Nu welquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu dan
Ik adopteer Sharon Doorson
Ja die van Raffish
Toen was het optreden nog niet begonnenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zie vanaf post #17
Day heeft dr geadopteerd
maar de volgende regel dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zie vanaf post #17
Day heeft dr geadopteerd
quote:-Kandidaten kunnen niet worden geadopteerd voordat ze hebben opgetreden
Je spreekt jezelf tegenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zie vanaf post #17
Day heeft dr geadopteerd
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het precies te controleren zal zijn, maar ga maar van het adopteren tijdens het zingen uit
Als onafhankelijke scheidsrechter kan ik zeggen dat dit minstens een minuut voor het optreden zelf wasquote:
dan moet je de regels in de OP veranderenquote:
ja iddquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:30 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Als onafhankelijke scheidsrechter kan ik zeggen dat dit minstens een minuut voor het optreden zelf was
nou het maakt niet uit, maar verander dan wel de regels in de OP, ik deed express wachten daaropquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:35 schreef Day het volgende:
Nee even serieus! Ik heb pas gepost toen ik haar naam in beeld kwam en heb eerder gelezen dat dat mocht. Maar als CA haar heel graag wil adopteren mag dat hoor.
geen idee meer wie dat isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:39 schreef ElmoFan het volgende:
Ik wil trouwens chris hordijk adopteren, van vorige week nog, dat niemand dat nog heeft gedaan...
Oh shit niet gelezen boohooo!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:39 schreef ElmoFan het volgende:
Ik wil trouwens chris hordijk adopteren, van vorige week nog, dat niemand dat nog heeft gedaan...
Is al gebeurd....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:39 schreef UltraR het volgende:
Aangezien ik altijd rustig op de bank zitten kijken moet ik het met overblijfsels doen, maar daar zit er nog 1 tussen die ik met liefde onder m'n hoede neem:
Ik adopteer Christopher Max.
quote:
Staat nu ook in de OP. Sorryquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:45 schreef UltraR het volgende:
Ah, hij stond in je lijstje van post 139 als beschikbaar. maar helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |