SPOILER: Reeds geadopteerde kandidatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AdoptiebureauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Benny op 10-12-2011 00:13:40 ]
Kan helaas nog niet...quote:
quote:Kandidaten kunnen niet worden geadopteerd voordat ze hebben opgetreden
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:56 schreef iBenny het volgende:
-Kandidaten kunnen niet worden geadopteerd voordat ze hebben opgetreden.
Je hebt inmiddels antwoord gekregen via DM, maar ik zal het hier ook nog ff duidelijk zeggen...quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:21 schreef roos85 het volgende:
Ik heb ook iemand die ik heel graag wil, helaas ben ik er vrijdag niet...
hoe daar mee om te gaan Benny?
oh dan adopteer ik ze allemaal.......slaapplaatsen zat in dit kippenhokquote:Op woensdag 21 september 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
Daarmee wordt bedoelt dat als er een tweede persoon is die dezelfde kandidaat wil adopteren helaas pech heeft, omdat de eerste persoon dit al heeft gedaan.
Hebbert...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dan adopteer ik ze allemaal.......slaapplaatsen zat in dit kippenhok
2 maarquote:Op woensdag 21 september 2011 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hebbert...
...je mag er max. 2 adopteren
Ik denk niet dat het precies te controleren zal zijn, maar ga maar van het adopteren tijdens het zingen uitquote:Op donderdag 22 september 2011 13:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. Kheb al wel iemand die ik wil.. Dus je mag pas iemand adopteren vanaf de eerste noot die gezongen word? Dus nog niet in het praatje vooraf van het optreden?
Ja, maar mag ik als het praatje van die persoon begint, voor het optreden als zeggen dat ik die persoon adopteer?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het precies te controleren zal zijn, maar ga maar van het adopteren tijdens het zingen uit
Ik denk dat dat gewoon moet kunnen...quote:Op donderdag 22 september 2011 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar mag ik als het praatje van die persoon begint, voor het optreden als zeggen dat ik die persoon adopteer?
Mooiquote:Op donderdag 22 september 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon moet kunnen...
Tenzij ik PatriQue89 voor ben HAHHWHAhAWhahahaquote:Op donderdag 22 september 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon moet kunnen...
Nee hoor, Nora is al van mij!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:32 schreef Toverheks het volgende:
Ik adopteer ( het was een blank meisje) waar Marco voor toetert......dus afblijven die is van mij![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer kun je adopteren dan?quote:
Het kan vanaf dat het introfilmpje is beginnen (het praatje voor het optreden)quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kun je adopteren dan?
Als ze één woord hebben gezongen of als de hele optreden klaar is.
Want wie controleert dan welke fokker eerder was en binnen de spelregels heeft gespeeld?
jij wil dus ruzie met mijquote:
Dit:quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kun je adopteren dan?
Als ze één woord hebben gezongen of als de hele optreden klaar is.
Want wie controleert dan welke fokker eerder was en binnen de spelregels heeft gespeeld?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het kan vanaf dat het introfilmpje is beginnen (het praatje voor het optreden)
Ik moet ook nog 3 weken wachten, eer ik een kandidaat kan adopteren, maar met deze jongen heb je dan WEL gelijk een grote kanshebber op de overwinning in huis. Weet alleen ffe zn naam niet meer, maar was er een met gitaarquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm. Ik wil iemand die nog niet eens genoemd is in dit topic, en dat hou ik ook even zo
Ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:49 schreef Woelli het volgende:
Ik heb nu twee kandidaten in m'n hoofd die ik wil hebben.. en het is nog geen eens begonnen
Die ander heb je ook geadopteerdquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:51 schreef wolfrolf het volgende:
Maargoed, Marieke wil ik wel echt adopteren
Mooi dan heb ik die faal Chaira nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:58 schreef Woelli het volgende:
Speelregels staan dikgedrukt :p
En jongens, we moeten ons er wel aan houden![]()
kut kan niet ik hou me aan de spelregelsquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is al geadopteerd door Patrique
Ik was al eerder dan jou hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kut kan niet ik hou me aan de spelregels
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik was al eerder dan jou hoor
die dame die zo hoog zingt en waar MB voor opstaat??? die is van mijquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nu heb ik nog 1 dame, maar weet niet in welke aflevering ze zit
Ene moment moeten we aan de spelregels houden, en de volgende moment niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is al geadopteerd door Patrique
Die geef jij aan mij!, want volgens mij willen we dezelfdequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nu heb ik nog 1 dame, maar weet niet in welke aflevering ze zit
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een die nog niet op tv is geweest.. ook niet in de media dat ze meedoet..
Jij hebt mij al betast!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja jij begeeft je in die kringen, nog ff en dan ben jij ook een bekende BNN en mag ik je aanraken
Als we zo gaan doen met dikgedrukt, is Charly dan niet van mij?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe dan ook heb je dan alleen Marieke...
Hij had al die ene geadopteerd... en probeerde grappig te doen door nog iemand die niet door is te adopteren. Dus hij heeft Chaira en Marieke...quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
Als we zo gaan doen met dikgedrukt, is Charly dan niet van mij?
Niet, want niet dikgedruktquote:
Was ook bij die Laura van Ceequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Niet, want niet dikgedrukt
bovendien zonge ze nog niet toen jij het postte, dus dat telt niet mee
Boeit niet, hij telt bij jou nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was ook bij die Laura van Cee
Kloptquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny is de scheidsrechter, jongens!
WTFquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:58 schreef iBenny het volgende:
Ajacied422 heeft Jos Stievens en Lennie van Zandwijk. D. was te laat
Jos is eruit manquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:58 schreef iBenny het volgende:
Ajacied422 heeft Jos Stievens en Lennie van Zandwijk. D. was te laat
Dan was het nog steeds niet dikgedruktquote:
Het is prima als het later dikgedrukt wordt gemaakt... dat is vooral bedoelt om de adopties te kunnen vinden voor het overzicht na de uitzending.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Dan was het nog steeds niet dikgedrukt
En ik had de OP gelezen, niet alle posts, dus ik zat te wachten tot ze begon te zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |