jij wil dus ruzie met mijquote:
Dit:quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kun je adopteren dan?
Als ze één woord hebben gezongen of als de hele optreden klaar is.
Want wie controleert dan welke fokker eerder was en binnen de spelregels heeft gespeeld?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het kan vanaf dat het introfilmpje is beginnen (het praatje voor het optreden)
Ik moet ook nog 3 weken wachten, eer ik een kandidaat kan adopteren, maar met deze jongen heb je dan WEL gelijk een grote kanshebber op de overwinning in huis. Weet alleen ffe zn naam niet meer, maar was er een met gitaarquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm. Ik wil iemand die nog niet eens genoemd is in dit topic, en dat hou ik ook even zo
Ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:49 schreef Woelli het volgende:
Ik heb nu twee kandidaten in m'n hoofd die ik wil hebben.. en het is nog geen eens begonnen
Die ander heb je ook geadopteerdquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:51 schreef wolfrolf het volgende:
Maargoed, Marieke wil ik wel echt adopteren
Mooi dan heb ik die faal Chaira nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:58 schreef Woelli het volgende:
Speelregels staan dikgedrukt :p
En jongens, we moeten ons er wel aan houden![]()
kut kan niet ik hou me aan de spelregelsquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is al geadopteerd door Patrique
Ik was al eerder dan jou hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kut kan niet ik hou me aan de spelregels
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik was al eerder dan jou hoor
die dame die zo hoog zingt en waar MB voor opstaat??? die is van mijquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nu heb ik nog 1 dame, maar weet niet in welke aflevering ze zit
Ene moment moeten we aan de spelregels houden, en de volgende moment niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is al geadopteerd door Patrique
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |