abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102001023
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_102001091
omdat roy het niet deed ;(
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_102001139
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:24 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Bedoel je die lvl 38 schildpadden? Die laten goede equipment vallen dus zeker de moeite waard om voor terug te gaan.
dat armor wat ze dragen heb ik echt tot level 45 ofzo gedragen terwijl je hem op 30 al kan krijgen.
dat ding is niet normaal goed :D
pi_102004235
Ben nu bezig om wat extra advanced art books te vinden van bepaalde boss monsters.
Ik zit bijna op de 80 uur en ik gok dat ik met gemak de 100 ga halen.

Al die quests helpen niet mee met de voortgang van het verhaal. :P
pi_102005837
Net maar even de LE van Zelda Skyward Sword besteld. Bedankt voor de hulp, mensen. O+

Ben pas op lvl 20 met Xenoblade. Schiet niet echt op. Zal nog lang duren voordat ik het uitspeel.
pi_102022845
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 02:20 schreef pjats het volgende:
Net maar even de LE van Zelda Skyward Sword besteld. Bedankt voor de hulp, mensen. O+

Ben pas op lvl 20 met Xenoblade. Schiet niet echt op. Zal nog lang duren voordat ik het uitspeel.
Waar heb je hem besteld?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:30:41 #7
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_102034036
Grr; ga je naar de winkel en dan is Xenoblade uitverkocht :{ ... dan maar in bestelling gezet. Bij Gamemania kun je spellen inruilen die je toch niet meer speelt; geeft toch wel wat korting *)

Skyward Sword verwacht ik wel bij de Mediamarkt te kunnen kopen op de releasedate.
kloep kloep
pi_102034658
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:30 schreef Borizzz het volgende:
Grr; ga je naar de winkel en dan is Xenoblade uitverkocht :{ ... dan maar in bestelling gezet. Bij Gamemania kun je spellen inruilen die je toch niet meer speelt; geeft toch wel wat korting *)

Skyward Sword verwacht ik wel bij de Mediamarkt te kunnen kopen op de releasedate.
Oh wat krijg je nog voor oude (maar wel goede) spellen bij aanschaf van een nieuwe game?
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:58:45 #9
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_102035734
Tja hangt van de titel af en ouderdom. Mariospellen doen het vaak goed; rond 15-20 euro per spel.
Als je een spel terugkoopt krijg je meer, wil je contanten gaat er weer wat af etc. Als ik xenoblade koop lijkt t mij wel een goed idee om oude spellen die liggen te verstoffen in te ruilen.
kloep kloep
pi_102041649
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:03 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Waar heb je hem besteld?
Bij Zavvi.nl. Een paar anderen hier gaven die tip.
pi_102090106
Nu in de winkel: Mario- en Zelda-klassiekers aan Nintendo Selects-reeks toegevoegd

De Nintendo Select-reeks biedt geweldige Wii-spellen voor een geweldige prijs en de collectie wordt nu aangevuld met de twee moderne meesterwerken Super Mario Galaxy en The Legend of Zelda: Twilight Princess. Deze veelgeprezen spellen bieden beiden unieke en onmisbare spelervaringen en laten je rondreizen door verbeeldingsrijke werelden vol uitdagingen en bekende Nintendo-personages.

The Legend of Zelda: Twilight Princess
Beleef de wereld van The Legend of Zelda zoals nooit tevoren en sta de held Link bij in zij gevecht tegen de oprukkende schemer in dit epische en onvergetelijke avontuur.

Super Mario Galaxy
Spring van planeet naar planeet met Mario's originele intergalactische avontuur en ontdek waarom fans en recensenten het erover eens zijn dat Shigeru Miyamoto's meesterwerk niet van deze wereld is!

The Legend of Zelda: Twilight Princess en Super Mario Galaxy zijn vanaf vandaag toegevoegd aan de Nintendo Selects-reeks, alleen voor Wii.

http://www.nintendo.nl/NO(...)oegevoegd_44846.html
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_102090708
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 12:10 schreef Aether het volgende:
Nu in de winkel: Mario- en Zelda-klassiekers aan Nintendo Selects-reeks toegevoegd

De Nintendo Select-reeks biedt geweldige Wii-spellen voor een geweldige prijs en de collectie wordt nu aangevuld met de twee moderne meesterwerken Super Mario Galaxy en The Legend of Zelda: Twilight Princess. Deze veelgeprezen spellen bieden beiden unieke en onmisbare spelervaringen en laten je rondreizen door verbeeldingsrijke werelden vol uitdagingen en bekende Nintendo-personages.

The Legend of Zelda: Twilight Princess
Beleef de wereld van The Legend of Zelda zoals nooit tevoren en sta de held Link bij in zij gevecht tegen de oprukkende schemer in dit epische en onvergetelijke avontuur.

Super Mario Galaxy
Spring van planeet naar planeet met Mario's originele intergalactische avontuur en ontdek waarom fans en recensenten het erover eens zijn dat Shigeru Miyamoto's meesterwerk niet van deze wereld is!

The Legend of Zelda: Twilight Princess en Super Mario Galaxy zijn vanaf vandaag toegevoegd aan de Nintendo Selects-reeks, alleen voor Wii.

http://www.nintendo.nl/NO(...)oegevoegd_44846.html
twilight princess voor de cube speelt veel fijner :D
ben ook blij dat ik een van de weinige cube versies in mijn bezit heb :)
pi_102096091
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 02:20 schreef pjats het volgende:
Ook maar een bestelling geplaatst op zavvi. Wilde Super Mario 3D land er ook bij nemen, maar die staat op de site voor 17 februari. Zal wel niet kloppen, maar toch voor de zekerheid even niet gepre-orderd maar. :)
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  maandag 19 september 2011 @ 01:01:39 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102128030
Hmm, dit was gewoon nog geen reeks! :o Nu wel! Ik ben zojuist aangekomen in Frontier Village en dat is echt biiiiizar. Zo cool opgezet. Ik denk dat Makna Forest en Frontier Village samen wel 10u gameplay gaan opleveren :D

Xenoblade is cht een van de beste games van deze generatie!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_102133616
quote:
17s.gif Op maandag 19 september 2011 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, dit was gewoon nog geen reeks! :o Nu wel! Ik ben zojuist aangekomen in Frontier Village en dat is echt biiiiizar. Zo cool opgezet. Ik denk dat Makna Forest en Frontier Village samen wel 10u gameplay gaan opleveren :D

Frontier Village lijkt echt een doolhof als je er de eerste keer wordt losgelaten.
Vooral het terugvinden van bepaalde npc's was op sommige momenten best frustrerend.

Gisteren aanbeland bij de laatste area van het spel.

Inmiddels 86 uur op de klok staan en een party van lvl 75.
Xenoblade is de J-RPG geworden waar veel mensen op hebben gewacht deze generatie.

Blijft vervelend dat ik nog steeds niet zonder spoilers over dit spel kan praten. :P
pi_102140527
quote:
17s.gif Op maandag 19 september 2011 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

Ik heb daar wel meer dan 10 uur gespendeerd :D
pi_102146507
Oh man, als ik dit zo lees, dan wil ik NU een Wii.. :'(
Xenoblade klinkt echt tof! En deze game op m'n zusje d'r Wii spelen gaat 'em denk ik niet worden,
gezien de hoeveelheid tijd die erin zal gaan zitten.. :P
  maandag 19 september 2011 @ 22:51:59 #18
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102162413
quote:
15s.gif Op maandag 19 september 2011 18:13 schreef Yachiru het volgende:
Oh man, als ik dit zo lees, dan wil ik NU een Wii.. :'(
Xenoblade klinkt echt tof! En deze game op m'n zusje d'r Wii spelen gaat 'em denk ik niet worden,
gezien de hoeveelheid tijd die erin zal gaan zitten.. :P
Haha nee, dat gaat ze niet leuk vinden. Een Wii is niet zo duur meer hoor ;)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_102164030
quote:
19s.gif Op maandag 19 september 2011 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Haha nee, dat gaat ze niet leuk vinden. Een Wii is niet zo duur meer hoor ;)
Klopt ja, dat weet ik maar ik moet toch nog even wachten van mezelf :P
Iets met een aantal nog niet uitgespeelde games voor o.a. de PS3 enzo.. O-)
Maar goed, zodra ik Skyward Sword binnen heb kan ik toch niet meer wachten, dus dan komt 'ie er zeker wel! :P Heb ik nu mooi nog even de tijd om wat games uit te spelen.. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Yachiru op 19-09-2011 23:46:14 ]
  dinsdag 20 september 2011 @ 21:38:10 #20
8369 speknek
Another day another slay
pi_102197719

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102206537
do want :D

staat gelukkig al in de pre-order :)
pi_102210562
Alleen in Duitsland :'(

That site is the real deal.

the forum-mod said nintendo contacted them and told them they got 25 copies of the demo for them. zeldaeurope.de contacted them back and said they want to do a contest with the 25 copies. nintendo told them that they will send the copies to the winners themselves and they want to know the winners not later than 4 weeks before launch.

So Nintendo is giving 25 copies of the Skyward Sword demo to a Zelda German Fansite. The German website is giving them to their members as part of a contest, which ends October 10th. Is this a isolated case or will Nintendo give more copies of the demo or outright make it available to the general public like Capcom did for Monster Hunter Tri?
pi_102210565
Ik vind het tof qua kleurgebruik :)
pi_102210856
quote:
19s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het tof qua kleurgebruik :)
Het was de bedoeling om het als een schilderij (Monet) er uit te laten zien. Benieuwd of dat ook gelukt is :)

woensdag 21 september 2011 @ 12:01:17 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_102213567
Ik heb het gevoel dat ze dat voorheen erger benadrukte dan nu, dit is een screen uit 2010 waar je het beter ziet

Geen idee of ze dat filter nu gedropt hebben, lijkt er wel een beetje op.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102224935
Wanneer laten Nederlandse retailers nou weten of ze de LE gaan verkopen...
pi_102225187
quote:
7s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:02 schreef Jesse_ het volgende:
Ik heb 'm gereserveerd. Ging er eigenlijk vanuit dat ie dan ook leverbaar was ;)
http://www.nintendo.nl/NO(...)rd-bundel_44447.html
pi_102229080
Xenoblade heeft echt fantastische battle/boss battle soundtracks.

Zelfs na 85 uur spelen pauzeer ik het spel nog wel eens om naar een track te luisteren. O+

Those Who Bear Their Name en Mechanical Rhythm blijven toch favoriet.

Ook Satorl, the Shimmering Marsh / Night blijft heerlijk om naar te luisteren.
pi_102242512
Ik heb toevallig vandaag de eerste disc van de OST geluisterd (zover ben ik qua verhaal ook) en ik mis af en toe de teksten... It's Reyn time! Maar inderdaad, wat een geweldige OST _O_
pi_102244970
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:09 schreef Aether het volgende:

[..]

Ik heb 'm gereserveerd. Ging er eigenlijk vanuit dat ie dan ook leverbaar was ;)
http://www.nintendo.nl/NO(...)rd-bundel_44447.html
Waar dan?
pi_102246895
quote:
7s.gif Op woensdag 21 september 2011 23:21 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Waar dan?
Ik ben 'em eigenlijk alleen nog maar bij Bart Smit tegen gekomen.. En ook alleen maar omdat ik hier had gelezen dat iemand 'em daar had gezien overigens :) Maar toen ik verder zocht bij wat andere Nederlandse gameshops kon ik alleen het spel zelf vinden..
Heb de mijne bij amazon.co.uk in bestelling staan, met dank aan alle adviezen hier O+

Ik heb er echt wel zin in, vooral nu er steeds meer info bekend wordt en zo! Jammer dat ik nooit zoveel geduld heb voor het wachten op games, ik wil het NU! :P

[ Bericht 37% gewijzigd door Yachiru op 22-09-2011 00:14:51 ]
pi_102247843
quote:
7s.gif Op woensdag 21 september 2011 23:21 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Waar dan?
Heb 'm bij Gamemania gereserveerd. Neem aan dat ie dan ook in hun systeem stond.
pi_102248899
pi_102248975
Dragon Quest X, met dank aan NeoGAF. Ik vind het er best tof uit zien, maar ik ga denk ik wel voor de Wii U-versie ALS ik de game ga spelen. Ben geen MMO-fan.

pi_102250624
Briljant idee, maar SE en MMORPG's op een platform wat zich daar eigenlijk niet zo goed voor leent :S
pi_102253282
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 07:58 schreef Cid het volgende:
Briljant idee, maar SE en MMORPG's op een platform wat zich daar eigenlijk niet zo goed voor leent :S
Het aantal Wiis is veel groter dan PS3s ;)
Moet nog zien dat dit buiten Japan wordt uitgebracht.
pi_102253802
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:27 schreef Aether het volgende:

[..]

Het aantal Wiis is veel groter dan PS3s ;)
Moet nog zien dat dit buiten Japan wordt uitgebracht.
Met de release van FFXIV vraag ik me af hoe ze nog durven eigenlijk, en dan ook nog op de Wii :) Maar goed, ben benieuwd.
pi_102256378
Wauw, het ziet er echt heel mooi en ook erg schattig uit! ^_^
Maar voor mij geen MMORPG's meer, heb een hele tijd WoW gespeeld en er gaat me toch iets teveel tijd in zitten.. :P
pi_102256470
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:24 schreef Yachiru het volgende:
Maar voor mij geen MMORPG's meer, heb een hele tijd WoW gespeeld en er gaat me toch iets teveel tijd in zitten.. :P
Zo denk ik er ook precies over. Ik vind de grafische stijl van Dragon Quest altijd geweldig, maar ik ga geen MMO spelen. Nooit gedaan ook.

Overigens is er nog weinig bekend over het singleplayer-gedeelte natuurlijk. Want dat komt er ook in.
pi_102278026
Zo, Xenoblade uitgespeeld in 95 uur.
Verrassend einde en zeker de J-RPG van deze generatie voor mij en goede kandidaat voor GOTY 2011.
pi_102399850
Gisteren even xenoblade gespeeld, kan je ook normale quests tracken of alleen de main/story?
pi_102402239
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:29 schreef dnbrainwash het volgende:
Gisteren even xenoblade gespeeld, kan je ook normale quests tracken of alleen de main/story?
nee, althas ik heb geen manier kunnen vinden dat het wel kon.
pi_102418284
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:24 schreef Yachiru het volgende:
Helemaal met je eens. Ziet er leuk uit, maar MMO, toch maar niet...

[ Bericht 0% gewijzigd door Athlon_2o0o op 26-09-2011 23:19:28 ]
  maandag 26 september 2011 @ 22:49:04 #44
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102420249
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef DJ_ het volgende:

[..]

nee, althas ik heb geen manier kunnen vinden dat het wel kon.
Hoezo 'tracken'? Ze worden toch gewoon bijgehouden?
pi_102422434
quote:
19s.gif Op maandag 26 september 2011 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hoezo 'tracken'? Ze worden toch gewoon bijgehouden?
met een quest pijltje, dat de pijl dus naar de sidequests wijst ipv de main quest objective.

ik nam iig aan dat hij dat bedoelde met het tracken van sidequests.
  maandag 26 september 2011 @ 23:55:26 #46
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102423179
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef DJ_ het volgende:

[..]

met een quest pijltje, dat de pijl dus naar de sidequests wijst ipv de main quest objective.

ik nam iig aan dat hij dat bedoelde met het tracken van sidequests.
Ah ja, dan is dat alleen de mainquest inderdaad :)
pi_102459333
quote:
7s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:02 schreef Jesse_ het volgende:
Kreeg net een e-mailtje van Nedgame waarin ze aankondigen dat de LE ook bij hen te pre-orderen is voor 69 euro.
pi_102459643
Hey ik kan wel even wat hulp gebruiken :@
Heb DJ Hero 2 gekocht. Daar zit zowel DJ Hero 1 als 2 bij. Nu wil ik graag mijn producten registreren bij Nintendo. Maar om de een of andere reden pakt de site mijn code niet :{ Heb em al tig x opnieuw ingevuld maar het lukt gewoon niet. Er zit geen kraskaart bij, de codes staan achterop het manualboekje.
Ik begrijp er niets van, er moet iets zijn wat ik over het hoofd zie :{
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:30:52 #49
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102459827
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:27 schreef DjinN het volgende:
Hey ik kan wel even wat hulp gebruiken :@
Heb DJ Hero 2 gekocht. Daar zit zowel DJ Hero 1 als 2 bij. Nu wil ik graag mijn producten registreren bij Nintendo. Maar om de een of andere reden pakt de site mijn code niet :{ Heb em al tig x opnieuw ingevuld maar het lukt gewoon niet. Er zit geen kraskaart bij, de codes staan achterop het manualboekje.
Ik begrijp er niets van, er moet iets zijn wat ik over het hoofd zie :{
Zijn het wel codes voor Nintendo zelf?
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:32:27 #50
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102459932
38u in Xenoblade nu, net aangekomen in Eryth Sea. Ik had even genoeg van Makna Forest en Frontier Village (er staan nog een vijftal missies open daar geloof ik).

Dit gebied is helemaal groots, wat een afstanden moet je afleggen :D Wel wat kaler dan voorgaande gebieden, dat is wat jammer aangezien het kleurgebruik (roze/blauw) erg tof is.
pi_102459972
quote:
19s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zijn het wel codes voor Nintendo zelf?
Ik denk het wel, zou nogal raar zijn als je een spel voor de Wii niet bij Nintendo zelf kan registreren :{ Enige wat me opviel is dat er geen kraskaart bij de spellen zat. Maar dat de code achterop het boekje staat. Spellen zijn van Activision.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:34:28 #52
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102460090
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ik denk het wel, zou nogal raar zijn als je een spel voor de Wii niet bij Nintendo zelf kan registreren :{ Enige wat me opviel is dat er geen kraskaart bij de spellen zat. Maar dat de code achterop het boekje staat. Spellen zijn van Activision.
Ik weet dat ze van Activision zijn, maar ik dacht dat enkel 3DS-games van third party geregistreerd konden worden. Voor DS en Wii is (was?) het enkel first-party.
pi_102471661

quote:
Nintendo introduceert bundel met vernieuwde Wii
Nintendo heeft een nieuwe Wii-bundel aangekondigd. Het pakket bevat een zwarte console, een zwart stuurtje en de game Mario Kart Wii. De meegeleverde Wii voldoet aan de nieuwe specificaties en kan enkel horizontaal worden geplaatst.

De console in de nieuwe Wii-bundel volgt de specificaties zoals die onlangs zijn verschenen. De vernieuwde console kan enkel nog horizontaal geplaatst worden en de compatibiliteit met Gamecube-spellen en -accessoires is niet meer. Voor zover bekend zijn dat de enige verschillen met de huidige generatie Wii-consoles.

Nintendo brengt de nieuwe Wii-bundel begin oktober op de markt in de Benelux. Naast een zwarte console bevat de bundel ook de game Mario Kart Wii en een stuurtje waar de Wii-afstandsbediening in kan worden geklikt. Ook het stuur is in zwart uitgevoerd. Op de afbeelding van de bundel is te zien dat een zwarte Wii-afstandsbediening is inbegrepen. Nintendo heeft geen adviesprijs voor de nieuwe Wii-bundel bekendgemaakt.
pi_102477579
Ik zit inmiddels op 84 uur in xenoblade. Doe zo een beetje elke quest. Wat een geweldige game zeg! _O_ Graphics zijn misschien verouderd, maar artistiek gezien en qua sfeer is het gewoon super. Om nog maar niet te spreken over de geweldige soundtracks. Snel weer verder dus 8-)
pi_102494068
Last Chance To Grab R-TYPE for Virtual Console
If you own a Nintendo Wii and you’re at all a fan of fast-paced, old-school arcade action, take note! This is your last chance to pick up R-Type: the game is being removed from the Virtual Console store this September 30th.

A faithful port of the SEGA Master System version, R-Type was a revelation: this game was a paragon of old-school arcade difficulty, it helped define a generation of side-scrolling ship-based shooters, and I am happy to say that it is still dazzling how good these graphics looked on those eight little bits of the Master System.

http://blogs.sega.com/201(...)for-virtual-console/
pi_102513252
  donderdag 29 september 2011 @ 14:51:04 #57
8369 speknek
Another day another slay
pi_102513662
voor:

na:

quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:37 schreef Aether het volgende:

pi_102515053
pi_102529911
pi_102540004
Xenoblade uitgespeeld, wat een game _O_
pi_102585082
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:54 schreef Jesse_ het volgende:
Xenoblade uitgespeeld, wat een game _O_
Ik zonet ook! 105 uurtjes totaal gespeeld en m'n party op level 81/82.
Het is echt lang geleden dat ik zoveel emotie bij een game gevoeld heb... wow!
n van de beste, misschien wel de beste, RPG die ik ooit gespeeld heb _O_
Ik snap echt niet waarom ze hem (nog) niet in Amerika uitgeven.
pi_102586044
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 16:43 schreef Thrar het volgende:

[..]

Ik ga deze week een Wii kopen, kan niet langer meer wachten!
De laatste keer dat ik veel emoties bij een game heb gevoeld was bij Tales of Symphonia op de GC, moest bij sommige stukken gewoon huilen :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 2 oktober 2011 @ 10:26:26 #63
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_102604387
Goh uitgespeeld! Ik heb hem gisteren gekocht en ga vanmiddag of vanavond beginnen aan dit spel ;)
kloep kloep
pi_102710217
Doe mee aan de 'Maak je eigen Let's Play Xenoblade Chronicles'-videowedstrijd
http://www.nintendo.nl/NO(...)edstrijd__44994.html

27 september 2011 - Om stil te staan bij de recente lancering van Xenoblade Chronicles voor Wii, daagt Nintendo je uit om je eigen Let's Play-video te maken, waarin je laat zien wat je het geweldigst vindt aan de adembenemende werelden van Bionis en Mechonis en de dynamische RPG-gameplay. Als je geniet van Xenoblade Chronicles en de eerder verschenen Let's Play-video's, upload dan voor 18 oktober je eigen video naar de site voor de videowedstrijd. In deze video kun je aangeven wat het nou is dat anderen absoluut moeten zien en meemaken in dit spel. Je kunt hierbij denken aan een prachtige locatie of een verbluffende epische zijmissie die je aan het spelen bent... maar uitendelijk is het helemaal aan jou!

Inspiratie nodig? Ga dan naar het officile YouTube-kanaal voor Xenoblade Chronicles en bekijk de voorgaande Let's Play-video's waarin onze experts je door de omgevingen en gameplay van het spel leiden en je kennis laten maken met de personages. Als jij het gevoel hebt dat er een speciaal gebied of een aspect van de gameplay is dat meer aandacht verdient, dan kun je hieraan uiting geven met je eigen korte video.

Of je nu 5 minuten nodig hebt of alleen 2 is helemaal aan jou. Bedenk echter wel dat de Let's Play-video niet langer dan 10 minuten kan zijn en moet voldoen aan de algemene voorwaarden die je op de wedstrijdsite vindt. De minimumleeftijd voor deelname is 16.

Tegen het einde van oktober worden 5 finalisten gekozen uit alle deelnemers en kunnen andere fans van Xenoblade Chronicles op hun favoriete inzending stemmen. De winnende video komt terecht op het officile YouTube-kanaal voor Xenoblade Chronicles en de winnaar krijgt tevens een voucher voor zowel The Last Story als Pandora's Tower, twee geweldige, epische spellen die in 2012 verkrijgbaar zullen zijn voor Wii. De andere vier finalisten ontvangen een voucher voor een van de twee spellen, naar eigen keuze. Deze vouchers kunnen ingewisseld worden bij Nintendo zodra de spellen verkrijgbaar zijn in Europa, zodat de winnaars onder de eersten zijn die deze spellen hier zullen zijn!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:00:05 #65
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102718232
Goeie prijzen! Maar teveel werk :P Ik tik wel gewoon 60 euro af voor die games!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 23:01:06 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102792414
Ik heb besloten dat ik even een momentje rust neem met Xenoblade. Na 40 uur moet ik even iets anders gaan doen. Dat wordt Portal 2 op PS3.

Einde dienstmededeling.
pi_102792438
Raaaaaaaaaaawr! Xenoblade gespeeld @ Firstlook :D
Mine!
pi_102793592
quote:
11s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb besloten dat ik even een momentje rust neem met Xenoblade. Na 40 uur moet ik even iets anders gaan doen. Dat wordt Portal 2 op PS3.

Einde dienstmededeling.
Geen Trails in the Sky? :P ;(
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 00:18:34 #69
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102795394
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:27 schreef Aether het volgende:

[..]

Geen Trails in the Sky? :P ;(
Nee, ik ga geen RPG als afwisseling van een RPG spelen natuurlijk :P
pi_102803790
de japanse opening van skyward sword staat online, en hij is zelfs al vertaald :D
epic music is epic :P

vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:39:44 #71
126783 pjats
The Pjatser
pi_102804118
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:30 schreef DJ_ het volgende:
de japanse opening van skyward sword staat online, en hij is zelfs al vertaald :D
epic music is epic :P

_O_ Fantastische muziek *O*
pi_102816687
pi_102817901
Wacht even.. Xenoblade? Is dat de manier om de Wii uit de stofhoek te laten verschijnen?
pi_102837898
pi_102910157
Gaat blijkbaar goed in Europa!
18 november krijgen we ook een blauwe Wii.

maandag 10 oktober 2011 @ 12:08:06 #76
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102910254
Jammer dat ze nu pas die nieuwe kleuren uitgeven. Wel tof dat blauw :)
pi_102910287
quote:
2s.gif Op maandag 10 oktober 2011 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jammer dat ze nu pas die nieuwe kleuren uitgeven. Wel tof dat blauw :)
Waarom geen rode Wii met blauwe controller? :P
pi_102910345
Japan krijgt ook tijdelijk twee controllers per verpakking.
  maandag 10 oktober 2011 @ 12:13:30 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102910392
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 12:09 schreef Aether het volgende:

[..]

Waarom geen rode Wii met blauwe controller? :P
Dat had ook nog gekund ja :D Ik snap trouwens niet waarom Zelda enkel een controller krijgt. Daar hadden ze ook best een gekleurde Wii bij kunnen doen.
pi_102910564
quote:
19s.gif Op maandag 10 oktober 2011 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat had ook nog gekund ja :D Ik snap trouwens niet waarom Zelda enkel een controller krijgt. Daar hadden ze ook best een gekleurde Wii bij kunnen doen.
Een gouden Wii had ik niet verwacht.
Wel een gouden Nunchuk - nu met een witte spelen -O- ;)
pi_102918771
Last Story heeft een 'M'-keuring in Australi gekregen.
http://classification.gov(...)057e8b8?OpenDocument
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:05:40 #82
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_102946309
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:16 schreef Oksel het volgende:
Wacht even.. Xenoblade? Is dat de manier om de Wii uit de stofhoek te laten verschijnen?
Nea dat is WiiFlow :) en uiteraard Mario Kart Wii. Wat een tof spel online, alleen jammer van die cheaters ....
pi_102956325
‘Nieuwe Wii’ ook in NA:
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:50:30 #84
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_102959647
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:16 schreef Oksel het volgende:
Was voor mij wel de reden, en tot nu toe ben ik niet teleurgesteld. Ben hooguit van mening dat ie op de verkeerde console is uitgebracht, maar aan de andere kant heeft de Wii er op zeker een goede game bij.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_103016480
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:00:02 #86
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_103017241
Toch vind ik Xenoblade nog best lastig.. ben net begonnen en ik merk veel verschil in niveau (levels) van monsters. Dus ik probeer eerst veel te vechten en level uppen voordat ik verder ga. Oh ja en betere uitrusting kopen. Maar waar haal ik dat vandaan? Weet iemand een goed winkeltje waar je veel goede stuff kan vinden?
kloep kloep
pi_103026193
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef Borizzz het volgende:
Toch vind ik Xenoblade nog best lastig.. ben net begonnen en ik merk veel verschil in niveau (levels) van monsters. Dus ik probeer eerst veel te vechten en level uppen voordat ik verder ga. Oh ja en betere uitrusting kopen. Maar waar haal ik dat vandaan? Weet iemand een goed winkeltje waar je veel goede stuff kan vinden?
je kan het beter gewoon droppen van monsters zelf.
shops verkopen over het algemeen zooi.
je moet goed opletten als je een backslash doet ook daadwerkelijk aan de achterkant van het monster staat, dan doe je namelijk de extra damage.
het zelfde geld voor side attacks en frontal attacks, je moet altijd aan de respectievelijke kant van het monster staan voor optimale damage.
daarbij als je een groep van 3 monsters tegelijk pulled, is de kans dat je een metalen of stenen kistje krijgt veel groter. het metale kistje dropt altijd items met extra slots voor gems.
waarbij de stenen kistje ( lijken of graftombes van goud ) altijd een item met "U" bevaten.
dit zijn de zogenaamde ultra gears, waarbij de gem slots al ingevuld zijn.
pi_103068528
pi_103081560
Nintendo is echt gemeeeeeen!
Allemaal trailers uitbrengen terwijl we gewoon nog dik een maand op die game moeten wachten! ;(
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:17:22 #90
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_103088377
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 01:49 schreef DJ_ het volgende:

[..]

je kan het beter gewoon droppen van monsters zelf.
shops verkopen over het algemeen zooi.
je moet goed opletten als je een backslash doet ook daadwerkelijk aan de achterkant van het monster staat, dan doe je namelijk de extra damage.
het zelfde geld voor side attacks en frontal attacks, je moet altijd aan de respectievelijke kant van het monster staan voor optimale damage.
daarbij als je een groep van 3 monsters tegelijk pulled, is de kans dat je een metalen of stenen kistje krijgt veel groter. het metale kistje dropt altijd items met extra slots voor gems.
waarbij de stenen kistje ( lijken of graftombes van goud ) altijd een item met "U" bevaten.
dit zijn de zogenaamde ultra gears, waarbij de gem slots al ingevuld zijn.
Ik krijg eigenlijk alleen maar houten kistjes & zit ook nog maar in dat eerste stadje en moet nu boven in een tempel iets doen. Heb wel een wat andere uitrusting ge-equipped maar ik ben nog steeds kansloos tegen monsters van level 10 enzo (ben zelf ook level 10).
Wat is nu het beste om te doen... 3 monsters tegelijk aanpakken is er bij mij bijvoorbeeld nog niet bij...

Verder prima spel imo :) Fantastisch groot gebied om te ontdekken en goede muziek.
kloep kloep
pi_103097480
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:17 schreef Borizzz het volgende:

[..]

Ik krijg eigenlijk alleen maar houten kistjes & zit ook nog maar in dat eerste stadje en moet nu boven in een tempel iets doen. Heb wel een wat andere uitrusting ge-equipped maar ik ben nog steeds kansloos tegen monsters van level 10 enzo (ben zelf ook level 10).
Wat is nu het beste om te doen... 3 monsters tegelijk aanpakken is er bij mij bijvoorbeeld nog niet bij...

Verder prima spel imo :) Fantastisch groot gebied om te ontdekken en goede muziek.
je vind de eerste echter gear in grot net boven je eigen dorp.
dus gewoon even wachten tot je daar in kan en daar grinden tot je wat betere gear hebt.
en voral strenght stacken met shulk, en hp met Reyn
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:58:11 #92
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_103106709
Moet ik de monsters op een speciale manier verslaan voor die stenen kistjes?
Tja en ik probeer zoveel mogelijk te level uppen door kleinere monsters te verslaan. Enig idee wat voor level ik moet halen voordat ik verder kan? :)
kloep kloep
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:09:07 #93
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_103109145
Ik ros gewoon het meeste in mekaar wat ik tegenkom, zonder verder echt te gaan grinden, en tot nu toe is m'n level altijd hoog genoeg geweest om niet vast te zitten. Doe wel sidequests, maar die los je meestal terloops op.

Soms loop je gewoon alleen tegen een overpowered monster op (vaak 'unique' maar soms ook ploegjes normale), en die je moet je leren ontwijken, des te meer omdat ze zometeen ook steeds vaker jou kunnen zien en je dan aanvallen. Het is duidelijk niet de bedoeling dat je alles in dezelfde omgeving tegelijk kunt verslaan, zoals gebruikelijk is in RPG's. Vluchten is in deze game soms noodzaak.

Als ze redelijk in de buurt van je level zitten en je kunt ze niet voorbijlopen, dan altijd als eerste met dat lok-commando alle kleine hulpjes weglokken en afmaken, dat scheelt een hoop als je de grote jongen wil neerhalen.

Zit zelf trouwens ook met een vraagje: ik kom constant van die Heart-to-Heart plekken tegen maar heb er pas twee kunnen gebruiken. Krijg ik daar later nog de kans toe (zonder overdreven te moeten backtracken) of doe ik gewoon iets verkeerd? Ik probeer toch echt zoveel mogelijk affinity op te bouwen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kriegel op 15-10-2011 12:52:58 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_103109698
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:58 schreef Borizzz het volgende:
Moet ik de monsters op een speciale manier verslaan voor die stenen kistjes?
Tja en ik probeer zoveel mogelijk te level uppen door kleinere monsters te verslaan. Enig idee wat voor level ik moet halen voordat ik verder kan? :)
nee hoef je niks speciaals voor te doen, maar het kan zijn dat de monsters waar je nu zit ze nog niet kunnen droppen. de kans is alleen groter dat je er een dropt als je een groepje monsters van 3 pakt die dicht bij elkaar staan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:09 schreef Kriegel het volgende:
Ik ros gewoon het meeste in mekaar wat ik tegenkom, zonder verder echt te gaan grinden, en tot nu toe is m'n level altijd hoog genoeg geweest om niet vast te zitten. Doe wel sidequests, maar die los je meestal terloops op.

Soms loop je gewoon alleen tegen een overpowered monster op (vaak 'unique' maar soms ook ploegjes normale), en die je moet je leren ontwijken, het is duidelijk niet de bedoeling dat je alles in dezelfde omgeving tegelijk kunt verslaan, zoals gebruikelijk is in RPG's. Als ze redelijk in de buurt van je level zitten en je kunt ze niet voorbijlopen, dan altijd als eerste met dat lok-commando alle kleine hulpjes weglokken en afmaken, dat scheelt een hoop als je de grote jongen wil neerhalen.

Zit zelf trouwens ook met een vraagje: ik kom constant van die Heart-to-Heart plekken tegen maar heb er pas twee kunnen gebruiken. Krijg ik daar later nog de kans toe (zonder overdreven te moeten backtracken) of doe ik gewoon iets verkeerd? Ik probeer toch echt zoveel mogelijk affinity op te bouwen...

SPOILER
heart to hearts zijn echt iets voor later, en je kan op bijna elk moment in het spel backtracken als je wilt. en dat kan door te warpen :)
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:54:33 #95
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_103110363
Ok, hoef ik me daar niet meer druk over te maken.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_103164879
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:42:52 #97
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103225216
pi_103253533
The Legend of Zelda: Skyward Sword
In this interview, the team behind the making of The Legend of Zelda: Skyward Sword discusses how Wii MotionPlus technology and new approaches to game control made for a long, challenging, and ultimately rewarding experience.

http://iwataasks.nintendo(...)da-skyward-sword/0/0
pi_103263270
pi_103275532
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:01:04 #101
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_103283449
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 16:43 schreef Thrar het volgende:

[..]

Ik weet het niet... ik heb er nu 40 uur in zitten maar ik ben er eigenlijk klaar mee... prima verhaal, maar ik heb genoeg van de gameplay eigenlijk, teveel onbalans. Mini-bosses zijn vaak moeilijker dan main bosses en de balans tussen de hoofdpersonages vind ik ook verschrikkelijk, ik zit de hele tijd met dezelfde 3 te vechten omdat ze gewoon zoveel beter zijn dan de rest (Dunban/ Shulk/ Sharla als ik Dunban speel, Reyn/ Shulk/ Sharla als ik Shulk speel want Dunban z'n AI zuigt). Maar goed, ik ben dan ook een echte mierenneuker als over dit soort dingen gaat xD
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:10:40 #102
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103283970
Ik zit ook op 40 uur en kan me er even niet meer toe zetten. De gedachte dat ik nog eens 40 uur moet spelen weerhoudt me er een beetje van...
pi_103285705
AMAGAD !!! , die wil ik !1eins!!111!

http://www.nedgame.nl/twi(...)le-statue+merch.html
pi_103287560
pi_103287719
ey heeft iemand Avatar the game? hoe is het spel??

kan niet wachten tot skyward sword.. wil zo graag weer gamen!!! ik denk dat ik Twilight Princess weer uit het stof ga halen
pi_103288027
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:34 schreef Deceit het volgende:
ey heeft iemand Avatar the game? hoe is het spel??

kan niet wachten tot skyward sword.. wil zo graag weer gamen!!! ik denk dat ik Twilight Princess weer uit het stof ga halen
ik vond twilight princess echt geweldig :D

snap niet dat die zo slecht verkocht is :(
  woensdag 19 oktober 2011 @ 17:45:18 #107
126783 pjats
The Pjatser
pi_103288094
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:46 schreef DJ_ het volgende:
AMAGAD !!! , die wil ik !1eins!!111!

http://www.nedgame.nl/twi(...)le-statue+merch.html
Kijk hier voor de makers: https://www.first4figures.com/
Die hebben nu ook Link op Epona. Verrekte mooie figuurtjes, maar duur...

edit: Link op Epona staat ook al op nedgame... :P
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:20:18 #108
8369 speknek
Another day another slay
pi_103372386
Eerste reviews van Zelda: ONM 98, Edge 10. Mybodyisready etc.
pi_103378441
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:20 schreef speknek het volgende:
Het toetje op de Wii wordt dus het lekkerst. :7
pi_103378543
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 16:43 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Het toetje op de Wii wordt dus het lekkerst. :7
Kirby, Last Story :o
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:45:47 #111
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103378558
Pandora's Tower niet te vergeten.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:20:38 #112
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_103382356
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:20 schreef speknek het volgende:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_103409730
Zelda concert L.A.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=438057&page=5

Gesigneerde GBA :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 22-10-2011 11:46:55 ]
pi_103417872
Zelda :D :D :D !!! Kan de Wii eindelijk weer van de zolder af! *O*
Nieuw is niet altijd beter.
pi_103448314
  zondag 23 oktober 2011 @ 13:08:11 #116
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103448790
Ben benieuwd wanneer de release is! Maart? Mei?
pi_103489092
Originele stijl Kirby had wel wat...
Lijkt erg op Wario Land.

maandag 24 oktober 2011 @ 11:27:09 #118
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103490309
quote:
Although polished to modern standards, Kirby's Return to Dream Land carries the spirit of the 16-bit era in its heart, bringing one back to a time when games could be bright and happy without feeling the need to serve two scoops of cynicism at the same time. This is the kind of game you could once find in abundance on the SNES and Sega Genesis, now refined to a distilled and ultimately superior form. Videogames simply do not get any more pure than Kirby's Return to Dream Land.

Final Verdict: 10/10
Destructoid.

Een 10.

Voor Kirby.

Hype +100000

*O*
pi_103490998
quote:
19s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Destructoid.

Een 10.

Voor Kirby.

Hype +100000

*O*
Wacht nog even op een iets kritischer review ;)
  maandag 24 oktober 2011 @ 11:49:26 #120
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103491058
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:47 schreef Aether het volgende:

[..]

Wacht nog even op een iets kritischer review ;)
Dit verwoordt wel precies wat ik wil horen :P
pi_103492968
Angry Kirby weer in NA :D

maandag 24 oktober 2011 @ 14:21:10 #122
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_103496676
Wtf, alwr _O-
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_103503737
quote:
dit is echt de beste die er tussen zit, echt zo mooi he :o
pi_103518435
Kirby Gamecube van vijf jaar terug (nu de Wii-versie)

pi_103538073
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:25:23 #127
8369 speknek
Another day another slay
pi_103539648
Deze review _O_. Ultieme Nintendo game.

http://www.next-gen.biz/reviews/legend-zelda-skyward-sword-review

Ik vrees dat je eraan moet gaan geloven Roy.
pi_103547415
Wat een vreselijk publiek bij dat Zelda Symphony Concert. :{
pi_103547727
quote:
18s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:58 schreef nomar83 het volgende:
Wat een vreselijk publiek bij dat Zelda Symphony Concert. :{
Lijkt een popconcert :')
Zou het in Europa beter zijn?
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:16:58 #130
8369 speknek
Another day another slay
pi_103548066
Nee hier gebeurt dat ook altijd.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:18:41 #131
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103550199
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:25 schreef speknek het volgende:
Deze review _O_. Ultieme Nintendo game.

http://www.next-gen.biz/reviews/legend-zelda-skyward-sword-review

Ik vrees dat je eraan moet gaan geloven Roy.
Ja maar... OoT heb ik ook niet uitgespeeld omdat ik het niet leuk vond. TP vond ik na 5 uur ook suf. ;(
pi_103550295
quote:
19s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja maar... OoT heb ik ook niet uitgespeeld omdat ik het niet leuk vond. TP vond ik na 5 uur ook suf. ;(
:o Iedereen houdt toch van Zelda?

dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:26:17 #133
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103550470
Ik dus niet. Vaak geprobeerd, nooit van genoten.
pi_103550551
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik dus niet. Vaak geprobeerd, nooit van genoten.
Maar wat dan precies?
Backtracken, puzzels, gevechten?
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:30:53 #135
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103550665
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:28 schreef Aether het volgende:

[..]

Maar wat dan precies?
Backtracken, puzzels, gevechten?
Opzet. Je wordt altijd compleet in het diepe gegooid, elke game is hetzelfde (schildje - zwaardje - katapult - bommen - power bracelet - etc), en dat trek ik gewoon niet. Verouderde gameplay ook.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:01:50 #136
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_103551762
Zoveel series gebruiken per deel een vergelijkbare formule, dat is dus niet zo'n sterk argument. ;)

Komt bij dat deze Zelda blijkbaar het n en ander doet om van die formule af te wijken. Moet wel zeggen, dat had ik niet verwacht.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:08:16 #137
8369 speknek
Another day another slay
pi_103552030
quote:
19s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik post het nog een keer
quote:
Having broken moulds, Skyward Sword refuses to set others. No two hours are the same. Pirate ship chases become mine-cart rollercoasters become stronghold raids all in the course of one afternoon. Elsewhere, in a beautiful nod to Zelda’s dual-world tradition, one new gimmick causes two worlds to collide in a single space. When later acts see entire regions double back on themselves – either reinvented as terrifying stealth scrambles or disrupted by illtempered deities – you wonder if Nintendo has found the secret to infinite level design. Czanne inspired the style, but it’s Magic Eye stereograms these levels within levels most resemble.
quote:
Firstparty experiments have tested Wii’s boundaries, deducing what does and doesn’t work. Their findings resonate throughout Skyward Sword. In Wii Sports-powered bomb bowling. In skydiving and swordplay learnt on a Wuhu holiday. In the surreal beauty and orchestral bombast beamed down from Super Mario Galaxy. In the metallic Metroid chu-chunk of a door lock. Even the opinion-dividing Wii Music is vindicated in subtle moments of auto-tuning cleverness. How apt that this ultimate tale of heromaking should see Nintendo’s hardware become the console it was always meant to be. [10]
Resistance is futile.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:10:20 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103552121
Ik had het al gelezen Spek. ;( Ik ga sowieso eerst voor Kirby. Hype me in de tussentijd maar voor Zelda, kan altijd nog mijn verzet opgeven...
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:11:30 #139
8369 speknek
Another day another slay
pi_103552171
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:01 schreef Kriegel het volgende:
Zoveel series gebruiken per deel een vergelijkbare formule, dat is dus niet zo'n sterk argument. ;)
Mweh, ik vond TP niet zo'n leuke game daardoor. Technisch goed, maar ik kon het complete verloop dromen en ik was dan ook wel klaar met Zelda.
quote:
Komt bij dat deze Zelda blijkbaar het n en ander doet om van die formule af te wijken. Moet wel zeggen, dat had ik niet verwacht.
En dat is de reden waarom ik nou wel weer hyped ben.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:20:42 #140
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_103552592
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Mweh, ik vond TP niet zo'n leuke game daardoor. Technisch goed, maar ik kon het complete verloop dromen en ik was dan ook wel klaar met Zelda.
Dat is wel weer waar, mij bekroop de hele tijd het gevoel een modernere versie van Ocarina of Time te spelen, dan was Wind Waker een stuk frisser. Ander soort overworld, ander sfeertje, dan geeft het niet zo dat je desondanks nog steeds dungeons binnenloopt, puzzels oplost, het key-item vindt en daarmee de eindbaas verslaat.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:23:31 #141
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103552716
Ik moet overigens zeggen dat ik OoT gestopt ben vanwege de trommel-baas. Ik vind die irritant en dan ben ik al snel klaar met een game. Sfeer en setting zijn magisch, zoals in elke Zelda. Als ik Skyward Sword-trailers kijk geniet ik ook echt _O_
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:41:47 #142
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_103553648
Bongo Bongo? Kom op, die is fakking makkelijk, en je zit al tegen het einde van het spel aan. Zonde om dan te stoppen.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:44:07 #143
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103553763
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:41 schreef Kriegel het volgende:
Bongo Bongo? Kom op, die is fakking makkelijk, en je zit al tegen het einde van het spel aan. Zonde om dan te stoppen.
Ik heb het drie keer geprobeerd ofzo. Raak 'm niet eens fatsoenlijk :') Bovendien is het stuk lopen naar de baas toe zwaar irritant. Ouderwets.
pi_103553790
quote:
19s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Opzet. Je wordt altijd compleet in het diepe gegooid, elke game is hetzelfde (schildje - zwaardje - katapult - bommen - power bracelet - etc), en dat trek ik gewoon niet. Verouderde gameplay ook.
blasphemy !!!! , ophangen aan de hoogste boom !! :( :(

:'(
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:55:26 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103563879
De echte Zelda is wel echt steeds meer een game-chick trouwens :o

Geeky, en sexy O+ :@
pi_103564295
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
De echte Zelda is wel echt steeds meer een game-chick trouwens :o

[ afbeelding ]

Geeky, en sexy O+ :@
ik zou haar doen :D
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:20:42 #147
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_103565066
Check die guitige tuitlipjes, in gedachten alvast hevig opzoek naar mijn Ultra Shroom. :9~

[/RickoKun]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:28:55 #148
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_103565449
Oh, en Roy, je kunt er gewoon geen bal van. Je gebruikt hopelijk toch wel de Lens of Truth? Die aanzetten, dan is het gewoon een kwestie van een pijl in hand 1, pijl in hand 2, vervolgens pijl in hoofd (zodra ie daarmee aanvalt) en hakken maar. Die gast stelt niks voor, Z-targeten op die handen en dan gewoon rondlopen, dan kan ie je amper raken.

En een stukje lopen naar een boss, boehoehoe. Checkpoints hebben sommigen van ons echt teveel verwend.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_103565721
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:28 schreef Kriegel het volgende:
Oh, en Roy, je kunt er gewoon geen bal van. Je gebruikt hopelijk toch wel de Lens of Truth? Die aanzetten, dan is het gewoon een kwestie van een pijl in hand 1, pijl in hand 2, vervolgens pijl in hoofd (zodra ie daarmee aanvalt) en hakken maar. Die gast stelt niks voor, Z-targeten op die handen en dan gewoon rondlopen, dan kan ie je amper raken.
In de N64-versie zakte de framerate in bij Bongo zodat je amper kon richten. Is dat een stuk beter in de 3DS-versie?
pi_103566079
quote:

En een stukje lopen naar een boss, boehoehoe. Checkpoints hebben sommigen van ons echt teveel verwend.
hij kan altijd nog Farore's wind gebruiken en een warp point maken :')
pi_103574578
quote:
19s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind die irritant en dan ben ik al snel klaar met een game.
Dan heb je vast niet veel games uitgespeeld...
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:36:03 #152
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103575209
quote:
15s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:18 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Dan heb je vast niet veel games uitgespeeld...
In principe speel ik alle games uit die ik leuk vind. DKCR was op sommige punten ook moeilijk en daar moesten ook veel levels opnieuw. Dat was echter nergens vervelend.
quote:

De camera zwiept alle kanten heen, heb totaal geen overzicht. Daarnaast kan ik 'm niet ontwijken op de een of andere manier.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:43 schreef DJ_ het volgende:

[..]

hij kan altijd nog Farore's wind gebruiken en een warp point maken :')
Niet aan gedacht :@ Zodra ik de game terug heb (hij is nu uitgeleend) kan ik dat wel eens proberen ^O^
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:51:42 #153
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_103575722
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:35 schreef Aether het volgende:

[..]

In de N64-versie zakte de framerate in bij Bongo zodat je amper kon richten. Is dat een stuk beter in de 3DS-versie?
Geen idee, moet daar nog komen bij de 3DS-versie. Maar je kunt ook schieten met Z-target, richten hoeft helemaal niet.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_103580375
  donderdag 27 oktober 2011 @ 12:09:59 #155
8369 speknek
Another day another slay
pi_103619254
Nou ik heb ook Xenoblade ^O^, alhoewel ik vrees hem pas te kunnen spelen na Batman/Skyrim/Zelda en hopelijk dus net voor Mass Effect 3 (hmm rpg overload). Kan ik beter met wiimote of met classic controller spelen?
pi_103619316
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:09 schreef speknek het volgende:
Nou ik heb ook Xenoblade ^O^, alhoewel ik vrees hem pas te kunnen spelen na Batman/Skyrim/Zelda en hopelijk dus net voor Mass Effect 3 (hmm rpg overload). Kan ik beter met wiimote of met classic controller spelen?
Rpg overload? Je noemt er maar twee :s)
pi_103619451
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:09 schreef speknek het volgende:
Classic Controller is het populairst.

Poll: Xenoblade Chronicles stemmen
Engels
Japans
Tussenstand:

Poll: Xenoblade Chronicles controller
Classic Controller
Classic Controller Pro
Wii Remote + Nunchuk
Tussenstand:
  donderdag 27 oktober 2011 @ 12:51:05 #158
8369 speknek
Another day another slay
pi_103620525
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:12 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Rpg overload? Je noemt er maar twee :s)
Skyrim Xenoblade Mass Effect :P. Action adventure game met RPG elementen overload dan.
pi_103621023
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:51 schreef speknek het volgende:

[..]

Skyrim Xenoblade Mass Effect :P. Action adventure game met RPG elementen overload dan.
Mass Effect is gewoon een dertien in een dozijn shooter met erg veel ingesproken tekst en de ilusie van keuze vrijheid :P
  donderdag 27 oktober 2011 @ 13:48:42 #160
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103622429
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:08 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Mass Effect is gewoon een dertien in een dozijn shooter met erg veel ingesproken tekst en de ilusie van keuze vrijheid :P
BAM!

Bovendien saai.
pi_103622592
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

BAM!

Bovendien saai.
Pff ja, mass effect 2 was n van mijn grootste miskopen deze generatie.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 13:55:32 #162
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_103622646
Mass Effect _O_

Als je deel twee als eerste gaat spelen ben je natuurlijk ook achterlijk bezig.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_103622727
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:55 schreef Kriegel het volgende:
Mass Effect _O_

Als je deel twee als eerste gaat spelen ben je natuurlijk ook achterlijk bezig.
Wat een onzin. Ik ben gewoon niet dudebro genoeg voor games als mass effect
  donderdag 27 oktober 2011 @ 13:59:55 #164
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_103622779
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:58 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik ben gewoon niet dudebro genoeg voor games als mass effect
Prima, maar zo'n doorlopend verhaal buiten volgorde gaan spelen helpt sowieso niet.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_103622806
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:59 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Prima, maar zo'n doorlopend verhaal buiten volgorde gaan spelen helpt sowieso niet.
Bewaar die onzin maar voor George Lucas

:edit:
Het verhaal wordt in twee ook rustig uitgelegd voor mensen die zich niet aan 1 gewaagd hebben :s)
  donderdag 27 oktober 2011 @ 14:02:53 #166
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103622855
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:59 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Ik heb ook eerst Mario 3 gespeeld voordat ik aan Mario 2 begon :o
  donderdag 27 oktober 2011 @ 14:09:35 #167
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_103623081
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:01 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Bewaar die onzin maar voor George Lucas

:edit:
Het verhaal wordt in twee ook rustig uitgelegd voor mensen die zich niet aan 1 gewaagd hebben :s)
Ik dacht dat alleen de PS3-versie dat deed, op de PC of 360 wordt je in het ongewisse gelaten. Bovendien mis je dan nog steeds binding met alle figuren uit het eerste deel, plus de invloed van eerder gemaakte beslissingen. En dat gebrek aan binding wordt erger gemaakt door het feit dat ME2 niet zoveel verhaal heeft, het wordt niet voor niks ook wel Mass Recruit genoemd.

quote:
6s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb ook eerst Mario 3 gespeeld voordat ik aan Mario 2 begon :o
Holy shit, hoe heb je dat volgehouden?! :o
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_103623201
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:09 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Ik dacht dat alleen de PS3-versie dat deed, op de PC of 360 wordt je in het ongewisse gelaten. Bovendien mis je dan nog steeds binding met alle figuren uit het eerste deel, plus de invloed van eerder gemaakte beslissingen.
Maar dan had ik twee spellen moeten spelen die ik niet leuk vind :P
  donderdag 27 oktober 2011 @ 14:14:00 #169
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_103623235
Ok, de gameplay of het concept kunnen je tegenstaan natuurlijk.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_103642571
mass effect haters :(

mass-effect is echt de serie van deze generatie... hands down :D _O_
  donderdag 27 oktober 2011 @ 21:24:48 #171
8369 speknek
Another day another slay
pi_103642941
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 21:19 schreef DJ_ het volgende:
mass effect haters :(

mass-effect is echt de serie van deze generatie... hands down :D _O_
Truth.
Als je niet van dudebro houdt doe je femshep en paragon. Daarnaast is het verhaal van deel 1 veel beter dan deel 2, dus als je bij 2 begint (zelfs al leggen ze het uit), dan speel je het inderdaad alleen voor de gameplay (die wel weer stukken beter is dan deel 1).
pi_103651127
Yaaaaaaaay ik heb eindelijk een Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! O+ O+ O+
  donderdag 27 oktober 2011 @ 23:36:12 #173
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103651367
quote:
17s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef Yachiru het volgende:
Yaaaaaaaay ik heb eindelijk een Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! O+ O+ O+
Welkom bij de club *O*
pi_103651889
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Welkom bij de club *O*
Thanks! ^_^
  donderdag 27 oktober 2011 @ 23:52:11 #175
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103652268
Welke games heb je erbij?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:40:26 #176
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_103654585
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 21:24 schreef speknek het volgende:

[..]

Truth.
Als je niet van dudebro houdt doe je femshep en paragon. Daarnaast is het verhaal van deel 1 veel beter dan deel 2, dus als je bij 2 begint (zelfs al leggen ze het uit), dan speel je het inderdaad alleen voor de gameplay (die wel weer stukken beter is dan deel 1).
En zo is het. Nog altijd jammer dat 2 verhaaltechnisch zo weinig om het lijf heeft, ik ben bang dat ze daardoor een deel tekort gaan komen (trilogie enzo) om het hele verhaal goed uit de doeken te doen. Nu moet alles in 3 gebeuren, kan bijna niet als je ziet hoeveel shit er nog gaande is.

quote:
17s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef Yachiru het volgende:
Gefeliciteerd met je Gamecube, wel een beetje laat, ik had 'm al in 2002. ;)
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_103660777
pi_103660818
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welke games heb je erbij?
Wii Sports en Wii Sports Resort zaten bij de Wii zelf, en verder heb ik Xenoblade Chronicles, Animal Crossing, Twilight Princess (wel gespeeld op m'n oude GC maar wil 'em ook weleens met de Wii Remote en Nunchuk spelen en volgens mij had ik 'em toen ook niet helemaal uit gespeeld omdat WoW..) en Super Paper Mario. En heb nog een behoorlijke lijst met games die ik graag wil spelen, maar ga eerst deze maar eens spelen, anders heb ik meteen weer een mega backlog zoals bij m'n PS3 het geval is.. :P
M'n zusje heeft ook een aantal games die ik kan/ ga lenen, zoals Kirby's Epic Yarn (hebben we gisteren samen gespeeld, wat is dat een leuke game!) en New Super Mario Bros. en verder nog games als Wii Party en Mario Kart die we eigenlijk alleen maar samen spelen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 00:40 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je Gamecube, wel een beetje laat, ik had 'm al in 2002. ;)
Huh? Ik snap de grap denk ik niet.. :@
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:32:28 #179
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103661014
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:25 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Wii Sports en Wii Sports Resort zaten bij de Wii zelf, en verder heb ik Xenoblade Chronicles, Animal Crossing, Twilight Princess (wel gespeeld op m'n oude GC maar wil 'em ook weleens met de Wii Remote en Nunchuk spelen en volgens mij had ik 'em toen ook niet helemaal uit gespeeld omdat WoW..) en Super Paper Mario. En heb nog een behoorlijke lijst met games die ik graag wil spelen, maar ga eerst deze maar eens spelen, anders heb ik meteen weer een mega backlog zoals bij m'n PS3 het geval is.. :P
M'n zusje heeft ook een aantal games die ik kan/ ga lenen, zoals Kirby's Epic Yarn (hebben we gisteren samen gespeeld, wat is dat een leuke game!) en New Super Mario Bros. en verder nog games als Wii Party en Mario Kart die we eigenlijk alleen maar samen spelen.

Haha, wow, meteen een enorme lijst games, dat houdt je de komende tijd wel van de straat :P Kirby's Epic Yarn wil ik ook nog steeds hebben, maar ik wacht even tot een deel van m'n backlog weg is.

Super Paper Mario is trouwens wel een echt toffe game :Y Leuke combi van Super Mario en Paper Mario.
pi_103661221
Super Paper Mario vond ik dan weer niks, teveel Super en veel te weinig O+ Paper Mario O+
Hopelijk wordt de 3DS versie weer net zo goed als het orgineel op de n64 :s)
pi_103661530
Jaaah, het zijn er wel veel ik weet het :P Maarja, je zou de lijst met games die ik dus nog wil eens moeten zien, haha :o Ik had gewoon nooit aan dat stomme WoW moeten beginnen en gewoon meteen een Wii moeten kopen bij de release.. (ik had er wel eentje gereserveerd maar kort van tevoren toch maar afgezegd omdat ik toen te druk was met WoW.. hoe erg.. :X). Maar goed, beter laat dan nooit! O-)

Ik heb het origineel nooit gespeeld, maar wel die op de GC en die vond ik echt helemaal geweldig! Vooral de humor die erin zit, echt hilarisch! O+ Had bij m'n zusje al wel gezien dat het origineel via het Wii winkel kanaal te koop is dus misschien dat ik die ook maar eens ga proberen!

En ik kan echt niet wachten tot Skyward Sword uitkomt! Nog maar 3 weekjes!!! *O*
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:56:02 #182
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103661640
Als je Skyward Sword op release wil gaan kopen/spelen zou ik nog niet aan Xenoblade beginnen. Die is simpelweg te groots. FFXIII zit er de komende tijd ook niet meer in denk ik? :D
pi_103661943
quote:
19s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je Skyward Sword op release wil gaan kopen/spelen zou ik nog niet aan Xenoblade beginnen. Die is simpelweg te groots. FFXIII zit er de komende tijd ook niet meer in denk ik? :D
Of je moet de komende drie weken echt niks te doen hebben.
Maar gezien de games die je nu hebt zou ik er misschien toch wel mee beginnen. Twee Zelda's achter elkaar is ook wel erg veel Zelda..
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:20:37 #184
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_103662302
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:25 schreef Yachiru het volgende:

Huh? Ik snap de grap denk ik niet.. :@
Wii = opgevoerde Gamecube. Slecht en oud grapje, maar helaas wel waar. ;)
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:21:39 #185
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_103662324
quote:
Tja dat probleem heb ik ook: Xenoblade (op dit moment mee begonnen) en ook de nieuwe Zelda op de rol eind deze maand.
kloep kloep
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:26:08 #186
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_103662462
Oh, en Paper Mario: TTYD is echt geniaal inderdaad, wat heb ik me daar onmogelijk lang mee vermaakt. Misschien wel beter dan de eerste.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_103662549
pi_103662594
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:26 schreef Kriegel het volgende:
Oh, en Paper Mario: TTYD is echt geniaal inderdaad, wat heb ik me daar onmogelijk lang mee vermaakt. Misschien wel beter dan de eerste.
Ben nu met de N64-versie bezig. TTYD vind ik toch meer humor hebben idd.
pi_103662628
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:28 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Niet eens een gouden Wiimote joh!

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:29 schreef Aether het volgende:

[..]

Ben nu met de N64-versie bezig. TTYD vind ik toch meer humor hebben idd.
TTYD was leuk en tof tot de laatste eindbaas, die heb ik nog steeds niet verslagen :')
pi_103662791
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:31 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Niet eens een gouden Wiimote joh!

[..]

TTYD was leuk en tof tot de laatste eindbaas, die heb ik nog steeds niet verslagen :')
Makkelijker dan die uit SPM.
Moet in PM naar Flower Fields maar die kan ik nog niet openen...
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:41:15 #191
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103662928
TTYD heb ik nog nooit gespeeld :@ Samen met Eternal Darkness en Killer 7 de overgebleven backlog GameCube-titels...
pi_103663027
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
TTYD heb ik nog nooit gespeeld :@ Samen met Eternal Darkness en Killer 7 de overgebleven backlog GameCube-titels...
De GC heeft nog zoveel pareltjes die ik nog niet gespeeld heb ;(
TTYD kwam ik ook pas in het wii tijdperk tegen
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:54:51 #193
8369 speknek
Another day another slay
pi_103663434
Ik vond TTYD echt verschrikkelijk saai.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:10:33 #194
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103664020
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:54 schreef speknek het volgende:
Wat weet jij nou weer van games :{w
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:27:35 #195
8369 speknek
Another day another slay
pi_103664614
pi_103670032
Ik heb TTYD ook nooit uitgespeeld. :@ Maar die game kwam uit eind 2004, net zo'n periode waarin we overspoeld werden met toffe games.
pi_103676274
quote:
Nou, ik heb voorlopig op zich best wel veel tijd, dus wie weet! :P Maar je hebt wel gelijk wat Xenoblade betreft denk ik, want als ik daar halverwege een mee stop raak ik een beetje uit het verhaal denk ik.. En over een maand of wat heb ik een periode van een paar maanden waarin ik waarschijnlijk helemaal niet veel tijd heb om te gamen, dus misschien laat ik Xenoblade nu nog maar even links liggen dan!

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:20 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Wii = opgevoerde Gamecube. Slecht en oud grapje, maar helaas wel waar. ;)
Oooooh okeej, dat bedoel je.. Nja, voor de graphics heb ik m'n PS3 en als de Wii me net zoveel gameplezier gaat bezorgen als de GC deed dan ben ik al blij hoor! :)

quote:
7s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:31 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Aaaah ik las dit en bedacht me ineens dat ik die eindbaas ook nog nooit heb verslagen! :@ Was ik even vergeten! Maar wat een klotebaas was dat zeg! Geen wonder dat ik dat had verdrongen.. :'(

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:54 schreef speknek het volgende:
Saai?! Weet je zeker dat je de goede game voor je hebt? :o
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:37:48 #198
8369 speknek
Another day another slay
pi_103676331
Ja man, ging nergens naartoe en dat verschrikkelijke eeuwige backtracken. En de eindeloze gevechten gingen veel te langzaam. Ik heb het tot en met dat collosseum achtige ding volgehouden (die ik geloof ik nog wel interessant vond), maar daarna kwamen er zoals nomar zei betere spellen uit.
pi_103677391
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:37 schreef speknek het volgende:
Ja man, ging nergens naartoe en dat verschrikkelijke eeuwige backtracken. En de eindeloze gevechten gingen veel te langzaam. Ik heb het tot en met dat collosseum achtige ding volgehouden (die ik geloof ik nog wel interessant vond), maar daarna kwamen er zoals nomar zei betere spellen uit.
Oh, ik kan me daar echt niks bij voorstellen haha! Vond het echt een geweldige game, en ik weet nog dat ik er zo vaak om moest lachen! Vooral dat stukje met die kleine dingetjes met oogjes was echt super leuk! O+ Maar goed, smaken verschillen natuurlijk :)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:11:03 #200
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_103691166
Ik kan niet ontkennen dat TTYD last heeft van een backtrack-syndroom, deels veroorzaakt doordat de omgevingen wat te kleinschalig zijn voor wat er aan content in moet passen, maar het maakt me eerlijk gezegd niks uit.

Het is gewoon een game die ik zwaar dig, door een totaalplaatje van toffe graphics die niet verouderen, een lading coole characters, humor, veel aandacht voor details en kleine zijdingetjes, replaywaarde en goede muziek.

Ik zou hooguit willen dat ie wat moeilijker was, eigenlijk zijn alleen de eindbaas en de Pit of 100 Trials echt een uitdaging. Er zijn zat mogelijkheden om het jezelf moeilijk te maken, maar dat voelt artificieel en daar hou ik niet zo van.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kriegel op 28-10-2011 23:22:29 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_103863707
  woensdag 2 november 2011 @ 08:20:49 #202
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_103863971
Er zijn zoveel Zelda trailers dat je het spel al bijna niet meer hoeft te kopen... :{
kloep kloep
pi_103867469
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:20 schreef Borizzz het volgende:
Er zijn zoveel Zelda trailers dat je het spel al bijna niet meer hoeft te kopen... :{
daarom heb ik er geen een gekeken :P
pi_103873943
sinds jaren dat ik me op een (one-player) spel verheug!!! laatste keer was TP.. Die heb ik geeneens uitgespeeld.. Vond het eigenlijk een saaie versie van OOT. Nu sinds jaren dus weer getriggerd voor een game :D Kan niet wachten op Skyward Sword!

Hoe is Disney Universe eigenlijk?
pi_103875847
pi_103882261
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:21 schreef Deceit het volgende:
sinds jaren dat ik me op een (one-player) spel verheug!!! laatste keer was TP.. Die heb ik geeneens uitgespeeld.. Vond het eigenlijk een saaie versie van OOT. Nu sinds jaren dus weer getriggerd voor een game :D Kan niet wachten op Skyward Sword!

Hoe is Disney Universe eigenlijk?
TP saai ? :{

TP was echt briljant, alleen veels te makkelijk :'(
  vrijdag 4 november 2011 @ 18:52:40 #207
8369 speknek
Another day another slay
pi_103967114
GameInformer geeft hem nu ook een 10/10.
http://www.gameinformer.c(...)rd-sword-review.aspx

That's it guys, see you in a couple of weeks.
  vrijdag 4 november 2011 @ 18:57:38 #208
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103967279
HYYYYYPE.
  vrijdag 4 november 2011 @ 19:31:30 #209
8369 speknek
Another day another slay
pi_103968579
quote:
I've spent enough time with The Legend of Zelda: Skyward Sword now to realise that this may very well be the best Zelda game ever made. There's no aspect of series tradition that hasn't been revisited and reassessed, and the way that it uses motion control is so effortless and enjoyable that it makes you really mourn for what the Wii could have done if more developers had only made the effort.

It's more than that, though. It's got a feel about it, a kind of magic, that only the best games have. The Legend of Zelda: Skyward Sword is a serious contender for Ocarina of Time's crown, and here are the reasons why.
http://uk.wii.ign.com/articles/121/1211616p1.html

(Keza gaf Zelda OOT 3DS een 10)
pi_104004092
  zaterdag 5 november 2011 @ 19:07:30 #211
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104005343
Game of the year. Serieus. Ik word er nu al zo vrolijk van O+
pi_104008321
Wel lastig als je Epic Yarn nog niet hebt: Welke Kirby halen?
pi_104008578
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:21 schreef nomar83 het volgende:
Wel lastig als je Epic Yarn nog niet hebt: Welke Kirby halen?
De 'nieuwe' Kirby speelt als de klassieke Kirby NES. Epic Yarn is meer een standaard platformer.
pi_104008805
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:26 schreef Aether het volgende:

[..]

De 'nieuwe' Kirby speelt als de klassieke Kirby NES. Epic Yarn is meer een standaard platformer.
Ja, en wat dat betreft zou ik toch eerder naar Epic Yarn nijgen. Nah, ik denk dat ik ze toch beiden doorschuif naar die dode periode tussen Wii en Wii U die onherroepelijk nog gaat volgen. :)
  zondag 6 november 2011 @ 14:49:03 #215
8369 speknek
Another day another slay
pi_104033167
Ik heb er toch maar een apart topic over geopend
[Wii] Zelda Skyward Sword: Game of the forever #1
pi_104095156
pi_104119642
  dinsdag 8 november 2011 @ 14:20:51 #218
8369 speknek
Another day another slay
pi_104119791
Da's niet Roy :).
  dinsdag 8 november 2011 @ 14:21:10 #219
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104119817
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:20 schreef speknek het volgende:
Hoe weet jij dat nou?
  dinsdag 8 november 2011 @ 14:22:21 #220
8369 speknek
Another day another slay
pi_104119868
Je had hem nog niet uitgespeeld toch? (en het lijkt me niet dat je een pseudoniem voert)
  dinsdag 8 november 2011 @ 14:26:21 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104120022
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:22 schreef speknek het volgende:
Je had hem nog niet uitgespeeld toch? (en het lijkt me niet dat je een pseudoniem voert)
Nee, klopt. Ik zit op het punt waar die dude begint met z'n video. Krijg wel weer zin om verder gaan als ik dat zo zie O+ Na Batman maar eens gaan doen.
pi_104120336
quote:
gare britse accenten bij elke char :')
ben blij dat ik voor de japanse stemmen heb gekozen.
pi_104120487
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:20 schreef speknek het volgende:
Er zijn er meer?! -O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:33 schreef DJ_ het volgende:

[..]

gare britse accenten bij elke char :')
ben blij dat ik voor de japanse stemmen heb gekozen.
Vond het wel wat hebben. Verademing na al die Amerikaanse stemmen.
  dinsdag 8 november 2011 @ 16:37:03 #224
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_104125454
Pff die Metal Face in Colony 9 van Xenoblade is de eerste die ik pittig vind. :(
kloep kloep
pi_104145146
pi_104271855
  zaterdag 12 november 2011 @ 14:46:22 #227
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104285702
pi_104320391
  zondag 13 november 2011 @ 16:49:22 #229
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104320704
Damn, die trailer van Pandora's Tower is slecht :D
pi_104355662
Mijn SD kaart lezer van de Wii is volgens mij stuk..

Zijn er opties om het zelf te repareren of te laten repareren (behalve opsturen naar Nintendo)?
pi_104355726
quote:
8s.gif Op maandag 14 november 2011 16:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn SD kaart lezer van de Wii is volgens mij stuk..

Zijn er opties om het zelf te repareren of te laten repareren (behalve opsturen naar Nintendo)?
Is de kaart wel in een ander apparaat/computer te lezen?
pi_104357546
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:23 schreef Aether het volgende:

[..]

Is de kaart wel in een ander apparaat/computer te lezen?
Ja, heb ook meerdere kaarten geprobeerd.

Heb wel op bepaalde sites gelezen dat het zou helpen als je even met een mesje in het SD slot gaat ofzo :') :?
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:16:19 #233
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104388454
pi_104392884
Iemand hier die nog weleens Animal Crossing speelt? M'n zusje en ik willen eigenlijk wel wat meer soorten fruit! :P
pi_104393745
mijn order status van skyward sword.

1x Zelda Skyward Sword + Soundtrack Nieuw 1 dag Op voorraad
  Redactie Games dinsdag 15 november 2011 @ 20:17:16 #236
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_104408325
Nieuwe Zelda heeft een 10/10 op IGN.. _O-
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 15 november 2011 @ 20:44:47 #237
8369 speknek
Another day another slay
pi_104409989
Zegt niks, zelfs Uncharted 3 heeft een 10.
  Redactie Games dinsdag 15 november 2011 @ 20:55:12 #238
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_104410710
IGN is toch altijd in het "ruim" uitdelen van reviewpunten geweest? :')
pi_104411922
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:44 schreef speknek het volgende:
Zegt niks, zelfs Uncharted 3 heeft een 10.
uncharted 3 was cool :D
  Redactie Games dinsdag 15 november 2011 @ 22:10:22 #240
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_104417041
Kon het niet laten, ben alvast met Zelda begonnen.. :@
pi_104420018
pi_104434505
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
IGN is toch altijd in het "ruim" uitdelen van reviewpunten geweest? :')
IGN is huilen met de pet op.
pi_104471690
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kon het niet laten, ben alvast met Zelda begonnen.. :@
ik begin zaterdag wel, dan kan ik hopelijk vanavond en morgen skyrim er nog even door rammen :P
pi_104483281
  vrijdag 18 november 2011 @ 11:58:30 #245
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_104507921
Zijn er nog leuke consolebundles in de aanbieding?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  vrijdag 18 november 2011 @ 12:07:50 #246
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104508191
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zijn er nog leuke consolebundles in de aanbieding?
http://www.nedgame.nl/nin(...)lack%29+wii-acc.html
  vrijdag 18 november 2011 @ 12:10:46 #247
27454 InTrePidIvity
pi_104508276
quote:
Ik kan het niet helemaal goed zien, heeft die een Wii+ controller? Of worden die tegenwoordig alleen nog maar meegeleverd?
  vrijdag 18 november 2011 @ 12:18:25 #248
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104508495
Die wordt nu standaard meegeleverd als het goed is. Ik zou overigens gewoon naar de plaatselijke MM lopen om te kijken voor bundels/aanbiedingen
  vrijdag 18 november 2011 @ 12:23:58 #249
27454 InTrePidIvity
pi_104508685
quote:
19s.gif Op vrijdag 18 november 2011 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die wordt nu standaard meegeleverd als het goed is. Ik zou overigens gewoon naar de plaatselijke MM lopen om te kijken voor bundels/aanbiedingen
Da's bijna 20 kilometer lopen :P Maar ik kijk wel even rond, eigenlijk wil ik er een met Balance Board, maar die zag ik niet onder de 200E.
pi_104543921
  Redactie Games zaterdag 19 november 2011 @ 15:44:45 #251
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_104553249
Nieuwe Zelda is top! Stuk beter dan Windwaker, vooral wat minder lang gerekt om punt A naar B te komen. Puzzels zijn in het begin echt vervelend zeker als je de oude spellen gewend bent :') maar goed de oplossingen zitten em nu in de Motion+ controls, wat echt bij dit spel wel het beste is uitgewerkt voor de Wii.
  zaterdag 19 november 2011 @ 16:41:57 #252
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_104554933
wiiiii!
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zaterdag 19 november 2011 @ 16:42:35 #253
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_104554958
even een vraagje zit er bij de wii een rgb aansluiting, en is er ook een HDMI kabel beschikbaar?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_104555077
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 november 2011 16:42 schreef cherrycoke het volgende:
even een vraagje zit er bij de wii een rgb aansluiting, en is er ook een HDMI kabel beschikbaar?
Er is een composiet-, RGB- en componentkabel voor de Wii.
Er zijn ook onofficile HDMI-converters.
  zondag 20 november 2011 @ 11:04:11 #255
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_104578444
http://www.nintendo.nl/NO(...)ub_not_logged_in.jsp

kan ik wel inloggen

op me wii kan dit niet
fout206401 het email adress of wachtwoord klopt niet

rara hoe kan dit
pi_104578552
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2011 11:04 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.nintendo.nl/NO(...)ub_not_logged_in.jsp

kan ik wel inloggen

op me wii kan dit niet
fout206401 het email adress of wachtwoord klopt niet

rara hoe kan dit
http://wiigoterrors.com/wp/wii-error-206401/
pi_104618236
Vandaag maar eens een nieuwe Wii halen, de artefacts zijn echt niet meer om aan te zien op mijn tv ;(
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  dinsdag 22 november 2011 @ 15:49:49 #258
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104677888
Oh Yi Long?

Mario Galaxy 2 voor 15 euro!

http://www.budgetgaming.n(...)io+Galaxy+2_Wii.html
pi_104683159
wat is skyward sword toch een heerlijk spel :D
pi_104684828
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:05 schreef DJ_ het volgende:
wat is skyward sword toch een heerlijk spel :D
[Wii] Zelda Skyward Sword: Game of the forever #2
pi_104690189
quote:
wegens potentiele spoilers kom ik daar niet :P
pi_104711459
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 20:29 schreef DJ_ het volgende:

[..]

wegens potentiele spoilers kom ik daar niet :P
Geen slecht idee, de spoiler-tag wordt niet veel gebruikt.
pi_104777762
Net Fire Emblem: Radiant Dawn en Muramasa: The Demon Blade gekocht bij Amazon voor 5,97 en 11,50.
Voor die prijs wil ik beide games graag in mijn collectie hebben. :)
  donderdag 24 november 2011 @ 22:13:38 #264
8369 speknek
Another day another slay
pi_104782442
Damn da's zeker ook een mooi prijsje voor Muramasa. Maar ik heb zeker nog tot en met februari genoeg games. En daarna komt Catherine en Mass Effect 3.
pi_104783377
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef speknek het volgende:
Damn da's zeker ook een mooi prijsje voor Muramasa. Maar ik heb zeker nog tot en met februari genoeg games. En daarna komt Catherine en Mass Effect 3.
Ik heb ook nog genoeg games in mijn backlog, maar met deze prijzen is het toch moeilijk om niet te kopen. :P

De komende weken ook even letten op aanbiedingen voor een nieuwe Wii.
De artifacts beginnen bij mij nu ook erg irritant te worden.
Met een beetje geluk prijzen ze de oude Wii bundels af, als de nieuwe versie in december uitkomt.
pi_104783705
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 22:27 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ik heb ook nog genoeg games in mijn backlog, maar met deze prijzen is het toch moeilijk om niet te kopen. :P

De komende weken ook even letten op aanbiedingen voor een nieuwe Wii.
De artifacts beginnen bij mij nu ook erg irritant te worden.
Met een beetje geluk prijzen ze de oude Wii bundels af, als de nieuwe versie in december uitkomt.
Die nieuwe versies zijn al een tijdje uit toch? Neem aan dat je die platte bedoeld?
  donderdag 24 november 2011 @ 22:39:19 #267
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_104784189
iemand nog een GOEDE! battery pack+oplader voor me zwarte wiimote?
  donderdag 24 november 2011 @ 22:50:34 #268
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104784871
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 22:31 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Die nieuwe versies zijn al een tijdje uit toch? Neem aan dat je die platte bedoeld?
De Mario & Sonic-bundel is volgens mij de eerste? Er zal echter ook nog wel wat oude voorraad rondslingeren ergens. Wordt het eigenlijk aangegeven op de doos dat je geen GC-compatibiliteit meer hebt?
pi_104785394
quote:
19s.gif Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De Mario & Sonic-bundel is volgens mij de eerste? Er zal echter ook nog wel wat oude voorraad rondslingeren ergens. Wordt het eigenlijk aangegeven op de doos dat je geen GC-compatibiliteit meer hebt?
Nope, maandag een nieuwe Wii gekocht en waren iets van 4 packs (Mario Kart Wii, Wii Fit, Just Dance en Mario & Sonic), allen de nieuwe versie. Op de doos staat ook dat de Wii niet compatible is met GC games en ook niet ontworpen is om rechtop te staan. (Maar er zijn nog wel rubberen pootjes aan de zijkant dus als je een standaard hebt kun je de Wii gewoon rechtop zetten)
Fok!Wormskampioen '09
  donderdag 24 november 2011 @ 23:01:26 #270
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104785573
Ah, duidelijk. Dat wist ik niet :)
pi_104785579
quote:
19s.gif Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Volgens mij had de gamewinkel waar ik m'n Wii kocht ze in oktober al staan, iig de witte en zwarte. De blauwe zal idd iets later uitkomen i.v.m. die game die er bij zit.
Beter refresh ik eerst even in het vervolg als ik tussendoor iets anders ga zitten doen.. :')
Eerlijk gezegd verwacht ik ook geen prijsverlaging van de 'oude' Wii hoor, zo duur is 'ie al niet eens meer. Zou gewoon even goed naar aanbiedingen kijken. Ik had de mijne voor 119 euro, was een dagaanbieding bij een winkel die ik denk ik niet mag noemen? :P
  donderdag 24 november 2011 @ 23:02:51 #272
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104785653
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Volgens mij had de gamewinkel waar ik m'n Wii kocht ze in oktober al staan, iig de witte en zwarte. De blauwe zal idd iets later uitkomen i.v.m. die game die er bij zit.
Eerlijk gezegd verwacht ik ook geen prijsverlaging van de 'oude' Wii hoor, zo duur is 'ie al niet eens meer. Zou gewoon even goed naar aanbiedingen kijken. Ik had de mijne voor 119 euro, was een dagaanbieding bij een winkel die ik denk ik niet mag noemen? :P
Jawel hoor. Ik roep toch ook altijd dat ik bij Amazon mijn games koop ;)
pi_104785689
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd verwacht ik ook geen prijsverlaging van de 'oude' Wii hoor, zo duur is 'ie al niet eens meer.
Zou me niet verbazen als ze begin volgend jaar naar de 99-grens gaan (zonder spel).
pi_104786114
quote:
19s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Jawel hoor. Ik roep toch ook altijd dat ik bij Amazon mijn games koop ;)
Ok dan! Bij Gamestore E-plaza dus! :P Die hebben volgens mij best vaak zo'n dagaanbieding, dat een console bundel ineens een stuk goedkoper is.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef Aether het volgende:

[..]

Zou me niet verbazen als ze begin volgend jaar naar de 99-grens gaan (zonder spel).
Jaaaa okeej, zonder game dan misschien.. Maar toch.. k weet niet hoor!
  donderdag 24 november 2011 @ 23:14:28 #275
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104786394
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:10 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Ok dan! Bij Gamestore E-plaza dus! :P Die hebben volgens mij best vaak zo'n dagaanbieding, dat een console bundel ineens een stuk goedkoper is.

Ik vind die dagaanbiedingen altijd een beetje tegenvallen. Op de n of andere manier heb ik de consoles jaren eerder en voor vergelijkbare prijs :')
pi_104786722
quote:
19s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vind die dagaanbiedingen altijd een beetje tegenvallen. Op de n of andere manier heb ik de consoles jaren eerder en voor vergelijkbare prijs :')
Maar mijn Wii was maar 119 euro! Een zwarte, met een Motion + controller en Wii Sports en Wii Sports Resort. Die games vind ik niet zo heel bijzonder, maar ik wilde per se een zwarte omdat de gouden Zelda controller daar imo beter bij past dan bij wit.. :')
  donderdag 24 november 2011 @ 23:19:50 #277
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104786773
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:19 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Maar mijn Wii was maar 119 euro! Een zwarte, met een Motion + controller en Wii Sports en Wii Sports Resort. Die games vind ik niet zo heel bijzonder, maar ik wilde per se een zwarte omdat de gouden Zelda controller daar imo beter bij past dan bij wit.. :')
Ontzettende vrouw :D
pi_104786883
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ontzettende vrouw :D
Nou en! :6
pi_104787160
quote:
16s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:21 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Nou en! :6
Goede planning ^O^
Ken iemand die een witte kocht want dat stond beter bij de plantenbak ernaast.
pi_104787206
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:26 schreef Aether het volgende:

[..]

Goede planning ^O^
Ken iemand die een witte kocht want dat stond beter bij de plantenbak ernaast.
Oh! Nu je het zegt! M'n tv is ook zwart, en m'n PS3 die er naast staat ook, en m'n UPC media box ook.. O+
pi_104787250
quote:
11s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:27 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Oh! Nu je het zegt! M'n tv is ook zwart, en m'n PS3 die er naast staat ook, en m'n UPC media box ook.. O+
Je had beter vorig jaar een rode Wii kunnen kopen...
Die zou tenminste opvallen.
  donderdag 24 november 2011 @ 23:29:25 #282
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104787275
Oh. Als we toch heel eerlijk zijn kan ik wel bekennen dat ik die lime-groene DS Lite heb gekocht toen die uitkwam. Puur omdat ik die kleur toffer vond dan de zwarte Lite die ik had. In totaal heb ik vier DS-apparaten gekocht. Phat, Lite Zwart, Lite Lime, DSi XL Mario :') :@
pi_104787471
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:28 schreef Aether het volgende:

[..]

Je had beter vorig jaar een rode Wii kunnen kopen...
Die zou tenminste opvallen.
Nee man, zo'n rode vind ik nou dus echt helemaal niks h :P

quote:
19s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh. Als we toch heel eerlijk zijn kan ik wel bekennen dat ik die lime-groene DS Lite heb gekocht toen die uitkwam. Puur omdat ik die kleur toffer vond dan de zwarte Lite die ik had. In totaal heb ik vier DS-apparaten gekocht. Phat, Lite Zwart, Lite Lime, DSi XL Mario :') :@
Ach ja, dat begrijp ik heel goed hoor. Mijn dikke vette oude DS doet het nog prima, maar ik wilde gewoon een MOOIE nieuwe (roze DSi)! Maar goed, dat zijn er maar 2 in totaal! O-) Heb je ze nog wel allemaal bewaard?
  donderdag 24 november 2011 @ 23:38:19 #284
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104787642
Enkel m'n XL gehouden. De rest verkocht zodra 3DS werd aangekondigd. Ik zat toen een paar maanden zonder DS :o :o
pi_104787801
quote:
11s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enkel m'n XL gehouden. De rest verkocht zodra 3DS werd aangekondigd. Ik zat toen een paar maanden zonder DS :o :o
O M G hoe heb je dat ooit vol kunnen houden??? :o :D

Ik verkoop nooit 'oude' game systemen, kan er geen afstand van doen :')
  donderdag 24 november 2011 @ 23:45:19 #286
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104787976
Ik normaal gesproken ook niet, maar deze waren wel erg 'dubbel'. GBA, GBA SP en GB Micro heb ik bijvoorbeeld wel alle drie nog O+

Ik kon het volhouden dankzij mijn PSP die toen wat liefde en aandacht kreeg ;)
pi_104788060
quote:
19s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik normaal gesproken ook niet, maar deze waren wel erg 'dubbel'. GBA, GBA SP en GB Micro heb ik bijvoorbeeld wel alle drie nog O+

Ik kon het volhouden dankzij mijn PSP die toen wat liefde en aandacht kreeg ;)
Ik heb geeneens een micro! Maar wel een colour! Een paarse doorzichtige O+

Liefde en aandacht voor je PSP? Ik dacht dat je d'r alleen mee kon gamen :o
pi_104788989
een wii zonder gc playback is gewoon kut :')
pi_104789261
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:11 schreef DJ_ het volgende:
Naja, wel voor de echte gamers. Maar voor families die misschien zelfs nog nooit van de Gamecube hebben gehoord is het ontbreken ervan geen probleem. En laat dat nu juist de doelgroep van deze nieuwe console zijn, hij heet niet voor niets familie editie :)
pi_104789359
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:20 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Naja, wel voor de echte gamers. Maar voor families die misschien zelfs nog nooit van de Gamecube hebben gehoord is het ontbreken ervan geen probleem. En laat dat nu juist de doelgroep van deze nieuwe console zijn, hij heet niet voor niets familie editie :)
Ja en het werkt. Ken iig iemand die nu opeens overtuigd is om een Wii te halen. Maar eigenlijk komt Nintendo toch altijd iets te laat met dit soort speciale versies, waren ze hier drie jaar eerder mee geweest had dat heel wat meer kunnen opleveren lijkt mij.
pi_104792702
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:11 schreef DJ_ het volgende:
Gamecube games hoor je gewoon te spelen op die paarse kubus O+

Alleen jammer dat ik nu voor games als SSBB geen GC controller meer kan gebruiken maar dat overleef ik nog wel.
Fok!Wormskampioen '09
pi_104840005
Nu mijn antieke oplaadbare batterijen eindelijk de geest hebben gegeven ben ik toch maar naar het kijken voor zo'n oplaadstation. Wat veel keuze -O-

Een Energizer inductie lader lijkt me wel wat, maar die lijkt niet in Nederland verkocht te worden. Hebben jullie nog een goede aanrader? *speelt Zelda intussen op gewone penlites*
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_104916629
Iemand nog Kirby gehaald/gespeeld?
  maandag 28 november 2011 @ 12:28:14 #294
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104917620
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 11:59 schreef Aether het volgende:
Iemand nog Kirby gehaald/gespeeld?
Ik krijg 'm deze week binnen. Sneller dan die voor DS *O*
pi_104918294
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2011 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik krijg 'm deze week binnen. Sneller dan die voor DS *O*
Beetje veel Kirby tegelijk :P
  maandag 28 november 2011 @ 13:09:10 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104918963
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 12:49 schreef Aether het volgende:

[..]

Beetje veel Kirby tegelijk :P
Dat is de schuld van Nintendo ;) Maar ze spelen beide heel anders natuurlijk, Mario Kart en Mario 3D zijn ook prima naast elkaar te spelen.
pi_104924020
Is kirby al uit? :o
Ik had hem een tijdje terug op firstlook gespeeld en ik zat echt :9~ te spelen. :D
pi_104924282
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 15:35 schreef dnbrainwash het volgende:
Is kirby al uit? :o
Ik had hem een tijdje terug op firstlook gespeeld en ik zat echt :9~ te spelen. :D
Officieel sinds de 25e.
pi_104925059
  dinsdag 29 november 2011 @ 01:08:03 #300
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104954182

7500 sterren

5000 sterren

Ik kom tot iets boven de 3000 helaas. -O-
pi_104959299
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 november 2011 01:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
7500 sterren

[ afbeelding ]
5000 sterren

Ik kom tot iets boven de 3000 helaas. -O-
Als die sterren maar niet steeds vervielen :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')