dat armor wat ze dragen heb ik echt tot level 45 ofzo gedragen terwijl je hem op 30 al kan krijgen.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:24 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Bedoel je die lvl 38 schildpadden? Die laten goede equipment vallen dus zeker de moeite waard om voor terug te gaan.
Waar heb je hem besteld?quote:Op vrijdag 16 september 2011 02:20 schreef pjats het volgende:
Net maar even de LE van Zelda Skyward Sword besteld. Bedankt voor de hulp, mensen.![]()
Ben pas op lvl 20 met Xenoblade. Schiet niet echt op. Zal nog lang duren voordat ik het uitspeel.
Oh wat krijg je nog voor oude (maar wel goede) spellen bij aanschaf van een nieuwe game?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:30 schreef Borizzz het volgende:
Grr; ga je naar de winkel en dan is Xenoblade uitverkocht... dan maar in bestelling gezet. Bij Gamemania kun je spellen inruilen die je toch niet meer speelt; geeft toch wel wat korting
![]()
Skyward Sword verwacht ik wel bij de Mediamarkt te kunnen kopen op de releasedate.
twilight princess voor de cube speelt veel fijnerquote:Op zondag 18 september 2011 12:10 schreef Aether het volgende:
Nu in de winkel: Mario- en Zelda-klassiekers aan Nintendo Selects-reeks toegevoegd
De Nintendo Select-reeks biedt geweldige Wii-spellen voor een geweldige prijs en de collectie wordt nu aangevuld met de twee moderne meesterwerken Super Mario Galaxy en The Legend of Zelda: Twilight Princess. Deze veelgeprezen spellen bieden beiden unieke en onmisbare spelervaringen en laten je rondreizen door verbeeldingsrijke werelden vol uitdagingen en bekende Nintendo-personages.
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Beleef de wereld van The Legend of Zelda zoals nooit tevoren en sta de held Link bij in zij gevecht tegen de oprukkende schemer in dit epische en onvergetelijke avontuur.
Super Mario Galaxy
Spring van planeet naar planeet met Mario's originele intergalactische avontuur en ontdek waarom fans en recensenten het erover eens zijn dat Shigeru Miyamoto's meesterwerk niet van deze wereld is!
The Legend of Zelda: Twilight Princess en Super Mario Galaxy zijn vanaf vandaag toegevoegd aan de Nintendo Selects-reeks, alleen voor Wii.
http://www.nintendo.nl/NO(...)oegevoegd_44846.html
Ook maar een bestelling geplaatst op zavvi. Wilde Super Mario 3D land er ook bij nemen, maar die staat op de site voor 17 februari. Zal wel niet kloppen, maar toch voor de zekerheid even niet gepre-orderd maar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 02:20 schreef pjats het volgende:
Net maar even de LE van Zelda Skyward Sword besteld. Bedankt voor de hulp, mensen.![]()
Frontier Village lijkt echt een doolhof als je er de eerste keer wordt losgelaten.quote:Op maandag 19 september 2011 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, dit was gewoon nog geen reeks!Nu wel! Ik ben zojuist aangekomen in Frontier Village en dat is echt biiiiizar. Zo cool opgezet. Ik denk dat Makna Forest en Frontier Village samen wel 10u gameplay gaan opleveren
![]()
Xenoblade is cht een van de beste games van deze generatie!
Ik heb daar wel meer dan 10 uur gespendeerdquote:Op maandag 19 september 2011 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, dit was gewoon nog geen reeks!Nu wel! Ik ben zojuist aangekomen in Frontier Village en dat is echt biiiiizar. Zo cool opgezet. Ik denk dat Makna Forest en Frontier Village samen wel 10u gameplay gaan opleveren
![]()
Xenoblade is cht een van de beste games van deze generatie!
Haha nee, dat gaat ze niet leuk vinden. Een Wii is niet zo duur meer hoorquote:Op maandag 19 september 2011 18:13 schreef Yachiru het volgende:
Oh man, als ik dit zo lees, dan wil ik NU een Wii..![]()
Xenoblade klinkt echt tof! En deze game op m'n zusje d'r Wii spelen gaat 'em denk ik niet worden,
gezien de hoeveelheid tijd die erin zal gaan zitten..
Klopt ja, dat weet ik maar ik moet toch nog even wachten van mezelfquote:Op maandag 19 september 2011 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha nee, dat gaat ze niet leuk vinden. Een Wii is niet zo duur meer hoor
Het was de bedoeling om het als een schilderij (Monet) er uit te laten zien. Benieuwd of dat ook gelukt isquote:Op woensdag 21 september 2011 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het tof qua kleurgebruik
Ik heb 'm gereserveerd. Ging er eigenlijk vanuit dat ie dan ook leverbaar wasquote:Op woensdag 21 september 2011 17:02 schreef Jesse_ het volgende:
Wanneer laten Nederlandse retailers nou weten of ze de LE gaan verkopen...
Waar dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik heb 'm gereserveerd. Ging er eigenlijk vanuit dat ie dan ook leverbaar was
http://www.nintendo.nl/NO(...)rd-bundel_44447.html
Ik ben 'em eigenlijk alleen nog maar bij Bart Smit tegen gekomen.. En ook alleen maar omdat ik hier had gelezen dat iemand 'em daar had gezien overigensquote:
Heb 'm bij Gamemania gereserveerd. Neem aan dat ie dan ook in hun systeem stond.quote:
Het aantal Wiis is veel groter dan PS3squote:Op donderdag 22 september 2011 07:58 schreef Cid het volgende:
Briljant idee, maar SE en MMORPG's op een platform wat zich daar eigenlijk niet zo goed voor leent :S
Met de release van FFXIV vraag ik me af hoe ze nog durven eigenlijk, en dan ook nog op de Wiiquote:Op donderdag 22 september 2011 10:27 schreef Aether het volgende:
[..]
Het aantal Wiis is veel groter dan PS3s
Moet nog zien dat dit buiten Japan wordt uitgebracht.
Zo denk ik er ook precies over. Ik vind de grafische stijl van Dragon Quest altijd geweldig, maar ik ga geen MMO spelen. Nooit gedaan ook.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:24 schreef Yachiru het volgende:
Wauw, het ziet er echt heel mooi en ook erg schattig uit! ^_^
Maar voor mij geen MMORPG's meer, heb een hele tijd WoW gespeeld en er gaat me toch iets teveel tijd in zitten..
nee, althas ik heb geen manier kunnen vinden dat het wel kon.quote:Op maandag 26 september 2011 15:29 schreef dnbrainwash het volgende:
Gisteren even xenoblade gespeeld, kan je ook normale quests tracken of alleen de main/story?
Helemaal met je eens. Ziet er leuk uit, maar MMO, toch maar niet...quote:Op donderdag 22 september 2011 12:24 schreef Yachiru het volgende:
Wauw, het ziet er echt heel mooi en ook erg schattig uit! ^_^
Maar voor mij geen MMORPG's meer, heb een hele tijd WoW gespeeld en er gaat me toch iets teveel tijd in zitten..
Hoezo 'tracken'? Ze worden toch gewoon bijgehouden?quote:Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee, althas ik heb geen manier kunnen vinden dat het wel kon.
met een quest pijltje, dat de pijl dus naar de sidequests wijst ipv de main quest objective.quote:Op maandag 26 september 2011 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo 'tracken'? Ze worden toch gewoon bijgehouden?
Ah ja, dan is dat alleen de mainquest inderdaadquote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
met een quest pijltje, dat de pijl dus naar de sidequests wijst ipv de main quest objective.
ik nam iig aan dat hij dat bedoelde met het tracken van sidequests.
Kreeg net een e-mailtje van Nedgame waarin ze aankondigen dat de LE ook bij hen te pre-orderen is voor 69 euro.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:02 schreef Jesse_ het volgende:
Wanneer laten Nederlandse retailers nou weten of ze de LE gaan verkopen...
Zijn het wel codes voor Nintendo zelf?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:27 schreef DjinN het volgende:
Hey ik kan wel even wat hulp gebruiken![]()
Heb DJ Hero 2 gekocht. Daar zit zowel DJ Hero 1 als 2 bij. Nu wil ik graag mijn producten registreren bij Nintendo. Maar om de een of andere reden pakt de site mijn code nietHeb em al tig x opnieuw ingevuld maar het lukt gewoon niet. Er zit geen kraskaart bij, de codes staan achterop het manualboekje.
Ik begrijp er niets van, er moet iets zijn wat ik over het hoofd zie
Ik denk het wel, zou nogal raar zijn als je een spel voor de Wii niet bij Nintendo zelf kan registrerenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zijn het wel codes voor Nintendo zelf?
Ik weet dat ze van Activision zijn, maar ik dacht dat enkel 3DS-games van third party geregistreerd konden worden. Voor DS en Wii is (was?) het enkel first-party.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik denk het wel, zou nogal raar zijn als je een spel voor de Wii niet bij Nintendo zelf kan registrerenEnige wat me opviel is dat er geen kraskaart bij de spellen zat. Maar dat de code achterop het boekje staat. Spellen zijn van Activision.
quote:Nintendo introduceert bundel met vernieuwde Wii
Nintendo heeft een nieuwe Wii-bundel aangekondigd. Het pakket bevat een zwarte console, een zwart stuurtje en de game Mario Kart Wii. De meegeleverde Wii voldoet aan de nieuwe specificaties en kan enkel horizontaal worden geplaatst.
De console in de nieuwe Wii-bundel volgt de specificaties zoals die onlangs zijn verschenen. De vernieuwde console kan enkel nog horizontaal geplaatst worden en de compatibiliteit met Gamecube-spellen en -accessoires is niet meer. Voor zover bekend zijn dat de enige verschillen met de huidige generatie Wii-consoles.
Nintendo brengt de nieuwe Wii-bundel begin oktober op de markt in de Benelux. Naast een zwarte console bevat de bundel ook de game Mario Kart Wii en een stuurtje waar de Wii-afstandsbediening in kan worden geklikt. Ook het stuur is in zwart uitgevoerd. Op de afbeelding van de bundel is te zien dat een zwarte Wii-afstandsbediening is inbegrepen. Nintendo heeft geen adviesprijs voor de nieuwe Wii-bundel bekendgemaakt.
Ik zonet ook! 105 uurtjes totaal gespeeld en m'n party op level 81/82.quote:
Ik ga deze week een Wii kopen, kan niet langer meer wachten!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:43 schreef Thrar het volgende:
[..]
Ik zonet ook! 105 uurtjes totaal gespeeld en m'n party op level 81/82.
Het is echt lang geleden dat ik zoveel emotie bij een game gevoeld heb... wow!
n van de beste, misschien wel de beste, RPG die ik ooit gespeeld heb![]()
Ik snap echt niet waarom ze hem (nog) niet in Amerika uitgeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Trails in the Sky?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb besloten dat ik even een momentje rust neem met Xenoblade. Na 40 uur moet ik even iets anders gaan doen. Dat wordt Portal 2 op PS3.
Einde dienstmededeling.
Nee, ik ga geen RPG als afwisseling van een RPG spelen natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:30 schreef DJ_ het volgende:
de japanse opening van skyward sword staat online, en hij is zelfs al vertaald
epic music is epic
Waarom geen rode Wii met blauwe controller?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jammer dat ze nu pas die nieuwe kleuren uitgeven. Wel tof dat blauw
Dat had ook nog gekund jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Waarom geen rode Wii met blauwe controller?
Een gouden Wii had ik niet verwacht.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat had ook nog gekund jaIk snap trouwens niet waarom Zelda enkel een controller krijgt. Daar hadden ze ook best een gekleurde Wii bij kunnen doen.
Nea dat is WiiFlowquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:16 schreef Oksel het volgende:
Wacht even.. Xenoblade? Is dat de manier om de Wii uit de stofhoek te laten verschijnen?
Was voor mij wel de reden, en tot nu toe ben ik niet teleurgesteld. Ben hooguit van mening dat ie op de verkeerde console is uitgebracht, maar aan de andere kant heeft de Wii er op zeker een goede game bij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:16 schreef Oksel het volgende:
Wacht even.. Xenoblade? Is dat de manier om de Wii uit de stofhoek te laten verschijnen?
je kan het beter gewoon droppen van monsters zelf.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef Borizzz het volgende:
Toch vind ik Xenoblade nog best lastig.. ben net begonnen en ik merk veel verschil in niveau (levels) van monsters. Dus ik probeer eerst veel te vechten en level uppen voordat ik verder ga. Oh ja en betere uitrusting kopen. Maar waar haal ik dat vandaan? Weet iemand een goed winkeltje waar je veel goede stuff kan vinden?
Ik krijg eigenlijk alleen maar houten kistjes & zit ook nog maar in dat eerste stadje en moet nu boven in een tempel iets doen. Heb wel een wat andere uitrusting ge-equipped maar ik ben nog steeds kansloos tegen monsters van level 10 enzo (ben zelf ook level 10).quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan het beter gewoon droppen van monsters zelf.
shops verkopen over het algemeen zooi.
je moet goed opletten als je een backslash doet ook daadwerkelijk aan de achterkant van het monster staat, dan doe je namelijk de extra damage.
het zelfde geld voor side attacks en frontal attacks, je moet altijd aan de respectievelijke kant van het monster staan voor optimale damage.
daarbij als je een groep van 3 monsters tegelijk pulled, is de kans dat je een metalen of stenen kistje krijgt veel groter. het metale kistje dropt altijd items met extra slots voor gems.
waarbij de stenen kistje ( lijken of graftombes van goud ) altijd een item met "U" bevaten.
dit zijn de zogenaamde ultra gears, waarbij de gem slots al ingevuld zijn.
je vind de eerste echter gear in grot net boven je eigen dorp.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:17 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik krijg eigenlijk alleen maar houten kistjes & zit ook nog maar in dat eerste stadje en moet nu boven in een tempel iets doen. Heb wel een wat andere uitrusting ge-equipped maar ik ben nog steeds kansloos tegen monsters van level 10 enzo (ben zelf ook level 10).
Wat is nu het beste om te doen... 3 monsters tegelijk aanpakken is er bij mij bijvoorbeeld nog niet bij...
Verder prima spel imoFantastisch groot gebied om te ontdekken en goede muziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kriegel op 15-10-2011 12:52:58 ]
nee hoef je niks speciaals voor te doen, maar het kan zijn dat de monsters waar je nu zit ze nog niet kunnen droppen. de kans is alleen groter dat je er een dropt als je een groepje monsters van 3 pakt die dicht bij elkaar staan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:58 schreef Borizzz het volgende:
Moet ik de monsters op een speciale manier verslaan voor die stenen kistjes?
Tja en ik probeer zoveel mogelijk te level uppen door kleinere monsters te verslaan. Enig idee wat voor level ik moet halen voordat ik verder kan?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:09 schreef Kriegel het volgende:
Ik ros gewoon het meeste in mekaar wat ik tegenkom, zonder verder echt te gaan grinden, en tot nu toe is m'n level altijd hoog genoeg geweest om niet vast te zitten. Doe wel sidequests, maar die los je meestal terloops op.
Soms loop je gewoon alleen tegen een overpowered monster op (vaak 'unique' maar soms ook ploegjes normale), en die je moet je leren ontwijken, het is duidelijk niet de bedoeling dat je alles in dezelfde omgeving tegelijk kunt verslaan, zoals gebruikelijk is in RPG's. Als ze redelijk in de buurt van je level zitten en je kunt ze niet voorbijlopen, dan altijd als eerste met dat lok-commando alle kleine hulpjes weglokken en afmaken, dat scheelt een hoop als je de grote jongen wil neerhalen.
Zit zelf trouwens ook met een vraagje: ik kom constant van die Heart-to-Heart plekken tegen maar heb er pas twee kunnen gebruiken. Krijg ik daar later nog de kans toe (zonder overdreven te moeten backtracken) of doe ik gewoon iets verkeerd? Ik probeer toch echt zoveel mogelijk affinity op te bouwen...heart to hearts zijn echt iets voor later, en je kan op bijna elk moment in het spel backtracken als je wilt. en dat kan door te warpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Ik weet het niet... ik heb er nu 40 uur in zitten maar ik ben er eigenlijk klaar mee... prima verhaal, maar ik heb genoeg van de gameplay eigenlijk, teveel onbalans. Mini-bosses zijn vaak moeilijker dan main bosses en de balans tussen de hoofdpersonages vind ik ook verschrikkelijk, ik zit de hele tijd met dezelfde 3 te vechten omdat ze gewoon zoveel beter zijn dan de rest (Dunban/ Shulk/ Sharla als ik Dunban speel, Reyn/ Shulk/ Sharla als ik Shulk speel want Dunban z'n AI zuigt). Maar goed, ik ben dan ook een echte mierenneuker als over dit soort dingen gaat xDquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:43 schreef Thrar het volgende:
[..]
Ik zonet ook! 105 uurtjes totaal gespeeld en m'n party op level 81/82.
Het is echt lang geleden dat ik zoveel emotie bij een game gevoeld heb... wow!
n van de beste, misschien wel de beste, RPG die ik ooit gespeeld heb![]()
Ik snap echt niet waarom ze hem (nog) niet in Amerika uitgeven.
ik vond twilight princess echt geweldigquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:34 schreef Deceit het volgende:
ey heeft iemand Avatar the game? hoe is het spel??
kan niet wachten tot skyward sword.. wil zo graag weer gamen!!! ik denk dat ik Twilight Princess weer uit het stof ga halen
Kijk hier voor de makers: https://www.first4figures.com/quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:46 schreef DJ_ het volgende:
AMAGAD !!! , die wil ik !1eins!!111!
http://www.nedgame.nl/twi(...)le-statue+merch.html
Het toetje op de Wii wordt dus het lekkerst.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:20 schreef speknek het volgende:
Eerste reviews van Zelda: ONM 98, Edge 10. Mybodyisready etc.
Kirby, Last Storyquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:43 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Het toetje op de Wii wordt dus het lekkerst.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:20 schreef speknek het volgende:
Eerste reviews van Zelda: ONM 98, Edge 10. Mybodyisready etc.
Destructoid.quote:Although polished to modern standards, Kirby's Return to Dream Land carries the spirit of the 16-bit era in its heart, bringing one back to a time when games could be bright and happy without feeling the need to serve two scoops of cynicism at the same time. This is the kind of game you could once find in abundance on the SNES and Sega Genesis, now refined to a distilled and ultimately superior form. Videogames simply do not get any more pure than Kirby's Return to Dream Land.
Final Verdict: 10/10
Wacht nog even op een iets kritischer reviewquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Destructoid.
Een 10.
Voor Kirby.
Hype +100000
Dit verwoordt wel precies wat ik wil horenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:47 schreef Aether het volgende:
[..]
Wacht nog even op een iets kritischer review
dit is echt de beste die er tussen zit, echt zo mooi hequote:
Lijkt een popconcertquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:58 schreef nomar83 het volgende:
Wat een vreselijk publiek bij dat Zelda Symphony Concert.
Ja maar... OoT heb ik ook niet uitgespeeld omdat ik het niet leuk vond. TP vond ik na 5 uur ook suf.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:25 schreef speknek het volgende:
Deze review. Ultieme Nintendo game.
http://www.next-gen.biz/reviews/legend-zelda-skyward-sword-review
Ik vrees dat je eraan moet gaan geloven Roy.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja maar... OoT heb ik ook niet uitgespeeld omdat ik het niet leuk vond. TP vond ik na 5 uur ook suf.
Maar wat dan precies?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik dus niet. Vaak geprobeerd, nooit van genoten.
Opzet. Je wordt altijd compleet in het diepe gegooid, elke game is hetzelfde (schildje - zwaardje - katapult - bommen - power bracelet - etc), en dat trek ik gewoon niet. Verouderde gameplay ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Maar wat dan precies?
Backtracken, puzzels, gevechten?
Ik post het nog een keerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja maar... OoT heb ik ook niet uitgespeeld omdat ik het niet leuk vond. TP vond ik na 5 uur ook suf.
quote:Having broken moulds, Skyward Sword refuses to set others. No two hours are the same. Pirate ship chases become mine-cart rollercoasters become stronghold raids all in the course of one afternoon. Elsewhere, in a beautiful nod to Zelda’s dual-world tradition, one new gimmick causes two worlds to collide in a single space. When later acts see entire regions double back on themselves – either reinvented as terrifying stealth scrambles or disrupted by illtempered deities – you wonder if Nintendo has found the secret to infinite level design. Czanne inspired the style, but it’s Magic Eye stereograms these levels within levels most resemble.
Resistance is futile.quote:Firstparty experiments have tested Wii’s boundaries, deducing what does and doesn’t work. Their findings resonate throughout Skyward Sword. In Wii Sports-powered bomb bowling. In skydiving and swordplay learnt on a Wuhu holiday. In the surreal beauty and orchestral bombast beamed down from Super Mario Galaxy. In the metallic Metroid chu-chunk of a door lock. Even the opinion-dividing Wii Music is vindicated in subtle moments of auto-tuning cleverness. How apt that this ultimate tale of heromaking should see Nintendo’s hardware become the console it was always meant to be. [10]
Mweh, ik vond TP niet zo'n leuke game daardoor. Technisch goed, maar ik kon het complete verloop dromen en ik was dan ook wel klaar met Zelda.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:01 schreef Kriegel het volgende:
Zoveel series gebruiken per deel een vergelijkbare formule, dat is dus niet zo'n sterk argument.
En dat is de reden waarom ik nou wel weer hyped ben.quote:Komt bij dat deze Zelda blijkbaar het n en ander doet om van die formule af te wijken. Moet wel zeggen, dat had ik niet verwacht.
Dat is wel weer waar, mij bekroop de hele tijd het gevoel een modernere versie van Ocarina of Time te spelen, dan was Wind Waker een stuk frisser. Ander soort overworld, ander sfeertje, dan geeft het niet zo dat je desondanks nog steeds dungeons binnenloopt, puzzels oplost, het key-item vindt en daarmee de eindbaas verslaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Mweh, ik vond TP niet zo'n leuke game daardoor. Technisch goed, maar ik kon het complete verloop dromen en ik was dan ook wel klaar met Zelda.
Ik heb het drie keer geprobeerd ofzo. Raak 'm niet eens fatsoenlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:41 schreef Kriegel het volgende:
Bongo Bongo? Kom op, die is fakking makkelijk, en je zit al tegen het einde van het spel aan. Zonde om dan te stoppen.
blasphemy !!!! , ophangen aan de hoogste boom !!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Opzet. Je wordt altijd compleet in het diepe gegooid, elke game is hetzelfde (schildje - zwaardje - katapult - bommen - power bracelet - etc), en dat trek ik gewoon niet. Verouderde gameplay ook.
ik zou haar doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
De echte Zelda is wel echt steeds meer een game-chick trouwens
[ afbeelding ]
Geeky, en sexy![]()
In de N64-versie zakte de framerate in bij Bongo zodat je amper kon richten. Is dat een stuk beter in de 3DS-versie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:28 schreef Kriegel het volgende:
Oh, en Roy, je kunt er gewoon geen bal van. Je gebruikt hopelijk toch wel de Lens of Truth? Die aanzetten, dan is het gewoon een kwestie van een pijl in hand 1, pijl in hand 2, vervolgens pijl in hoofd (zodra ie daarmee aanvalt) en hakken maar. Die gast stelt niks voor, Z-targeten op die handen en dan gewoon rondlopen, dan kan ie je amper raken.
hij kan altijd nog Farore's wind gebruiken en een warp point makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:28 schreef Kriegel het volgende:
Oh, en Roy, je kunt er gewoon geen bal van. Je gebruikt hopelijk toch wel de Lens of Truth? Die aanzetten, dan is het gewoon een kwestie van een pijl in hand 1, pijl in hand 2, vervolgens pijl in hoofd (zodra ie daarmee aanvalt) en hakken maar. Die gast stelt niks voor, Z-targeten op die handen en dan gewoon rondlopen, dan kan ie je amper raken.
En een stukje lopen naar een boss, boehoehoe. Checkpoints hebben sommigen van ons echt teveel verwend.
Dan heb je vast niet veel games uitgespeeld...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind die irritant en dan ben ik al snel klaar met een game.
In principe speel ik alle games uit die ik leuk vind. DKCR was op sommige punten ook moeilijk en daar moesten ook veel levels opnieuw. Dat was echter nergens vervelend.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:18 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dan heb je vast niet veel games uitgespeeld...
De camera zwiept alle kanten heen, heb totaal geen overzicht. Daarnaast kan ik 'm niet ontwijken op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:28 schreef Kriegel het volgende:
En een stukje lopen naar een boss, boehoehoe. Checkpoints hebben sommigen van ons echt teveel verwend.
Niet aan gedachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hij kan altijd nog Farore's wind gebruiken en een warp point maken
Geen idee, moet daar nog komen bij de 3DS-versie. Maar je kunt ook schieten met Z-target, richten hoeft helemaal niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:35 schreef Aether het volgende:
[..]
In de N64-versie zakte de framerate in bij Bongo zodat je amper kon richten. Is dat een stuk beter in de 3DS-versie?
Rpg overload? Je noemt er maar tweequote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:09 schreef speknek het volgende:
Nou ik heb ook Xenoblade, alhoewel ik vrees hem pas te kunnen spelen na Batman/Skyrim/Zelda en hopelijk dus net voor Mass Effect 3 (hmm rpg overload). Kan ik beter met wiimote of met classic controller spelen?
Classic Controller is het populairst.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:09 schreef speknek het volgende:
Nou ik heb ook Xenoblade, alhoewel ik vrees hem pas te kunnen spelen na Batman/Skyrim/Zelda en hopelijk dus net voor Mass Effect 3 (hmm rpg overload). Kan ik beter met wiimote of met classic controller spelen?
Skyrim Xenoblade Mass Effectquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Rpg overload? Je noemt er maar twee
Mass Effect is gewoon een dertien in een dozijn shooter met erg veel ingesproken tekst en de ilusie van keuze vrijheidquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Skyrim Xenoblade Mass Effect. Action adventure game met RPG elementen overload dan.
BAM!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Mass Effect is gewoon een dertien in een dozijn shooter met erg veel ingesproken tekst en de ilusie van keuze vrijheid
Pff ja, mass effect 2 was n van mijn grootste miskopen deze generatie.quote:
Wat een onzin. Ik ben gewoon niet dudebro genoeg voor games als mass effectquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:55 schreef Kriegel het volgende:
Mass Effect
Als je deel twee als eerste gaat spelen ben je natuurlijk ook achterlijk bezig.
Prima, maar zo'n doorlopend verhaal buiten volgorde gaan spelen helpt sowieso niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik ben gewoon niet dudebro genoeg voor games als mass effect
Bewaar die onzin maar voor George Lucasquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Prima, maar zo'n doorlopend verhaal buiten volgorde gaan spelen helpt sowieso niet.
Ik heb ook eerst Mario 3 gespeeld voordat ik aan Mario 2 begonquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Prima, maar zo'n doorlopend verhaal buiten volgorde gaan spelen helpt sowieso niet.
Ik dacht dat alleen de PS3-versie dat deed, op de PC of 360 wordt je in het ongewisse gelaten. Bovendien mis je dan nog steeds binding met alle figuren uit het eerste deel, plus de invloed van eerder gemaakte beslissingen. En dat gebrek aan binding wordt erger gemaakt door het feit dat ME2 niet zoveel verhaal heeft, het wordt niet voor niks ook wel Mass Recruit genoemd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:01 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Bewaar die onzin maar voor George Lucas
:edit:
Het verhaal wordt in twee ook rustig uitgelegd voor mensen die zich niet aan 1 gewaagd hebben
Holy shit, hoe heb je dat volgehouden?!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ook eerst Mario 3 gespeeld voordat ik aan Mario 2 begon
Maar dan had ik twee spellen moeten spelen die ik niet leuk vindquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen de PS3-versie dat deed, op de PC of 360 wordt je in het ongewisse gelaten. Bovendien mis je dan nog steeds binding met alle figuren uit het eerste deel, plus de invloed van eerder gemaakte beslissingen.
Truth.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:19 schreef DJ_ het volgende:
mass effect haters![]()
mass-effect is echt de serie van deze generatie... hands down![]()
Welkom bij de clubquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef Yachiru het volgende:
Yaaaaaaaay ik heb eindelijk een Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!![]()
![]()
En zo is het. Nog altijd jammer dat 2 verhaaltechnisch zo weinig om het lijf heeft, ik ben bang dat ze daardoor een deel tekort gaan komen (trilogie enzo) om het hele verhaal goed uit de doeken te doen. Nu moet alles in 3 gebeuren, kan bijna niet als je ziet hoeveel shit er nog gaande is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Truth.
Als je niet van dudebro houdt doe je femshep en paragon. Daarnaast is het verhaal van deel 1 veel beter dan deel 2, dus als je bij 2 begint (zelfs al leggen ze het uit), dan speel je het inderdaad alleen voor de gameplay (die wel weer stukken beter is dan deel 1).
Gefeliciteerd met je Gamecube, wel een beetje laat, ik had 'm al in 2002.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef Yachiru het volgende:
Yaaaaaaaay ik heb eindelijk een Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!![]()
![]()
Wii Sports en Wii Sports Resort zaten bij de Wii zelf, en verder heb ik Xenoblade Chronicles, Animal Crossing, Twilight Princess (wel gespeeld op m'n oude GC maar wil 'em ook weleens met de Wii Remote en Nunchuk spelen en volgens mij had ik 'em toen ook niet helemaal uit gespeeld omdat WoW..) en Super Paper Mario. En heb nog een behoorlijke lijst met games die ik graag wil spelen, maar ga eerst deze maar eens spelen, anders heb ik meteen weer een mega backlog zoals bij m'n PS3 het geval is..quote:
Huh? Ik snap de grap denk ik niet..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:40 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je Gamecube, wel een beetje laat, ik had 'm al in 2002.
Haha, wow, meteen een enorme lijst games, dat houdt je de komende tijd wel van de straatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:25 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Wii Sports en Wii Sports Resort zaten bij de Wii zelf, en verder heb ik Xenoblade Chronicles, Animal Crossing, Twilight Princess (wel gespeeld op m'n oude GC maar wil 'em ook weleens met de Wii Remote en Nunchuk spelen en volgens mij had ik 'em toen ook niet helemaal uit gespeeld omdat WoW..) en Super Paper Mario. En heb nog een behoorlijke lijst met games die ik graag wil spelen, maar ga eerst deze maar eens spelen, anders heb ik meteen weer een mega backlog zoals bij m'n PS3 het geval is..
M'n zusje heeft ook een aantal games die ik kan/ ga lenen, zoals Kirby's Epic Yarn (hebben we gisteren samen gespeeld, wat is dat een leuke game!) en New Super Mario Bros. en verder nog games als Wii Party en Mario Kart die we eigenlijk alleen maar samen spelen.
Of je moet de komende drie weken echt niks te doen hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je Skyward Sword op release wil gaan kopen/spelen zou ik nog niet aan Xenoblade beginnen. Die is simpelweg te groots. FFXIII zit er de komende tijd ook niet meer in denk ik?
Tja dat probleem heb ik ook: Xenoblade (op dit moment mee begonnen) en ook de nieuwe Zelda op de rol eind deze maand.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je Skyward Sword op release wil gaan kopen/spelen zou ik nog niet aan Xenoblade beginnen. Die is simpelweg te groots. FFXIII zit er de komende tijd ook niet meer in denk ik?
Ben nu met de N64-versie bezig. TTYD vind ik toch meer humor hebben idd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:26 schreef Kriegel het volgende:
Oh, en Paper Mario: TTYD is echt geniaal inderdaad, wat heb ik me daar onmogelijk lang mee vermaakt. Misschien wel beter dan de eerste.
Niet eens een gouden Wiimote joh!quote:
TTYD was leuk en tof tot de laatste eindbaas, die heb ik nog steeds niet verslagenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Ben nu met de N64-versie bezig. TTYD vind ik toch meer humor hebben idd.
Makkelijker dan die uit SPM.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Niet eens een gouden Wiimote joh!
[..]
TTYD was leuk en tof tot de laatste eindbaas, die heb ik nog steeds niet verslagen
De GC heeft nog zoveel pareltjes die ik nog niet gespeeld hebquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
TTYD heb ik nog nooit gespeeldSamen met Eternal Darkness en Killer 7 de overgebleven backlog GameCube-titels...
Wat weet jij nou weer van gamesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:54 schreef speknek het volgende:
Ik vond TTYD echt verschrikkelijk saai.
Nou, ik heb voorlopig op zich best wel veel tijd, dus wie weet!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oooooh okeej, dat bedoel je.. Nja, voor de graphics heb ik m'n PS3 en als de Wii me net zoveel gameplezier gaat bezorgen als de GC deed dan ben ik al blij hoor!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:20 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wii = opgevoerde Gamecube. Slecht en oud grapje, maar helaas wel waar.
Aaaah ik las dit en bedacht me ineens dat ik die eindbaas ook nog nooit heb verslagen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
TTYD was leuk en tof tot de laatste eindbaas, die heb ik nog steeds niet verslagen
Saai?! Weet je zeker dat je de goede game voor je hebt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:54 schreef speknek het volgende:
Ik vond TTYD echt verschrikkelijk saai.
Oh, ik kan me daar echt niks bij voorstellen haha! Vond het echt een geweldige game, en ik weet nog dat ik er zo vaak om moest lachen! Vooral dat stukje met die kleine dingetjes met oogjes was echt super leuk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:37 schreef speknek het volgende:
Ja man, ging nergens naartoe en dat verschrikkelijke eeuwige backtracken. En de eindeloze gevechten gingen veel te langzaam. Ik heb het tot en met dat collosseum achtige ding volgehouden (die ik geloof ik nog wel interessant vond), maar daarna kwamen er zoals nomar zei betere spellen uit.
daarom heb ik er geen een gekekenquote:Op woensdag 2 november 2011 08:20 schreef Borizzz het volgende:
Er zijn zoveel Zelda trailers dat je het spel al bijna niet meer hoeft te kopen...
TP saai ?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:21 schreef Deceit het volgende:
sinds jaren dat ik me op een (one-player) spel verheug!!! laatste keer was TP.. Die heb ik geeneens uitgespeeld.. Vond het eigenlijk een saaie versie van OOT. Nu sinds jaren dus weer getriggerd voor een gameKan niet wachten op Skyward Sword!
Hoe is Disney Universe eigenlijk?
http://uk.wii.ign.com/articles/121/1211616p1.htmlquote:I've spent enough time with The Legend of Zelda: Skyward Sword now to realise that this may very well be the best Zelda game ever made. There's no aspect of series tradition that hasn't been revisited and reassessed, and the way that it uses motion control is so effortless and enjoyable that it makes you really mourn for what the Wii could have done if more developers had only made the effort.
It's more than that, though. It's got a feel about it, a kind of magic, that only the best games have. The Legend of Zelda: Skyward Sword is a serious contender for Ocarina of Time's crown, and here are the reasons why.
De 'nieuwe' Kirby speelt als de klassieke Kirby NES. Epic Yarn is meer een standaard platformer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:21 schreef nomar83 het volgende:
Wel lastig als je Epic Yarn nog niet hebt: Welke Kirby halen?
Ja, en wat dat betreft zou ik toch eerder naar Epic Yarn nijgen. Nah, ik denk dat ik ze toch beiden doorschuif naar die dode periode tussen Wii en Wii U die onherroepelijk nog gaat volgen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:26 schreef Aether het volgende:
[..]
De 'nieuwe' Kirby speelt als de klassieke Kirby NES. Epic Yarn is meer een standaard platformer.
Hoe weet jij dat nou?quote:
Nee, klopt. Ik zit op het punt waar die dude begint met z'n video. Krijg wel weer zin om verder gaan als ik dat zo ziequote:Op dinsdag 8 november 2011 14:22 schreef speknek het volgende:
Je had hem nog niet uitgespeeld toch? (en het lijkt me niet dat je een pseudoniem voert)
gare britse accenten bij elke charquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:17 schreef Aether het volgende:
Roy, je video!
De winnaar van de Let's Play Xenoblade Chronicles-videowedstrijd.
Er zijn er meer?!quote:
Vond het wel wat hebben. Verademing na al die Amerikaanse stemmen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gare britse accenten bij elke char
ben blij dat ik voor de japanse stemmen heb gekozen.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:35 schreef Aether het volgende:
Stem op Last Story en Pandora's Tower covers.
Is de kaart wel in een ander apparaat/computer te lezen?quote:Op maandag 14 november 2011 16:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn SD kaart lezer van de Wii is volgens mij stuk..
Zijn er opties om het zelf te repareren of te laten repareren (behalve opsturen naar Nintendo)?
Ja, heb ook meerdere kaarten geprobeerd.quote:Op maandag 14 november 2011 16:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Is de kaart wel in een ander apparaat/computer te lezen?
uncharted 3 was coolquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:44 schreef speknek het volgende:
Zegt niks, zelfs Uncharted 3 heeft een 10.
IGN is huilen met de pet op.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
IGN is toch altijd in het "ruim" uitdelen van reviewpunten geweest?
ik begin zaterdag wel, dan kan ik hopelijk vanavond en morgen skyrim er nog even door rammenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kon het niet laten, ben alvast met Zelda begonnen..
http://www.nedgame.nl/nin(...)lack%29+wii-acc.htmlquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zijn er nog leuke consolebundles in de aanbieding?
Ik kan het niet helemaal goed zien, heeft die een Wii+ controller? Of worden die tegenwoordig alleen nog maar meegeleverd?quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.nedgame.nl/nin(...)lack%29+wii-acc.html
Da's bijna 20 kilometer lopenquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die wordt nu standaard meegeleverd als het goed is. Ik zou overigens gewoon naar de plaatselijke MM lopen om te kijken voor bundels/aanbiedingen
Er is een composiet-, RGB- en componentkabel voor de Wii.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:42 schreef cherrycoke het volgende:
even een vraagje zit er bij de wii een rgb aansluiting, en is er ook een HDMI kabel beschikbaar?
http://wiigoterrors.com/wp/wii-error-206401/quote:Op zondag 20 november 2011 11:04 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.nintendo.nl/NO(...)ub_not_logged_in.jsp
kan ik wel inloggen
op me wii kan dit niet
fout206401 het email adress of wachtwoord klopt niet
rara hoe kan dit
[Wii] Zelda Skyward Sword: Game of the forever #2quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:05 schreef DJ_ het volgende:
wat is skyward sword toch een heerlijk spel
wegens potentiele spoilers kom ik daar nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:46 schreef Aether het volgende:
[..]
[Wii] Zelda Skyward Sword: Game of the forever #2
Geen slecht idee, de spoiler-tag wordt niet veel gebruikt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wegens potentiele spoilers kom ik daar niet
Ik heb ook nog genoeg games in mijn backlog, maar met deze prijzen is het toch moeilijk om niet te kopen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef speknek het volgende:
Damn da's zeker ook een mooi prijsje voor Muramasa. Maar ik heb zeker nog tot en met februari genoeg games. En daarna komt Catherine en Mass Effect 3.
Die nieuwe versies zijn al een tijdje uit toch? Neem aan dat je die platte bedoeld?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:27 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb ook nog genoeg games in mijn backlog, maar met deze prijzen is het toch moeilijk om niet te kopen.![]()
De komende weken ook even letten op aanbiedingen voor een nieuwe Wii.
De artifacts beginnen bij mij nu ook erg irritant te worden.
Met een beetje geluk prijzen ze de oude Wii bundels af, als de nieuwe versie in december uitkomt.
De Mario & Sonic-bundel is volgens mij de eerste? Er zal echter ook nog wel wat oude voorraad rondslingeren ergens. Wordt het eigenlijk aangegeven op de doos dat je geen GC-compatibiliteit meer hebt?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:31 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Die nieuwe versies zijn al een tijdje uit toch? Neem aan dat je die platte bedoeld?
Nope, maandag een nieuwe Wii gekocht en waren iets van 4 packs (Mario Kart Wii, Wii Fit, Just Dance en Mario & Sonic), allen de nieuwe versie. Op de doos staat ook dat de Wii niet compatible is met GC games en ook niet ontworpen is om rechtop te staan. (Maar er zijn nog wel rubberen pootjes aan de zijkant dus als je een standaard hebt kun je de Wii gewoon rechtop zetten)quote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Mario & Sonic-bundel is volgens mij de eerste? Er zal echter ook nog wel wat oude voorraad rondslingeren ergens. Wordt het eigenlijk aangegeven op de doos dat je geen GC-compatibiliteit meer hebt?
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Mario & Sonic-bundel is volgens mij de eerste? Er zal echter ook nog wel wat oude voorraad rondslingeren ergens. Wordt het eigenlijk aangegeven op de doos dat je geen GC-compatibiliteit meer hebt?
Jawel hoor. Ik roep toch ook altijd dat ik bij Amazon mijn games koopquote:Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Volgens mij had de gamewinkel waar ik m'n Wii kocht ze in oktober al staan, iig de witte en zwarte. De blauwe zal idd iets later uitkomen i.v.m. die game die er bij zit.
Eerlijk gezegd verwacht ik ook geen prijsverlaging van de 'oude' Wii hoor, zo duur is 'ie al niet eens meer. Zou gewoon even goed naar aanbiedingen kijken. Ik had de mijne voor 119 euro, was een dagaanbieding bij een winkel die ik denk ik niet mag noemen?
Zou me niet verbazen als ze begin volgend jaar naar de 99-grens gaan (zonder spel).quote:Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd verwacht ik ook geen prijsverlaging van de 'oude' Wii hoor, zo duur is 'ie al niet eens meer.
Ok dan! Bij Gamestore E-plaza dus!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik roep toch ook altijd dat ik bij Amazon mijn games koop
Jaaaa okeej, zonder game dan misschien.. Maar toch.. k weet niet hoor!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als ze begin volgend jaar naar de 99-grens gaan (zonder spel).
Ik vind die dagaanbiedingen altijd een beetje tegenvallen. Op de n of andere manier heb ik de consoles jaren eerder en voor vergelijkbare prijsquote:Op donderdag 24 november 2011 23:10 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ok dan! Bij Gamestore E-plaza dus!Die hebben volgens mij best vaak zo'n dagaanbieding, dat een console bundel ineens een stuk goedkoper is.
Maar mijn Wii was maar 119 euro! Een zwarte, met een Motion + controller en Wii Sports en Wii Sports Resort. Die games vind ik niet zo heel bijzonder, maar ik wilde per se een zwarte omdat de gouden Zelda controller daar imo beter bij past dan bij wit..quote:Op donderdag 24 november 2011 23:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind die dagaanbiedingen altijd een beetje tegenvallen. Op de n of andere manier heb ik de consoles jaren eerder en voor vergelijkbare prijs
Ontzettende vrouwquote:Op donderdag 24 november 2011 23:19 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Maar mijn Wii was maar 119 euro! Een zwarte, met een Motion + controller en Wii Sports en Wii Sports Resort. Die games vind ik niet zo heel bijzonder, maar ik wilde per se een zwarte omdat de gouden Zelda controller daar imo beter bij past dan bij wit..
Goede planningquote:
Oh! Nu je het zegt! M'n tv is ook zwart, en m'n PS3 die er naast staat ook, en m'n UPC media box ook..quote:Op donderdag 24 november 2011 23:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Goede planning
Ken iemand die een witte kocht want dat stond beter bij de plantenbak ernaast.
Je had beter vorig jaar een rode Wii kunnen kopen...quote:Op donderdag 24 november 2011 23:27 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Oh! Nu je het zegt! M'n tv is ook zwart, en m'n PS3 die er naast staat ook, en m'n UPC media box ook..
Nee man, zo'n rode vind ik nou dus echt helemaal niks hquote:Op donderdag 24 november 2011 23:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Je had beter vorig jaar een rode Wii kunnen kopen...
Die zou tenminste opvallen.
Ach ja, dat begrijp ik heel goed hoor. Mijn dikke vette oude DS doet het nog prima, maar ik wilde gewoon een MOOIE nieuwe (roze DSi)! Maar goed, dat zijn er maar 2 in totaal!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh. Als we toch heel eerlijk zijn kan ik wel bekennen dat ik die lime-groene DS Lite heb gekocht toen die uitkwam. Puur omdat ik die kleur toffer vond dan de zwarte Lite die ik had. In totaal heb ik vier DS-apparaten gekocht. Phat, Lite Zwart, Lite Lime, DSi XL Mario![]()
O M G hoe heb je dat ooit vol kunnen houden???quote:Op donderdag 24 november 2011 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enkel m'n XL gehouden. De rest verkocht zodra 3DS werd aangekondigd. Ik zat toen een paar maanden zonder DS![]()
Ik heb geeneens een micro! Maar wel een colour! Een paarse doorzichtigequote:Op donderdag 24 november 2011 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik normaal gesproken ook niet, maar deze waren wel erg 'dubbel'. GBA, GBA SP en GB Micro heb ik bijvoorbeeld wel alle drie nog
Ik kon het volhouden dankzij mijn PSP die toen wat liefde en aandacht kreeg
Naja, wel voor de echte gamers. Maar voor families die misschien zelfs nog nooit van de Gamecube hebben gehoord is het ontbreken ervan geen probleem. En laat dat nu juist de doelgroep van deze nieuwe console zijn, hij heet niet voor niets familie editiequote:
Ja en het werkt. Ken iig iemand die nu opeens overtuigd is om een Wii te halen. Maar eigenlijk komt Nintendo toch altijd iets te laat met dit soort speciale versies, waren ze hier drie jaar eerder mee geweest had dat heel wat meer kunnen opleveren lijkt mij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:20 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Naja, wel voor de echte gamers. Maar voor families die misschien zelfs nog nooit van de Gamecube hebben gehoord is het ontbreken ervan geen probleem. En laat dat nu juist de doelgroep van deze nieuwe console zijn, hij heet niet voor niets familie editie
Gamecube games hoor je gewoon te spelen op die paarse kubusquote:
Ik krijg 'm deze week binnen. Sneller dan die voor DSquote:
Beetje veel Kirby tegelijkquote:Op maandag 28 november 2011 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik krijg 'm deze week binnen. Sneller dan die voor DS
Dat is de schuld van Nintendoquote:
Officieel sinds de 25e.quote:Op maandag 28 november 2011 15:35 schreef dnbrainwash het volgende:
Is kirby al uit?
Ik had hem een tijdje terug op firstlook gespeeld en ik zat echtte spelen.
Als die sterren maar niet steeds vervielenquote:Op dinsdag 29 november 2011 01:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
7500 sterren
[ afbeelding ]
5000 sterren
Ik kom tot iets boven de 3000 helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |