen adopteren, want die had ik tijdens de opnamen van de battles live gehoord![]()
En kan ik er nog wel meer adopteren van de groep van Marco
quote:Op zondag 25 september 2011 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
Dan adopteer ikDat kan dus nog niet, want die heeft nog niet opgetreden (in een openbare uitzending)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar niet iedereen heeft de radio geluisterdquote:Op zondag 25 september 2011 12:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan dus nog niet, want die heeft nog niet opgetreden (in een openbare uitzending)
Tussen een radio-uitzending die 100-en tot 1000-en(of weet ik veel hoeveel) kunnen zien, of besloten audities(waar niet over gepraat mocht worden. Idem voor de battles) zit een verschil.quote:Op zondag 25 september 2011 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft de radio geluisterd
En de audities zijn ook openbaar, je kon gewoon komen als je wilde
dat had ik helemaal klaar staan, ik denk van ik post als er zo gauw als er iemand drukt... maar dat gebeurde dus niet.quote:
Gefeliciteerd, u heeft de wedstrijd gewonnen en kunt binnenkort een dm van Bruce Springsteen verwachten. Godskolere wat is die vent goed.quote:
Nu welquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu dan
Ik adopteer Sharon Doorson
Ja die van Raffish
Toen was het optreden nog niet begonnenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zie vanaf post #17
Day heeft dr geadopteerd
maar de volgende regel dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zie vanaf post #17
Day heeft dr geadopteerd
quote:-Kandidaten kunnen niet worden geadopteerd voordat ze hebben opgetreden
Je spreekt jezelf tegenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zie vanaf post #17
Day heeft dr geadopteerd
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het precies te controleren zal zijn, maar ga maar van het adopteren tijdens het zingen uit
Als onafhankelijke scheidsrechter kan ik zeggen dat dit minstens een minuut voor het optreden zelf wasquote:
dan moet je de regels in de OP veranderenquote:
ja iddquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:30 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Als onafhankelijke scheidsrechter kan ik zeggen dat dit minstens een minuut voor het optreden zelf was
nou het maakt niet uit, maar verander dan wel de regels in de OP, ik deed express wachten daaropquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:35 schreef Day het volgende:
Nee even serieus! Ik heb pas gepost toen ik haar naam in beeld kwam en heb eerder gelezen dat dat mocht. Maar als CA haar heel graag wil adopteren mag dat hoor.
geen idee meer wie dat isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:39 schreef ElmoFan het volgende:
Ik wil trouwens chris hordijk adopteren, van vorige week nog, dat niemand dat nog heeft gedaan...
Oh shit niet gelezen boohooo!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:39 schreef ElmoFan het volgende:
Ik wil trouwens chris hordijk adopteren, van vorige week nog, dat niemand dat nog heeft gedaan...
Is al gebeurd....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:39 schreef UltraR het volgende:
Aangezien ik altijd rustig op de bank zitten kijken moet ik het met overblijfsels doen, maar daar zit er nog 1 tussen die ik met liefde onder m'n hoede neem:
Ik adopteer Christopher Max.
quote:
Staat nu ook in de OP. Sorryquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:45 schreef UltraR het volgende:
Ah, hij stond in je lijstje van post 139 als beschikbaar. maar helaas.
Gefeliciteerd met het winnen van dit spel.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
Precies. Mirjam van der Loo is naar Cee
En het blof vink broertje naar Lutte.. dus die heeft er al een uit liggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
Precies. Mirjam van der Loo is naar Cee
Yupquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En het blof vink broertje naar Lutte.. dus die heeft er al een uit liggen
Knap... een kandidaat adopteren waarvan je nog niet weet of ze meedoetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:36 schreef D. het volgende:
Mag ik Eva?
Als ze het is, want daar zijn kennelijk twijfels over
quote:Kandidaten kun je pas adopteren zodra deze worden geintroduceerd in het introductie-filmpje voor het optreden óf indien deze niet langskomt, tijdens het optreden zelf.
Ja, maar jouw regels waren flexibelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Knap... een kandidaat adopteren waarvan je nog niet weet of ze meedoet
Tevens..:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:49 schreef douche-eendje het volgende:
Niels Geusebroek naar mijn team graag
Helaasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Staat in de OP dat je bij het introductiefilmpje van een kandidaat al mag adopteren. En dat is soms een gok, zoals bij die Indo. Hopelijk doet ie het goed
.
Komt mijn favoiet EIN-DE-LIJK op tv, heb 2 maanden moeten wachten, en ja hooor. WEG gekaapt door jou. Thank you very muchquote:
Je hebt al 2 kandidaten.. Paul Turner en Alditya Elmanquote:
Zolang niemand anders dr adopteerd kun je dr adopteren. Reserveren/wisselen kan nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:55 schreef ranja het volgende:
Mag ik een optie op Sacha? Als er volgende week niemand interessanter komt kies ik haar
ik had marloes willen hebben maar iemand was me voor
En nu hoef ik hem dus niet meerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt al 2 kandidaten.. Paul Turner en Alditya Elman
ElmoFan krijgt Stanley. Voor de edit stond zijn naam er
Oh. Ok. Dan maar Paulquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt al 2 kandidaten.. Paul Turner en Alditya Elman
ElmoFan krijgt Stanley. Voor de edit stond zijn naam er
maak dat er 2 vanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:51 schreef MrEarcheese het volgende:
Kan ik Anuschka Westmaas adopteren?
Ik vond haar volgens mij als enigste leuk toen Starmaker nog op televisie was.![]()
Dan wacht ik nog deze week met de laatste om te adopteren.
De volgende 'ouders' hebben nog een 'slaapkamer' vrij...quote:538 wildcards
Soumia Abalhaja
Miguel van Dillenburg
Auditie 1
Milan Kin
Audite 3
Danjil Tuhumena
Luca Savazzi
Joyce Bloemers
Jeevan Chopra
Auditie 4
Tom Wesselink
Auditie 5
Daniel van der Zee
Gianna Tam
Bart Brandjes
Vera de Bree
Auditie 6
Gino Emnes
Carmen de Vries
Frank Geisink
Gamze Zeriner
Ricardo Kolleman
Erwin Lima
Lauren Wisman
quote:creno
Day
Guanabana
Lutte
Moonwalk
MrEarcheese
De volgende 'ouders' hebben nog een 'slaapkamer' vrij...quote:538 wildcards
Soumia Abalhaja
Auditie 1
Milan Kin
Audite 3
Joyce Bloemers
Auditie 4
Tom Wesselink
Auditie 5
Gianna Tam
Bart Brandjes
Vera de Bree
Auditie 6
Frank Geisink
Gamze Zeriner
Ricardo Kolleman
Lauren Wisman
quote:Day
Moonwalk
MrEarcheese
Thanksquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:11 schreef UltraR het volgende:
In post 184 heeft charmed_angel Luca Savazzi al geadopteerd. Die moet dus ff aangepast worden als 'niet meer beschikbaar' en toegevoegd worden aan het lijstje in de OP waar CA maar 1 kandidaat heeft op het moment (terwijl ze dan wel weer niet in het lijstje van users met nog een open plaatsje staat, dat klopt dan dus weer wel.)
Als je begrijpt wat ik bedoel...
Ik zou niet meer weten wie het zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:19 schreef UltraR het volgende:
Maar ja, die Milan en Tom zijn dan ook de slechtsten die door zijn naar de battles.
Je bent helaas anderhalve minuut te laatquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Kan ik nog 2 namen roepen van die paar die nog niet doorgestreept zijn?
Stel jij nog eens een vraag 3 minuten voor sluitingquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent helaas anderhalve minuut te laat
Thanks for rubbing it in!quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt nu al geen kandidaten meer!
Gottegot, dat wordt weer ellende bij de Voice reallife. Afgelopen keer ook al, weer zo'n familietype, uit een gezin van 12 kinderen, familie van 763 personen ofzo. Viel me nog mee dat zijn huis geen wielen had.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:41 schreef iBenny het volgende:
Bart heeft geen ouder, maar is wel door naar de liveshows!
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:29 schreef ElmoFan het volgende:
Volgende keer is er gelukkig een kandidaat van mij aan de beurt
Paul Turnerquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:35 schreef blinkgirl het volgende:
Zie ik nou goed dat Paul Turner geen eigen topic heeft?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:06 schreef Deceit het volgende:
mijn Chara Z en Joyce Aarsman onterecht niet door
haha, ik zet het in mn testamentquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:00 schreef Woelli het volgende:
Ik ben ook kinderloos![]()
Mocht zakpatat90 iets overkomen, word ik wel de voogd over Wouter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |