Er is een composiet-, RGB- en componentkabel voor de Wii.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:42 schreef cherrycoke het volgende:
even een vraagje zit er bij de wii een rgb aansluiting, en is er ook een HDMI kabel beschikbaar?
http://wiigoterrors.com/wp/wii-error-206401/quote:Op zondag 20 november 2011 11:04 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.nintendo.nl/NO(...)ub_not_logged_in.jsp
kan ik wel inloggen
op me wii kan dit niet
fout206401 het email adress of wachtwoord klopt niet
rara hoe kan dit
[Wii] Zelda Skyward Sword: Game of the forever #2quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:05 schreef DJ_ het volgende:
wat is skyward sword toch een heerlijk spel
wegens potentiele spoilers kom ik daar nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:46 schreef Aether het volgende:
[..]
[Wii] Zelda Skyward Sword: Game of the forever #2
Geen slecht idee, de spoiler-tag wordt niet veel gebruikt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wegens potentiele spoilers kom ik daar niet
Ik heb ook nog genoeg games in mijn backlog, maar met deze prijzen is het toch moeilijk om niet te kopen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef speknek het volgende:
Damn da's zeker ook een mooi prijsje voor Muramasa. Maar ik heb zeker nog tot en met februari genoeg games. En daarna komt Catherine en Mass Effect 3.
Die nieuwe versies zijn al een tijdje uit toch? Neem aan dat je die platte bedoeld?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:27 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb ook nog genoeg games in mijn backlog, maar met deze prijzen is het toch moeilijk om niet te kopen.![]()
De komende weken ook even letten op aanbiedingen voor een nieuwe Wii.
De artifacts beginnen bij mij nu ook erg irritant te worden.
Met een beetje geluk prijzen ze de oude Wii bundels af, als de nieuwe versie in december uitkomt.
De Mario & Sonic-bundel is volgens mij de eerste? Er zal echter ook nog wel wat oude voorraad rondslingeren ergens. Wordt het eigenlijk aangegeven op de doos dat je geen GC-compatibiliteit meer hebt?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:31 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Die nieuwe versies zijn al een tijdje uit toch? Neem aan dat je die platte bedoeld?
Nope, maandag een nieuwe Wii gekocht en waren iets van 4 packs (Mario Kart Wii, Wii Fit, Just Dance en Mario & Sonic), allen de nieuwe versie. Op de doos staat ook dat de Wii niet compatible is met GC games en ook niet ontworpen is om rechtop te staan. (Maar er zijn nog wel rubberen pootjes aan de zijkant dus als je een standaard hebt kun je de Wii gewoon rechtop zetten)quote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Mario & Sonic-bundel is volgens mij de eerste? Er zal echter ook nog wel wat oude voorraad rondslingeren ergens. Wordt het eigenlijk aangegeven op de doos dat je geen GC-compatibiliteit meer hebt?
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Mario & Sonic-bundel is volgens mij de eerste? Er zal echter ook nog wel wat oude voorraad rondslingeren ergens. Wordt het eigenlijk aangegeven op de doos dat je geen GC-compatibiliteit meer hebt?
Jawel hoor. Ik roep toch ook altijd dat ik bij Amazon mijn games koopquote:Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Volgens mij had de gamewinkel waar ik m'n Wii kocht ze in oktober al staan, iig de witte en zwarte. De blauwe zal idd iets later uitkomen i.v.m. die game die er bij zit.
Eerlijk gezegd verwacht ik ook geen prijsverlaging van de 'oude' Wii hoor, zo duur is 'ie al niet eens meer. Zou gewoon even goed naar aanbiedingen kijken. Ik had de mijne voor 119 euro, was een dagaanbieding bij een winkel die ik denk ik niet mag noemen?
Zou me niet verbazen als ze begin volgend jaar naar de ¤99-grens gaan (zonder spel).quote:Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd verwacht ik ook geen prijsverlaging van de 'oude' Wii hoor, zo duur is 'ie al niet eens meer.
Ok dan! Bij Gamestore E-plaza dus!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik roep toch ook altijd dat ik bij Amazon mijn games koop
Jaaaa okeej, zonder game dan misschien.. Maar toch.. k weet niet hoor!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als ze begin volgend jaar naar de ¤99-grens gaan (zonder spel).
Ik vind die dagaanbiedingen altijd een beetje tegenvallen. Op de één of andere manier heb ik de consoles jaren eerder en voor vergelijkbare prijsquote:Op donderdag 24 november 2011 23:10 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ok dan! Bij Gamestore E-plaza dus!Die hebben volgens mij best vaak zo'n dagaanbieding, dat een console bundel ineens een stuk goedkoper is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |