Het is prima als het later dikgedrukt wordt gemaakt... dat is vooral bedoelt om de adopties te kunnen vinden voor het overzicht na de uitzending.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Dan was het nog steeds niet dikgedrukt
En ik had de OP gelezen, niet alle posts, dus ik zat te wachten tot ze begon te zingen.
Vuile...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Marieketje walst wel over je heen hoor
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:34 schreef ranja het volgende:
Wat een zootje dit topic![]()
Ik kijk volgende week wel of er wat bij zit. Deze week was Marieke wel interessant maar die was al direct weg natuurlijk. Ik vond nog eentje wel goed maar die ging niet door
Omdat ik dus op vrijdags niet kan kijken en toch wel graag wil meedoen zit ik met een "probleempje"quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:56 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
...
-Kandidaten kunnen niet worden geadopteerd voordat ze hebben opgetreden.
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Joooo-pi op 25-09-2011 11:03:36 ]heitieh
ja dan had ik ook al Nora kunnen adopteren, want die had ik tijdens de opnamen van de battles live gehoordquote:Op zondag 25 september 2011 10:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Maar ik heb al wat optredens gehoord op de radio in de wildcardshow en daar hebben ze gewoon voor iedereen hoorbaar opgetreden. Dit klopt dus gewoon met bovenstaande regel.
Nja, dit waren gewoon openbare audities die iedereen had kunnen luisteren en had kunnen weten dat ze zijn geadopteerd.quote:Op zondag 25 september 2011 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dan had ik ook al Nora kunnen adopteren, want die had ik tijdens de opnamen van de battles live gehoord![]()
En kan ik er nog wel meer adopteren van de groep van Marco
quote:Op zondag 25 september 2011 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
Dan adopteer ikDat kan dus nog niet, want die heeft nog niet opgetreden (in een openbare uitzending)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar niet iedereen heeft de radio geluisterdquote:Op zondag 25 september 2011 12:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan dus nog niet, want die heeft nog niet opgetreden (in een openbare uitzending)
Tussen een radio-uitzending die 100-en tot 1000-en(of weet ik veel hoeveel) kunnen zien, of besloten audities(waar niet over gepraat mocht worden. Idem voor de battles) zit een verschil.quote:Op zondag 25 september 2011 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft de radio geluisterd
En de audities zijn ook openbaar, je kon gewoon komen als je wilde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |