abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 oktober 2011 @ 12:08:06 #76
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102910254
Jammer dat ze nu pas die nieuwe kleuren uitgeven. Wel tof dat blauw :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_102910287
quote:
2s.gif Op maandag 10 oktober 2011 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jammer dat ze nu pas die nieuwe kleuren uitgeven. Wel tof dat blauw :)
Waarom geen rode Wii met blauwe controller? :P
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_102910345
Japan krijgt ook tijdelijk twee controllers per verpakking.
  maandag 10 oktober 2011 @ 12:13:30 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102910392
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 12:09 schreef Aether het volgende:

[..]

Waarom geen rode Wii met blauwe controller? :P
Dat had ook nog gekund ja :D Ik snap trouwens niet waarom Zelda enkel een controller krijgt. Daar hadden ze ook best een gekleurde Wii bij kunnen doen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_102910564
quote:
19s.gif Op maandag 10 oktober 2011 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat had ook nog gekund ja :D Ik snap trouwens niet waarom Zelda enkel een controller krijgt. Daar hadden ze ook best een gekleurde Wii bij kunnen doen.
Een gouden Wii had ik niet verwacht.
Wel een gouden Nunchuk - nu met een witte spelen -O- ;)
pi_102918771
Last Story heeft een 'M'-keuring in Australië gekregen.
http://classification.gov(...)057e8b8?OpenDocument
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:05:40 #82
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_102946309
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:16 schreef Oksel het volgende:
Wacht even.. Xenoblade? Is dat de manier om de Wii uit de stofhoek te laten verschijnen?
Nea dat is WiiFlow :) en uiteraard Mario Kart Wii. Wat een tof spel online, alleen jammer van die cheaters ....
pi_102956325
‘Nieuwe Wii’ ook in NA:
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:50:30 #84
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_102959647
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:16 schreef Oksel het volgende:
Wacht even.. Xenoblade? Is dat de manier om de Wii uit de stofhoek te laten verschijnen?
Was voor mij wel de reden, en tot nu toe ben ik niet teleurgesteld. Ben hooguit van mening dat ie op de verkeerde console is uitgebracht, maar aan de andere kant heeft de Wii er op zeker een goede game bij.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_103016480
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:00:02 #86
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_103017241
Toch vind ik Xenoblade nog best lastig.. ben net begonnen en ik merk veel verschil in niveau (levels) van monsters. Dus ik probeer eerst veel te vechten en level uppen voordat ik verder ga. Oh ja en betere uitrusting kopen. Maar waar haal ik dat vandaan? Weet iemand een goed winkeltje waar je veel goede stuff kan vinden?
kloep kloep
pi_103026193
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef Borizzz het volgende:
Toch vind ik Xenoblade nog best lastig.. ben net begonnen en ik merk veel verschil in niveau (levels) van monsters. Dus ik probeer eerst veel te vechten en level uppen voordat ik verder ga. Oh ja en betere uitrusting kopen. Maar waar haal ik dat vandaan? Weet iemand een goed winkeltje waar je veel goede stuff kan vinden?
je kan het beter gewoon droppen van monsters zelf.
shops verkopen over het algemeen zooi.
je moet goed opletten als je een backslash doet ook daadwerkelijk aan de achterkant van het monster staat, dan doe je namelijk de extra damage.
het zelfde geld voor side attacks en frontal attacks, je moet altijd aan de respectievelijke kant van het monster staan voor optimale damage.
daarbij als je een groep van 3 monsters tegelijk pulled, is de kans dat je een metalen of stenen kistje krijgt veel groter. het metale kistje dropt altijd items met extra slots voor gems.
waarbij de stenen kistje ( lijken of graftombes van goud ) altijd een item met "U" bevaten.
dit zijn de zogenaamde ultra gears, waarbij de gem slots al ingevuld zijn.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_103068528
pi_103081560
Nintendo is echt gemeeeeeen!
Allemaal trailers uitbrengen terwijl we gewoon nog dik een maand op die game moeten wachten! ;(
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:17:22 #90
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_103088377
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 01:49 schreef DJ_ het volgende:

[..]

je kan het beter gewoon droppen van monsters zelf.
shops verkopen over het algemeen zooi.
je moet goed opletten als je een backslash doet ook daadwerkelijk aan de achterkant van het monster staat, dan doe je namelijk de extra damage.
het zelfde geld voor side attacks en frontal attacks, je moet altijd aan de respectievelijke kant van het monster staan voor optimale damage.
daarbij als je een groep van 3 monsters tegelijk pulled, is de kans dat je een metalen of stenen kistje krijgt veel groter. het metale kistje dropt altijd items met extra slots voor gems.
waarbij de stenen kistje ( lijken of graftombes van goud ) altijd een item met "U" bevaten.
dit zijn de zogenaamde ultra gears, waarbij de gem slots al ingevuld zijn.
Ik krijg eigenlijk alleen maar houten kistjes & zit ook nog maar in dat eerste stadje en moet nu boven in een tempel iets doen. Heb wel een wat andere uitrusting ge-equipped maar ik ben nog steeds kansloos tegen monsters van level 10 enzo (ben zelf ook level 10).
Wat is nu het beste om te doen... 3 monsters tegelijk aanpakken is er bij mij bijvoorbeeld nog niet bij...

Verder prima spel imo :) Fantastisch groot gebied om te ontdekken en goede muziek.
kloep kloep
pi_103097480
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:17 schreef Borizzz het volgende:

[..]

Ik krijg eigenlijk alleen maar houten kistjes & zit ook nog maar in dat eerste stadje en moet nu boven in een tempel iets doen. Heb wel een wat andere uitrusting ge-equipped maar ik ben nog steeds kansloos tegen monsters van level 10 enzo (ben zelf ook level 10).
Wat is nu het beste om te doen... 3 monsters tegelijk aanpakken is er bij mij bijvoorbeeld nog niet bij...

Verder prima spel imo :) Fantastisch groot gebied om te ontdekken en goede muziek.
je vind de eerste echter gear in grot net boven je eigen dorp.
dus gewoon even wachten tot je daar in kan en daar grinden tot je wat betere gear hebt.
en voral strenght stacken met shulk, en hp met Reyn
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:58:11 #92
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_103106709
Moet ik de monsters op een speciale manier verslaan voor die stenen kistjes?
Tja en ik probeer zoveel mogelijk te level uppen door kleinere monsters te verslaan. Enig idee wat voor level ik moet halen voordat ik verder kan? :)
kloep kloep
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:09:07 #93
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_103109145
Ik ros gewoon het meeste in mekaar wat ik tegenkom, zonder verder echt te gaan grinden, en tot nu toe is m'n level altijd hoog genoeg geweest om niet vast te zitten. Doe wel sidequests, maar die los je meestal terloops op.

Soms loop je gewoon alleen tegen een overpowered monster op (vaak 'unique' maar soms ook ploegjes normale), en die je moet je leren ontwijken, des te meer omdat ze zometeen ook steeds vaker jou kunnen zien en je dan aanvallen. Het is duidelijk niet de bedoeling dat je alles in dezelfde omgeving tegelijk kunt verslaan, zoals gebruikelijk is in RPG's. Vluchten is in deze game soms noodzaak.

Als ze redelijk in de buurt van je level zitten en je kunt ze niet voorbijlopen, dan altijd als eerste met dat lok-commando alle kleine hulpjes weglokken en afmaken, dat scheelt een hoop als je de grote jongen wil neerhalen.

Zit zelf trouwens ook met een vraagje: ik kom constant van die Heart-to-Heart plekken tegen maar heb er pas twee kunnen gebruiken. Krijg ik daar later nog de kans toe (zonder overdreven te moeten backtracken) of doe ik gewoon iets verkeerd? Ik probeer toch echt zoveel mogelijk affinity op te bouwen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kriegel op 15-10-2011 12:52:58 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_103109698
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:58 schreef Borizzz het volgende:
Moet ik de monsters op een speciale manier verslaan voor die stenen kistjes?
Tja en ik probeer zoveel mogelijk te level uppen door kleinere monsters te verslaan. Enig idee wat voor level ik moet halen voordat ik verder kan? :)
nee hoef je niks speciaals voor te doen, maar het kan zijn dat de monsters waar je nu zit ze nog niet kunnen droppen. de kans is alleen groter dat je er een dropt als je een groepje monsters van 3 pakt die dicht bij elkaar staan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:09 schreef Kriegel het volgende:
Ik ros gewoon het meeste in mekaar wat ik tegenkom, zonder verder echt te gaan grinden, en tot nu toe is m'n level altijd hoog genoeg geweest om niet vast te zitten. Doe wel sidequests, maar die los je meestal terloops op.

Soms loop je gewoon alleen tegen een overpowered monster op (vaak 'unique' maar soms ook ploegjes normale), en die je moet je leren ontwijken, het is duidelijk niet de bedoeling dat je alles in dezelfde omgeving tegelijk kunt verslaan, zoals gebruikelijk is in RPG's. Als ze redelijk in de buurt van je level zitten en je kunt ze niet voorbijlopen, dan altijd als eerste met dat lok-commando alle kleine hulpjes weglokken en afmaken, dat scheelt een hoop als je de grote jongen wil neerhalen.

Zit zelf trouwens ook met een vraagje: ik kom constant van die Heart-to-Heart plekken tegen maar heb er pas twee kunnen gebruiken. Krijg ik daar later nog de kans toe (zonder overdreven te moeten backtracken) of doe ik gewoon iets verkeerd? Ik probeer toch echt zoveel mogelijk affinity op te bouwen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heart to hearts zijn echt iets voor later, en je kan op bijna elk moment in het spel backtracken als je wilt. en dat kan door te warpen :)
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:54:33 #95
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_103110363
Oké, hoef ik me daar niet meer druk over te maken.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_103164879
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:42:52 #97
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_103225216
pi_103253533
The Legend of Zelda: Skyward Sword
In this interview, the team behind the making of The Legend of Zelda: Skyward Sword discusses how Wii MotionPlus technology and new approaches to game control made for a long, challenging, and ultimately rewarding experience.

http://iwataasks.nintendo(...)da-skyward-sword/0/0
pi_103263270
pi_103275532
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')